Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Wat heb jij toch met kk vandaag....quote:Op maandag 6 februari 2012 00:20 schreef Rijst het volgende:
zij ia LEKKERRR Maar haar vriend is kk lelijk
IF Fabian viel mij toen in 4411 ook tegen. In 4222 wisselt hij af met Moreno op de rechter CAM maar van beide ben ik niet volledig overtuigt. Bermudez kan je nog proberen dat is een echte dribbelaar. In mijn team is dat mijn andere CAM.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:19 schreef Tim86 het volgende:
Meteen de silver cup gewonnen met mijn nieuwe team. Bevalt tot nu toe wel aardig. Vela is een absoluut fenomeen en de verdediging staat erg goed. Die keeper heb ik er na 2 wedstrijden al uitgeflikkerd though..hij is zo iemand die IEDERE curled shot door laat..dat is echt niet te doen. Heb nu IF Ahamada erin staan en die had meteen 2 clean sheets. Helaas daardoor wel 7 chem voor beide CB's en GK, maar ik merk er vooralsnog niets van.
Enige die me echt tegenvalt so far is Fabian op CAM. Hij voelt zo sloom aan en zijn draaicirkel lijkt echt gigantisch tov Overtoom en Huseklepp..
Ik heb een Gold - Silver - Bronze mix. Speelt leuk.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:25 schreef StijnDa het volgende:
Hmm, silver mexicanen. Begint wel te kriebelen
Zeker benieuwd naar die Vela.
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:25 schreef StijnDa het volgende:
Hmm, silver mexicanen. Begint wel te kriebelen
Zeker benieuwd naar die Vela.
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb een Gold - Silver - Bronze mix. Speelt leuk.
Welke raad je aanquote:Op maandag 6 februari 2012 00:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]zeg maar een formatie, ik ken al die spelers op mijn duimpje heb er in al in verschillende formaties mee gespeeld.
4-2-2-2 en IF Fabian en Dayro Moreno op de flanken.quote:
Dos Santosquote:Op maandag 6 februari 2012 00:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
IF Fabian viel mij toen in 4411 ook tegen. In 4222 wisselt hij af met Moreno op de rechter CAM maar van beide ben ik niet volledig overtuigt. Bermudez kan je nog proberen dat is een echte dribbelaar. In mijn team is dat mijn andere CAM.
4222, met eventueel een MLSdefends erachter.quote:
Ik denk dat hij silver wilt?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
4-2-2-2 en IF Fabian en Dayro Moreno op de flanken.In de spits IF Vela en Hernandez (of een ander
)
Ja, een hybrid met Colombia had ik!quote:Op maandag 6 februari 2012 00:31 schreef jepperdeprep het volgende:
Heeft iemand hier een Chileens team gehad?
Ah ja ik wil een nationaal team. Zijn die Chileense spelers wat?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, een hybrid met Colombia had ik!
Daarom had ik ook een Hybrid.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:35 schreef jepperdeprep het volgende:
Kut. Chili heeft geen goede backs en CB's zijn ook poop. Verdomme
Ja slaat nergens op.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:45 schreef Tim86 het volgende:
ff bermudez halen dan maar, ben benieuwd. Waziggggg
Hij is getransferred en heeft een up van 73 naar 74, maar met dezelfde stats??
Ziet er goed uitquote:Op maandag 6 februari 2012 00:45 schreef GuRBuH het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/6902
Mijn nieuwe team denk ik
Inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2012 00:45 schreef Tim86 het volgende:
ff bermudez halen dan maar, ben benieuwd. Waziggggg
Hij is getransferred en heeft een up van 73 naar 74, maar met dezelfde stats??
Silvers inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2012 00:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik denk dat hij silver wilt?
Wel vet.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:45 schreef GuRBuH het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/6902
Mijn nieuwe team denk ik
laat maar..,quote:Op maandag 6 februari 2012 00:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
InderdaadRaar. Misschien ingame stats
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:47 schreef Tim86 het volgende:
lol IG stats zijn wel beter van UP Bermudez..foutje op de kaart ofzo
Acceleration- 90-92
Agility------ 94-96
Balance------ 94- 96
Jumping------ 78-79
Reactions---- 63-68
Sprint Speed- 86- 88
Stamina------
Strength----- 30- 30
Aggression--- 47-51
Att. Position-- 64-64
Interceptions-- 45-48
Vision------- 74-74
Ball Control-- 76- 78
Crossing----- 66-67
Curve-------- 67-70
Dribbling---- 77-79
Finishing---- 60-62
FK *.-------- 65-68
Heading *.--- 36-36
Long Pass---- 66-67
Long Shots--- 70-73
Marking------ 31-33
Penalties---- 68-71
Short Pass--- 75-77
Shot Power-- 71-74
Slide Tackle-- 34-34
Stand Tackle- 25-27
Volleys------- 53-55
4222, met eventueel een MLSdefends erachter.quote:
Thanks, zal er eens naar kijkenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
4222, met eventueel een MLSdefends erachter.
Arrelano Vela
Moreno/(IF)Fabian Bermudez
Ibarbo Bradley
Colombiaanse RB Olave Wynne Russell
MLS keeper
Dit speelt heerlijk. Aanval is top. CAM's zijn ok. CDM's zijn top, verdediging is ok. Met Olave top.
Ik bedoel LB. Maar ik vergeet steeds die naam van die gast.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Thanks, zal er eens naar kijkenZijn er nog andere opties of is dit gewoon the way to go
Colombiaanse RB op LB?
Inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2012 00:55 schreef Tim86 het volgende:
IF Marco Fabian
Acceleration - 85
Agility - 92
Balance - 80
Jumping - 69
Reactions - 70
Sprint Speed - 82
Strength - 70
Aggression - 56
Att. Position - 61
Interceptions - 44
Vision - 73
Ball Control - 81
Crossing - 70
Curve - 73
Dribbling - 82
Finishing - 69
Free Kicks - 76
Heading - 68
Long Pass - 77
Long Shots - 83
Marking - 33
Penalties - 71
Short Pass - 78
Shot Power - 86
Slide Tackle - 33
Stand Tackle - 34
Volleys - 88
Att W/R - High
Def W/R - Med
4* Weak Foot
3* Skills
Ziet er op papier toch wel erg goed uit..maarja..Geef hem sowieso wat langer de kans, maar met Bermudez als extra optie is dat wel handig
Keuzes keuzesquote:Op maandag 6 februari 2012 00:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik bedoel LB. Maar ik vergeet steeds die naam van die gast.![]()
Je kan ook een volledig Primera div Mexico maken, maar die zijn slechter en iedereen heeft die!
Of deze:
Kabir Vela
Ibarbo Cam Mexico uit liga BBVA. Ben naam vergeten
Ghanees uit serie A Wakaso
Spaanse LB uit serie A Arzo Kanu Opare
Copa
picje? Ik zit eco nog steeds te leren.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:09 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#g69qoylgbcMtb
Ba wacht ik toch nog even af wat de prijs gaat doen, is nu al rond de 65K te krijgen, denk dat ie over een paar daagjes op de 50 zit. Nog wat kaartjes er overheen gooien en het elftal kan gaan beginnen
Dit.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:13 schreef Tim86 het volgende:
idd wel jammer. Ze zouden gewoon wat losse spelers in het spel moeten gooien eigenlijk bij een categorie overig ofzo. Voor mijn part alleen links qua nationaliteit mogelijk..
quote:Op maandag 6 februari 2012 01:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
picje? Ik zit eco nog steeds te leren.
Vet toefjes! Tnx Timquote:
Hij is best wel goed nog hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:17 schreef Tim86 het volgende:
Die bronze keeper gaat je ergernissen bezorgen gok ik, maar alles beter dan een vandermarretje, dus hulde![]()
![]()
Hij is chill hè.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:20 schreef Tim86 het volgende:
Ik had trouwens helemaal gemist dat Bermudez ook een rechtspoot is
Kwam ik pas achter toen de bal ineens in de kruising lag
Ja, gebruik altijd fitnesskaarten als ik zin heb om met een bepaald team te spelen. Haal zovaak bronze packs..heb altijd genoegquote:Op maandag 6 februari 2012 01:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hij is chill hè.gebruik je fitnesskaartjes ofzo. Want je speelt achter elkaar met hetzelfde team?
Ja, ik heb al vaak zitten puzzelen op een hybrid tussen Cameroon en een ander Afrikaans team, maar met 9 chem krijg ik het niet voor elkaarquote:Op maandag 6 februari 2012 01:26 schreef DutchSL het volgende:
Cameroon lijkt mij ook een leuk nationaal team, die hebben een gouden keeper Kameni (die best slecht is voor zijn rating, maar wel beter dan een bronze), brute bruut M'Bia als CB en dan nog zo'n gold non-shiny CB met 77 pace in the BPL, ook een aardige non-shiny LB in de BPL en natuurlijk Song/Eto'o als klasbakken.
Ik zie een verbandquote:Op maandag 6 februari 2012 01:32 schreef detennismaster het volgende:
's nachts is het topic zoals in fut11. Geen trolletjes of kleuters. Veel beter.Jammer dat ik dan normaal in mijn bed lig.
Nicequote:Op maandag 6 februari 2012 02:14 schreef StijnDa het volgende:
Heb een leuke silver hybrid bedacht, Mexicanen gemixt met Schotse League. Hij is wel fucking duur![]()
------ Arellano (mex, guad) - Vela(bbva)
IF Fabian(mex, guad) ------------- Bermudez (mex, america) -
----Juarez(SPL, celtic, mex) - Ledley (SPL, cel, wales)
Wallace (SPL, rangers, schot) IF Mulgrew (SPL, cel, schot), IF Webster (schot), Whittaker(schot)
------------ IF Forster (SPL, cel, eng)
Kost wel 320k
Die CB heeft 99 free kicking en 99 shot powerEn 98 long shot.
Triest. Draait een topseizoen.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:42 schreef Tim86 het volgende:
LOL die gast van ea forum die heel ajax geupgrade wilde hebben heeft nog NOOIT van Malki gehoordx911254,14
Ja, best veel.quote:
Echt kut voor je, Misschien moeten mede fokkers maar een inzamelingsactie voor je startenquote:Op maandag 6 februari 2012 08:48 schreef Johnbon het volgende:
Godver had 5 dagen terug dembe ba gekocht , omdat ik hier las dat hij toch wel waarde vast is![]()
godsamme kut updates
Benzema: 135.000 Silva: 100.000 Falcao : 20.000quote:Op maandag 6 februari 2012 10:30 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Echt kut voor je, Misschien moeten mede fokkers maar een inzamelingsactie voor je starten
nicequote:Op maandag 6 februari 2012 10:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Benzema: 135.000 Silva: 100.000 Falcao : 20.000
Heel het weekend getraded, het is weer goedgemaakt
Ow? Maar die rating van 85 is toch het gemiddelde van alle andere ratings? of is dit dan een 84,9 in plaats van een 85,3 ofzo? (als je het op tienden uit moet gaan rekeken)quote:Op maandag 6 februari 2012 10:38 schreef DutchSL het volgende:
Het schijnt dat UP Benzema toch slechter is dan IF Benzema op een paar puntjes
Het is sowieso geen gemiddelde, maar het resultaat van een formule die per positie verschilt (waardoor iemand met 80 als CF best 84 als ST zou kunnen zijn) en vaak is de rating nog gefixed door EA (denk bv. maar aan al die op 74 gefixte IF's).quote:Op maandag 6 februari 2012 10:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow? Maar die rating van 85 is toch het gemiddelde van alle andere ratings? of is dit dan een 84,9 in plaats van een 85,3 ofzo? (als je het op tienden uit moet gaan rekeken)
What the..quote:Op maandag 6 februari 2012 10:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sjezus, hoe dom kun je zijnquote:There was a facebook page in which it appeared that if you bidded on Torres he would give you TOTY Dani Alves. So I did a trade offer of Van Persie plus 20K. Then he told me if I bidded on Cole he would give me TOTY Alonso so I gave him IF Bellamy and IF Coloccini. Then he told me to bid on Dzeko and he would give me TOTY Sergio Ramos. So I gave him 3 4-1-2-1-2 formations cards. Then he closed the facebook page and went away. His ea account is **** He is a FUT Fundator.
Als ik dat hier neerzet dan weet iedereen het, en dan is het voor iedereen een waardeloze tactiekquote:Op maandag 6 februari 2012 10:43 schreef zerokil het volgende:
[..]
What the..
Hoe trade jij zo goed dan?
Geef je me inlog en wachtwoord en ik vertel het jequote:Op maandag 6 februari 2012 10:43 schreef zerokil het volgende:
[..]
What the..
Hoe trade jij zo goed dan?
quote:Op maandag 6 februari 2012 10:51 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Geef je me inlog en wachtwoord en ik vertel het je![]()
![]()
![]()
![]()
Huh? Falcao is toch maar 8k? Heb je hem boosted gemaakt met een formatie kaartje oid?quote:Op maandag 6 februari 2012 10:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een 8K kaartje boosten? Huh? Was gewoon de SIF variantquote:Op maandag 6 februari 2012 11:08 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Huh? Falcao is toch maar 8k? Heb je hem boosted gemaakt met een formatie kaartje oid?
SIF Falcao nog maar 20k?quote:Op maandag 6 februari 2012 11:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een 8K kaartje boosten? Huh? Was gewoon de SIF variant
Ja, maar als er nog 80+ UP's komen in de Serie A denk ik dat hij (en ook Nocerino) vrijwel zeker een UP krijgen.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:31 schreef Rijst het volgende:
Is het upgraden van IF Marchisio naar SIF het waard?
Daar ga ik niet van uit. Dan stop ik met FUTquote:Op maandag 6 februari 2012 11:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, maar als er nog 80+ UP's komen in de Serie A denk ik dat hij (en ook Nocerino) vrijwel zeker een UP krijgen.
Haha, dat had ik laatst ook met Naniquote:Op maandag 6 februari 2012 11:28 schreef DutchSL het volgende:
EA logica.. ik zoek op Hernandez voor 15k en ik zie geen UP's, ik zoek op Hernandez voor 20k en ik zie er eentje voor 5k
aguero 86 op 15000 88 op 30000. September 2012quote:Op maandag 6 februari 2012 11:18 schreef Rubenunited het volgende:
Heeft iemand een idee op welke bedragen Ba UP (84) en Aguero (86) gaan eindigen?
Ik heb het over recent, deze maand ongeveer?quote:Op maandag 6 februari 2012 11:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
aguero 86 op 15000 88 op 30000. September 2012
Denk dat BA sneller zal zakken dan Aguero, omdat meer mensen Aguero willen hebben, en Aguero beter in te passen is in een hybrid. Denk dat Ba aan het eind van deze maand 40 a 45 K doet (PS3) en Aguero 60 a 65K.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:59 schreef Rubenunited het volgende:
[..]
Ik heb het over recent, deze maand ongeveer?
Oke, bedankt voor de informatie en tips!quote:Op maandag 6 februari 2012 12:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat BA sneller zal zakken dan Aguero, omdat meer mensen Aguero willen hebben, en Aguero beter in te passen is in een hybrid. Denk dat Ba aan het eind van deze maand 40 a 45 K doet (PS3) en Aguero 60 a 65K.
Maar het is ook koffiedik kijken hoor, als er geile UPS komen in de Serie A- Liga BBVA - overige leagues waar bijvoorbeeld Remy, Nene, Neymar, Eto'o rondlopen, dan vliegen de pakjes in moordend tempo de deur uit, waardoor er vreselijk veel Aguero's en Ba's op de markt komen.
Wellicht is het slim om in de price drop die daarop volgt je slag te slaan. Als de UP-koorts weer over is zal de markt zich weer herstellen, al zal de prijs van je spelers logischerwijze wel steeds ietsjes lager worden naarmate fifa 13 dichterbij komt.
Het is net Wall Street.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Graag gedaanGewoon alle nieuwtjes in de gaten houden en daarop anticiperen
haha, ja, het is een echte sub-economie inderdaadquote:
Nani had ik de eerste avond gekocht voor 99K, en er op gezet voor 130K, bij het wakker worden was ie gewoon verkocht. Chaos is best leukquote:Op maandag 6 februari 2012 12:11 schreef DutchSL het volgende:
Sowieso zijn sommige UP's alweer in prijs aan het stijgen, o.a. Neuer en Nani.
Net in een bid war voor Hernandez gegaan, ben maar gestopt bij 11k en hij liep nog door tot 13k.
Ligt zeker in de lijn der verwachtingen jaquote:Op maandag 6 februari 2012 12:28 schreef Rijst het volgende:
Trouwens een SIF Miccoli zou best kunnen.
Email: Thomas_vandonk@hotmail.comquote:Op maandag 6 februari 2012 10:51 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Geef je me inlog en wachtwoord en ik vertel het je![]()
![]()
![]()
![]()
Goodkoop inkopen duurder verkopen!quote:Op maandag 6 februari 2012 12:42 schreef zerokil het volgende:
[..]
Email: Thomas_vandonk@hotmail.com
Wachtwoord: Philipsstadion
Echt doen he
je bent toch niet serieus he?quote:Op maandag 6 februari 2012 12:42 schreef zerokil het volgende:
[..]
Email: Thomas_vandonk@hotmail.com
Wachtwoord: Philipsstadion
Echt doen he
WTF is dit dan.. ik wacht tot die mafkees disconnect. Uiteindeljk gebeurd dat en dan staat er bij de match awards overal 0 coins...quote:Op maandag 6 februari 2012 12:48 schreef DannyDeko het volgende:
Altijd leuk als een game tijdens de rust vastloopt.... EA
Sweaty reservesquote:Op maandag 6 februari 2012 12:55 schreef jpg97 het volgende:
Ook maar eens een silver team gemaakt:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#eNLRpY8wbcMAF
Die staan daar omdat ze niet op 99 fitness stonden ( horen bij mijn andere teams )quote:
Ja, behalve dat er geen 86 Augero's meer bij komen natuurlijkquote:Op maandag 6 februari 2012 12:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat BA sneller zal zakken dan Aguero, omdat meer mensen Aguero willen hebben, en Aguero beter in te passen is in een hybrid. Denk dat Ba aan het eind van deze maand 40 a 45 K doet (PS3) en Aguero 60 a 65K.
