abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 maart 2012 @ 15:30:31 #176
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_108865139
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 15:18 schreef Boe-man het volgende:

[..]

Vooral die blessure is een punt natuurlijk, leeftijd ook wel, maar mits fit kan hij nog wel een paar jaar. Favre had ook zijn beste seizoen bij de Vikings. Contract zal niet heel heel groot probleem worden lijkt mij als hij fit genoeg is.
Favre had hele andere issues dan Manning, Favre had geen zware blessure maar werd gewoon de deur uitgewerkt omdat ze wilden verjongen.

De cijfers spreken niet in het voordeel van Manning, ga maar zn cijfers in een dome vergelijken met cijfers die hij gooit buiten. Buiten is hij niet meer dan een bovengemiddelde QB en ja dit maakt wel degelijk uit straks.

Elke x als Mr Manning een blindside krijgt zal de wereld even schrikken, niemand weet hoe die nek het houdt
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_108919860
Van sommige teams kan ik me voorstellen dat ze achter Manning gaan (Miami, Chiefs, Washington, Seattle) maar van sommige teams snap ik het ook weer niet. Waarom willen de Jets en Broncos Manning hebben? Die kunnen dan net zo goed Sanchez en Tebow wegtraden want om tegen die jongens te zeggen om op de bank plaats te nemen werkt natuurlijk niet. Je kunt niet eerst publiekelijk zeggen "you're our guy this year" en dan zodra Manning beschikbaar is dat allemaal uit het raam gooien.

Manning is geen tweede Favre. Favre was in vorm en Favre nog belangrijker: hij was durable. Manning is één flinke hit verwijderd van einde carriére.
pi_108931877
Manning mist 1 seizoen en is gelijk niet meer durable? Hij was gisteren overigens in Denver.

Redskins traden voor de 2nd pick dit jaar. Rams krijgen 3 first rounders en een 2nd rounder.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_108931921
En de Colts houden grote schoonmaak. Clark, Addai, Bracket en Bullit zijn gecut.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_108932172
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 07:47 schreef zjroentje het volgende:
Manning mist 1 seizoen en is gelijk niet meer durable? Hij was gisteren overigens in Denver.

Redskins traden voor de 2nd pick dit jaar. Rams krijgen 3 first rounders en een 2nd rounder.
Hoge prijs voor een move van pick 6 naar 2....
RGIII better not be a bust then...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 10:41:12 #181
67174 Dos37
Come on Twente
pi_108933389
Giants laten Brandon Jacobs gaan.

Held _O_
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 10 maart 2012 @ 11:52:58 #182
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_108934703
Free Agency is nog niet eens begonnen en nu al een van de betere offseasons. Rams moeten nu haast wel een dynasty worden met al die draftpicks.

Ben nu wel benieuwd wat Cleveland gaat doen. Ryan Tannehil in de top 10?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zaterdag 10 maart 2012 @ 12:37:21 #183
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_108935912
quote:
Manning mist 1 seizoen en is gelijk niet meer durable? Hij was gisteren overigens in Denver
Uhm ja..... 4 operaties aan zn nek, heel het seizoen niet eens normaal kunnen gooien en het is maar de vraag of het ooit op zn oude niveau komt.
1 blindside hit van een 280 pounder op de juiste plek en het is gewoon over
Luck is for losers
pi_108936127
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 12:37 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Uhm ja..... 4 operaties aan zn nek, heel het seizoen niet eens normaal kunnen gooien en het is maar de vraag of het ooit op zn oude niveau komt.
1 blindside hit van een 280 pounder op de juiste plek en het is gewoon over
Dit geldt voor alle QBs
Ik denk niet dat Manning nog zou spelen als hij het gevoel heeft dat hij zijn leven after football heel erg riskeert
if you ain't cheating you ain't trying
  zaterdag 10 maart 2012 @ 12:50:22 #185
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_108936236
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zaterdag 10 maart 2012 @ 12:51:39 #186
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_108936269
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 07:47 schreef zjroentje het volgende:

zomg sukkels _O- _O-. Dat is echt veels te veel voor Cam Newton light.

En van de Jets hoeven we niks te verwachten de komende jaren:

quote:
Jets extend Sanchez three years, pass on Peyton

Sanchez, 25, had two years remaining on the deal he signed when the Jets made him a first-round draft pick in 2009.

The contract extension is for $40.5 million, giving him five total years for $58.25 million, with $20.5 million fully guaranteed, a person with knowledge of the deal told The Associated Press. The person, who spoke on condition of anonymity because the team hadn't announced financial terms, said the deal includes an additional $10 million in potential escalators. So, the maximum value of the three new years is $50.5 million, and $68.25 million over the entire deal.
Goeie move ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 43% gewijzigd door PirE op 10-03-2012 13:21:56 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zaterdag 10 maart 2012 @ 13:58:54 #187
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_108938115
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 12:46 schreef Moonlighter het volgende:

[..]

Dit geldt voor alle QBs
Ik denk niet dat Manning nog zou spelen als hij het gevoel heeft dat hij zijn leven after football heel erg riskeert
Dat denk ik ook. Manning hoeft niets meer te bewijzen.Hij heeft zijn plek als één van de beste qb's allertijden imo al veilig gesteld. Daar zal zijn periode in Miami of Phoenix niets aan veranderen.

RGIII is nu écht de franchise in Washinton. Als hij faalt, hebben ze de komende 10 jaar geen winning season. Hoe het ook uitpakt. Ik denk dat deze trade nu al in de top 10 draft trades allertijden komt.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 14:55:22 #188
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_108939584
Achja de Redskins hebben Bruce Allen als GM. Hij heeft een hele slecht track-record als drafter en een goede als FA-signer (eigenlijk Snyder) en cap-guru. De draftpicks zijn voor hun dus eigenlijk minder waard dan voor andere.

Vind het wel mooi voor de nieuwe GM in St. Louis. Ben benieuwd of die er wat van gaat bakken met al die draftpicks.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_108941004
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 14:55 schreef DaMayan het volgende:
Achja de Redskins hebben Bruce Allen als GM. Hij heeft een hele slecht track-record als drafter en een goede als FA-signer (eigenlijk Snyder) en cap-guru. De draftpicks zijn voor hun dus eigenlijk minder waard dan voor andere.

Vind het wel mooi voor de nieuwe GM in St. Louis. Ben benieuwd of die er wat van gaat bakken met al die draftpicks.
Ik kan nu niet echt zeggen dat de Skins zo'n goede trackrecord hebben met FA signings onder Snyder.
Jeff George, DeionSanders, Bruce Smith, Donovan McNabb, Fat Albert, Adam Archuleta to name a few....
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_108945297
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 12:46 schreef Moonlighter het volgende:

[..]

Dit geldt voor alle QBs
Dit geld voor alle spelers maar vooral voor een QB die net terugkomt van een ernstige blessure.

Manning heeft één extra reden om nog te spelen. Dat is dezelfde reden die Favre ook had om terug te komen: rancune. Denk je niet dat Manning wil laten zien dat hij het nog kan? Dat hij de Colts wil laten zien dat ze een enorme fout maken door hem nu al weg te doen? Brett Favre wilde voor de Vikes spelen zodat hij twee keer per jaar tegen de Packers kon spelen. Extra motivatie. Nog één keer alles geven om een prijs te winnen. Manning heeft genoeg redenen om nog te spelen.

De Skins spelen met vuur. Als RGIII mislukt dan horen we de komende 5-10 jaar helemaal niks meer van Washington.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 19:01:57 #191
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_108946063
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 15:52 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik kan nu niet echt zeggen dat de Skins zo'n goede trackrecord hebben met FA signings onder Snyder.
Jeff George, DeionSanders, Bruce Smith, Donovan McNabb, Fat Albert, Adam Archuleta to name a few....
Inderdaad het is eigenlijk gewoon alleen heel veel. :)
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 19:06:11 #192
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_108946173
Ik ga niet geloven dat Manning gaat uitpakken voor welk team dan ook en zn carriere gaat uit als een kaars
Luck is for losers
pi_108946608
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 19:06 schreef kidkash19 het volgende:
Ik ga niet geloven dat Manning gaat uitpakken voor welk team dan ook en zn carriere gaat uit als een kaars
Het team dat hem neem, hoopt natuurlijk op een soort gelijk verhaal als Warner bij de Cardinals.
Ja, schrok je toch even he!
  zaterdag 10 maart 2012 @ 19:50:31 #194
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_108947406
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:31 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]
Manning heeft één extra reden om nog te spelen. Dat is dezelfde reden die Favre ook had om terug te komen: rancune.
Dat ben ik niet met je eens. Favre was zo rancuneus dat het eigenlijk treurig werd. Ik schat Peyton een hoger in.
pi_108948469
Ook nog wel een aardig stuk over Peyton.

http://sportsillustrated.(...).html?sct=nfl_bf3_a3

En door zijn blessure komt hij ook waarschijnlijk niet meer aan de records van Favre, terwijl 'men' er toch wel van uit ging dat hij alltime leader werd in TDs en yards.
Ja, schrok je toch even he!
pi_108949748
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 19:50 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Favre was zo rancuneus dat het eigenlijk treurig werd. Ik schat Peyton een hoger in.
Ik zeg nergens dat hij net zon rancuneus is als Favre. Maar jij onderschat de trots van een topsporter. Manning was hét gezicht van de Colts en opeens besluit men dat ze liever met een rookie verder gaan. Dat tast je trots aan. Zelfs de grote Joe Montana gaf toe rancune te hebben toen hij door de Niners gedumpt werd. Daarom ging hij naar de Chiefs. Deze mannen zijn jarenlang het gezicht geweest van een team en dan opeens zijn ze niet goed genoeg meer en verlaten ze via een achterdeur het team. Dat vergeet je echt niet zomaar hoor.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 21:24:41 #197
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_108950523
quote:
Ook nog wel een aardig stuk over Peyton.

http://sportsillustrated.(...).html?sct=nfl_bf3_a3

En door zijn blessure komt hij ook waarschijnlijk niet meer aan de records van Favre, terwijl 'men' er toch wel van uit ging dat hij alltime leader werd in TDs en yards.
Dat zeg ik dus al een tijd wat dit stuk aangeeft, mensen vergeten dat hij 14 jaar het voordeel had van een Dome, daarbuiten waren zn cijfers niet meer dan bovengemiddeld.

Zn blessure gaat hem in de weg zitten, leuk dat je nu een paar balletjes kan gooien maar straks moet je er 100en zo niet 1000en per week gooien
Luck is for losers
  zaterdag 10 maart 2012 @ 21:40:03 #198
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_108950963
Kid voelt de bui in Denver al hangen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 11 maart 2012 @ 11:04:56 #199
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_108962350
Oh nee daar ben ik niet bang voor, als ze Tebow dan zouden houden zou dit alleen maar goed kunnen zijn maar goed het zou wel een rel kunnen veroorzaken daar haha

Nee ik zie Manning gewoon niks boeiends doen bij welk team dan ook
Luck is for losers
  zondag 11 maart 2012 @ 19:08:14 #200
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_108979929
quote:
12s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 21:40 schreef popolon het volgende:
Kid voelt de bui in Denver al hangen.
The powers of Tebow zijn zo sterk dat hij Rodgers ook gewoon verslaat in een QB-battle *O*. En Brees mag niet eens de veters van Tebow strikken, mr I can only own in a dome :')
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')