Favre had hele andere issues dan Manning, Favre had geen zware blessure maar werd gewoon de deur uitgewerkt omdat ze wilden verjongen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:18 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Vooral die blessure is een punt natuurlijk, leeftijd ook wel, maar mits fit kan hij nog wel een paar jaar. Favre had ook zijn beste seizoen bij de Vikings. Contract zal niet heel heel groot probleem worden lijkt mij als hij fit genoeg is.
Hoge prijs voor een move van pick 6 naar 2....quote:Op zaterdag 10 maart 2012 07:47 schreef zjroentje het volgende:
Manning mist 1 seizoen en is gelijk niet meer durable? Hij was gisteren overigens in Denver.
Redskins traden voor de 2nd pick dit jaar. Rams krijgen 3 first rounders en een 2nd rounder.
Uhm ja..... 4 operaties aan zn nek, heel het seizoen niet eens normaal kunnen gooien en het is maar de vraag of het ooit op zn oude niveau komt.quote:Manning mist 1 seizoen en is gelijk niet meer durable? Hij was gisteren overigens in Denver
Dit geldt voor alle QBsquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:37 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Uhm ja..... 4 operaties aan zn nek, heel het seizoen niet eens normaal kunnen gooien en het is maar de vraag of het ooit op zn oude niveau komt.
1 blindside hit van een 280 pounder op de juiste plek en het is gewoon over
zomg sukkelsquote:Op zaterdag 10 maart 2012 07:47 schreef zjroentje het volgende:
Manning mist 1 seizoen en is gelijk niet meer durable? Hij was gisteren overigens in Denver.
Redskins traden voor de 2nd pick dit jaar. Rams krijgen 3 first rounders en een 2nd rounder.
Goeie movequote:Jets extend Sanchez three years, pass on Peyton
Sanchez, 25, had two years remaining on the deal he signed when the Jets made him a first-round draft pick in 2009.
The contract extension is for $40.5 million, giving him five total years for $58.25 million, with $20.5 million fully guaranteed, a person with knowledge of the deal told The Associated Press. The person, who spoke on condition of anonymity because the team hadn't announced financial terms, said the deal includes an additional $10 million in potential escalators. So, the maximum value of the three new years is $50.5 million, and $68.25 million over the entire deal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door PirE op 10-03-2012 13:21:56 ]“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Dat denk ik ook. Manning hoeft niets meer te bewijzen.Hij heeft zijn plek als één van de beste qb's allertijden imo al veilig gesteld. Daar zal zijn periode in Miami of Phoenix niets aan veranderen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:46 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Dit geldt voor alle QBs
Ik denk niet dat Manning nog zou spelen als hij het gevoel heeft dat hij zijn leven after football heel erg riskeert
Ik kan nu niet echt zeggen dat de Skins zo'n goede trackrecord hebben met FA signings onder Snyder.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:55 schreef DaMayan het volgende:
Achja de Redskins hebben Bruce Allen als GM. Hij heeft een hele slecht track-record als drafter en een goede als FA-signer (eigenlijk Snyder) en cap-guru. De draftpicks zijn voor hun dus eigenlijk minder waard dan voor andere.
Vind het wel mooi voor de nieuwe GM in St. Louis. Ben benieuwd of die er wat van gaat bakken met al die draftpicks.
Dit geld voor alle spelers maar vooral voor een QB die net terugkomt van een ernstige blessure.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:46 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Dit geldt voor alle QBs
Ik denk niet dat Manning nog zou spelen als hij het gevoel heeft dat hij zijn leven after football heel erg riskeert
Inderdaad het is eigenlijk gewoon alleen heel veel.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik kan nu niet echt zeggen dat de Skins zo'n goede trackrecord hebben met FA signings onder Snyder.
Jeff George, DeionSanders, Bruce Smith, Donovan McNabb, Fat Albert, Adam Archuleta to name a few....
Het team dat hem neem, hoopt natuurlijk op een soort gelijk verhaal als Warner bij de Cardinals.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:06 schreef kidkash19 het volgende:
Ik ga niet geloven dat Manning gaat uitpakken voor welk team dan ook en zn carriere gaat uit als een kaars
Dat ben ik niet met je eens. Favre was zo rancuneus dat het eigenlijk treurig werd. Ik schat Peyton een hoger in.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:31 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Manning heeft één extra reden om nog te spelen. Dat is dezelfde reden die Favre ook had om terug te komen: rancune.
Ik zeg nergens dat hij net zon rancuneus is als Favre. Maar jij onderschat de trots van een topsporter. Manning was hét gezicht van de Colts en opeens besluit men dat ze liever met een rookie verder gaan. Dat tast je trots aan. Zelfs de grote Joe Montana gaf toe rancune te hebben toen hij door de Niners gedumpt werd. Daarom ging hij naar de Chiefs. Deze mannen zijn jarenlang het gezicht geweest van een team en dan opeens zijn ze niet goed genoeg meer en verlaten ze via een achterdeur het team. Dat vergeet je echt niet zomaar hoor.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:50 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Favre was zo rancuneus dat het eigenlijk treurig werd. Ik schat Peyton een hoger in.
Dat zeg ik dus al een tijd wat dit stuk aangeeft, mensen vergeten dat hij 14 jaar het voordeel had van een Dome, daarbuiten waren zn cijfers niet meer dan bovengemiddeld.quote:Ook nog wel een aardig stuk over Peyton.
http://sportsillustrated.(...).html?sct=nfl_bf3_a3
En door zijn blessure komt hij ook waarschijnlijk niet meer aan de records van Favre, terwijl 'men' er toch wel van uit ging dat hij alltime leader werd in TDs en yards.
The powers of Tebow zijn zo sterk dat hij Rodgers ook gewoon verslaat in een QB-battlequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |