Hou toch een keer op met je tyfusajax man, ga VBL vervuilen sneue prutserquote:Op maandag 6 februari 2012 02:09 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Dan vind ik wat China met de Olympics games deed wel episch, 10.000 hard gedrilde Chinezen ff wat mannelijk power laten zien samenhangend met eenheid dat was pas een van de beste propaganda shows in jaren daar kan geen enkele show denk ik de komende jaren aan tippen, dat was dus echt wel dat mensen arbeid waard, die hebben de reputatie van China Global superpower neergezet.
Je moet er toch niet aan denken dat Ajax in de CL finale staat tegen een PSV en dat heel de wereld toe kijkt en zie je opeens Gordon en en die andere kerel in een roze outfit.
Zou een geniale stunt zijn, hij onderschept de bal , rent van de ene kant naar de andere, maakt die salto en de TD.quote:
Maak aub samenvattingenquote:Op maandag 6 februari 2012 02:11 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Zou een geniale stunt zijn, hij onderschept de bal , rent van de ene kant naar de andere, maakt die salto en de TD.
Dan zou ik echt gek worden!
Dan vind ik wat China met de Olympics games deed wel episch, 10.000 hard gedrilde Chinezen ff wat mannelijk power laten zien samenhangend met eenheid dat was pas een van de beste propaganda shows in jaren daar kan geen enkele show denk ik de komende jaren aan tippen, dat was dus echt wel dat mensen arbeid waard, die hebben de reputatie van China Global superpower neergezet.
Je moet er toch niet aan denken dat Ajax in de CL finale staat tegen een PSV en dat heel de wereld toe kijkt en zie je opeens Gordon en en die andere kerel in een roze outfit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |