Sweeeet! De Kelten lijken me een geweldige civ om te spelen! Heb je enig idee of het een beetje een krachtige civ is? Dus geen vaatdoekjes zoals de Egyptians?quote:Op zondag 25 maart 2012 13:19 schreef Draganta het volgende:
Patch datum is eindelijk bekend! Echt supergoede veranderingen, en... de Kelten worden toegevoegd! Dinsdag 27 maart is het zo verPatch notes: http://www.aoevillage.com
Van wat ik heb begrepen krijgen ze units veel damage, maar weinig armor. Ook zijn ze heel uniek, ze kunnen zelf herten oproepen om te slachten voor food enzo. Ze hebben ook echt toffe units, zoals de woad raider, druid, huntress (vrouw op paard, ziet bruut uit). Ik ga ze zeker aanschaffen!quote:Op zondag 25 maart 2012 14:37 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Sweeeet! De Kelten lijken me een geweldige civ om te spelen! Heb je enig idee of het een beetje een krachtige civ is? Dus geen vaatdoekjes zoals de Egyptians?
Ik zou ook deze week even doorwerken voor school, maar vrees ook het ergstequote:Op woensdag 28 maart 2012 12:12 schreef Patapon het volgende:
Ohw, dat ziet er goed uit! Dat wordt dus de Celts aanschaffen voor vriendlief en mijzelf![]()
(daar gaat mijn goede voornemen om meer aan school te doen...)
Nee je kunt je huidige steden transferren, mits je geen andere steden hebt op Marathon.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:01 schreef Patapon het volgende:
hmm, is het niet zo dat als je van server wisselt je helemaal opnieuw kan beginnen met levelen?
Dat is inderdaad zo, dat heb ik ook gemerkt. Erg vervelend soms. Ze zijn wel extreem efficient in rushen. Hierdoor krijg ik de indruk dat ze meer voor 2 vs 2 bedoeld zijn in PvP. Een soort support civ zeg maar.quote:Op maandag 2 april 2012 02:20 schreef GlenSpey het volgende:
Ik vond medium 30 waves op lvl 11 nog iets teveel van het goeie, maar misschien had het ermee te maken dat ik archers tegen kreeg (en die vind ik het moeilijkst). En wat is het klote dat je huizen moet bouwen voor je kan gaan agen, daar loop je gewoon bijna een minuut achterstand mee op bij Crete... althans ik![]()
Maargoed, inmiddels zijn we 3 levels verder dus morgen nog maar eens opnieuw de 30 waves proberen
Ik heb sowieso trouwens het idee dat de Celts veel voordeeltjes van andere civ's missen en daar niks anders voor terug hebben gekregen. Murder holes bijvoorbeeld voor je torens. Of een schip speciaal voor tegen andere schepen. En niet te vergeten de zwakkere sieges en het gebrek aan een goeie archer-unit...
Nope, komt me ook niet bekend voor. Andere server misschien? Waarom vraag je dat?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:54 schreef Iwanius het volgende:
vraagje: Heeft iemand online weleens tegen een user gespeeld met de nick generalbrewster oid?
Super, ik ben benieuwdquote:Op maandag 2 april 2012 13:26 schreef Draganta het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo, dat heb ik ook gemerkt. Erg vervelend soms. Ze zijn wel extreem efficient in rushen. Hierdoor krijg ik de indruk dat ze meer voor 2 vs 2 bedoeld zijn in PvP. Een soort support civ zeg maar.
Ik denk dat ik binnenkort een interview aanvraag bij een van de developers, en dan eens uitvragen over de Kelten, hoe hun ze bedoeld hebben zeg maar. Als ik iets heb, laat ik het weten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |