Ik doe meequote:Op maandag 6 februari 2012 16:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Had ik hier al blij gedaan over mnLowlands
kaartje?
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:39 schreef uniekhoorn het volgende:
SEX, daar kom in nooitDoe het liever zelluf
Ah jammer, juist dit jaar ga ik niet! Want Lowlandsquote:Op maandag 6 februari 2012 16:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
kaartje?
Zit je dan inquote:Op maandag 6 februari 2012 16:50 schreef Chicolate het volgende:
Mijn eerste zoenen waren op de allereerste na onder invloed van alcoholen allemaal liggend op een bed
.
[..]
Ah jammer, juist dit jaar ga ik niet! Want Lowlands![]()
Ik heb geen idee wat je bedoelt!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:45 schreef V1z0R het volgende:
En yay voor HPKW! Hoop voor je dat het weer gewoon om de muziek gaat, en dat die zuurpruim gewoon z'n mond over de rest houd
Veel work-outs??quote:Op maandag 6 februari 2012 16:53 schreef Amsel het volgende:
Jeminee, M is echt een health freakIk ga zooo slank worden
Ach, die Eric van Eerdenburg te miepen altijd... Laat de mensen gewoon bier drinken en muziek luisterenquote:Op maandag 6 februari 2012 16:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zit je dan inAfrika?
Want dat is ook extreem tof.
[..]
Ik heb geen idee wat je bedoelt!Maar ik ga altijd heerlijk bandjes kijken. Met oordoppen in, want dan kan ik daarna ook nog wat horen.
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ach, die Eric van Eerdenburg te miepen altijd... Laat de mensen gewoon bier drinken en muziek luisteren
Jaquote:Op maandag 6 februari 2012 16:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zit je dan inAfrika?
Want dat is ook extreem tof.
[..]
Ik heb geen idee wat je bedoelt!Maar ik ga altijd heerlijk bandjes kijken. Met oordoppen in, want dan kan ik daarna ook nog wat horen.
Ik zou willen dat ik oordoppen in konquote:Op maandag 6 februari 2012 16:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja. Gaan komende week de reisdata vastleggen
.
Ik ook altijd met oordoppen. Je hoort de artiest dan vaak beter (ipv alleen de bas) en aan het eind hou ik dan maar een paar uur een piep ipv een week.
Ja dat wil ik absoluut een keer laten doen.. komt er alleen nooit vanquote:Op maandag 6 februari 2012 17:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je kunt ook oordoppen op maat laten maken.
Misschien wil Vik je wel iets uitleggen over slechthorendheid.
Had het wel op fb gelezen! Tofquote:Op maandag 6 februari 2012 16:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
kaartje?
Kwestie van wennen en doorzetten.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik oordoppen in konmaar die dingen doen me na 2 minuten ongelooflijk pijn. En ik heb best hele goede van Alpine.. Liever zonder, kan ik het gewoon aan doofheid wijten als ik de Mr niet versta
![]()
Dat heeft ook wel weer iets met je werk te maken.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Wel fijn om met concerten oordopjes in te hebben ja.
Zelf heb ik 3 paar aangemeten ortoplastieken
Dat is nog best een idee: training.. Misschien maar eens proberen, want nu is het geen doenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kwestie van wennen en doorzetten.
Ik heb op maat gemaakte van de Beter Horen, voor de motor. De eerste ritten waren een hel: je oren zijn niet gewend aan iets wat constant zo vast in je oren zit. Maar het is doorzetten en daarna heb je er alleen maar profijt van. Draag ze dus thuis ook met regelmaat, elke keer iets langer, zodat je oren kunnen wennen aan het contact met het rubber.
Meh, nu loop ik te miepen over zijn gemiepquote:
ZC??quote:Op maandag 6 februari 2012 17:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Meh, nu loop ik te miepen over zijn gemiepMaar ik mag z'n gezeur gewoon niet, al organiseert hij wel een awesome festival
Al moet ik zeggen dat de ZC er nog maar weinig voor onder doet
Noes! Het was volkoren! Maar met witbrood is inderdaad nog lekkerderquote:Op maandag 6 februari 2012 17:12 schreef Perruche het volgende:
Witbrood met ontbijtkoek! Anna! Foei!
Oh dat had ik ook vanmiddag. Maar dat was omdat ik geen tijd had om beleg te kopen en een vriendinnetje had ontbijtkoek meequote:Op maandag 6 februari 2012 17:12 schreef Perruche het volgende:
Witbrood met ontbijtkoek! Anna! Foei!
Ik word er na een tijdje duizelig van als ik ze te goed indoe of net in heb, maar dat heb ik er wel voor overquote:Op maandag 6 februari 2012 17:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik oordoppen in konmaar die dingen doen me na 2 minuten ongelooflijk pijn. En ik heb best hele goede van Alpine.. Liever zonder, kan ik het gewoon aan doofheid wijten als ik de Mr niet versta
![]()
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op maandag 6 februari 2012 17:08 schreef anna82 het volgende:
Ik slaap 's nachts altijd met oordopjes omdat ik anders niet kan slapen van mijn vriendjes geadem. Ja mensen, niet van zijn gesnurk, maar van zijn ademhaling. En vraag iemand maar eens om daar mee op te houden.
Oh, de vrijwillige sneeuw-vegers in Sneek krijgen Berenburg uitgedeeld
Kan ik me voorstellen in jouw situatie!quote:Op maandag 6 februari 2012 17:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Had het wel op fb gelezen! Tof. Mijn meneer heeft ook een kaartje weten te bemachtigen, ik blijf maar thuis dit jaar
.
Doe het maar gewoon. Nu heb je er geen last van, maar op het moment dat je zelf merkt dat je gehoor achteruit gaat, dan is het te laat.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Meh, nu loop ik te miepen over zijn gemiepMaar ik mag z'n gezeur gewoon niet, al organiseert hij wel een awesome festival
Ik heb nooit oordoppen in![]()
Maar ook nooit last van een piep, en heb nog steeds een bloedhekel aan die mosquito-doosjes
Is dat een retorische vraag.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:32 schreef Perruche het volgende:
Ohai! Ik heb een evergreen op. Wanneer leer ik nou om gewoon eens te eten bij de lunch
I know! Ik zat alleen bij de lunch nog vol van het ontbijt en toen nam ik vanilleyoghurt en een appel (ok) en toen een evergreen. Maar goed ik heb geen D (geen tijd) ik heb nu een sandwich van laplace en straks 2 wijn en morgen zal ik mijn leven beterenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Is dat een retorische vraag.
Pff je weet beter, stommie
Ja, ik!quote:Op maandag 6 februari 2012 17:04 schreef Mini. het volgende:
Apart dat Lowlands zo vroeg in het jaar al verkocht wordt. Ik wil dit jaar graag weer naar Pinkpop, maar dat gaat pas over een kleine maand in de verkoop. Nog meer mensen die daarheen gaan trouwens?
Je weet dat het op het moment dat je een piep hoort al te laat is hè. Piep = blijvende gehoorschade.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik heb nooit oordoppen in![]()
Maar ook nooit last van een piep, en heb nog steeds een bloedhekel aan die mosquito-doosjes
Voor vorig jaar gingen de kaartjes al in november in de vvk.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nu al LL kaartjes.. Echt heel vroeg!
Het begint nu wel spannend te worden voor m'n sollicitatie morgen![]()
Oh heb je een solligesprek? Cool!quote:Op maandag 6 februari 2012 17:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nu al LL kaartjes.. Echt heel vroeg!
Het begint nu wel spannend te worden voor m'n sollicitatie morgen![]()
Oja, vanwege Bruce natuurlijk, had ik kunnen weten.quote:
Ik had van mijn vader een doos vol oordopjes gekregen (denk 15x15x15 cm vol). Heb ik jaren mee gedaan. Tot ik een nieuwe bovenbuurman kreegquote:Op maandag 6 februari 2012 17:41 schreef Nallie het volgende:
Oordoppen!! I haz them. Een van de beste uitvindingen! Heb altijd van die simpele gekleurde, ortagan?! Works like a charm.
Ik mis gewoon een topic per dag omdat ik nu niet meer op m'n werk lees. Wel lekker veel bij te lezen
Dat is ook belangrijk en goed werkquote:Op maandag 6 februari 2012 18:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ja Vik dat is denk ik bij veel banen, bij mij is het ook echt hollen of stilstaan. Kwestie van wennen vrees ik, de rest van de tijd kan je socializen ofzo (ik kan socializen met m'n patiënten, dus dan lijkt het nog wat)
Alleen die dag, de dag daarvoor ben ik in Keulen voor een concert van dezelfde meneer.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:29 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oja, vanwege Bruce natuurlijk, had ik kunnen weten.Ga je alleen die dag of alledrie?
Nog steeds geen cravings naar zoute haring met uitjes en stroop of andere rare voedselcombinaties?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:19 schreef Phaidra het volgende:
Oordoppen mag ik niet gebruiken (iets met vacuum en kans op scheuren trommelvlies bij het verbreken daarvan), maar meestal blijf ik ook buiten de tenten op een festival. Door mijn lengte zie ik in de tent toch voornamelijk ruggen van mensen voor me.
Mijn lijstje:
O: brinta
T: 2x cappuccino, kleine roze koek
L: 2 boterhammen appelstroop, vruchtenyoghurt, warme choco uit automaat
T: komkommer, paprika, handje gemengde noten, 3 gedroogde abrikozen, 2 blokjes kaas
D: stamppot boerenkool met halve rookworst
T: bakje kwark
Dat is inderdaad wel zo dicht bij elkaar dat het zonde zou zijn om als echte fan niet naar allebei te gaan.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alleen die dag, de dag daarvoor ben ik in Keulen voor een concert van dezelfde meneer.
Die mag gequote worden for truth. Ken twee mensen die aan 1 oor doof zijn (de bof en een granaat in diensttijd), dat is al een handicap. Als je gehoorschade kunt voorkomen met oordoppen die eenmalig iets meer dan 100 euro kosten, doen!quote:Op maandag 6 februari 2012 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je weet dat het op het moment dat je een piep hoort al te laat is hè. Piep = blijvende gehoorschade.
Sorry, ik vind het een beetje irritant, mensen die zo laconiek met hun gehoor omspringen. Je weet pas wat je mist als je het niet (meer) hebt.
Heb je al geHIIT?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:03 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb geprobeerd kaartjes te krijgen voor Lowlands maar dat was een dikke faal. Nu maar kijken of ik kaartjes voor Rock in Park kan krijgen
Ik slaap ook altijd met oordoppen, lief ook. Oordoppen = coma. Vooral onder de ochtend hoor ik _alles_
Avondeten is anders geworden, heb een kommetje met pasta genomen. Ik maak lekkere pasta![]()
Jij mag nog wel wat eten meneer! 2 boterhammen ofzo?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Updateje dan maar.![]()
O: 250gr kwark met een banaan
T: 1x volkoren bth met kalkoenfilet/komkommer en een appel
L: 2x volkoren bth met kalkoenfilet/komkommer en 1x pindakaas
T: Banaan+kwark, bth met pindakaas, mineola
S: 50 min krachttraining/20 min cardio
D: Groot bord Chili con carne met rijst
T: Kwark met fruit en een hand ongezouten notenmix
i know. de boterhammen waren trouwens niet zo grood, cakeformaat. En zelfgemaakt.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij mag nog wel wat eten meneer! 2 boterhammen ofzo?
Jeager, carbs!
Kwart mag een helft en waar is het fruit?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijstje is echt crap vandaag. 1 bakje magere kwark en een bruin pistoletje met jonge kaas. Er staat nu een hartige taart met courgette, gerookte kip en artisjok in de oven. Daar ga ik zo een kwart van verorberen.
Ik heb net echt een gigantisch bord met rijst/chilli naar binnen gewerkt. Dat maakt wel wat goed hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij mag nog wel wat eten meneer! 2 boterhammen ofzo?
Jeager, carbs!
Ja? Ik eet altijd 3 borden, zonder de rijst, dat dan wel.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb net echt een gigantisch bord met rijst/chilli naar binnen gewerkt. Dat maakt wel wat goed hoor.
Nope, geeditquote:Op maandag 6 februari 2012 20:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dus jij eet 300gr rijst(ongekookt) en zo'n 1,2kg chilli?![]()
Maar wel gezond en de hele dag in beweging.. dus nogmaals, ben niet een referentie.. Beetje minder mag ook welquote:Op maandag 6 februari 2012 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hebt 't wel tegen uniekje he. Die eet als drie bootwerkers
.
om 13.00 had je ook meer dan 1 pistoletje kunnen eten. En in de 2 uur in de auto had je ook wat fruit/groente kunnen knabbelen.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weinig gelegenheid gehad voor eten. 06:30 bakje kwark, 07:00 auto in, 08:30: presentatie, 11:00 twee uur rijden nr Den Haag, 13:00 pistoletje gegeten 14:00 - 17:30 vergadering, 19:00 thuis na overschrijfpoging en de oven zegt nu net 'beep' voor het avondeten.
Dus, eten.
^^quote:Op maandag 6 februari 2012 20:29 schreef Amsel het volgende:
Oooh Xennia wat zul jij het koud hebben! Hoop dat de monteur het kan fixen..
Het waren wel volkorenpistoletjes!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Veel Mini? Waarom denk je dat?
Het is niet veel ook niet als je in coma ligt
En 2 kg kwijt dat wil toch zeggen dat je iig niet teveel eet?
Pistoletjes vervangen door volk.boterhammen natuurlijk maar dat weet je!
En eet je nog een stukje fruit?
Ik snap, datzelfde heb ik met mensen die slecht met hun gezondheid omspringen (en nee lieffie, daarmee bedoel ik jou nietquote:Op maandag 6 februari 2012 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je weet dat het op het moment dat je een piep hoort al te laat is hè. Piep = blijvende gehoorschade.
Sorry, ik vind het een beetje irritant, mensen die zo laconiek met hun gehoor omspringen. Je weet pas wat je mist als je het niet (meer) hebt.
Heb je wel een gasfornuis? En van die stenen bloempotten? Gas aan, potten op de kop over de vuurtjes heen, kaarsen aan..quote:Op maandag 6 februari 2012 20:44 schreef Xennia het volgende:
nee, heb geen kruik. Maar heb kokend water in flesjes laten lopen en er een handdoek om heen gedaan.
B komt om middernacht, dan is hij klaar met werken. Om middernacht hebben we ook 2 jaar verkering, dus denk dat hij me wel warm gaat houden..
Brrrrrr
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:46 schreef Phaidra het volgende:
Hai![]()
Zonder bijlezen kom ik even spammen dat er een jongetje in mijn buik groeit!
Wat een bijzonder goede reden om Pinkpop te mijden.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:53 schreef jeppa11 het volgende:
Ik ga zekers naar Pinkpop! Vooral nu Lange Frans wellicht ook van de partij is! Kwam het net tegen op Pinkpop 2012
Staan overigens nog meer leuke namen tussen!
nee, ik kook electrisch. De monteurs zijn er, het is allemaal bevroren..quote:Op maandag 6 februari 2012 20:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
Heb je wel een gasfornuis? En van die stenen bloempotten? Gas aan, potten op de kop over de vuurtjes heen, kaarsen aan..
Hoop dat het snel gefikst is, niks aan met die kou!!
^^quote:Op maandag 6 februari 2012 20:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat een bijzonder goede reden om Pinkpop te mijden.
De reep had beter gesmaakt, wat suf van je!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:58 schreef Jagärtrut het volgende:
bah. Ik heb net een heel verpakking rittersportchocola opgegeten. waarom, weet ik niet. En nu ben ik misselijk.
dat woord zocht ik. Ik kon niet op het goede nederlandse woord komen. Die verpakking, dat verteert o moeilijk...quote:Op maandag 6 februari 2012 20:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
De reep had beter gesmaakt, wat suf van je!
ik loldequote:Op maandag 6 februari 2012 20:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
De reep had beter gesmaakt, wat suf van je!
Ohshit, hopelijk kunnen ze nog wat fiksen dan..quote:Op maandag 6 februari 2012 20:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
nee, ik kook electrisch. De monteurs zijn er, het is allemaal bevroren..
Nee, zelfs dat niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:01 schreef jeppa11 het volgende:
Iedereen zeurt maar over Lange Frans hier maar ondertussen stiekem genieten als "Het land van" gedraait wordt!!
Meh, warm douchen is ook geen optie zeker?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:44 schreef Xennia het volgende:
nee, heb geen kruik. Maar heb kokend water in flesjes laten lopen en er een handdoek om heen gedaan.
B komt om middernacht, dan is hij klaar met werken. Om middernacht hebben we ook 2 jaar verkering, dus denk dat hij me wel warm gaat houden..
Brrrrrr
Hai![]()
bij ons niet! We hebben stadsverwarmingquote:Op maandag 6 februari 2012 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je verwarming stuk is, wordt de douche ook niet meer warm...
Klopt, het gaat hardquote:Op maandag 6 februari 2012 20:59 schreef Xennia het volgende:
leuk phaidra, gefeliciteerd! Dat betekent ook dat je al op de helft bent, toch?
Terechtquote:Op maandag 6 februari 2012 21:33 schreef creepycookie het volgende:
Sowieso, Pearl Jamdie wil ik al zien sinds m'n vierde
Ik verbaas me zelf ook nog dagelijksquote:Op maandag 6 februari 2012 21:32 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben ook ff naar de buik gaan loeren maar dat begint hard te gaan
Die kan je niet meer verstoppen
Dat begrijp ik, vooral het douchen en vieze wc's en frituur eten gemixt met bier vind ik minder (heb altijd standaard last van diarree, ik gooi het maar in de groepquote:Op maandag 6 februari 2012 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben geen festival-mens. Ik ben 1x naar Werchter geweest en geconcludeerd dat het niks voor mij is. Drie dagen zonder douche, kamperen, modder, teveel mensen, teveel mensen gedurende drie dagen, duur, frituurvoer, lang staan (auw)... nee... Ieder z'n ding
.
Alleen dit is voor mij al een *run away* uitlokkerquote:Op maandag 6 februari 2012 21:38 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, vooral het douchen en vieze wc's en frituur eten gemixt met bier vind ik minder (heb altijd standaard last van diarree, ik gooi het maar in de groep) maarrr....je hebt douches, ik probeer naar de wc te gaan als ze net schoongespoten zijn en er is gezond voer te krijgen!
Heb Elbow ook vorig jaar gezien, ik kijk af en toe nog steeds Lippy Kids en Grounds of Divorce terug op youtube. Wat was dat vetquote:Op maandag 6 februari 2012 21:39 schreef Mini. het volgende:
Ooh, Pearl Jam.En Elbow, al heb ik die al 2x gezien... *jaloers*
Bij Pinkpop ga ik ook niet op de camping.
Hai![]()
Ja joh, dat kan ik toch niet nog 20 weken voor me houdenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jongetje!Tof! Leuk dat je dat deelt ook!
En Lange FransTja. Land van wattes?
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:49 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja joh, dat kan ik toch niet nog 20 weken voor me houden.
Jaaa.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:42 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Heb Elbow ook vorig jaar gezien, ik kijk af en toe nog steeds Lippy Kids en Grounds of Divorce terug op youtube. Wat was dat vet
Hehehee, goed punt, ik vind het altijd wel handig.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Een zoon, wat tof Phaidra!
En waarom zal je dat voor je houden om andere mensen 'zogenaamd' in spanning te houden?
Nou weten ze iig wat ze moeten kopen
"Hee wat een leuk roze babytruitje!"quote:Op maandag 6 februari 2012 21:49 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja joh, dat kan ik toch niet nog 20 weken voor me houden.
Hebben ze ook slaapplek voor mijn broer, mijn zus, mijn zwager, de broer van mijn zwager en een neef van mijn zwager? En nog een aantal random vrienden/familieleden die dan ongetwijfeld ook aanschuiven?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:41 schreef Mini. het volgende:
Oja trouwens, DaD: als je rond die tijd nog een slaapplek zoekt, mijn ouders wonen daar in de buurt.
Vast wel!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:52 schreef Mini. het volgende:
[..]
Jaaa.Ik heb ook die cd met die festival-opnames, leuk als je er zelf bij was.
Als ze op Werchter staan is er best een kans dat ze gewoon nog een keer naar Pinkpop komen, toch?
Eh nee, zo groot wonen ze nou ook weer niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hebben ze ook slaapplek voor mijn broer, mijn zus, mijn zwager, de broer van mijn zwager en een neef van mijn zwager? En nog een aantal random vrienden/familieleden die dan ongetwijfeld ook aanschuiven?.
Heel lief van je, maar het idee is om 's avonds nog gewoon terug te rijden!
Ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:01 schreef Mini. het volgende:
[..]
Eh nee, zo groot wonen ze nou ook weer niet.
Leuk, zo'n grote groep.Allemaal Bruce-fans?
volgens mij hebben ze overal de spitsstroken dichtgehoudenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 07:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En nu al in de file!
Dat wordt een lange rit.
Oh nee, het is ook geen causaal verband hoor! Ik denk dat ik bij het uitstappen van mijn auto een scheurtje in de split veroorzaakt heb (door op de rok te blijven zitten, zeg maar) die vervolgens is uitgescheurd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 07:50 schreef _aurum_ het volgende:
nu ik er over nadenk, Anna had je geen onderrok aan of had je rok geen voering?
Want 4 cm meer kont/heup zou niet zo'n probleem moeten zijn, dat red ik ook wel![]()
Dat is het in mijn geval niet eens. Ongeluk voor Rotterdam en daardoor overal net een kwartier later en dus drukker. Maar ben al bijna bij Utrecht en heb al.doorgegeven dat ik te laat ben.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 07:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze overal de spitsstroken dichtgehouden![]()
![]()
![]()
Bij mij was het ook druk!
Edit: 150gr eiwitten, 243gr kh, 109gr vet, 2600kcal (met hand noten er nog bijgerekend). Zo'n samengestelde chilli is een beetje lastig rekenen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:09 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Yaay voor Phaidra d'r zoon in aanbouw
[ afbeelding ]
Shrimp, y u no go well with Mo?! Beterschap!
ElDinosaur, hoe is jouw E/K/V-verdeling? Of liever gezegd, hoeveel gram eiwit krijg jij per dag ongeveer binnen?
Jaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:18 schreef Ml-etje het volgende:
Coco die kruikga je die op schoot houden dan?
En mijn versgeknipte pruik kriebelt brrr
Oh, op zich gewoon netjesquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Edit: 150gr eiwitten, 243gr kh, 109gr vet, 2600kcal (met hand noten er nog bijgerekend). Zo'n samengestelde chilli is een beetje lastig rekenen.
MarMar: Die site werkt wat minder dan de voedingscentrum site, maar toch bedankt!
Jaa schaatsen!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:21 schreef progje het volgende:
goedemorgen!
Mo wat vervelend, wel fijn dat je ondanks alles niet super brak bent.
Pfff geen zin om te werken vandaag, wil schaatsen
Welkom terug in de kou! Is de batterij een beetje opgeladen ondanks de not amused-ness?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:25 schreef Tinkepink het volgende:
Snotver. Wat is het koud. En dan heb ik ook nog het verkeerde treinkaartje gekocht en wat gedoe met nieuwe werkgever. Not amused.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:25 schreef Tinkepink het volgende:
Snotver. Wat is het koud. En dan heb ik ook nog het verkeerde treinkaartje gekocht en wat gedoe met nieuwe werkgever. Not amused.
Niet voldoende merk ik helaas.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:28 schreef anna82 het volgende:
[..]
Welkom terug in de kou! Is de batterij een beetje opgeladen ondanks de not amused-ness?
Vitamine D? Misschien dat vanuit de zon terug in dit weer een dusdanige dip veroorzaakt, dat je nu zo minnetjes bent.quote:
Overgang van minstens 30 graden, no fun!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:25 schreef Tinkepink het volgende:
Neuj, meer die collega die langs kwam met een heel pak koekjes voor ons tweeen. En die cheesecake zag er gewoon te lekker uit in het restaurant en is natuurlijk prima te vermijden een volgende keer.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:15 schreef V1z0R het volgende:
Had die banaan invloed erop, Q? Suiker doet eten namelijk...
Nu worden fruitsuikers wel minder opgenomen, maar toch.
Raar trouwens, na het sporten vind ik een goede D juist fijn
warme voetenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:01 schreef Ml-etje het volgende:
Heb dit vriendje nu onder mijn bureau staan
[ afbeelding ]
niks mis met gezonde spanning!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Inderdaad vanmiddag! Maar eerst nog gewoon werken dus.
Ben benieuwd, weet wel dat ik twee mensen tegenover me heb zitten. En terwijl ik dit typ voel ik wat zenuwdingen opkomen..
Hehequote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:25 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Neuj, meer die collega die langs kwam met een heel pak koekjes voor ons tweeen. En die cheesecake zag er gewoon te lekker uit in het restaurant en is natuurlijk prima te vermijden een volgende keer.
Sporten kom ik om half negen waarschijnlijk totaal verkleumd van terug (neem wel nog een extra broek mee om op de terugweg warm te blijven denk ik). Met de huidige kou wil ik dan eerst uitzweten/douchen/opwarmen en als ik om half tien nog ga eten valt dat niet echt lekker meer als het een hele zware maaltijd is en ik om half 11 in bed kruip. Hoewel ik vanavond misschien wel wat minder vroeg ga slapen, want ik heb de rest van de week lekker vrij genomen.
als je dit door caloriechecker haalt, op hoeveel kcals zit je dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:11 schreef DanaCat het volgende:
Ontijt :
omelet van dadels
thee met melk
2 allison broodjes.
Lunch:
1 appel
1 bruine pistolet kom kommetje linzensoep
plakes tomaat/sla/komkommer
1 plak magere kaas
thee met melk.
Diner :
3 kofta's
bord groentesoep en een bakje met schijfjes rettich
kopje koffie met magere melk.
misschien iets van 1200.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:16 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
als je dit door caloriechecker haalt, op hoeveel kcals zit je dan?
Dat is dus wat ik eet als ik wil afvallen terwijl ik in een rolstoel zit en dus 0 activiteiten doe. Kip, vis, ei, zoveel te bedenken wat je toe kan voegen zonder meteen hoog in de koolhydraten te gaan zitten. Waar zijn je tussendoortjes opeens weer gebleven? Kom op Dana, niet elke dag hetzelfde riedeltje, je moet het zelf gaan oppakken nu en jezelf een trap onder je achterste geven. Hiermee leg je je verbranding lam en ga je alleen maar aan komen op de lange duur..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:21 schreef DanaCat het volgende:
[..]
misschien iets van 1200.
Ik heb 6 dadels gebruikt voor de ometlet en die dadels waren best groot en dadels bevatten veel suikers . Ook is ieder lichaam anders en ik begrijp dat gezond eten belangrijk is en dat je van alles iets moet nemen anders kom je voedingsstoffen te kort. Maar ik wil elke 2 weken iets erbij toevoegen want als ik meteen veel meer koolhtdraten toe voeg kom ik heel snel aan en daar zit ik niet op te wachten. Maar begrijp me niet verkeerd feedback is altijd welkom hoor !
Bedankt, ik zal er iets mee doen ga vandaag een extra eitje toevoegen bij de lunch.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:26 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik eet als ik wil afvallen terwijl ik in een rolstoel zit en dus 0 activiteiten doe. Kip, vis, ei, zoveel te bedenken wat je toe kan voegen zonder meteen hoog in de koolhydraten te gaan zitten. Waar zijn je tussendoortjes opeens weer gebleven? Kom op Dana, niet elke dag hetzelfde riedeltje, je moet het zelf gaan oppakken nu en jezelf een trap onder je achterste geven. Hiermee leg je je verbranding lam en ga je alleen maar aan komen op de lange duur..
Maar Dana komt toch van veel minder dan dit? Dus denk dat je het vanaf de verkeerde kant bekijkt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:26 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik eet als ik wil afvallen terwijl ik in een rolstoel zit en dus 0 activiteiten doe. Kip, vis, ei, zoveel te bedenken wat je toe kan voegen zonder meteen hoog in de koolhydraten te gaan zitten. Waar zijn je tussendoortjes opeens weer gebleven? Kom op Dana, niet elke dag hetzelfde riedeltje, je moet het zelf gaan oppakken nu en jezelf een trap onder je achterste geven. Hiermee leg je je verbranding lam en ga je alleen maar aan komen op de lange duur..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:46 schreef loveli het volgende:
Phaidra, tof! TinkPuff, succes!
Hier wisselen we skiën af met friet eten. Heb geniale muts gescoord met een bolletje en 2 flappen die ook sjaal zijn.Bummer, hoe dat ineens? Afwisseling is nice! Koud?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik ga uit etenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:20 schreef V1z0R het volgende:
Anders maak je indonesische stampot?Met snijbonen, spinazie en paprika of zo, visje er bij
Ik heb net een paar handjes rauw opgegeten met dipsausquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:22 schreef Goodbye het volgende:
Weet iemand nog een leuk receptje met broccoli? Deze week in de bonus, dus daar moet ik wel gebruik van makenGewoon koken of wokken verveelt me eigenlijk een beetje..
Bij de mogelijke keuze tussen stamppot en Indonesisch, dacht ik nou niet meteen aan uit eten gaanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik ga uit etenkan het wel aan de kok vragen?
Trouwens DanaCat, ik las "dadel- omelet"? Wutwut?
Ja, maar belroos is vet pijnlijk. Dat heeft mijn vader ooit gehad. Maar je zat denk ik spot on met de roos an sichquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bij de mogelijke keuze tussen stamppot en Indonesisch, dacht ik nou niet meteen aan uit eten gaan![]()
* V1z0R herinnert zich Cococakes gevraagd te hebben of het niet belroos o.i.d. was...
quote:fysische prikkels (koude, warmte, zonlicht, lichamelijke inspanning...)
Je kunt niet tegen lichaamsbeweging.
Ohquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Joh! Ik zat net een beetje te googlen (heb nog steeds JEUK waar ik gek van word), en volgens mij heb ik gewoon netelroosKrijg ook van die wittige opgezette plekken tussen al het rood
Ik dacht dat dat puur door het krabben kwam, maar geloof het dus niet. Meh. Misschien toch maar eens naar de dokter ofzo
Bij mij was het stress, Martijn=nuts!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, maar belroos is vet pijnlijk. Dat heeft mijn vader ooit gehad. Maar je zat denk ik spot on met de roos an sich
Martijn stuurt me net dit terug overigens:
[..]
Ja, ik ben sowieso continu al met Nivea in de weerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ohwat bij mij daarbij hielp was koelende zalf (calendula zalf ook overigens).
Dat mag ik hopen dat hij niet serieus wasquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, ik ben sowieso continu al met Nivea in de weer
Martijn is overigens niet serieus hoorDie zit me gewoon belachelijk te maken. Sport ik eindelijk weer eens, komt er een mooi excuus om de hoek kijken om te stoppen
M'n ma had vooral jeuk en werd misselijk... Maakt het ook uit, zorg maar dat je er vanaf komtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, maar belroos is vet pijnlijk. Dat heeft mijn vader ooit gehad. Maar je zat denk ik spot on met de roos an sich
Martijn stuurt me net dit terug overigens:
[..]
Allebei niet echt mijn ding (ik hou niet van echt van die dikke omelets en spekjes vind ik ook niet lekker). Maar thanks voor het meedenken!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:25 schreef V1z0R het volgende:
Door een omelet met kaas? Of met ei en spekjes door de gebakken aardappels?
Rauw?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb net een paar handjes rauw opgegeten met dipsaus
En anders een broccolisoep? Of door een salade?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal zo eens contact opnemen met mijn specialist ook.
Ik heb net op 'koezalf' zitten googlenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen dat hij niet serieus was
Nivea hoeft niet perse goed te zijn, koelzalf is beter omdat het ook een allergische reactie kan zijn die misschien door de nivea verergeren kan.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb net op 'koezalf' zitten googlen
Als ik het niet zelf maak dan gebruik ik 'deeg voor hartige taart'. Niet zo vet als bladerdeeg, wel makkelijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:37 schreef Goodbye het volgende:
Ah, genoeg inspiratie nu!![]()
Welk deeg gebruiken jullie voor hartige taarten? Ik maak ze amper en ik ken het eigenlijk alleen met bladerdeeg. Lijkt me niet heel gezond?
Die gebruik ik ook voor hartige taarten, maar soms ook voor empanadasquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:58 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Als ik het niet zelf maak dan gebruik ik 'deeg voor hartige taart'. Niet zo vet als bladerdeeg, wel makkelijk.
Ik dacht ook best behendig was in de keuken tot ik hier kwam. Nu blijkt dat ik alleen de dingen die m'n moeder maakte lekkerder kan maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:03 schreef Goodbye het volgende:
Jullie zijn allemaal veel beter in de keuken dan ik, merk ik al!Kan wel even een receptje zoeken om zelf deeg te maken.
Cappuccino dus. Dat schrijf ik altijd verkeerdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:05 schreef anna82 het volgende:
Flinke lunch Q! Maar wat is capuchino nou weer
Ik heb bij de lunch een zeer ouderwetse salade genomen: ijsbergsla, tomaat, komkommer en paprika. Maar in ieder geval iets van groente erbij pour moi.
Daarom ook een dikke duim!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:26 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Cappuccino dus. Dat schrijf ik altijd verkeerd. Maar hij was wel lekker. En idd flinke lunch, maar ga dus nog sporten voor het avondeten en eet daarna ws. niet veel meer. Dus het mocht wel vond ik
.
quote:
Wat vieren we?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Puff, ben je al geweest? Wij hebben heerlijke stokbroodjes met fa, tonijn en kruidenboter, bubbels erbij. Straks wokken!
Wokken met een beetje rode wijn en soja en daarna sesamzaad er over is ook best lekker..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:22 schreef Goodbye het volgende:
Weet iemand nog een leuk receptje met broccoli? Deze week in de bonus, dus daar moet ik wel gebruik van makenGewoon koken of wokken verveelt me eigenlijk een beetje..
Ja heel goed!! Zie er ook totaal niet tegen op om te gaanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:20 schreef Perruche het volgende:
Rode wijn en soja? Klinkt... apart! Soja en sesam....
