abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108809994
quote:
With his decision, commissioner Roger Goodell has a great opportunity to reinforce one of his top initiatives of player safety, so he's got to prove he's serious.......
I think the commissioner has to make a big statement with the punishment.
Couldn't agree more....
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_108810511
Peyton Manning zal zaterdag een free agent zijn!
Dat wordt weer een leuk circus :P
Dit is echt het beste wat Manning kon overkomen.

Arziona, Miami en de Jets zie ik als de 3 kanshebbers om Manning te signen
if you ain't cheating you ain't trying
pi_108810798
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2012 02:12 schreef Boe-man het volgende:

[..]

Ach, kom op zeg, die spelers verdienen miljoen per jaar, alsof die $1500 uitmaakt dan. Het is meer een poule systeem.
Het gaat om het idee erachter. Het is gewoon niet normaal dat je iemand een beloning geeft als hij een ander uit de wedstrijd hit. Het maakt geen donder uit of het nou om American Football of dammen gaat. Iemand blesseren mag nooit het doel zijn, je hit iemand om hem te stoppen of ervoor te zorgen dat hij de bal loslaat (fumble *O*), niet om hem uit de wedstrijd te halen. Het kan best dat die hit ervoor zorgt dat een speler geblesseerd raakt maar het mag nooit een doel op zich zijn. Dit bonus-systeem zorgt ervoor dat het blesseren ook een doel wordt en daarom moet je het als NFL niet accepteren en keihard aanpakken.
Get it and Bet it
pi_108811015
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 09:06 schreef Moonlighter het volgende:
Peyton Manning zal zaterdag een free agent zijn!
Dat wordt weer een leuk circus :P
Dit is echt het beste wat Manning kon overkomen.

Arziona, Miami en de Jets zie ik als de 3 kanshebbers om Manning te signen
Redskins en Seahawks worden ook genoemd. Ik denk dat Manning wel wil maar zijn fysiek is het grote probleem en ik denk niet dat we hem nog op het veld zien. Een eventueel contract zal wel boordevol escolator clauses zitten.
Get it and Bet it
pi_108811326
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat Manning naar de AFC East wil ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_108811615
Volgens vegas maken de de Cards de meeste kans op Manning :P
pi_108811699
Volgens insiders dan weer Miami en Seattle..
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_108811708
Mike Wallace is trouwens ook op te pikken voor een 1st round pick :P
Patriots misschien?
  woensdag 7 maart 2012 @ 10:19:04 #159
67174 Dos37
Come on Twente
pi_108812153
Ik hoop dat ie niet naar NFC East komt.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 7 maart 2012 @ 10:20:42 #160
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_108812190
quote:
One source close to Roger Goodell tells SI.com's Peter King that the commissioner's reaction to initial reports about the Saints' bounty program was, "God forbid this is true. This will be earth-shattering."

"This is a seminal moment in the culture change we have to make," said the high-placed source close to Goodell. "This has to stop now. Every team needs to hear the message that we're in a different era now, where this appalling behavior is going to end." The Saints can't expect leniency. King believes Goodell will come down hardest on Rams DC Greg Williams, Saints coach Sean Payton, GM Mickey Loomis, and MLB Jonathan Vilma, "in that order." All four, and perhaps more Saints defensive players, should expect multi-game suspensions.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_108814148
Williams zal wel minimaal 8 wedstrijden krijgen denk ik.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 7 maart 2012 @ 11:40:09 #162
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_108814559
8 wedstrijden? Een coach die dus bekend heeft dat het in meer dan 1 team gebeurde? Die er niks aan deed en het zelf bijna aanmoedigde?

Wat denk je zelf?
Luck is for losers
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:07:18 #163
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_108817939
en de beerputten gaan open

quote:
George Stark, a former player under Joe Gibbs during his first stint as head coach of the Washington Redskins, said that Gibbs used to give out $100 bills to defenders who knocked down the opposing team’s quarterback, according to DC Sports Bog.

“Let’s be clear: the reason that the Hogs did that Hogs Night Out poster…was, in the meeting after the game, Joe Gibbs would come in, he’d have a fistful of $100 bills,” Starke said on ESPN 980, as transcribed by DC Sports Bog. “And if Dexter knocked the quarterback down three times, he would get three hundred-dollar bills. And Joe would pass the money out in the meeting, and we would have to duck.

“Dexter only played probably three plays a game, because he didn’t play the run, all he wanted to do was the rush the passer. So he’s getting three hundred-dollar bills. If Art Monk got two catches…there’s all kind of reasons that guy got these hundred-dollar bills. But offensive linemen, if they had a perfect game — that meant that John [Riggins] ran for 100 yards — he would get some money but we didn’t get anything. That was the whole Hogs Night Out thing. I said screw that, I went out and signed Jack Kent Cooke’s to the check. Everybody knows that story.”

During his second stint as the Redskins head coach, Gregg Williams served as Gibbs’ defensive coordinator. Williams is now being charged with establishing a bounty system while in New Orleans where he would financially reward players for injuring members of the opposing team.

Gibbs denied any knowledge of such a system run by Williams while he was the head coach of the Redskins. However Starke told ESPN 980, “That’s just too stupid. Of course he knew.”
Luck is for losers
pi_108821308
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:40 schreef kidkash19 het volgende:
8 wedstrijden? Een coach die dus bekend heeft dat het in meer dan 1 team gebeurde? Die er niks aan deed en het zelf bijna aanmoedigde?

Wat denk je zelf?
Wat denk jij dan? Ik wilde zelf eerst een jaar typen, maar ik vraag me af of Goodell zo ver gaat.
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:14:53 #165
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_108825503
Ik denk dat het niet uitgesloten is dat Williams straks geen baan in de NFL kan krijgen.

Ik denk dat hij een seizoen geschorst word + 500.000 boete
Payton word 6-8 games geschorst + 250.000 boete
Vilma ook zoiets

Ze gaan vele draftpicks verliezen

Goodell zal een voorbeeld van ze maken, ze worden geslacht

[ Bericht 11% gewijzigd door kidkash19 op 07-03-2012 16:22:03 ]
Luck is for losers
pi_108826747
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:14 schreef kidkash19 het volgende:
Ik denk dat het niet uitgesloten is dat Williams straks geen baan in de NFL kan krijgen.

Ik denk dat hij een seizoen geschorst word + 500.000 boete
Payton word 6-8 games geschorst + 250.000 boete
Vilma ook zoiets

Ze gaan vele draftpicks verliezen

Goodell zal een voorbeeld van ze maken, ze worden geslacht
Gelukkig hebben ze hun 1st rounder voor dit jaar al weggetrade :D.
Get it and Bet it
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:48:33 #167
67174 Dos37
Come on Twente
pi_108827102
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_108831606
Emotionele Peyton tijdens het interview.
Ja, schrok je toch even he!
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:06:05 #169
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_108846274
Miami lijkt het toch wel te worden voor Peyton. Ik voorspel nu al: Week 2 monday night. Patriots - Dolphins.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_108853752
pi_108854430
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:06 schreef Terreros85 het volgende:
Miami lijkt het toch wel te worden voor Peyton. Ik voorspel nu al: Week 2 monday night. Patriots - Dolphins.
Dat lijkt me erg voorbarig hoor.

Genoeg teams in the mix. Chiefs zijn ook ernstig geinteresseerd. Ik zie het wel zitten. :D
  donderdag 8 maart 2012 @ 09:58:12 #172
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_108854835
Ik zou hem niet durven aan te raken als ik eerlijk ben

- hij is oud
- zware blessure gehad
- Zn nummers waren al aan het dalen
- Meeste offenses zullen niet voor hem gemaakt zijn zoals in Indy
- hij presteert als een gemiddelde QB buiten een Dome
Luck is for losers
pi_108862634
Ik ben erg benieuwd wat voor contract ie gaat krijgen, longterm zal het wel niet zijn, en als dat al zo is dan is het incentive-laden
pi_108864438
Than again, he's got money, peyton does:
pi_108864730
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 09:58 schreef kidkash19 het volgende:
Ik zou hem niet durven aan te raken als ik eerlijk ben

- hij is oud
- zware blessure gehad
- Zn nummers waren al aan het dalen
- Meeste offenses zullen niet voor hem gemaakt zijn zoals in Indy
- hij presteert als een gemiddelde QB buiten een Dome
Vooral die blessure is een punt natuurlijk, leeftijd ook wel, maar mits fit kan hij nog wel een paar jaar. Favre had ook zijn beste seizoen bij de Vikings. Contract zal niet heel heel groot probleem worden lijkt mij als hij fit genoeg is.
Ja, schrok je toch even he!
  donderdag 8 maart 2012 @ 15:30:31 #176
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_108865139
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 15:18 schreef Boe-man het volgende:

[..]

Vooral die blessure is een punt natuurlijk, leeftijd ook wel, maar mits fit kan hij nog wel een paar jaar. Favre had ook zijn beste seizoen bij de Vikings. Contract zal niet heel heel groot probleem worden lijkt mij als hij fit genoeg is.
Favre had hele andere issues dan Manning, Favre had geen zware blessure maar werd gewoon de deur uitgewerkt omdat ze wilden verjongen.

De cijfers spreken niet in het voordeel van Manning, ga maar zn cijfers in een dome vergelijken met cijfers die hij gooit buiten. Buiten is hij niet meer dan een bovengemiddelde QB en ja dit maakt wel degelijk uit straks.

Elke x als Mr Manning een blindside krijgt zal de wereld even schrikken, niemand weet hoe die nek het houdt
Luck is for losers
pi_108919860
Van sommige teams kan ik me voorstellen dat ze achter Manning gaan (Miami, Chiefs, Washington, Seattle) maar van sommige teams snap ik het ook weer niet. Waarom willen de Jets en Broncos Manning hebben? Die kunnen dan net zo goed Sanchez en Tebow wegtraden want om tegen die jongens te zeggen om op de bank plaats te nemen werkt natuurlijk niet. Je kunt niet eerst publiekelijk zeggen "you're our guy this year" en dan zodra Manning beschikbaar is dat allemaal uit het raam gooien.

Manning is geen tweede Favre. Favre was in vorm en Favre nog belangrijker: hij was durable. Manning is één flinke hit verwijderd van einde carriére.
pi_108931877
Manning mist 1 seizoen en is gelijk niet meer durable? Hij was gisteren overigens in Denver.

Redskins traden voor de 2nd pick dit jaar. Rams krijgen 3 first rounders en een 2nd rounder.
pi_108931921
En de Colts houden grote schoonmaak. Clark, Addai, Bracket en Bullit zijn gecut.
pi_108932172
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 07:47 schreef zjroentje het volgende:
Manning mist 1 seizoen en is gelijk niet meer durable? Hij was gisteren overigens in Denver.

Redskins traden voor de 2nd pick dit jaar. Rams krijgen 3 first rounders en een 2nd rounder.
Hoge prijs voor een move van pick 6 naar 2....
RGIII better not be a bust then...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')