Dit.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:06 schreef Aezeal het volgende:
Ik heb geen andere packs dus voor mij maakt het niet uit
Heb hem al gedownloaded, maar nog niet geinstalleerd blijkbaar.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Staat op de Skyrim Steam pagina, onder de DLC.
http://creationkit.com/quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:14 schreef Aezeal het volgende:
Hovenier je moet DLC wel aanvinken onder DLC meestal (eerste scherm bij opstarten).. Heb het zelf nog niet geprobeerd.
Ik wil een wiki voor de CK trouwens.. ik snap er geen hout van :d
Ik moet het spel spelen staat er. Blijkbaar is dat ding al gedownloaded?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:14 schreef Aezeal het volgende:
Hovenier je moet DLC wel aanvinken onder DLC meestal (eerste scherm bij opstarten).. Heb het zelf nog niet geprobeerd.
Ik wil een wiki voor de CK trouwens.. ik snap er geen hout van :d
Staat onder Tools, een reboot van steam kan helpenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik moet het spel spelen staat er. Blijkbaar is dat ding al gedownloaded?
En de CK downloaden kan niet, want: "No files were found matching your search criteria."
Launcher > Data Files?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En de CK downloaden kan niet, want: "No files were found matching your search criteria."
Je moet even kijken bij je spellenlijst en dan via tools.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Thanks. Dat progje is maar 40mb grootquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:18 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Je moet even kijken bij je spellenlijst en dan via tools.
Klopt! Ik vond dat ook al raar, maar schijnbaar is het maar 40mb.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Thanks. Dat progje is maar 40mb groot
Staat in "Mijn Documenten" oid, My Games, Skyrimquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:26 schreef DeHovenier het volgende:
Kan je die savegames van Skyrim nog ergens vinden op je pc en backuppen?
Thanks.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:26 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Staat in "Mijn Documenten" oid, My Games, Skyrim
Moet het spel eerst geupdated zijn danquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:31 schreef Aezeal het volgende:
Die dus een hele serie error's met MASTERFILE: etc
Dit. Ik spaar boeken, en ik heb er inmiddels echt achterlijk veel... Maar ze zitten allemaal in m'n nachtkastje naast het bed in Breezehome, omdat ik geen plankruimte meer hebquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:54 schreef DeHovenier het volgende:
En een grote bieb waar je alle boeken in kwijt kan
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:40 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dit. Ik spaar boeken, en ik heb er inmiddels echt achterlijk veel... Maar ze zitten allemaal in m'n nachtkastje naast het bed in Breezehome, omdat ik geen plankruimte meer heb
Weet je hoeveel mensen er nu proberen om te updatenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
14%... argh! Ik wil Mage proberen!
HOERENZOOI dat Steam
10 minuten? Da's snelquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:58 schreef Nezhi het volgende:
Wat is er mis met Steam?
Skyrim net opnieuw geinstalleerd nadat ik alles paars heb gemaakt![]()
In 10 minuten gedownload...
Yupp!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:41 schreef vosss het volgende:
Is er een highres texturepack uit of wat lees ik hier?
Je kan beter even al je mods uninstallen en Skyrim opnieuw erop zetten, dan weet je zeker dat je geen problemen krijg met allemaal andere mods.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:45 schreef vosss het volgende:
Iemand hem al erop staan en werkt dat van eiges als ik een zooi aan mods erop heb staan?
Ach ik kijk wel. Scherm blijft hier hangen op preparing to launch met een balk eronder die niet vultquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:46 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Je kan beter even al je mods uninstallen en Skyrim opnieuw erop zetten, dan weet je zeker dat je geen problemen krijg met allemaal andere mods.
Skyrim 60% nog even geduld haha.
Had ik ook, na een tijd begint die wel met downloaden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach ik kijk wel. Scherm blijft hier hangen op preparing to launch met een balk eronder die niet vult![]()
Zit iedereen nu die pack te downloaden of wtf is dit voor shit?
Ik wilde juist vanavond weer eens even spelen na een tijd!
Slechte timing danquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach ik kijk wel. Scherm blijft hier hangen op preparing to launch met een balk eronder die niet vult![]()
Zit iedereen nu die pack te downloaden of wtf is dit voor shit?
Ik wilde juist vanavond weer eens even spelen na een tijd!
Damn zolangquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Slechte timing dan
Ik heb pas 1 blauw balkje te pakken in die balk
Ik heb nog 13 uur en 40 minuten te gaan volgens die launcher
Bij dergelijke meldingen (of een uninstall ofzo) bacjup ik altijd mijn savegames, just in casequote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gebeurt er dan niks ernstigs ofzo?
Dat heb ik inderdaad al gedaan, je kan nooit voorzichtig genoeg zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Bij dergelijke meldingen (of een uninstall ofzo) bacjup ik altijd mijn savegames, just in case
Ik kan de CK niet draaien zolang t spel aan het uploaden isquote:
Ik heb gelezen dat die 3,1 GB isquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:55 schreef vosss het volgende:
Hoe groot is die highrespack eik? In MB's dan?
Wees blij, ik haal amper de 150quote:
Steam > Library en dan linksboven kijken.quote:
Je kunt morgen verdergaan (gelukkig).quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:14 schreef vosss het volgende:
Kan ik halverwege afbreken en morgen verder gaan waar ik was of moet ik die download dan opnieuw starten?
Heb je dat nodig om te zien hoe snel je die update binnenhaalt?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:13 schreef vosss het volgende:
Even netmeter geinstalleerd.
130kb/s
GODVERDOMME KLOOTVIOLEN!!!!!
14.gif.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Steam > Library en dan linksboven kijken.
Ahh thanks, gaat nu met een whopping 72 kb/squote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Steam > Library en dan linksboven kijken.
Damn toe maar 72kb/squote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Ahh thanks, gaat nu met een whopping 72 kb/s
Kunnen die hufters van steam en bethesda zelf nou niet bedenken dat de servers dat nooit aankunnen zoiets? Waarom butsen ze dat niet gewoon op usenet? Desnoods dat er een paar kleine bestandjes nodig zijn van steam om het te unlocken of weet ik het wat.
Dit werkt voor geen ene sodeflikker namelijk![]()
!
Bastardquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:28 schreef ems. het volgende:
5 mbps.
Steam werkt prima hier. Sorry jongens
Dingen mooi neerzetten is zelfs voor de developers een nachtmerrie.. Is het je nooit opgevallen dat als je ergens aan het looten bent, en je pakt iets uit een kast of van een tafel dat ineens alles op onverklaarbare wijze omvalt enzo? Die engine vind het soms moeilijk om dingen te laten staan..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:43 schreef Aezeal het volgende:
Hmmm CK is niet makkelijk vindt ik.
Switch ik tussen cells om wat te bekijken zie ik opeens de paar dingen die ik in mijn testcel geplakt had niet meer. (ze zijn er wel maar worden niet gerenderd oid.) Dat is verdomde lastig als je er iets naast wil zetten.
download region aanpassen al geprobeerd? Ierland is altijd mijn uitvalbasisquote:
Ik heb hem ff als US ingesteld, kijken of het werktquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:55 schreef ems. het volgende:
[..]
download region aanpassen al geprobeerd? Ierland is altijd mijn uitvalbasis
Vraag t op t forum daar? Ik heb er nog geen verstand vanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:15 schreef Aezeal het volgende:
en de onderkant dus ook.. en dat wordt helemaal een probleem.
Heb m ook op Ierland gezet. Eerst had ik 600 kb/s, nu rond de 950quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:55 schreef ems. het volgende:
[..]
download region aanpassen al geprobeerd? Ierland is altijd mijn uitvalbasis
US Los Angeles hier, 605 kb/s 14.gifquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb m ook op Ierland gezet. Eerst had ik 600 kb/s, nu rond de 950 [ afbeelding ]
Hier 1 mb/squote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, hier doet 'ie max 430 op Ierland...
quote:
Nee, hij heeft Highres BSA bestanden toegevoegd, die je met de plugin aan en uit kan zetten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:36 schreef vosss het volgende:
Ik ga hem nu testen. Hij is EINDELIJK binnen.
Heeft dit de HD mods gewoon overschreven of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |