Dus of jij kent je collega's niet of ze/hij heet geen Patty of tis allemaal kul.....quote:Op maandag 13 februari 2012 20:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb volgens mij geen collega die Patty heet. Ben je een student?
Nee. Ik heb 3 kinderen en momenteel vind ik de oudste kwetsbaarder dan de jongste.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:41 schreef krachtofkwetsbaarheid het volgende:
Zijn er ouders met meerdere kinderen die inderdaad het idee hebben dat je bij jongere kinderen meer kwetsbaarheid zien en bij oudere kinderen meer weerbaarheid?
Ik ook! 3.857142857... we hebben precies hetzelfde ingevuld denk ik!quote:Op maandag 13 februari 2012 22:01 schreef Leandra het volgende:
Zo, ik ben gewoon hartstikke Zwitserland: 3.857142857
+ 1quote:Op zondag 26 februari 2012 18:04 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik ook! 3.857142857... we hebben precies hetzelfde ingevuld denk ik!
Score tussen 3 en 4
U scoort neutraal. U ziet in uw kind zowel weerbaarheid als kwetsbaarheid. U ziet de dingen die hem/haar krachtig maken, maar ook waarin uw kind beschermd dient te worden. U weegt als ouder waarschijnlijk bewust af welke uitdagingen en verantwoordelijkheden u uw kind wel en (nog) niet biedt.
de universiteit is tamelijk groot, het lijkt me zeer denkbaar dat deze Patty net op een andere afdeling werkt dan Claudia.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:08 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Dus of jij kent je collega's niet of ze/hij heet geen Patty of tis allemaal kul.....![]()
Hij/zij zegt eigenlijk bedekt dat hun kind geen fouten mag maken.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:17 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind de vragen nogal![]()
Ik heb liever dat mijn kind iets niet doet als het dat nog niet goed kan, dan dat het zich belachelijk maakt door het wel te doen..
Dus als je iets niet goed kan dan maak je jezelf belachelijk??
Good to know..
of met de neus op het feit dat je kind kwetsbaar is gedruktquote:Op maandag 19 maart 2012 16:33 schreef krachtofkwetsbaarheid het volgende:
Zou dit ook betekenen dat als ouders hun kinderen zien als kwetsbaar, ze eigenlijk ook zichzelf als meer kwetsbaar zien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |