Moet het spel eerst geupdated zijn danquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:31 schreef Aezeal het volgende:
Die dus een hele serie error's met MASTERFILE: etc
Dit. Ik spaar boeken, en ik heb er inmiddels echt achterlijk veel... Maar ze zitten allemaal in m'n nachtkastje naast het bed in Breezehome, omdat ik geen plankruimte meer hebquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:54 schreef DeHovenier het volgende:
En een grote bieb waar je alle boeken in kwijt kan
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:40 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dit. Ik spaar boeken, en ik heb er inmiddels echt achterlijk veel... Maar ze zitten allemaal in m'n nachtkastje naast het bed in Breezehome, omdat ik geen plankruimte meer heb
Weet je hoeveel mensen er nu proberen om te updatenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
14%... argh! Ik wil Mage proberen!
HOERENZOOI dat Steam
10 minuten? Da's snelquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:58 schreef Nezhi het volgende:
Wat is er mis met Steam?
Skyrim net opnieuw geinstalleerd nadat ik alles paars heb gemaakt![]()
In 10 minuten gedownload...
Yupp!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:41 schreef vosss het volgende:
Is er een highres texturepack uit of wat lees ik hier?
Je kan beter even al je mods uninstallen en Skyrim opnieuw erop zetten, dan weet je zeker dat je geen problemen krijg met allemaal andere mods.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:45 schreef vosss het volgende:
Iemand hem al erop staan en werkt dat van eiges als ik een zooi aan mods erop heb staan?
Ach ik kijk wel. Scherm blijft hier hangen op preparing to launch met een balk eronder die niet vultquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:46 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Je kan beter even al je mods uninstallen en Skyrim opnieuw erop zetten, dan weet je zeker dat je geen problemen krijg met allemaal andere mods.
Skyrim 60% nog even geduld haha.
Had ik ook, na een tijd begint die wel met downloaden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach ik kijk wel. Scherm blijft hier hangen op preparing to launch met een balk eronder die niet vult![]()
Zit iedereen nu die pack te downloaden of wtf is dit voor shit?
Ik wilde juist vanavond weer eens even spelen na een tijd!
Slechte timing danquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach ik kijk wel. Scherm blijft hier hangen op preparing to launch met een balk eronder die niet vult![]()
Zit iedereen nu die pack te downloaden of wtf is dit voor shit?
Ik wilde juist vanavond weer eens even spelen na een tijd!
Damn zolangquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Slechte timing dan
Ik heb pas 1 blauw balkje te pakken in die balk
Ik heb nog 13 uur en 40 minuten te gaan volgens die launcher
Bij dergelijke meldingen (of een uninstall ofzo) bacjup ik altijd mijn savegames, just in casequote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gebeurt er dan niks ernstigs ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |