Met Tebow win je nooit een Superbowl.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:12 schreef Sasman het volgende:
Godver...Kut Elway. Zal nog wel een fan blijven maar serieus? Na zo een seizoen toch geen of amper vertrouwen hebben in Tebow.
En verwacht je dit met Manning wel? Je zegt zelf, het team moet sterker worden.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:17 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Met Tebow win je nooit een Superbowl.
Ik ben wel benieuwd hoe dit uit gaat pakken. Meer spelers zullen nu naar Denver moeten komen om het team beter te maken. Ik heb namelijk niet het idee dat het team van vorig seizoen met Peyton als qb veel kans maakt in de playoffs.
Kans is veel groter met Manning. Ik denk dat de vriendjes van Peyton nu naar Denver komen. Dallas Clark en Reggie Wayne zijn nog steeds prima spelersquote:Op maandag 19 maart 2012 18:35 schreef Sasman het volgende:
[..]
En verwacht je dit met Manning wel? Je zegt zelf, het team moet sterker worden.
Met Manning ook niet. Dit is gewoon puur en enkel een situatie creëren waarin je Tebow kunt traden. Je vervangt hem door een Hall of Fame QB dus dat zullen de fans wel pikken. En Elway kan nu zelf een QB draften om Manning op te volgen. Iedereen weet dat hij het niet in Tebow zag zitten.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:17 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe dit uit gaat pakken. Meer spelers zullen nu naar Denver moeten komen om het team beter te maken. Ik heb namelijk niet het idee dat het team van vorig seizoen met Peyton als qb veel kans maakt in de playoffs.
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:48 schreef popolon het volgende:
Wayne heeft net een handtekening gezet bij de Colts.
Brett Favre was in Minnesota één interception verwijderd van de Superbowl. Die had ook slechts één Superbowl gewonnen met Green Bay.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:19 schreef kidkash19 het volgende:
Ik zeg Patriots gezien de geschiedenis
Broncos gaan hier geen SB mee winnen, Manning speelt 14 jaar, heeft 1 SB gewonnen maar hoeveel playoff games heeft hij niet gechoked? En dat was met een Indy team wat 1 vd beste ooit was
Favre koos voor Minnesota omdat hij ook in een dome kon spelen. Dat heeft hij zelf gezegd. Zijn lichaam kon het niet meer aan om in December in de kou te spelen. Die luxe heeft Manning niet. Ik zie Manning in December al in de kou in Arrowhead spelen.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:28 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Brett Favre was in Minnesota één interception verwijderd van de Superbowl. Die had ook slechts één Superbowl gewonnen met Green Bay.
quote:At the end of the day, the nuts-and-bolts of it are as follows: the Broncos are taking a flier on a 35 year-old quarterback coming off of four major neck surgeries in less than a calendar year, to play within an offense with no formidable weapons, outdoors eight times a year in a cold-weather city. It's a huge, huge risk, and I don't think there's really much reward. Manning or no Manning, the Broncos were not, and still are not, legitimate Super Bowl contenders.
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:34 schreef kidkash19 het volgende:
Tebow naar New England denk ik, Belichick was al gek van hem en McDaniels heeft hem gedraft
Is echt niet gek hoor, Belichick heeft al meerdere malen aangegeven fan te zijn van Tebow en was zelfs kind aan huis bij de Gators in de tijd dat Tebow daar speelde. New England zn offense is op het option gedeelte na bijna identiek aan de toenmalige Gators O.quote:
Fox is totaal het tegengestelde, run, run and pass now and then to keep 'em honest. Zal dus wel ergens in het midden uitkomen. Meer passes dan we van Fox gewend zijn, maar minder dan Manning zal willenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:36 schreef kidkash19 het volgende:
Rungame is aardig maar Manning is een pass first, pass second, pass third en we rennen als het echt niet anders kan QB.
Ik kan die man totaal niet uitstaan, dus ik gun hem zelfs nog geen plekje als towelboy in 'mijn' team.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:01 schreef kidkash19 het volgende:
Want? Het is niet alsof hij Brady gaat vervangen en het is iemand die je in je kleedkamer goed kan gebruiken
Niet voor niets dat de Broncos in 2011 de meeste runningplays hadden in de league (met de Texans). Is een staple van een Fox offense. Of hij nu wel of niet de offense runt, ik denk niet de Broncos ineens een prolific passing-team worden.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:03 schreef kidkash19 het volgende:
Jij denkt dat Fox nog wat in te brengen heeft bij de Offense?
Met deze Manning ook niet meer.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:17 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
quote:The Denver Broncos are scheduled to meet with free-agent C Jeff Saturday (Colts).
quote:The Denver Broncos are expected to sign free-agent WR Brandon Stokley (Giants).
Who's next? Marvin Harrison?quote:The Denver Broncos are expected to sign free-agent TE Dallas Clark (Colts).
Tolbert zal als FB worden gebruikt.quote:The Carolina Panthers have agreed to terms on a four-year deal with free-agent RB Mike Tolbert (Chargers)......
Carolina Panthers RB Mike Tolbert's agent, Joel Turner, said Tolbert left over $1 million on the table from the San Diego Chargers to sign with the team. Financial terms of the deal have yet to be revealed.
Belachelijk. Dat je Manning haalt kan ik enigszins nog begrijpen maar dat je dan ook een aantal van zijn oud ploeggenoten haalt is gewoon triest. Vooral Stokley. Je wilt toch als team je eigen identiteit behouden? Nu lijkt het gewoon op een zielige poging om de Colts offense van 2010 nieuw leven in te blazen.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:24 schreef Guard het volgende:
Quelle surprise:
[..]
[..]
[..]
Who's next? Marvin Harrison?![]()
Broncos krijgen zo een lekker oud (en duur) roster...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |