Ja, alleen is het met een deluxe kaartje gegarandeerd. Geen idee of daar nog parkeren en gratis drinken onderdeel van zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:49 schreef AgeEll het volgende:
Niet mijn kopje thee, wel aardige namen.
En dat delux kaartje is wel heel duur. Mag hopen dat je ook met het normale kaartje in het voorste vak mag.
hetzelfde hier.. ook niet mijn kopje thee. En erg flink geprijsd!quote:Op maandag 6 februari 2012 10:49 schreef AgeEll het volgende:
Niet mijn kopje thee, wel aardige namen.
En dat delux kaartje is wel heel duur. Mag hopen dat je ook met het normale kaartje in het voorste vak mag.
Idd.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Mooie line-up, maar eerlijk is eerlijk... deze lineup is 1 jaar te laat. Op Snow Patrol na stonden alle acts al op Lowlands en 2 daarvan op Pinkpop.
Snow Patrol is dit jaar (eind vorig jaar) ook overal te zien in Nederland (Paradiso, Glazenhuis, 2x Ahoy, en nu in Nijmegen) + ze staan op Werchter waar ook veel festivalgangers ze nog te zien krijgen.
Dus de "Snow Patrol" fan zal ze voor die tijd ook al gezien hebben.
Omdat:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:46 schreef whosvegas het volgende:
Begrijp niet dat de vvk zo slecht loopt, best een goed programma
Een festival als Lowlands is binnen 2 uur uitverkocht en Pinkpop is volgens mij ook uitverkocht en hier loopt het voor geen meter
Snow Patrol = Glazenhuis, Paradiso, Ahoy (2x), Rock Werchterquote:Op maandag 6 februari 2012 12:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Mooie line-up, maar eerlijk is eerlijk... deze lineup is 1 jaar te laat. Op Snow Patrol na stonden alle acts al op Lowlands en 2 daarvan op Pinkpop.
Snow Patrol is dit jaar (eind vorig jaar) ook overal te zien in Nederland (Paradiso, Glazenhuis, 2x Ahoy, en nu in Nijmegen) + ze staan op Werchter waar ook veel festivalgangers ze nog te zien krijgen.
Dus de "Snow Patrol" fan zal ze voor die tijd ook al gezien hebben.
Ik denk ook niet dat het aan de bands of prijs ligt, ik vind dat nog wel prima eigenlijk. Maar dat weekend is gewoon verzadigd met festivals. Dat weekend zijn aan festivals: Rock Werchter, Rockin' Park, Concert at Sea, deBeschaving, Motel Mozaique en nog een hele rits kleine festivals als Wantijpop. Niet gek dat de festivalgangers ergens anders zitten en niet op Rockin' Park...quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:05 schreef Mark het volgende:
Nope, er zijn pas 15.000 van de 35.000 kaartjes verkocht. Volgens Mojo ligt het niet aan de bands en ook niet aan de prijs, en ook niet aan het feit dat 2 dagen ervoor de RHCP in De Goffert staan. Ze staan voor een raadsel
Waarom dan? Het ligt volgens jou immers niet aan de bands of de prijs. Waarom kiest men dan voor een ander festival?quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:49 schreef kciR het volgende:
Ik denk ook niet dat het aan de bands of prijs ligt, ik vind dat nog wel prima eigenlijk. Maar dat weekend is gewoon verzadigd met festivals. Dat weekend zijn aan festivals: Rock Werchter, Rockin' Park, Concert at Sea, deBeschaving, Motel Mozaique en nog een hele rits kleine festivals als Wantijpop. Niet gek dat de festivalgangers ergens anders zitten en niet op Rockin' Park...
In mijn ogen hebben de andere festivals een betere line-up, maar dat maakt dit festival nog niet slecht (wat ik dus ook niet vind). Het probleem is wel dat je maar op één plek tegelijk kan zijn.Stel dat ik naar deBeschaving ga (die trouwens met hetzelfde probleem zitten, zijn ook van ¤37,50 naar 22,50 gezakt), dan kan ik niet meer naar Rockin' Park. Hoewel ik daar misschien wel heen was gegaan als de festivals niet op dezelfde dag zouden zijn. Dat bedoel ik dus met die verzadiging.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:21 schreef Mark het volgende:
[..]
Waarom dan? Het ligt volgens jou immers niet aan de bands of de prijs. Waarom kiest men dan voor een ander festival?
Oke, daar heb je gelijk in. Ik snap ook niet waarom er dan voor een ander festival wordt gekozen, zal dan toch met de line-up te maken hebben, ja. (Met de redenen die hierboven al genoemd zijn).quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:48 schreef Mark het volgende:
Ja, dat snap ik, maar het ging mij er om dat mensen voor een ander festival kiezen en niet voor RIP. Dat moet ergens op gebaseerd zijn, en als jij zegt de bezetting, dan komt het dus toch op de samenstelling van het festival neer.
Maar goed: feit blijft dat het niet hard loopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |