Dingen mooi neerzetten is zelfs voor de developers een nachtmerrie.. Is het je nooit opgevallen dat als je ergens aan het looten bent, en je pakt iets uit een kast of van een tafel dat ineens alles op onverklaarbare wijze omvalt enzo? Die engine vind het soms moeilijk om dingen te laten staan..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:43 schreef Aezeal het volgende:
Hmmm CK is niet makkelijk vindt ik.
Switch ik tussen cells om wat te bekijken zie ik opeens de paar dingen die ik in mijn testcel geplakt had niet meer. (ze zijn er wel maar worden niet gerenderd oid.) Dat is verdomde lastig als je er iets naast wil zetten.
download region aanpassen al geprobeerd? Ierland is altijd mijn uitvalbasisquote:
Ik heb hem ff als US ingesteld, kijken of het werktquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:55 schreef ems. het volgende:
[..]
download region aanpassen al geprobeerd? Ierland is altijd mijn uitvalbasis
Vraag t op t forum daar? Ik heb er nog geen verstand vanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:15 schreef Aezeal het volgende:
en de onderkant dus ook.. en dat wordt helemaal een probleem.
Heb m ook op Ierland gezet. Eerst had ik 600 kb/s, nu rond de 950quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:55 schreef ems. het volgende:
[..]
download region aanpassen al geprobeerd? Ierland is altijd mijn uitvalbasis
US Los Angeles hier, 605 kb/s 14.gifquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb m ook op Ierland gezet. Eerst had ik 600 kb/s, nu rond de 950 [ afbeelding ]
Hier 1 mb/squote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, hier doet 'ie max 430 op Ierland...
quote:
Nee, hij heeft Highres BSA bestanden toegevoegd, die je met de plugin aan en uit kan zetten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:36 schreef vosss het volgende:
Ik ga hem nu testen. Hij is EINDELIJK binnen.
Heeft dit de HD mods gewoon overschreven of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |