Dit.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:06 schreef Aezeal het volgende:
Ik heb geen andere packs dus voor mij maakt het niet uit
Heb hem al gedownloaded, maar nog niet geinstalleerd blijkbaar.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Staat op de Skyrim Steam pagina, onder de DLC.
http://creationkit.com/quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:14 schreef Aezeal het volgende:
Hovenier je moet DLC wel aanvinken onder DLC meestal (eerste scherm bij opstarten).. Heb het zelf nog niet geprobeerd.
Ik wil een wiki voor de CK trouwens.. ik snap er geen hout van :d
Ik moet het spel spelen staat er. Blijkbaar is dat ding al gedownloaded?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:14 schreef Aezeal het volgende:
Hovenier je moet DLC wel aanvinken onder DLC meestal (eerste scherm bij opstarten).. Heb het zelf nog niet geprobeerd.
Ik wil een wiki voor de CK trouwens.. ik snap er geen hout van :d
Staat onder Tools, een reboot van steam kan helpenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik moet het spel spelen staat er. Blijkbaar is dat ding al gedownloaded?
En de CK downloaden kan niet, want: "No files were found matching your search criteria."
Launcher > Data Files?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En de CK downloaden kan niet, want: "No files were found matching your search criteria."
Je moet even kijken bij je spellenlijst en dan via tools.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Thanks. Dat progje is maar 40mb grootquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:18 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Je moet even kijken bij je spellenlijst en dan via tools.
Klopt! Ik vond dat ook al raar, maar schijnbaar is het maar 40mb.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Thanks. Dat progje is maar 40mb groot
Staat in "Mijn Documenten" oid, My Games, Skyrimquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:26 schreef DeHovenier het volgende:
Kan je die savegames van Skyrim nog ergens vinden op je pc en backuppen?
Thanks.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:26 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Staat in "Mijn Documenten" oid, My Games, Skyrim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |