Icoonhosselen, dat ik daar nu nooit aan heb gedacht. Briljante tip, bedankt.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Er is maar 1 reden hoor, dan m'n mooie icoontje de laatste tijd weer op mannelijk staat. Zou niet zo zijn als ik aandacht zocht hier
Waarom gedraag je je er dan wel zo naar?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Er is maar 1 reden hoor, dan m'n mooie icoontje de laatste tijd weer op mannelijk staat. Zou niet zo zijn als ik aandacht zocht hier
Graag gedaanquote:Op maandag 6 februari 2012 15:52 schreef twi het volgende:
[..]
Icoonhosselen, dat ik daar nu nooit aan heb gedacht. Briljante tip, bedankt.
Hoi, ik zie dat je een vrouwelijk icoontje hebt. Wat leuk, wanneer gaan we meeten? En heb je ook een blauwen badjas?quote:
Je kan beter je aandacht verranderen dan je icoontjequote:Op maandag 6 februari 2012 15:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het is geniaal!quote:Op maandag 6 februari 2012 15:52 schreef twi het volgende:
[..]
Icoonhosselen, dat ik daar nu nooit aan heb gedacht. Briljante tip, bedankt.
Hee hallo, ja ik heb hem op een vrouwelijk icoontje staan omdat ik blijkbaar graag aandacht wil van autistische Fokkers. Ik heb wel een roze badjas, van fleece.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:53 schreef twi het volgende:
Hoi, ik zie dat je een vrouwelijk icoontje hebt. Wat leuk, wanneer gaan we meeten? En heb je ook een blauwen badjas?
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan beter je aandacht verranderen dan je icoontje
Je lijkt wel een loopse teef
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan beter je aandacht verranderen dan je icoontje
Je lijkt wel een loopse teef
Heb je ook een cam? Dan moet je op de chat komen. Wel je cam weer uitdoen als je niet genoeg aandacht krijgt hoor. Dat helpt de hormoontjes op hol bij de mannen.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:54 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Hee hallo, ja ik heb hem op een vrouwelijk icoontje staan omdat ik blijkbaar graag aandacht wil van autistische Fokkers. Ik heb wel een roze badjas, van fleece.
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:54 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Hee hallo, ja ik heb hem op een vrouwelijk icoontje staan omdat ik blijkbaar graag aandacht wil van autistische Fokkers. Ik heb wel een roze badjas, van fleece.
Roze? Nee dan doe je niet meequote:Op maandag 6 februari 2012 15:54 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Nieuwe user, ik mag jou nu al.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:54 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
* ook_gek trekt witte dokters jas aan.quote:
Haten op badjassenquote:
Oke meneer.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:58 schreef Mystikvm het volgende:
Laat je het wel hierbij? Aandachtshoeren hebben we er al genoeg van.
Ik zou niet durven.quote:
Vanavond op de camquote:Op maandag 6 februari 2012 15:59 schreef twi het volgende:
[..]
Eerst op autisten testen, dan pas naar buiten om iemand om te neuken te scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |