Dat heb ik inderdaad al gedaan, je kan nooit voorzichtig genoeg zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Bij dergelijke meldingen (of een uninstall ofzo) bacjup ik altijd mijn savegames, just in case
Ik kan de CK niet draaien zolang t spel aan het uploaden isquote:
Ik heb gelezen dat die 3,1 GB isquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:55 schreef vosss het volgende:
Hoe groot is die highrespack eik? In MB's dan?
Wees blij, ik haal amper de 150quote:
Steam > Library en dan linksboven kijken.quote:
Je kunt morgen verdergaan (gelukkig).quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:14 schreef vosss het volgende:
Kan ik halverwege afbreken en morgen verder gaan waar ik was of moet ik die download dan opnieuw starten?
Heb je dat nodig om te zien hoe snel je die update binnenhaalt?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:13 schreef vosss het volgende:
Even netmeter geinstalleerd.
130kb/s
GODVERDOMME KLOOTVIOLEN!!!!!
14.gif.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Steam > Library en dan linksboven kijken.
Ahh thanks, gaat nu met een whopping 72 kb/squote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Steam > Library en dan linksboven kijken.
Damn toe maar 72kb/squote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Ahh thanks, gaat nu met een whopping 72 kb/s
Kunnen die hufters van steam en bethesda zelf nou niet bedenken dat de servers dat nooit aankunnen zoiets? Waarom butsen ze dat niet gewoon op usenet? Desnoods dat er een paar kleine bestandjes nodig zijn van steam om het te unlocken of weet ik het wat.
Dit werkt voor geen ene sodeflikker namelijk![]()
!
Bastardquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:28 schreef ems. het volgende:
5 mbps.
Steam werkt prima hier. Sorry jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |