abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107665433
Hier verder ;) oude OP was niet meer relevant :)

Mijn vraag in het vorige deel:

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:44 schreef GlenSpey het volgende:
Kick.
Al enige tijd wekt dit spel mijn interesse. Uiteindelijk het spel toch maar gedownload (hoefde verder ook nergens te betalen, terwijl ik het spel wel regelmatig in de winkels tegenkom), alleen nu zit ik een beetje vast. De launcher start wel, maar laat alleen maar een grayed out play button zien zonder verdere informatie. Na een paar minuten verdwijnt de launcher automatisch. Ik kan dus niet spelen en heb eigelijk ook geen idee wat ik nu verder moet doen...

Lees trouwens ook een hoop ellende over het spel op het officiële forum, is het dan werkelijk zo slecht?
  woensdag 8 februari 2012 @ 15:15:41 #2
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_107752042
in menu-start rechtsklikken en dan uitvoeren als admin
  donderdag 8 maart 2012 @ 21:44:38 #3
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_108881510
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:47 schreef GlenSpey het volgende:
Hier verder ;) oude OP was niet meer relevant :)

Mijn vraag in het vorige deel:

[..]

Eindelijk deel 2 gevonden! Hier is mijn antwoord:

Probeer het te openen met admin rechten, dat lost bijna alle problemen op :P

En over kritiek, er is veel kritiek ja, maar die zijn vaak afkomstig van mensen die het niet eens geprobeerd hebben. Ze zeggen bijv. AoE 3 was beter, want voor 50 euro had je meer landen. Ze weten echter niet dat in AoE 3 alle landen dezelfde unit sets hadden, met een paar unieke units. In AoE Online zijn alle landen 100% uniek, niet alleen de units, maar ook de speelstijl. Net zoals in Age of Mythology.

Maar goed, probeer het uit, en als je een leuke drukke server zoekt, raad ik je Marathon aan (daar zit ik ook, onder de naam LordDraganta ;) )

PS. Het lukt me nu eindelijk om de 2 man legendary quests te soloen! Hier een video voor de mensen die het ook willen proberen:

Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
  maandag 12 maart 2012 @ 13:27:14 #4
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_109007977
@Draganta is het jou al gelukt om in Troy 200 population in 15 minuten voor elkaar te krijgen?
  maandag 12 maart 2012 @ 21:22:53 #5
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_109028028
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 13:27 schreef Patapon het volgende:
@Draganta is het jou al gelukt om in Troy 200 population in 15 minuten voor elkaar te krijgen?
Ik ben nog niet bezig met die chain. Wil het wel eens proberen. Op dit moment probeer ik de legendaries van Cyprus te soloen. Tot nu toe lukken Take that three times... en Renegade Escapade met gemak, maar de recapture blabla quests zijn echt onmogelijk. Ik snap niet hoe ze dat doen. Op Youtube een paar keer gekeken, maar daar hebben ze steeds geluk, vijand valt superlaat aan, en zo'n dingen. Heb jij die al geprobeerd? Ik ga zo eens aan de slag met de population quests :P

Edit: Gelukt!

Advisor regelen die archers sneller traint, in 3e age upgrade doen om soldaten sneller te trainen, je hele economie op hout en goud, en dan archers pompen :P. Had nog tijd over! Jammer dat ik het niet opgenomen heb!

[ Bericht 17% gewijzigd door Draganta op 12-03-2012 22:08:10 ]
pi_109035756
Zit te twijfelen of ik een premium pack aan ga schaffen en voor welke civilization dit gaat worden. Ben een casual speler en zal ook niet meer worden dan dat, dus welke civ raden jullie aan? Of maakt het allemaal niet zoveel uit en gaat het meer om de looks? :P
  dinsdag 13 maart 2012 @ 10:16:45 #7
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_109041895
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 23:36 schreef GlenSpey het volgende:
Zit te twijfelen of ik een premium pack aan ga schaffen en voor welke civilization dit gaat worden. Ben een casual speler en zal ook niet meer worden dan dat, dus welke civ raden jullie aan? Of maakt het allemaal niet zoveel uit en gaat het meer om de looks? :P
Ik vind persoonlijk de Grieken gaaf, maar de Perzen zijn nu in de aanbieding, ik geloof 800 MS points (10 euro) Het is een pro civ, dus die zijn echt uniek, en beginnen ook nog op lvl 20. Nadeel is wel dat de quests meteen moeilijk zijn voor beginnende spelers. Ik ben zelf ook redelijk casual, ik stop vaak een paar maanden, maar ben toch blij premium Grieken te hebben. Er zijn toch geen maandelijkse kosten, dus waarom niet. Als free player kun je echt niks.

Het verschil zit in de gameplay, maar qua sterkte zijn ze redelijk gebalanceerd. Perzen hebben bijvoorbeeld sterkere units, maar kosten ook meer, en Egypte heeft hele goedkope slappe units. Grieken zijn gebalanceerd.

[ Bericht 9% gewijzigd door Draganta op 13-03-2012 11:46:55 ]
pi_109048564
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:16 schreef Draganta het volgende:

[..]

Ik vind persoonlijk de Grieken gaaf, maar de Perzen zijn nu in de aanbieding, ik geloof 800 MS points (10 euro) Het is een pro civ, dus die zijn echt uniek, en beginnen ook nog op lvl 20. Nadeel is wel dat de quests meteen moeilijk zijn voor beginnende spelers. Ik ben zelf ook redelijk casual, ik stop vaak een paar maanden, maar ben toch blij premium Grieken te hebben. Er zijn toch geen maandelijkse kosten, dus waarom niet. Als free player kun je echt niks.

Het verschil zit in de gameplay, maar qua sterkte zijn ze redelijk gebalanceerd. Perzen hebben bijvoorbeeld sterkere units, maar kosten ook meer, en Egypte heeft hele goedkope slappe units. Grieken zijn gebalanceerd.
Zowel de Grieken als de Perzen kosten beide 800 MS points. De Egyptenaren kosten vreemd genoeg 880 MS points. Zeker zodat je net wat meer extra punten kopen moet als je er meerdere wil.

Heb begrepen dat de Perzen iets meer op early rush gebaseerd zijn dan de rest, ik denk dat ik dus maar voor de Grieken ga :)
  woensdag 14 maart 2012 @ 01:35:08 #9
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_109077038
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 14:33 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Zowel de Grieken als de Perzen kosten beide 800 MS points. De Egyptenaren kosten vreemd genoeg 880 MS points. Zeker zodat je net wat meer extra punten kopen moet als je er meerdere wil.

Heb begrepen dat de Perzen iets meer op early rush gebaseerd zijn dan de rest, ik denk dat ik dus maar voor de Grieken ga :)
Ah dat is nice. Ik speel btw op server Marathon, mocht je ooit samen willen questen :P Ik hoop dat de Kelten ook mooi geprijsd zijn als ze uitkomen!
pi_109093579
Speel dit ook als griek. Iemand zin om een keer een coop quest te doen? Als ik op die knop druk vindt hij niets. Username: Baklap :)
Wie dit leest is een lezer van dit.
  woensdag 14 maart 2012 @ 17:15:42 #11
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_109095069
@Draganta, nice! Wil bij mij nog niet lukken.

Ik speel met de Grieken (lv 40) en de Egyptenaren (lv. 22) op de Abydos server.
Username: JantienF
pi_109101908
Grafgezeik met een creditcard voor MS points :') heb premium aangeschaft voor de Grieken en kom welgeteld 23 cent tekort om premium voor een 2e civ aan te schaffen zonder extra kosten. Wil ik een tweede civ dan moet ik dus eerst weer 21 euro inleggen voor nóg een visa-voucher :(

Nouja, dan maar met alleen de Grieken aan de slag. Zit op server Marathon btw :)
  woensdag 14 maart 2012 @ 21:13:26 #13
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_109106293
Haha ja, die punten aantallen zijn daar op berekend volgens mij, echt vervelend.

Ik ga jullie allemaal eens toevoegen, en dan kunnen we co-op spelen! Ik heb alle quests al gedaan ,maar vind het niet erg te helpen :P

@GlenSpey, wat is je gamertag?

[ Bericht 6% gewijzigd door Draganta op 14-03-2012 21:19:12 ]
pi_109133759
Is het eigenlijk mogelijk de complete techtree vrij te spelen? Ik spaar nu punten op namelijk maar als je ze uiteindelijk toch allemaal kunt vrijspelen is dat niet echt nodig.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_109134609
Na heel veel dubben toch maar besloten om de Egyptian premium er ook bij te nemen. Terwijl ik in het lijstje van de marketplace zit te kijken naar de prijzen valt mijn oog op het 'persian launch package', waarin zowel de Egyptian als de Persian premium packs zitten plus het Crete booster pack. Totale kosten 1200 punten. Had ik die drie dingen los gekocht (wat ik in de toekomst waarschijnlijk toch wel had gedaan) dan hadden me dat 2080 punten gekost. Bespaar dus mooi een paar euro :)

Mijn gebruikersnaam is LuminalBean460 , ik heb het niet zelf verzonnen en weet ook niet hoe ik het moet wijzigen, maar dat maakt ook niet zoveel uit :P
  donderdag 15 maart 2012 @ 23:14:14 #16
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_109153776
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:18 schreef b4kl4p het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk de complete techtree vrij te spelen? Ik spaar nu punten op namelijk maar als je ze uiteindelijk toch allemaal kunt vrijspelen is dat niet echt nodig.
Nu nog niet, dus je moet echt een spec hebben. Ik heb bijv. alle archers en siege unlocked, maar ik heb niet eens de hypaspist, maar een maat van mij heeft wel goede infantry. De volgende patch zorgt er voor dat je op lvl 40 alles unlockt.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:40 schreef GlenSpey het volgende:
Na heel veel dubben toch maar besloten om de Egyptian premium er ook bij te nemen. Terwijl ik in het lijstje van de marketplace zit te kijken naar de prijzen valt mijn oog op het 'persian launch package', waarin zowel de Egyptian als de Persian premium packs zitten plus het Crete booster pack. Totale kosten 1200 punten. Had ik die drie dingen los gekocht (wat ik in de toekomst waarschijnlijk toch wel had gedaan) dan hadden me dat 2080 punten gekost. Bespaar dus mooi een paar euro :)

Mijn gebruikersnaam is LuminalBean460 , ik heb het niet zelf verzonnen en weet ook niet hoe ik het moet wijzigen, maar dat maakt ook niet zoveel uit :P
Je kunt in de instellingen van Live eenmalig gratis je accountnaam veranderen. Daarna kost het 8 euro :')
pi_109226262
Zijn die star techs voor villagers nuttig om in te investeren of niet? Meer startkapitaal en mijnen die minder snel worden leeggetrokken klinkt zeer goed, evenals 'always active'. Echter voor de weg ernaartoe moet ik natuurlijk wel een hoop punten in de techs daarvoor pompen...
  zondag 18 maart 2012 @ 12:05:24 #18
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_109227052
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 11:30 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn die star techs voor villagers nuttig om in te investeren of niet? Meer startkapitaal en mijnen die minder snel worden leeggetrokken klinkt zeer goed, evenals 'always active'. Echter voor de weg ernaartoe moet ik natuurlijk wel een hoop punten in de techs daarvoor pompen...
Ik heb het voor goud en hout gedaan, omdat ik veel archers maak, en een mooi startkapitaal heb om te rushen. Ze allemaal pakken vond ik weer teveel punten kosten. Ze zijn het wel waard.
pi_109259229
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 12:05 schreef Draganta het volgende:

[..]

Ik heb het voor goud en hout gedaan, omdat ik veel archers maak, en een mooi startkapitaal heb om te rushen. Ze allemaal pakken vond ik weer teveel punten kosten. Ze zijn het wel waard.
Rushen, daar ben ik voorlopig nog niet klaar voor denk ik :P
Heb vooralsnog namelijk al moeite met de Defense of Crete easy mode :') als ik 10 waves doe dan gaat het wel, maar probeer ik er 20 dan gaat het helemaal fout. Mijn tactiek tot nog toe:

- ASAP 4 torens bij de 3 reeds geplaatste torens neerzetten.
- Murder holes researchen
- Leger op peil houden en de torens na schade repareren.

Dit gaat prima totdat de vijand catapults inzet, die dingen vegen mijn torens met het grootste gemak van de kaart waardoor ik mijn leger ver van de standplaats moet sturen om ze te vernietigen. Echter word ik telkens door het vijandelijke leger wat mee is gestuurd met de catapults afgemaakt/geconvert.

Als ik dan video's bekijk waarin sommige lui gewoon 30 waves ELITE in hun eentje doen... :')
pi_109269631
Ik speel sinds kort ook AoEO. Opzicht een leuk spel, alleen begrijp ik het Online nog niet zo. Want tja je speelt meer alleen dan online. :P

Mijn gamertag is Berik.
Cheers!
pi_109270383
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 12:36 schreef Berik1985 het volgende:
Ik speel sinds kort ook AoEO. Opzicht een leuk spel, alleen begrijp ik het Online nog niet zo. Want tja je speelt meer alleen dan online. :P

Mijn gamertag is Berik.
Met Online bedoelen ze volgens mij ook meer de 'zijtakken' van het MMO-gebeuren. Dus dat je onderling kan mailen en chatten, resources en gear uit kan wisselen en dat je een capital city hebt die andere spelers kunnen bezoeken. Op hoger level ligt de focus ook grotendeels op PVP en co-op-spellen.
  maandag 19 maart 2012 @ 21:05:21 #22
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_109289379
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 23:43 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Rushen, daar ben ik voorlopig nog niet klaar voor denk ik :P
Heb vooralsnog namelijk al moeite met de Defense of Crete easy mode :') als ik 10 waves doe dan gaat het wel, maar probeer ik er 20 dan gaat het helemaal fout. Mijn tactiek tot nog toe:

- ASAP 4 torens bij de 3 reeds geplaatste torens neerzetten.
- Murder holes researchen
- Leger op peil houden en de torens na schade repareren.

Dit gaat prima totdat de vijand catapults inzet, die dingen vegen mijn torens met het grootste gemak van de kaart waardoor ik mijn leger ver van de standplaats moet sturen om ze te vernietigen. Echter word ik telkens door het vijandelijke leger wat mee is gestuurd met de catapults afgemaakt/geconvert.

Als ik dan video's bekijk waarin sommige lui gewoon 30 waves ELITE in hun eentje doen... :')
Yep, echt niet normaal soms. Ik ben nu bijna zo ver dat ik 30 waves impossible kan soloen, zodra het lukt, neem ik het op :P Truc is om de spawn point van siege te vinden, en daar te campen met wat units. Als ik op impossible de 5 ballistas door laat, ben ik altijd kapot, omdat ik alleen maar archers train :P Probeer dat maar eens. Als je wilt, kunnen we eens samen op challenge of impossible doen ;)

quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 12:36 schreef Berik1985 het volgende:

Mijn gamertag is Berik.
De co-op missies worden vanaf level 25+ echt ziekelijk soms :P Maar inderdaad, een beetje meer online in het begin al kon geen kwaad ;)

PS. Gaaf dat je uit Brunssum komt, ik kom uit Heerlen :P

[ Bericht 10% gewijzigd door Draganta op 19-03-2012 21:13:14 ]
pi_109295697
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 21:05 schreef Draganta het volgende:

[..]

Yep, echt niet normaal soms. Ik ben nu bijna zo ver dat ik 30 waves impossible kan soloen, zodra het lukt, neem ik het op :P Truc is om de spawn point van siege te vinden, en daar te campen met wat units. Als ik op impossible de 5 ballistas door laat, ben ik altijd kapot, omdat ik alleen maar archers train :P Probeer dat maar eens. Als je wilt, kunnen we eens samen op challenge of impossible doen ;)
Puik plan, echter denk ik niet dat je er veel mee opschiet met mij aan je zijde :P
Ik heb nu wel door hoe ik de easy-mode overleef met 30 waves. Groot legertje bouwen en tegelijkertijd mijn torentjes uitbreiden tot er een stuk of 12 bijelkaar staan. Ik moet belachelijk veel units bij blijven bouwen na elke wave, vooral waves waarin catapults/ballista's en priests voorkomen vergen erg veel. Maar zo leren we er elk potje weer wat bij. Ga me binnenkort aan de 'medium' difficulty wagen :)
Valt me trouwens op dat de vijand bij ieder potje de focus op verschillende units legt. In t eerste potje kreeg ik vooral cavalry tegen me, in de tweede game ineens allemaal archers en peltasts. Wel tof, want zo is het telkens toch net even iets anders dan de vorige keer :)
pi_109401535
Volgens mij heb ik gevonden hoe het moet. Doe nu medium met 30 waves @ lvl 16 zonder problemen. Straks maar eens hard proberen :D
  donderdag 22 maart 2012 @ 22:56:26 #25
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_109410107
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 20:25 schreef GlenSpey het volgende:
Volgens mij heb ik gevonden hoe het moet. Doe nu medium met 30 waves @ lvl 16 zonder problemen. Straks maar eens hard proberen :D
Netjes! Ik ben er achter dat ik zwak ben tegen archers en cavalry, als ze met speren komen lukt impossible 10 waves ook nog solo :P Binnenkort weer eens op challenge proberen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')