Wat zijn de prijzen ongeveer?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:21 schreef Guard het volgende:
Trouwens als de nood hoog is, op game day staan er ook diverse merchandise stands rond Wembley
Mooi voor Bigby.quote:The Chargers announced Friday night that they have finalized a two-year deal with safety Atari Bigby.
Per ESPN’s Adam Schefter, it’s a $2.5 million deal that could max out at $4.5 million.
quote:Op zondag 18 maart 2012 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heeft iemand een linkje naar een video waar deze van is:
[ afbeelding ]
Thnx!
Goed voor Flynn. Ik had hem liever naar de AFC zien gaan maar de Seahawks zijn een beter team dan de Phins dus zijn keuze is begrijpelijk.quote:Seahawks signed QB Matt Flynn to three-year, $26 million contract.
De Niners moeten dus wel echt voor Manning gaan. Het zou wat zijn als Manning naar Tennessee of Denver zou gaan. Dan zitten ze daar in San Francisco.quote:According to the Denver Post, the Dolphins are currently negotiating a contract with free agent Alex Smith that would pay him $8 million annually.
Hopelijk wordt hij net zo goed als de vorige Matt die we bij de Packers hebben weggehaaldquote:Op maandag 19 maart 2012 01:20 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Goed voor Flynn. Ik had hem liever naar de AFC zien gaan maar de Seahawks zijn een beter team dan de Phins dus zijn keuze is begrijpelijk.
Opvallend:
[..]
De Niners moeten dus wel echt voor Manning gaan. Het zou wat zijn als Manning naar Tennessee of Denver zou gaan. Dan zitten ze daar in San Francisco.![]()
Miami is ook niet echt lekker bezig met de QB positie. Nu Smith en Garrard als mogelijke opties, of toch maar Moore.quote:Op maandag 19 maart 2012 01:20 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Goed voor Flynn. Ik had hem liever naar de AFC zien gaan maar de Seahawks zijn een beter team dan de Phins dus zijn keuze is begrijpelijk.
Opvallend:
[..]
De Niners moeten dus wel echt voor Manning gaan. Het zou wat zijn als Manning naar Tennessee of Denver zou gaan. Dan zitten ze daar in San Francisco.![]()
Nog even en iemand belt Favre weerquote:Op maandag 19 maart 2012 09:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Miami is ook niet echt lekker bezig met de QB positie. Nu Smith en Garrard als mogelijke opties, of toch maar Moore.
twitter:AdamSchefter twitterde op maandag 19-03-2012 om 16:52:15From @mortreport and me: Peyton Manning will become the next quarterback of the Denver Broncos, barring unexpected snag in contract talks. reageer retweet
Met Tebow win je nooit een Superbowl.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:12 schreef Sasman het volgende:
Godver...Kut Elway. Zal nog wel een fan blijven maar serieus? Na zo een seizoen toch geen of amper vertrouwen hebben in Tebow.
En verwacht je dit met Manning wel? Je zegt zelf, het team moet sterker worden.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:17 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Met Tebow win je nooit een Superbowl.
Ik ben wel benieuwd hoe dit uit gaat pakken. Meer spelers zullen nu naar Denver moeten komen om het team beter te maken. Ik heb namelijk niet het idee dat het team van vorig seizoen met Peyton als qb veel kans maakt in de playoffs.
Kans is veel groter met Manning. Ik denk dat de vriendjes van Peyton nu naar Denver komen. Dallas Clark en Reggie Wayne zijn nog steeds prima spelersquote:Op maandag 19 maart 2012 18:35 schreef Sasman het volgende:
[..]
En verwacht je dit met Manning wel? Je zegt zelf, het team moet sterker worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |