quote:Op maandag 6 februari 2012 10:44 schreef GlenSpey het volgende:
Kick.
Al enige tijd wekt dit spel mijn interesse. Uiteindelijk het spel toch maar gedownload (hoefde verder ook nergens te betalen, terwijl ik het spel wel regelmatig in de winkels tegenkom), alleen nu zit ik een beetje vast. De launcher start wel, maar laat alleen maar een grayed out play button zien zonder verdere informatie. Na een paar minuten verdwijnt de launcher automatisch. Ik kan dus niet spelen en heb eigelijk ook geen idee wat ik nu verder moet doen...
Lees trouwens ook een hoop ellende over het spel op het officiële forum, is het dan werkelijk zo slecht?
Eindelijk deel 2 gevonden! Hier is mijn antwoord:quote:Op maandag 6 februari 2012 10:47 schreef GlenSpey het volgende:
Hier verderoude OP was niet meer relevant
Mijn vraag in het vorige deel:
[..]
Ik ben nog niet bezig met die chain. Wil het wel eens proberen. Op dit moment probeer ik de legendaries van Cyprus te soloen. Tot nu toe lukken Take that three times... en Renegade Escapade met gemak, maar de recapture blabla quests zijn echt onmogelijk. Ik snap niet hoe ze dat doen. Op Youtube een paar keer gekeken, maar daar hebben ze steeds geluk, vijand valt superlaat aan, en zo'n dingen. Heb jij die al geprobeerd? Ik ga zo eens aan de slag met de population questsquote:Op maandag 12 maart 2012 13:27 schreef Patapon het volgende:
@Draganta is het jou al gelukt om in Troy 200 population in 15 minuten voor elkaar te krijgen?
Ik vind persoonlijk de Grieken gaaf, maar de Perzen zijn nu in de aanbieding, ik geloof 800 MS points (10 euro) Het is een pro civ, dus die zijn echt uniek, en beginnen ook nog op lvl 20. Nadeel is wel dat de quests meteen moeilijk zijn voor beginnende spelers. Ik ben zelf ook redelijk casual, ik stop vaak een paar maanden, maar ben toch blij premium Grieken te hebben. Er zijn toch geen maandelijkse kosten, dus waarom niet. Als free player kun je echt niks.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:36 schreef GlenSpey het volgende:
Zit te twijfelen of ik een premium pack aan ga schaffen en voor welke civilization dit gaat worden. Ben een casual speler en zal ook niet meer worden dan dat, dus welke civ raden jullie aan? Of maakt het allemaal niet zoveel uit en gaat het meer om de looks?
Zowel de Grieken als de Perzen kosten beide 800 MS points. De Egyptenaren kosten vreemd genoeg 880 MS points. Zeker zodat je net wat meer extra punten kopen moet als je er meerdere wil.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:16 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk de Grieken gaaf, maar de Perzen zijn nu in de aanbieding, ik geloof 800 MS points (10 euro) Het is een pro civ, dus die zijn echt uniek, en beginnen ook nog op lvl 20. Nadeel is wel dat de quests meteen moeilijk zijn voor beginnende spelers. Ik ben zelf ook redelijk casual, ik stop vaak een paar maanden, maar ben toch blij premium Grieken te hebben. Er zijn toch geen maandelijkse kosten, dus waarom niet. Als free player kun je echt niks.
Het verschil zit in de gameplay, maar qua sterkte zijn ze redelijk gebalanceerd. Perzen hebben bijvoorbeeld sterkere units, maar kosten ook meer, en Egypte heeft hele goedkope slappe units. Grieken zijn gebalanceerd.
Ah dat is nice. Ik speel btw op server Marathon, mocht je ooit samen willen questenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:33 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Zowel de Grieken als de Perzen kosten beide 800 MS points. De Egyptenaren kosten vreemd genoeg 880 MS points. Zeker zodat je net wat meer extra punten kopen moet als je er meerdere wil.
Heb begrepen dat de Perzen iets meer op early rush gebaseerd zijn dan de rest, ik denk dat ik dus maar voor de Grieken ga
Nu nog niet, dus je moet echt een spec hebben. Ik heb bijv. alle archers en siege unlocked, maar ik heb niet eens de hypaspist, maar een maat van mij heeft wel goede infantry. De volgende patch zorgt er voor dat je op lvl 40 alles unlockt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:18 schreef b4kl4p het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk de complete techtree vrij te spelen? Ik spaar nu punten op namelijk maar als je ze uiteindelijk toch allemaal kunt vrijspelen is dat niet echt nodig.
Je kunt in de instellingen van Live eenmalig gratis je accountnaam veranderen. Daarna kost het 8 euroquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:40 schreef GlenSpey het volgende:
Na heel veel dubben toch maar besloten om de Egyptian premium er ook bij te nemen. Terwijl ik in het lijstje van de marketplace zit te kijken naar de prijzen valt mijn oog op het 'persian launch package', waarin zowel de Egyptian als de Persian premium packs zitten plus het Crete booster pack. Totale kosten 1200 punten. Had ik die drie dingen los gekocht (wat ik in de toekomst waarschijnlijk toch wel had gedaan) dan hadden me dat 2080 punten gekost. Bespaar dus mooi een paar euro
Mijn gebruikersnaam is LuminalBean460 , ik heb het niet zelf verzonnen en weet ook niet hoe ik het moet wijzigen, maar dat maakt ook niet zoveel uit
Ik heb het voor goud en hout gedaan, omdat ik veel archers maak, en een mooi startkapitaal heb om te rushen. Ze allemaal pakken vond ik weer teveel punten kosten. Ze zijn het wel waard.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:30 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn die star techs voor villagers nuttig om in te investeren of niet? Meer startkapitaal en mijnen die minder snel worden leeggetrokken klinkt zeer goed, evenals 'always active'. Echter voor de weg ernaartoe moet ik natuurlijk wel een hoop punten in de techs daarvoor pompen...
Rushen, daar ben ik voorlopig nog niet klaar voor denk ikquote:Op zondag 18 maart 2012 12:05 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ik heb het voor goud en hout gedaan, omdat ik veel archers maak, en een mooi startkapitaal heb om te rushen. Ze allemaal pakken vond ik weer teveel punten kosten. Ze zijn het wel waard.
Met Online bedoelen ze volgens mij ook meer de 'zijtakken' van het MMO-gebeuren. Dus dat je onderling kan mailen en chatten, resources en gear uit kan wisselen en dat je een capital city hebt die andere spelers kunnen bezoeken. Op hoger level ligt de focus ook grotendeels op PVP en co-op-spellen.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:36 schreef Berik1985 het volgende:
Ik speel sinds kort ook AoEO. Opzicht een leuk spel, alleen begrijp ik het Online nog niet zo. Want tja je speelt meer alleen dan online.
Mijn gamertag is Berik.
Yep, echt niet normaal soms. Ik ben nu bijna zo ver dat ik 30 waves impossible kan soloen, zodra het lukt, neem ik het opquote:Op zondag 18 maart 2012 23:43 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Rushen, daar ben ik voorlopig nog niet klaar voor denk ik
Heb vooralsnog namelijk al moeite met de Defense of Crete easy modeals ik 10 waves doe dan gaat het wel, maar probeer ik er 20 dan gaat het helemaal fout. Mijn tactiek tot nog toe:
- ASAP 4 torens bij de 3 reeds geplaatste torens neerzetten.
- Murder holes researchen
- Leger op peil houden en de torens na schade repareren.
Dit gaat prima totdat de vijand catapults inzet, die dingen vegen mijn torens met het grootste gemak van de kaart waardoor ik mijn leger ver van de standplaats moet sturen om ze te vernietigen. Echter word ik telkens door het vijandelijke leger wat mee is gestuurd met de catapults afgemaakt/geconvert.
Als ik dan video's bekijk waarin sommige lui gewoon 30 waves ELITE in hun eentje doen...
De co-op missies worden vanaf level 25+ echt ziekelijk somsquote:Op maandag 19 maart 2012 12:36 schreef Berik1985 het volgende:
Ik speel sinds kort ook AoEO. Opzicht een leuk spel, alleen begrijp ik het Online nog niet zo. Want tja je speelt meer alleen dan online.
Mijn gamertag is Berik.
Puik plan, echter denk ik niet dat je er veel mee opschiet met mij aan je zijdequote:Op maandag 19 maart 2012 21:05 schreef Draganta het volgende:
[..]
Yep, echt niet normaal soms. Ik ben nu bijna zo ver dat ik 30 waves impossible kan soloen, zodra het lukt, neem ik het opTruc is om de spawn point van siege te vinden, en daar te campen met wat units. Als ik op impossible de 5 ballistas door laat, ben ik altijd kapot, omdat ik alleen maar archers train
Probeer dat maar eens. Als je wilt, kunnen we eens samen op challenge of impossible doen
Netjes! Ik ben er achter dat ik zwak ben tegen archers en cavalry, als ze met speren komen lukt impossible 10 waves ook nog soloquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:25 schreef GlenSpey het volgende:
Volgens mij heb ik gevonden hoe het moet. Doe nu medium met 30 waves @ lvl 16 zonder problemen. Straks maar eens hard proberen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |