abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107882460
Aflevering 5.17 - 16-02-2012
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aflevering 5.18 - 23-02-2012
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_107883673
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:32 schreef mrstylo het volgende:
Echt wtf.
Waarom hebben ze Sheldon zo verkracht??
Ineens is hij heel erg dom.
...
Volgensmij is het altijd al een authist geweest, die denkt dat hij heel erg slim is.
(Dat in bepaalde gevallen ook is, maar al sinds afl. 1 in bepaalde gevallen totaal niet is)
pi_107886130
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 08:14 schreef pietjansma het volgende:

[..]

...
Volgensmij is het altijd al een authist geweest, die denkt dat hij heel erg slim is.
(Dat in bepaalde gevallen ook is, maar al sinds afl. 1 in bepaalde gevallen totaal niet is)
Hij is op 1 gebied extreem slim, en dat is droge informatie/feitjes opnemen en inzicht in b.v. wiskundig opgezette systemen.

Op alle andere gebieden is ie bijna zwakzinnig :P
-
pi_107888292
De serie is overleden
pi_107888372
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:05 schreef JDx het volgende:
De serie is overleden
En er volgen nog twee seizoenen :P
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_107894425
Ze gaan trouwens wel erg snel door de afleveringen heen. Als ze zo doorgaan, is half april dit seizoen afgelopen en moeten we 5 maanden wachten op het volgende.
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_107895082
En dat is erg?

Wat een domme serie is dit geworden, vergeleken met de eerste 4 zo voorspelbaar en gewoon zo dom, ik zei- Sheldon ligt op de achterbank, want waarom zou Leonard opeens alleen zingen in de auto, hebben ze uberhaupt nog schrijvers? De enige episode die echt super was in dit seizoen was die met Sheldon's moeder...
pi_107896016
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:27 schreef Ritmo het volgende:
Hahaha, geniaal dat Sheldon geen waarde aan vakantie (en op vakantie gaan) hecht. En zelfs graag door wil werken. :') Wat voor levenloos figuur ben je als je nooit op vakantie gaat en daar ook geen behoefte aan hebt?

Wederom een overeenkomst met een bepaalde groep FOK'ers. :')
Waarom telkens die vergelijking met FOK'ers? :')

Je probeert wel heel hard te bashen.
  zondag 12 februari 2012 @ 16:35:58 #59
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_107896171
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:06 schreef Xan21 het volgende:
En dat is erg?

Wat een domme serie is dit geworden, vergeleken met de eerste 4 zo voorspelbaar en gewoon zo dom, ik zei- Sheldon ligt op de achterbank, want waarom zou Leonard opeens alleen zingen in de auto, hebben ze uberhaupt nog schrijvers? De enige episode die echt super was in dit seizoen was die met Sheldon's moeder...
Wat is dat toch op Fok met series kijken en ze dan collectief afzeiken, ik zie het ook bij South Park en The Walking Dead. Ik ben opzich wel met je eens dat de eerste drie seizoenen de beste waren, maar kijk nog steeds met plezier. Als ik nu al 14 afleveringen mezelf zou zitten ergeren was ik er gewoon mee gestopt, er zijn dan vast betere dingen te doen.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_107896592
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:48 schreef Brammie1 het volgende:
Ze gaan trouwens wel erg snel door de afleveringen heen. Als ze zo doorgaan, is half april dit seizoen afgelopen en moeten we 5 maanden wachten op het volgende.
As Usual...
pi_107896747
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:35 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Wat is dat toch op Fok met series kijken en ze dan collectief afzeiken, ik zie het ook bij South Park en The Walking Dead. Ik ben opzich wel met je eens dat de eerste drie seizoenen de beste waren, maar kijk nog steeds met plezier. Als ik nu al 14 afleveringen mezelf zou zitten ergeren was ik er gewoon mee gestopt, er zijn dan vast betere dingen te doen.
Met die 2 ben ik al gestopt, het is gewoon jammer dat ze na een tijdje alleen nog blijven teren op die eerste paar goede seizoenen. Ik kijk TBBT alleen nog als opvulling, maar elke keer na een aflevering denk ik pas weer, oja, het is niks meer aan...
pi_107896788
quote:

[..]

Ik vind dat iedereen zn hart mag luchten. Ik snap alleen de kritiek niet.
"Peter, Peter Marie"
pi_107897191
Een lachende Sheldon...that's new.
pi_107898661
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:51 schreef CSSO het volgende:

[..]

Ik vind dat iedereen zn hart mag luchten. Ik snap alleen de kritiek niet.
Hoe langer een serie bestaat, hoe meer kritiek het krijgt. Is het niet omdat ze steeds het zelfde trucje uithalen, dan is het wel omdat de personages uit de serie verder ontwikkelen.
signatuurloos
pi_107898782
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:43 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Hoe langer een serie bestaat, hoe meer kritiek het krijgt. Is het niet omdat ze steeds het zelfde trucje uithalen, dan is het wel omdat de personages uit de serie verder ontwikkelen.
Ik vind kritiek op series als dexter en breaking bad wel terecht, wat dat betreft. Maar the big bang theory is gewoon licht vermaak van een minuut of 20. Dit is geen serie met clifhangers ofzo, en snap dus niet wat het probleem is. Het is gewoon 20 minuten vermaak, en dat is alles.
"Peter, Peter Marie"
pi_107899198
Idd, als je zoveel zeikt kijk dan niet meer, ik zeik soms :P maar vind het wel altijd nog leuk om te kijken, ondanks dat het misschien wel voorspelbaar is geworden. Het is niet zo alsof je hele leven niets meer waard is nu..
Only the strong survive
pi_107899515
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:27 schreef Ritmo het volgende:
Hahaha, geniaal dat Sheldon geen waarde aan vakantie (en op vakantie gaan) hecht. En zelfs graag door wil werken. :') Wat voor levenloos figuur ben je als je nooit op vakantie gaat en daar ook geen behoefte aan hebt?
Dat vond ik een beetje ongeloofwaardig. We hebben eerder gezien dat Sheldon zich wel degelijk kan vermaken als hij geen werk heeft (zoals toen hij ontslagen was), en hij loopt altijd te pleiten voor een treindag. Waarom dan niet zelf een of meerdere treindag(en) nemen?

Verder vond ik het wel een prima aflevering. Niet hilarisch, maar wel leuk genoeg om te blijven kijken :)
  zondag 12 februari 2012 @ 18:14:57 #68
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107899660
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:50 schreef JDx het volgende:

[..]

Met die 2 ben ik al gestopt, het is gewoon jammer dat ze na een tijdje alleen nog blijven teren op die eerste paar goede seizoenen. Ik kijk TBBT alleen nog als opvulling, maar elke keer na een aflevering denk ik pas weer, oja, het is niks meer aan...
Als je een serie alleen maar als opvulling kijkt is het wel triest gesteld...

Ik vind het nog steeds leuk. Ik kijk nu weer oude afleveringen en daar zitten wel pareltjes tussen die je nu niet meer zo erg hebt, maar dan kijk ik nog steeds uit naar elke nieuwe aflevering :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_107901896
quote:

[..]

Wat is het toch met Fok! dat je geen kritiek mag geven :')
Als 'we' een aflevering niet leuk is meteen strooien met 'dan stop je toch met kijken' ..

Soms heb je toch een dip, wil niet zeggen dat je meteen op geeft, en ik zelf geef van week tot week mijn mening over een aflevering, als ik het kut vond zeg ik dat. En als ik een seizoen minder vind stop ik niet altijd met kijken, zelfde geld gaat het daarna weer goed.. zoals je bij Fringe ziet, even een dipje gehad maar nu weer helemaal terug.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2012 19:22:33 ]
pi_107918328
Zie niet echt een vooruitgang. Het stagneert enigszins maar het kijkt makkelijker weg dan andere komedieseries op het moment dus ik blijf kijken.
Daarnaast zitten er in elke aflevering voor mij wel een paar hardop lach momenten (zoals het zingen van Leonard in de auto in de laatste...)
  maandag 13 februari 2012 @ 00:59:37 #71
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107918648
Dat vond je al om te lachen? :'(

Maar idd, het blijft wel leuk wegkijken opzich. Niet mokken, lekker wokken. :Y
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:48 schreef Brammie1 het volgende:
Als dan Community, Suits en/of Dexter weer te volgen zijn, klaag ik niks... :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_107933193
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom telkens die vergelijking met FOK'ers? :')

Je probeert wel heel hard te bashen.
Omdat je precies zulke types veel op FOK! ziet. _O- Grappig toch, dat je hier zoveel Sheldon's hebt. :')
-
pi_107933263
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:10 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Omdat je precies zulke types veel op FOK! ziet. _O- Grappig toch, dat je hier zoveel Sheldon's hebt. :')
Volgens mij houden fokkers over het algemeen wel van vakantie anders....
pi_107933324
quote:
11s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Volgens mij houden fokkers over het algemeen wel van vakantie anders....
Juist niet (zie ook Travel, waar geen hond post... en reacties in KLB b.v.) Net zoals dat driekwart hier liever sneeuw en kou heeft, dan zon en warmte. :')
-
  maandag 13 februari 2012 @ 17:40:12 #75
13250 Lod
Sapere aude!
pi_107936662
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:10 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Terwijl de grote ironie is, dat jij hier nu het Sheldoniaanse gedrag vertoont die je de standaard 'FOK!ker' verwijt.
Jij stelt jouw wereldbeleving als absolute waarheid en eenieder die daarvan afwijkt is vreemd en onaangepast, waar jij geen enkel begrip of empathie voor op kunt brengen.
GNU Terry Pratchett
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')