Hoe bevalt de sportschool prob?
wat heb je gedaan? Die setting wil ik nl. ook wel wetenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:20 schreef Amsel het volgende:
Hè hè, eindelijk de instelling gevonden waarmee m'n moeder geen FB-berichten van mij meer ziet zonder haar te hoeven ontvrienden. Nu bijlezen,
haal je wel goed adem? Adem inhouden bij krachtsinspanning is niet handigquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:41 schreef the85mc het volgende:
Net even krachttraining gedaan, maar dat was niet zo'n goed idee. Na redelijk intensief deadliften werd ik me toch duizelig..
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:00 schreef MarMar het volgende:
Anders wordt je dochter even aangereden... net telefoontje, meisje helemaal overstuur.. Auto die geen voorrang verleende en ze kon niet meer remmen.. dikke schrik. Lief is er snel heen geraced met buurvrouw in de auto en ze moet even mee met de ambulance voor een foto voor de zekerheid. Auto is wel netjes gestopt, die was zelf ook erg geschrokken..
God dit kost me een paar jaar van mn leven aan hartslagen.. niet grappig!
Whehehehquote:
een vloermat! Ik he altijd zulke koude voeten als ik uit bed stap! Ga hem een beetje groter maken denk ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:26 schreef Perruche het volgende:
Wat is het jagar? En hoe s het met het meisje in de IC...?
Maar alles is okay, toch? Als er niets gebroken blijkt te zijn en al helemaal niets ergers? Dan kun je toch kalm blijven?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:45 schreef MarMar het volgende:
Heb ze net weer aan de lijn gehad, nog wachten in het ziekenhuis op foto´s etc. Lijkt alleen d´r been te zijn, niet gebroken denken ze vooralsnog, dat valt dan mee.
Ze ging rechtdoor op een fietspad naast een weg, en de auto wilde even snel voor haar langs afslaan of had haar niet gezien..
De kleuter zit hier nu met een stapel boterhammen met pindakaas helemaal blij te wezen, dat vindt ze veel lekkerder dan warm eten en boterhammen smeren kan ik wel als het moet.
Gaat nog wel even duren voor ze thuis zijn, dus om mijn kalmte bij de kleuter te bewaren raas ik maar ff uit op de laptop, gelukkig veel lieverds op msn die me er wel even doorheen lullen, man m´n moederhart!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:45 schreef MarMar het volgende:
Heb ze net weer aan de lijn gehad, nog wachten in het ziekenhuis op foto´s etc. Lijkt alleen d´r been te zijn, niet gebroken denken ze vooralsnog, dat valt dan mee.
Ze ging rechtdoor op een fietspad naast een weg, en de auto wilde even snel voor haar langs afslaan of had haar niet gezien..
De kleuter zit hier nu met een stapel boterhammen met pindakaas helemaal blij te wezen, dat vindt ze veel lekkerder dan warm eten en boterhammen smeren kan ik wel als het moet.
Gaat nog wel even duren voor ze thuis zijn, dus om mijn kalmte bij de kleuter te bewaren raas ik maar ff uit op de laptop, gelukkig veel lieverds op msn die me er wel even doorheen lullen, man m´n moederhart!
Mwah neeh, als je kind je huilend en overstuur belt dat ze aangereden is en pijn heeft en je er als moeder niet naartoe kan vliegen en niet precies weet wat er gebeurd en aan de hand is, is het best lastig om kalm te blijven. Let alone dat je er niet bij na moet denken wat er zou zijn als ze 1 meter verder zou zijn gefietst al toen.. Ga je later ooit misschien nog wel merken, zelfs als er niets aan de hand is, is een moederhart al een raar ding.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Maar alles is okay, toch? Als er niets gebroken blijkt te zijn en al helemaal niets ergers? Dan kun je toch kalm blijven?
[/geen moeder is]
Mijn moeder heeft trouwens op dezelfde manier haar knie gebroken, en is daar anderhalf jaar later nog steeds zoet mee...
Dat ja!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:40 schreef progje het volgende:
jeetje MarMar, pfff dat is schrikken inderdaad.
Hopelijk valt het allemaal mee
Privacyinstellingen > Geblokkeerde personen en apps > Vrienden toevoegen aan de lijst 'Niet-toegankelijk'quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:58 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
wat heb je gedaan? Die setting wil ik nl. ook wel weten
Dan heeft er waarschijnlijk iemand gereageerd op een bericht waar jij ook op hebt gereageerd, daar krijg je ook mailtjes voorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:47 schreef sigme het volgende:
Ik krijg steeds mailtjes van facebook dat er berichten voor mij zijn maar ik zie geen berichten voor mij. Ik ben te dom voor facebook
.
Bedankt voor je reactie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:59 schreef sigme het volgende:
Ik vind het wel een mooi lijstje, DanaCat.
Maar ik heb niet meegekregen wat zo ongeveer je lengte/gewicht nu is en wat je doel is.
Je hoeft me niet te bedanken hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:03 schreef DanaCat het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie.
Ik ben 175cm ik woog vanochtend 74kg.
ik wil graag 65kg wegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |