Ik zeg ook niet dat het een garantie voor succes is. Aan de andere kant, die drive voor de laats Giants Td, scoor je daar, win je en daar zit je dan met je ToP.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar krijgt wel minder vaak de ball door de top van de Giants. Minder kansen om te scoren, goeie tactiek van de Giants dus
Dat had ik vanmiddag ook. Eerst rechts, 110-115 nu links rond 134.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:13 schreef Guard het volgende:
Heb trouwens ook het ticketsysteem voor London door, ze gaan nu gewoon vak voor vak vullen, kreeg net bij een controle kaarten voor 110 aangeboden... Dus 109 zal wel vol zijn
Dat was dan de fout van #44 geweest, zo nodig een TD moeten scorenquote:Op maandag 6 februari 2012 22:27 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het een garantie voor succes is. Aan de andere kant, die drive voor de laats Giants Td, scoor je daar, win je en daar zit je dan met je ToP.
Het hoeft nog niet eens een top RB te zijn maar wel iemand waar de tegenstander rekening mee moet houden en iemand waar je op kunt rekenen. BJGE en Woodhead profiteren nu vooral van de spread offense en alle aandacht voor de TE's. Kun je nagaan wat een goede RB zou doen met zoveel ruimte. De Pats hebben vorig jaar 2 RB's gedraft met Vereen en Ridley. Misschien hadden ze beter gewoon Ingram kunnen draften en niet die pick aan de Saints geven.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:04 schreef rgras het volgende:
Agreed, de Pats hebben een top RB nodig maar ik betwijfel of dat via de draft moet gaan gebeuren (remember Laurence Maroney?).
Reggie Bush zou misschien wel bij de Pats passen.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:49 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Het hoeft nog niet eens een top RB te zijn maar wel iemand waar de tegenstander rekening mee moet houden en iemand waar je op kunt rekenen. BJGE en Woodhead profiteren nu vooral van de spread offense en alle aandacht voor de TE's. Kun je nagaan wat een goede RB zou doen met zoveel ruimte. De Pats hebben vorig jaar 2 RB's gedraft met Vereen en Ridley. Misschien hadden ze beter gewoon Ingram kunnen draften en niet die pick aan de Saints geven.
Wat hij bedoelt is dat Brady 23 minuten nodig had om 17 punten te generen terwijl Eli 37 minuten nodig had om 21 punten te scoren.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:57 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Deze game was Eli efficienter. Eli had 30/40 en Brady had 27/41.
Dat heeft met taktiek te maken en niet met efficientie.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:02 schreef rgras het volgende:
[..]
Wat hij bedoelt is dat Brady 23 minuten nodig had om 17 punten te generen terwijl Eli 37 minuten nodig had om 21 punten te scoren.
Spelers die er op z'n minst 3 jaar op hebben zitten in college football zijn beschikbaar om te kiezen door de NFL teams, in omgekeerde volgorde van de eindranking van dit jaar. Dus het slechtste team van dit jaar mag als eerste kiezen (de Colts) en de Giants kiezen als laatste. En dat 7 ronden lang.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:44 schreef Pro_Shifty het volgende:
Hoe gaat die draft nu precies in zijn werk? Wanneer begint heel dat circus weer?
Zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:28 schreef Guard het volgende:
Je hoeft geen drie jaar in college gespeeld te hebben, je moet minstens 3 jaar van highschool af zijn.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:24 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Spelers die er op z'n minst 3 jaar op hebben zitten in college football zijn beschikbaar.....
Volgens mij wel...quote:
Of helemaal niet, bijvoorbeeld Antonio Gates.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:38 schreef Guard het volgende:
En er zijn spelers die gedraft worden die nauwelijks in College football gespeeld hebben (Jimmy Graham bijvoorbeeld, speelde slechts een seizoen @Miami)
Gates was niet gedraftquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Of helemaal niet, bijvoorbeeld Antonio Gates.
Brady speelde ook amper in college.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Of helemaal niet, bijvoorbeeld Antonio Gates.
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:45 schreef PirE het volgende:
[..]
Welker is niet meer welkom in huize Brady![]()
Ik zie een stijgende lijn. Lijkt me een goede keus dusquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:20 schreef zjroentje het volgende:
Chiefs halen weer een coach met Patriots/Pioli connecties. Ik word daar eigenlijk een beetje moe van ...
Daarnaast zijn de resultaten van Daboll als OC nou niet echt fantastisch. Zijn offenses waren de laatste jaren 32ste, 29ste en 21ste ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |