abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 maart 2012 @ 07:24:55 #226
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_109262955
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:39 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Waarom zouden ze? Pinnen is veel gemakkelijker en bij velen komt het woord 'privacy' niet eens in de vocabulaire voor.
Klopt dat het eenvoudiger is. Voor de bank/crimineel en consument
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_109263034

George Orwell. Nineteen Eighty-Four

Brave New World 1998

Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
  maandag 19 maart 2012 @ 08:47:40 #228
37248 BertV
Klei indiaan
pi_109263747
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:18 schreef DrunkenBuddha het volgende:
Begin de mensen die altijd met de PIN betalen maar eens over te halen dat ze weer contant gaan betalen. Dat zou een begin zijn.
Ik heb toch wel mensen om me heen die de gevaren inzien en dan nog is de reactie standaard:
"Het heeft geen nut als ik vrijwel de enige ben die dat doet"

Ongelooflijk dat er nog zoveel gestemd wordt als je die redenatie doorzet.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
  dinsdag 20 maart 2012 @ 08:32:30 #229
37248 BertV
Klei indiaan
pi_109303242
http://www.efficientbetalen.nl
We hebben een clubje opgericht. dwz, bankiers die winkelier proberen te dwingen overtuigen.
Ze zetten ook gelijk de voordelen op een rij... voordelen hebben niks met de consument te maken.
quote:
Nu cash geld steeds duurder en onveiliger wordt, zetten we hier graag de belangrijkste voordelen van pinnen op een rij:

• Minder contant geld in de kassa. Dit betekent minder aantrekkelijk voor overvallers
• Pinnen is, anders dan veel mensen denken, inmiddels goedkoper dan contant betalen
• Minder kans op vals geld
• Minder geld aan- en afvoer
• Minder geld in de kluis
• Minder kans op derving
• Geen gedoe met klein geld
• Minder kasgeld, dus snellere opmaak van de kassa
• Minder administratie
• Snelle bijboeking
• Snellere doorstroming aan de kassa
• Klant heeft altijd voldoende geld op zak en daardoor kans op extra of hogere uitgaven
• Geen verlies van klanten. Veel klanten zien af van een aankoop wanneer zij eerst geld uit de muur moeten halen.
• Minder kans op kassaverschillen
• Lagere kosten bedrijfsvoering

pi_109303406
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 08:32 schreef BertV het volgende:
http://www.efficientbetalen.nl
We hebben een clubje opgericht. dwz, bankiers die winkelier proberen te dwingen overtuigen.
Ze zetten ook gelijk de voordelen op een rij... voordelen hebben niks met de consument te maken.

[..]

Is op zich ook niet zo gek voor een site die specifiek is gericht op de detailhandel? Overigens is mijn neef, een slager, ~1 jaar geleden overgestapt op een pin-automaat in de winkel, en hij is inderdaad minder tijd kwijt aan het opmaken van de kas, de administratie, etc etc. Idem trouwens voor het weglopen van klanten, zijn vaste klanten (soms meerdere generaties) wisten dat het cash-only was, maar incidentele klanten liepen soms de winkel uit als ze hoorden dat ze niet konden pinnen, heb ik zelf regelmatig meegemaakt als ik er es in de winkel stond, Dus het is niet zo dat ze pertinente flauwekul verkopen op die site. ;)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 09:02:21 #231
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_109303649
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:18 schreef DrunkenBuddha het volgende:
Begin de mensen die altijd met de PIN betalen maar eens over te halen dat ze weer contant gaan betalen. Dat zou een begin zijn.
Alsjeblieft zeg :{w Elke keer erger ik me weer aan die mensen die hun centen bij elkaar aan het schrapen zijn bij de kassa van de supermarkt. Alleen in de kroeg betaal ik nog met contant geld en als het daar elektronisch kon, graag... In Stockholm enkele jaren geleden vond ik het een verademing om gewoon je creditcard af te kunnen geven en dan is het geld er afgeschreven en schrik niet: het is allemaal goed gegaan! Oh noes, the horror!!! :o :')

Nogmaals: de overheid heeft helemaal geen inzicht in je pintransacties.

quote:
15s.gif Op zondag 18 maart 2012 19:09 schreef Life2.0 het volgende:
Klopt bij de ah scannen ze tegenwoordig elk biljet, waarna het in een een gleuf verdwijnt..
En wat is daar precies het probleem van :? Als er veel vals geld in omloop is, begrijp ik best dat een winkelier geen risico wilt lopen. Je kunt toch gewoon met je geliefde contant geld betalen als je dat zo graag wilt?
Don't let my username fool you...
  dinsdag 20 maart 2012 @ 09:09:11 #232
37248 BertV
Klei indiaan
pi_109303757
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 09:02 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

[..]

En wat is daar precies het probleem van :? Als er veel vals geld in omloop is, begrijp ik best dat een winkelier geen risico wilt lopen. Je kunt toch gewoon met je geliefde contant geld betalen als je dat zo graag wilt?
http://www.beursfacts.nl/eens-in-de-800-jaar-een-vals-eurobiljet/
Af-en-toe plopt er een tegenstrijdig bericht uit de EU koker.
Als gewone consument heb je gemiddeld eens in de 800 jaar een vals biljet.
Vanzelfsprekend hebben winkeliers hier vaker mee te maken, maar het is pure ophitsing om er zo'n douane-check van te maken. (het gros van de vervalsingen is ook nog 's makkelijk op het oog te ontdekken)

...en pinnen opzich is niet het probleem, het probleem is de aanloop naar het uitbannen van contant.
pi_109303816
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 09:02 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg :{w Elke keer erger ik me weer aan die mensen die hun centen bij elkaar aan het schrapen zijn bij de kassa van de supermarkt. Alleen in de kroeg betaal ik nog met contant geld en als het daar elektronisch kon, graag... In Stockholm enkele jaren geleden vond ik het een verademing om gewoon je creditcard af te kunnen geven en dan is het geld er afgeschreven en schrik niet: het is allemaal goed gegaan! Oh noes, the horror!!! :o :')

Nogmaals: de overheid heeft helemaal geen inzicht in je pintransacties.

[..]

Die zelfde mensen staan net zo te kutten als ze een pinpas hebben. 1e pas limiet bereikt, 2e pas 3x doorhalen voor het ding een keer werkt. Pas weer vergeten mee te nemen etc.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 09:20:24 #234
363488 allesbeterweter
allesbeterweter
pi_109303923
Ach elke vorm van betalen heeft voordelen als ook nadelen ,de winkeliers bepalen zelf wel welke manier ze willen of gaan gebruiken....Tevens bepaald de klant naar welke winkel deze gaat om inkopen te doen ......

Winkels te overvloed dus zou de keuze dan ook wel nagenoeg blijven?
allesbeterweter
  dinsdag 20 maart 2012 @ 09:24:31 #235
37248 BertV
Klei indiaan
pi_109303987
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 09:20 schreef allesbeterweter het volgende:
Ach elke vorm van betalen heeft voordelen als ook nadelen ,de winkeliers bepalen zelf wel welke manier ze willen of gaan gebruiken....Tevens bepaald de klant naar welke winkel deze gaat om inkopen te doen ......

Winkels te overvloed dus zou de keuze dan ook wel nagenoeg blijven?
Mensen zijn laffe schapen.
Zodra winkelketens het idee hebben dat de tijd rijp is zullen ze in 1 klap met z'n allen contant weren. (het is de laatste jaren door banken voordeliger gemaakt dan contant)
Het gros gaat gewoon braaf akkoord.
pi_109304835
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 09:24 schreef BertV het volgende:

[..]

Mensen zijn laffe schapen.
Zodra winkelketens het idee hebben dat de tijd rijp is zullen ze in 1 klap met z'n allen contant weren. (het is de laatste jaren door banken voordeliger gemaakt dan contant)
Het gros gaat gewoon braaf akkoord.
Wat zit je nou dwars als ik vragen mag? Voor veel mensen, de grote meerderheid durf ik te stellen, én de winkeliers zijn er aantoonbaar voordelen. Het is sneller, veiliger en allround gemakkelijker.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:26:50 #237
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_109305443
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 09:09 schreef BertV het volgende:

[..]

http://www.beursfacts.nl/eens-in-de-800-jaar-een-vals-eurobiljet/
Af-en-toe plopt er een tegenstrijdig bericht uit de EU koker.
Als gewone consument heb je gemiddeld eens in de 800 jaar een vals biljet.
Vanzelfsprekend hebben winkeliers hier vaker mee te maken, maar het is pure ophitsing om er zo'n douane-check van te maken. (het gros van de vervalsingen is ook nog 's makkelijk op het oog te ontdekken)

...en pinnen opzich is niet het probleem, het probleem is de aanloop naar het uitbannen van contant.
Ja, GEMIDDELD eens in de 800 jaar, dat wil niet zeggen dat er periodes zijn waar er meer vals geld in omloop is dan op andere momenten en je dus het beste alles kunt checken. Wat is precies jouw probleem daarmee? Je bent er niet langzamer door klaar, het tast je niet in je privacy aan en je krijgt nog altijd exact dezelfde waren voor je geld. Ophitsing... :')

En hoe weet jij zo goed dat die vervalsingen op het oog te zien zijn, je hebt toch maar eens in de 800 jaar zo'n biljet in handen?
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:31:26 #238
97111 ukga
Siewosie baas
pi_109305573
Wtf boeit vals geld. Meeste winkels zijn verzekerd tegen vals geld.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:33:15 #239
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_109305607
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:31 schreef ukga het volgende:
Wtf boeit vals geld. Meeste winkels zijn verzekerd tegen vals geld.
Ja, lekker makkelijk geredeneerd zeg :') En die tijd die je kwijt bent aan aangifte e.d. kost niets? Verzekeringen zijn ook gratis zeker?
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:46:30 #240
37248 BertV
Klei indiaan
pi_109305962
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:26 schreef Metalfreak het volgende:

[..]
En hoe weet jij zo goed dat die vervalsingen op het oog te zien zijn, je hebt toch maar eens in de 800 jaar zo'n biljet in handen?
Winkelier in de familie. Het schijnt dat als een biljet een aantal keurmerken / punten heeft / haalt dat de bank het biljet gewoon vergoedt.
pi_109309581
En uiteindelijk leidt het hiertoe:

17 En dat niemand mag kopen of verkopen, dan die dat merkteken heeft, of den naam van het beest, of het getal zijns naams.
18 Hier is de wijsheid: die het verstand heeft, rekene het getal van het beest; want het is een getal eens mensen, en zijn getal is zeshonderd zes en zestig.

Context:
11 En ik zag een ander beest uit de aarde opkomen, en het had twee hoornen, des Lams hoornen gelijk, en het sprak als de draak.
12 En het oefent al de macht van het eerste beest, in tegenwoordigheid van hetzelve, en het maakt, dat de aarde, en die daarin wonen het eerste beest aanbidden, wiens dodelijke wonde genezen was.
13 En het doet grote tekenen, zodat het ook vuur uit den hemel doet afkomen op de aarde, voor de mensen.
14 En verleidt degenen, die op de aarde wonen, door de tekenen, die aan hetzelve toe doen gegeven zijn in de tegenwoordigheid van het beest; zeggende tot degenen, die op de aarde wonen, dat zij het beest, dat de wond des zwaards had, en weder leefde, een beeld zouden maken.
15 En hetzelve werd macht gegeven om het beeld van het beest een geest te geven, opdat het beeld van het beest ook zou spreken, en maken, dat allen, die het beeld van het beest niet zouden aanbidden, gedood zouden worden.
16 En het maakt, dat het aan allen, kleinen en groten, en rijken en armen, en vrijen en dienstknechten, een merkteken geve aan hun rechterhand of aan hun voorhoofden;

Het 'andere beest' is de Verenigde Staten.
Een 'beest' in bijbelprofetie is een symbool voor een natie, koning, of koninkrijk. Een 'hoorn' in bijbelprofetie is een symbool voor een koning, of een symbool voor de macht/kracht van een natie of een persoon. Dit beest heeft 2 hoornen als een lam, maar spreekt als de draak. Het lam is een symbool voor Jezus, de draak voor de duivel.

De VS is een natie gebouwd op de notie van 'door God gegeven rechten' welke in de grondwet en amandementen uiteengezet zijn en door de federale, staats en locale overheden beschermd dienen te worden. Verder is de staatsvorm van de VS een republiek, een overheid voor het volk, door het volk, waarin ieder individu soeverein is, en de overheid het volk dient te dienen in plaats van andersom. Dit zijn de twee hoorns, ze bieden vrijheid en bescherming van de rechten van de burgers.

Echter, het spreekt later als de draak. Wanneer een beest spreekt, zijn woorden geven zijn ware karakter weer. De VS is stap voor stap vervallen in een steeds onderdrukkender systeem, met een stroomversnelling na 9/11. Nu met de nieuwe SOPA wetten, waarin iedere burger opgepakt kan worden, opgesloten, gemarteld en geexecuteerd, is definitief een einde gekomen aan de grondwettelijke republiek en is de VS in een tyrannie vervallen.

Het eerste beest is Rome, het vaticaan.
De VS, geloof of het of niet, wordt achter de schermen gedirigeerd door pauselijke ridders, priesters, en nobelen die er alles aan doen om de machtigste, rijkste en meest anti-roomse staat die de wereld gezien heeft niet slechts onder haar macht te krijgen, maar het als instrument voor een herleefde inquisitie te gebruiken. De VS is een vervolgende wereldmacht geworden die ieder aanpakt die niet in lijn is met wat de rooms katholieke elite wil. Die elite bestaat uit enkele nobele families die zich onderwerpen aan de goden van het vaticaan. En dat is niet Jezus Christus.

Het systeem zal uiteindelijk zo worden dat indien men de rooms katholieke wereldstaat niet gehoorzaamt, men vervolgd zal worden door onder meer uitsluiting van het economisch leven. Men is snel geneigd om principes op te geven indien de maag begint te knorren, de vrouw en kinderen het moeilijk beginnen te krijgen, enzovoorts. Dit is uiteraard makkelijker te doen via een electronisch systeem, je rekening wordt simpelweg uitgeschakeld.

Het teken van het beest op het hand of de voorhoofd is het gehoorzamen van de pauselijke wetten, in oppositie tegen de wetten van God. Met als grote symbool de sabbat die veranderd is in de zondag ter ere van de zonnegod. De economische crisis zal leiden tot een wereldwijde roep om het vrij houden van de zondag, door middel van de vakbonden, door het een 'dag voor de familie' te noemen, de kerken, andere religies, enzovoorts. Deze beweging is ondertussen in volle gang.

Dit zal uiteindelijk ook leiden tot een anti-sabbat wet. Dit is al eens eerder geweest ten tijde van het roomse rijk, en zal opnieuw ingevoerd worden. Ieder die de sabbat van God houdt en daarmee de roomse kerk ongehoorzaamt, zal vervolgd worden, zoals dat ook in het verleden ging.

Er is niets niews onder de zon, de geschiedenis herhaalt zich, ditmaal op wereldwijde schaal. We hoeven niet verrast te zijn van dit soort berichten, de toekomst is kenbaar voor iedereen nu. Men dient slechts open te staan voor dit soort berichten. Een aantal jaar terug geloofde nauwelijks iemand in een NWO of zelfs de economische crisis, dit is toch echt realiteit. Ik zeg jullie nu dat wat ik hierboven heb geschreven, zich ook zal voltrekken, want nu in volle gang is om gerealiseerd te worden als oplossing voor de crisis waarin we ons nu bevinden.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:48:26 #242
37248 BertV
Klei indiaan
pi_109309749
Dat merkteken gaat in de toekomst gewoon een chip in je hand worden.
Gat in je hand nieuwe stijl.

De VS heeft een veel te dikke vinger in de financiële pap.

Een kwaadaardig land financieel blokkeren dat klinkt goed, alleen is het de VS die de knop omgooit.

quote:
En het maakt, dat het aan allen, kleinen en groten, en rijken en armen, en vrijen en dienstknechten, een merkteken geve aan hun rechterhand of aan hun voorhoofden;

En dat niemand mag kopen of verkopen, dan die dat merkteken heeft, of den naam van het beest, of het getal zijns naams.
pi_109310756
Nee die chip wordt wellicht een middel, maar is niet het teken van het beest. Dat is het nooit geweest, en zal het ook niet zijn. Het teken van het vaticaan is de zondag.

The Vatican's Mark of Authority

"Sunday is our mark of authority..... The church is above the Bible, and this transference of sabbath observance is proof of that fact." The Catholic Record, London, Ontario, September 1, 1923.

Catholic Catechism

"Question: Which is the Sabbath day?"
"Answer: Saturday is the Sabbath."

"Question: Why do we observe Sunday instead of Saturday?"
"Answer: We observe Sunday instead of Saturday because the Catholic Church in the Council of Laodicea (A.D. 336) transferred the solemnity from Saturday to Sunday." The Convert's Catechism of Catholic Doctrine, by Peter Geiermann, 50.

Vatican Pushes for Sunday Legislation

In Europe the Sunday Law issue is expected to be contentious as Pope John Paul II continues to press for mandatory Sunday closing laws. Church and State, May, 1992.
Currently the Vatican is asking the "civil authorities" to cooperate with the Church in the legislation of Sunday as the nation's day of rest.
"The civil authorities should be urged to cooperate with the church in maintaining and strengthening this public worship of God, and to support with their own authority the regulations set down by the church's pastors. For it is only in this way that the faithful will understand why it is Sunday and not the Sabbath day that we now keep holy." Roman Catechism (1985).

http://www.benabraham.com/html/rome_s_challenge.html

Het teken op het hand betekent het handelen ernaar, in het hoofd dat je ook de overtuiging hebt, dat het deel uitmaakt van je morele besluitvorming.
pi_109314726
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 08:47 schreef BertV het volgende:

[..]

Ik heb toch wel mensen om me heen die de gevaren inzien en dan nog is de reactie standaard:
"Het heeft geen nut als ik vrijwel de enige ben die dat doet"

Ongelooflijk dat er nog zoveel gestemd wordt als je die redenatie doorzet.
Ze zien waarschijnlijk niet in dat als iedereen denkt:"Het geen geen nut als vrijwel de enige ben", dat het juist daarom niet werkt :)
pisvlek
  dinsdag 20 maart 2012 @ 15:11:32 #245
37248 BertV
Klei indiaan
pi_109314962
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 15:06 schreef DrunkenBuddha het volgende:

[..]

Ze zien waarschijnlijk niet in dat als iedereen denkt:"Het geen geen nut als vrijwel de enige ben", dat het juist daarom niet werkt :)
Zelfs dat zien ze vast wel in.
Ze hebben gewoon geen zin in de moeite en het geld dat principes kosten.
Daarom zit het gros nog bij de ING bijv.

Ik lees net dat ik contant geld boven de 503,- moet opgeven in box 3.
Waarom dat verschil met de 20.785 op een bankrekening?

[ Bericht 8% gewijzigd door BertV op 20-03-2012 15:27:41 ]
pi_109373355
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 12:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:
En uiteindelijk leidt het hiertoe:

17 En dat niemand mag kopen of verkopen, dan die dat merkteken heeft, of den naam van het beest, of het getal zijns naams.
18 Hier is de wijsheid: die het verstand heeft, rekene het getal van het beest; want het is een getal eens mensen, en zijn getal is zeshonderd zes en zestig.

Context:
11 En ik zag een ander beest uit de aarde opkomen, en het had twee hoornen, des Lams hoornen gelijk, en het sprak als de draak.
12 En het oefent al de macht van het eerste beest, in tegenwoordigheid van hetzelve, en het maakt, dat de aarde, en die daarin wonen het eerste beest aanbidden, wiens dodelijke wonde genezen was.
13 En het doet grote tekenen, zodat het ook vuur uit den hemel doet afkomen op de aarde, voor de mensen.
14 En verleidt degenen, die op de aarde wonen, door de tekenen, die aan hetzelve toe doen gegeven zijn in de tegenwoordigheid van het beest; zeggende tot degenen, die op de aarde wonen, dat zij het beest, dat de wond des zwaards had, en weder leefde, een beeld zouden maken.
15 En hetzelve werd macht gegeven om het beeld van het beest een geest te geven, opdat het beeld van het beest ook zou spreken, en maken, dat allen, die het beeld van het beest niet zouden aanbidden, gedood zouden worden.
16 En het maakt, dat het aan allen, kleinen en groten, en rijken en armen, en vrijen en dienstknechten, een merkteken geve aan hun rechterhand of aan hun voorhoofden;

Het 'andere beest' is de Verenigde Staten.
Een 'beest' in bijbelprofetie is een symbool voor een natie, koning, of koninkrijk. Een 'hoorn' in bijbelprofetie is een symbool voor een koning, of een symbool voor de macht/kracht van een natie of een persoon. Dit beest heeft 2 hoornen als een lam, maar spreekt als de draak. Het lam is een symbool voor Jezus, de draak voor de duivel.

De VS is een natie gebouwd op de notie van 'door God gegeven rechten' welke in de grondwet en amandementen uiteengezet zijn en door de federale, staats en locale overheden beschermd dienen te worden. Verder is de staatsvorm van de VS een republiek, een overheid voor het volk, door het volk, waarin ieder individu soeverein is, en de overheid het volk dient te dienen in plaats van andersom. Dit zijn de twee hoorns, ze bieden vrijheid en bescherming van de rechten van de burgers.

Echter, het spreekt later als de draak. Wanneer een beest spreekt, zijn woorden geven zijn ware karakter weer. De VS is stap voor stap vervallen in een steeds onderdrukkender systeem, met een stroomversnelling na 9/11. Nu met de nieuwe SOPA wetten, waarin iedere burger opgepakt kan worden, opgesloten, gemarteld en geexecuteerd, is definitief een einde gekomen aan de grondwettelijke republiek en is de VS in een tyrannie vervallen.

Het eerste beest is Rome, het vaticaan.
De VS, geloof of het of niet, wordt achter de schermen gedirigeerd door pauselijke ridders, priesters, en nobelen die er alles aan doen om de machtigste, rijkste en meest anti-roomse staat die de wereld gezien heeft niet slechts onder haar macht te krijgen, maar het als instrument voor een herleefde inquisitie te gebruiken. De VS is een vervolgende wereldmacht geworden die ieder aanpakt die niet in lijn is met wat de rooms katholieke elite wil. Die elite bestaat uit enkele nobele families die zich onderwerpen aan de goden van het vaticaan. En dat is niet Jezus Christus.

Het systeem zal uiteindelijk zo worden dat indien men de rooms katholieke wereldstaat niet gehoorzaamt, men vervolgd zal worden door onder meer uitsluiting van het economisch leven. Men is snel geneigd om principes op te geven indien de maag begint te knorren, de vrouw en kinderen het moeilijk beginnen te krijgen, enzovoorts. Dit is uiteraard makkelijker te doen via een electronisch systeem, je rekening wordt simpelweg uitgeschakeld.

Het teken van het beest op het hand of de voorhoofd is het gehoorzamen van de pauselijke wetten, in oppositie tegen de wetten van God. Met als grote symbool de sabbat die veranderd is in de zondag ter ere van de zonnegod. De economische crisis zal leiden tot een wereldwijde roep om het vrij houden van de zondag, door middel van de vakbonden, door het een 'dag voor de familie' te noemen, de kerken, andere religies, enzovoorts. Deze beweging is ondertussen in volle gang.

Dit zal uiteindelijk ook leiden tot een anti-sabbat wet. Dit is al eens eerder geweest ten tijde van het roomse rijk, en zal opnieuw ingevoerd worden. Ieder die de sabbat van God houdt en daarmee de roomse kerk ongehoorzaamt, zal vervolgd worden, zoals dat ook in het verleden ging.

Er is niets niews onder de zon, de geschiedenis herhaalt zich, ditmaal op wereldwijde schaal. We hoeven niet verrast te zijn van dit soort berichten, de toekomst is kenbaar voor iedereen nu. Men dient slechts open te staan voor dit soort berichten. Een aantal jaar terug geloofde nauwelijks iemand in een NWO of zelfs de economische crisis, dit is toch echt realiteit. Ik zeg jullie nu dat wat ik hierboven heb geschreven, zich ook zal voltrekken, want nu in volle gang is om gerealiseerd te worden als oplossing voor de crisis waarin we ons nu bevinden.
Armageddon, ik maakte vandaag een topic aan in GC over dit verhaal en het werd weggelachen omdat het uit de Bijbel kwam.
Overigens zijn de tekenen al duidelijk zichtbaar wat mij ook weer laat twijfelen over geloof. We gaan spannende tijden tegemoet ik vind het alleen jammer dat de massa helemaal niets ziet aankomen.
pi_109374589
Ik heb wel eens een vals biljet in handen gehad.

Gewoon gepind. :') :D
  donderdag 22 maart 2012 @ 06:27:41 #248
37248 BertV
Klei indiaan
pi_109375694
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:15 schreef Gray het volgende:
Ik heb wel eens een vals biljet in handen gehad.

Gewoon gepind. :') :D
onwaarschijnlijk.
pi_109376292
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 06:27 schreef BertV het volgende:

[..]

onwaarschijnlijk.
Maar niet onmogelijk, zoals wel blijkt uit de ervaring van Gray. ;)
  donderdag 22 maart 2012 @ 08:36:24 #250
37248 BertV
Klei indiaan
pi_109376709
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 08:03 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Maar niet onmogelijk, zoals wel blijkt uit de ervaring van Gray. ;)
Coca cola gaf mij laatst een flesje met GHB erin. :(

Een bank houdt de biljet-nummers bij en kunnen zien wanneer een briefje uit een automaat is gekomen. (getrokken met bankpas TS) Dus je kunt terug, krijg je je geld terug.

BNW: Zelfs met contant geld ben je redelijk te traceren. De banken die je biljetten uiteindelijk weer innemen zullen als een inkt-vlek om je verblijfplaatsen verschijnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')