Maar het is ook koffiedik kijken hoor, als er geile UPS komen in de Serie A- Liga BBVA - overige leagues waar bijvoorbeeld Remy, Nene, Neymar, Eto'o rondlopen, dan vliegen de pakjes in moordend tempo de deur uit, waardoor er vreselijk veel Aguero's en Ba's op de markt komen.
Wellicht is het slim om in de price drop die daarop volgt je slag te slaan. Als de UP-koorts weer over is zal de markt zich weer herstellen, al zal de prijs van je spelers logischerwijze wel steeds ietsjes lager worden naarmate fifa 13 dichterbij komt.
haha, idd, maar meer 88 Aguero's is per definitie meer Aguero's, de 86 aguero gaat nog wel iets van 20% af deze maand denk ik. Ga zelf voor de 88 als de tijd rijp isquote:Op maandag 6 februari 2012 13:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, behalve dat er geen 86 Augero's meer bij komen natuurlijk
Klopt, maar het is wel een andere doelgroep zolang de UP 300k kost. (ongeveer, weet niet precies.)quote:Op maandag 6 februari 2012 13:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, idd, maar meer 88 Aguero's is per definitie meer Aguero's, de 86 aguero gaat nog wel iets van 20% af deze maand denk ik. Ga zelf voor de 88 als de tijd rijp is
Klopt, het kan wel zijn dat die doelgroep de interesse verlegt naar UP Ba of UP Suarez. De bezitters van Nani en Van Persie zijn in elk geval een stuk meer genaaid, omdat daar de stap van de eerste IF nog tussenzitquote:Op maandag 6 februari 2012 13:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel een andere doelgroep zolang de UP 300k kost. (ongeveer, weet niet precies.)
Grappige is dat ze de Duitser Reus wel hebben geupgrade naar de eerste IF i.p.v. de SIF, dat hadden ze bij Nani/Persie natuurlijk ook moeten doen om nog een beetje respectvol te zijn naar de mensen die tonnen hebben neergelegd voor de SIF's.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, het kan wel zijn dat die doelgroep de interesse verlegt naar UP Ba of UP Suarez. De bezitters van Nani en Van Persie zijn in elk geval een stuk meer genaaid, omdat daar de stap van de eerste IF nog tussenzit
Haha, ja, de SIF van Persie was gewoon boven het half miljoen gestegen. Eerlijk is eerlijk, de IF's werden wel in erg snel tempo duurder. Boateng begon op 40K, werd op een gegeven moment 130K. Marcelo van 130K naar 210K, eerste van persie van 170K naar 300K en noem maar op. Misschien is het een maatregel om de IF's voor iedereen bereikbaar te houdenquote:Op maandag 6 februari 2012 14:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Grappige is dat ze de Duitser Reus wel hebben geupgrade naar de eerste IF i.p.v. de SIF, dat hadden ze bij Nani/Persie natuurlijk ook moeten doen om nog een beetje respectvol te zijn naar de mensen die tonnen hebben neergelegd voor de SIF's.
1m91quote:Op maandag 6 februari 2012 14:05 schreef Toefjes het volgende:
Trouwens, mensen met een Serie A squad.... Babacar is echt een geweldige spits. sterk, snel, kopt beter dan zn stats doen vermoeden en schopt gewoon alles er in
Ga ik halen voor op de bank, Thanksquote:Op maandag 6 februari 2012 14:05 schreef Toefjes het volgende:
Trouwens, mensen met een Serie A squad.... Babacar is echt een geweldige spits. sterk, snel, kopt beter dan zn stats doen vermoeden en schopt gewoon alles er in
Let wel op dat je de Fiorentina versie koopt, en niet de liga BBVA versie, hij is getransfereerd..quote:
Volgens mij niet.quote:
Silver manager niet goed?quote:
Vet!quote:Op maandag 6 februari 2012 14:27 schreef StijnDa het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#dh3FOzIVbcMCO
Even proberen.
Straks nog zo'n IF verdediger halen voor 25k en IF Fabian voor zo'n 60k.
Dit zei ik al in Novemberquote:Op maandag 6 februari 2012 14:05 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vet!en om het af te maken ff een kaartje voor Arellano. Is hij trouwens zo goedkoop of had je een bargain??
Ingame stats?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:35 schreef Apekoek het volgende:
Welke 2 Liga BBVA CDMs verdienen de voorkeur? Diarra, Mascherano of Medel? Waarom zijn de stats van Medel veel beter dan die van Mascherano terwijl Medel 78 overall heeft en Mascherano 86?
Heb zelf nog niet met een BBVA team gespeeldquote:Op maandag 6 februari 2012 14:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Maar voelt het ook zo? Wie moet ik kiezen, Mascherano of Medel?
Dat bedoel ik, toch is Mascherano allround beter en duurder?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/compare/7410/2326 Zelfs daarin is Medel vaak de betere
Omdat hij bij Barca speelt!quote:Op maandag 6 februari 2012 14:39 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, toch is Mascherano allround beter en duurder?
Miss door de club? Weet niet voor welke club medel speelt?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:39 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, toch is Mascherano allround beter en duurder?
Maar waarom wordt een speler hoger gerate wanneer hij bij een grote club speelt? Dat heeft toch niets met allround skills te maken?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Omdat hij bij Barca speelt!
$$$ea$$$quote:Op maandag 6 februari 2012 14:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Maar waarom wordt een speler hoger gerate wanneer hij bij een grote club speelt? Dat heeft toch niets met allround skills te maken?
mensen die janken om "sweaty goals"quote:Op maandag 6 februari 2012 14:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dit zei ik al in November
Ik zat net ff niet echt op te letten en startte dus gewoon een match tegen iemand die ChAston Villa heette met Aston Villa kits. Had dus een soort rare 4-3-3 hybrid tussen wat Engelsen (Bent, Becks) beetje BPL en wat Spanjolen. Met daarin in elke linie een 40-something rated bronze. Ik scoor meteen vanaf de aftrap na een aanval van 10 minuten. Vervolgens krijgt hij aftrap en dan weet je hoe laat het is. Dus ik stuur hem een berichtje "Golds in already?". Pedro, Moutinho en Pepe kwamen erin. Stuurt ie terug "yeah cuz u sweat". Uiteindelijk met mn silver 3-5-2 hem met 8-0 naar huis gestuurd zonder dat hij ook maar een kans gehad hadNu krijg ik een stroom aan vriendelijke messages
Wat voor een team heb je in gedachten?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:57 schreef zerokil het volgende:
Ik heb nog een vraag, ik heb nu 410k maar ik wil dus een team maken en mijn volledige budget gebruiken. Maar als ik nu zie is de markt aan het crache etc. wat kan ik nu het beste doen? wachten of gewoon beginnen.
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:58 schreef jepperdeprep het volgende:
Mijn nieuwe Zweedse team
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#bsuBzviLbcMDQ
Wat vinden jullie ervan? Moet ik nog dingen aanpassen? SIF Guidetti op CF ipv Andersson?![]()
Achja klopt, maar wil sowieso een 4-3-2-1 team, ik weet niet echt welke comp daar het meest geschikt voor is. Ik vind de 2 wingers en de spits het belangrijkst. (wingers moeten vooral naar binnen kunnen trekken en eventueel een schot kunnen lossen)quote:Op maandag 6 februari 2012 14:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat voor een team heb je in gedachten?Tevens is het maar een spel he, als je nu plezier wilt hebben, maak het dan gewoon nu
Wanneer wil jij geen team maken?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:57 schreef zerokil het volgende:
Ik heb nog een vraag, ik heb nu 410k maar ik wil dus een team maken en mijn volledige budget gebruiken. Maar als ik nu zie is de markt aan het crache etc. wat kan ik nu het beste doen? wachten of gewoon beginnen.
Ibra in de spits, Lavezzi als naar binnen trekkende winger.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:01 schreef zerokil het volgende:
[..]
Achja klopt, maar wil sowieso een 4-3-2-1 team, ik weet niet echt welke comp daar het meest geschikt voor is. Ik vind de 2 wingers en de spits het belangrijkst. (wingers moeten vooral naar binnen kunnen trekken en eventueel een schot kunnen lossen)
Lol ik heb geen team, en je speelt fut om je eigen team te maken.quote:
Ging me er meer om dat je hier elke dag vraagt wat voor team je zal maken...quote:Op maandag 6 februari 2012 15:03 schreef zerokil het volgende:
Lol? Daarvoor speel je toch fut?
[..]
Lol ik heb geen team, en je speelt fut om je eigen team te maken.
Je mist Toivonenquote:Op maandag 6 februari 2012 14:58 schreef jepperdeprep het volgende:
Mijn nieuwe Zweedse team
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#bsuBzviLbcMDQ
Wat vinden jullie ervan? Moet ik nog dingen aanpassen? SIF Guidetti op CF ipv Andersson?
Je kan me ook gewoon negeren?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ging me er meer om dat je hier elke dag vraagt wat voor team je zal maken...
Link?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:04 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand die het tegen mijn bazen uit la liga op durft te nemen?
Hulk als RW en dan Cambiasso, Die Argentijnse CM van Porto en een braziliaanse CM nog voor Hulkquote:Op maandag 6 februari 2012 15:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ibra in de spits, Lavezzi als naar binnen trekkende winger.
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hulk als RW en dan Cambiasso, Die Argentijnse CM van Porto en een braziliaanse CM nog voor Hulk
Die staat wisselquote:
4-3-2-1quote:Op maandag 6 februari 2012 15:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan typ je alle namen toch even uit?
Hoe kun je 410K bezitten met een trade profit van 116K en 100K match earnings en je altijd hier vraagt hoe je moet tradenquote:Op maandag 6 februari 2012 14:57 schreef zerokil het volgende:
Standaard shit dus.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
4-3-2-1
GK: Valdes
RB: Sergio Ramos
CB: Pepe
CB: Pique
LB: Marcelo
CM: Özil
CM: Xabi Alonso
CM: Fabregas
RW: Sanchez
ST: IF Lorrente
LW: David Villa
Ja typisch fifa ik snap dat dus ook niet,quote:Op maandag 6 februari 2012 15:08 schreef laucas het volgende:
[..]
Hoe kun je 410K bezitten met een trade profit van 116K en 100K match earnings en je altijd hier vraagt hoe je moet traden
Dikke pace team manquote:
Cambiasso of andere Serie A - Argentijn van Porto - Braziliaanse CMquote:Op maandag 6 februari 2012 15:23 schreef zerokil het volgende:
Lavezzi-Zlatan-Hulk
Hoe moet ik dit dan goed krijgen.
Via Futhead is het wel moeilijk om een hybrid te bouwen als je nog geen team in je hoofd hebt.
4-3-3 ook een optie? In 4-3-2-1 komt Ibra niet aan 9 chem.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:23 schreef zerokil het volgende:
Lavezzi-Zlatan-Hulk
Hoe moet ik dit dan goed krijgen.
Via Futhead is het wel moeilijk om een hybrid te bouwen als je nog geen team in je hoofd hebt.
Ik wil sowieso 4-3-2-1, en juist daarom dacht ik aan BBVAquote:Op maandag 6 februari 2012 15:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
4-3-3 ook een optie? In 4-3-2-1 komt Ibra niet aan 9 chem.
Je moet sowieso Ibra hebbenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:28 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik wil sowieso 4-3-2-1, en juist daarom dacht ik aan BBVA
Valt mee man. gemiddelde pace op voorin is 83 ofzoquote:Op maandag 6 februari 2012 15:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dikke pace team manecht kut om daar tegen te spelen vind ik. Kutste team waar ik ooit tegen gespeeld heb
Leuke wedstrijd, was jij dat nou of n0ir die zei dat ik best sweaty mocht scoren??quote:Op maandag 6 februari 2012 15:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Valt mee man. gemiddelde pace op voorin is 83 ofzo
Maarja mijn verdedigers zijn ook niet echt snel héquote:Op maandag 6 februari 2012 15:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Valt mee man. gemiddelde pace op voorin is 83 ofzo
Een manager met dezelfde nationaliteit als een paar van je spelers geeft je ook extra chem he. Mocht je eventueel nog willen compenserenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:36 schreef MaartenFM het volgende:
Met dit team nu al 2x de geavanceerde cup gewonnen, van te voren niet verwacht en ook redelijk goedkoop teampje. Wil alleen VdV nog ipv van Bommel maar dan moet ik de verdediging ook weer opnieuw formeren.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kn9xdWZ8bcMFl
Denk van hem. Maar ik vind het ook niet ergquote:Op maandag 6 februari 2012 15:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Leuke wedstrijd, was jij dat nou of n0ir die zei dat ik best sweaty mocht scoren??
why? Toch niet fijn?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:21 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verkoop dit team, misschien heeft iemand hier nog spelers van nodig! Singh's formatie is inmiddels gefixt!
Senegal is geen Senegal zonder Demba Ba!quote:Op maandag 6 februari 2012 15:44 schreef Toefjes het volgende:
Hier laat Kandji zien waarom Ba niet hoeft te verschijnen in de ploeg van Senegal :
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/113176175
Daarna een wedstrijd die bij 1-0 na 05:05 door een ragequit beeindigd werdWaarschijnlijk omdat de tegenstander pissed was dat ik met Oduro een sweety goal niet in de goal schoot, maar gewoon keihard er in rende
Haha, ziek ditquote:Op maandag 6 februari 2012 15:59 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Als iemand ingemaakt wilt worden op de Xbox kan dat nu.
Geen TOTY Messiquote:Op maandag 6 februari 2012 15:59 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
4312 vind ik niet echt chill! Daarnaast bakt die UP King er echt niks van. Die gast schoot werkelijk alles mis, voelde niet echt snel aan, en werd erg makkelijk van de bal af gezet. Voor de rest wel een redelijk chill team maar niet echt top. En omdat UP King zo hard aan het droppen is ga ik het maar verkopen. Wel jammer op papier een erg vet team!quote:
iniesta cdm?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:59 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik zoveel geld zou hebben dan zou ik zulke vette teams kunnen maken. Dit is echt gewoon de beste spelers in 1 team proppen.quote:
Was toch met een cheat gemaakt dat je voor een klein percentage van de werkelijke prijs golpacks kon kopen, en daardoor elk goldpack veel winst opleverde?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als ik zoveel geld zou hebben dan zou zulke vette teams kunnen maken.
Kun je Iniesta en Fabregas niet beter omdraaien?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:59 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Daar komt die veel vaker aan de bal dan als CAM in een 4222. Die steekpasses van hem werken daar veel beterquote:
Iets met nieuwe accounts aanmaken enzo gold packs gratis krijgen was het volgens mij...santello weet er ook meer van.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was toch met een cheat gemaakt dat je voor een klein percentage van de werkelijke prijs golpacks kon kopen, en daardoor elk goldpack veel winst opleverde?
Dat was met MS points, maar dit was met software, codes veranderen, waardoor goldpacks goedkoper werdenquote:Op maandag 6 februari 2012 16:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Iets met nieuwe accounts aanmaken enzo gold packs gratis krijgen was het volgens mij...santello weet er ook meer van.
Somebody stole my squadquote:Op maandag 6 februari 2012 15:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
4-3-2-1
GK: Valdes
RB: Sergio Ramos
CB: Pepe
CB: Pique
LB: Marcelo
CM: Özil
CM: Xabi Alonso
CM: Fabregas
RW: Sanchez
ST: IF Lorrente
LW: David Villa
Heb het alweer verkocht, vond het saai worden hele tijd crosses/hopen op een leuke actie van lorente. Ga nu echt een keer silvers maken. Nog nooit gehadquote:Op maandag 6 februari 2012 16:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Somebody stole my squadNeejoh hahha heb alleen David Silva en Kaka ipv Fabregas en Ozil
Ja het ging helemaal nergens over. 3 of 4 tegendoelpunten waren ook nog eens kopballen die m'n verdedigers gewoon moeten hebben. De doelpunten van Di Natale tegen het eind van dewedstrijd waren wel prachtig overigens. de 4-4 in de 90e minuut was een schot van 25 meter binnenkant paal, heerlijk!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:49 schreef Reemi het volgende:
Ziet er uit als een leuke match qua verloop jaIk zou wel gek worden van zo veel tegengoals trouwens
Zou IF Marcelo LB niet beter zijn ? 2 groene linksquote:Op maandag 6 februari 2012 15:59 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Squads vervelen tegenwoordig wel snel manquote:Op maandag 6 februari 2012 16:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb het alweer verkocht, vond het saai worden hele tijd crosses/hopen op een leuke actie van lorente. Ga nu echt een keer silvers maken. Nog nooit gehad
Ik kom er weer eens niet opquote:Op maandag 6 februari 2012 16:59 schreef laucas het volgende:
Wtf, net twee disconnects van EA midden in de wedstrijd? Wel weer even leuk geweest voor vandaag.
And not long after what happened? 88 rvp 84 ba and denis 81[/quote]quote:[quote=el Jefe944]probs not the guy who does them said there will be no more 80+ rated UPs
Had je maar niet over moeten stappen.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:59 schreef laucas het volgende:
Wtf, net twee disconnects van EA midden in de wedstrijd? Wel weer even leuk geweest voor vandaag.
And not long after what happened? 88 rvp 84 ba and denis 81[/quote]quote:Op maandag 6 februari 2012 17:01 schreef Toefjes het volgende:
Gevatte opmerking uit het EA Forum:
[quote=Da_Moscha10][quote=el Jefe944]probs not the guy who does them said there will be no more 80+ rated UPs
[/quote]quote:Op maandag 6 februari 2012 17:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
And not long after what happened? 88 rvp 84 ba and denis 81
Die opmerking van Graoully ging over UP's die de volgende (dus deze) week zouden uitkomen. Dus dit zegt niks. Alleen is die Graoully trol ook niet te vertrouwen dus je weet nooit.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:01 schreef Toefjes het volgende:
Gevatte opmerking uit het EA Forum:
[quote=Da_Moscha10][quote=el Jefe944]probs not the guy who does them said there will be no more 80+ rated UPs
And not long after what happened? 88 rvp 84 ba and denis 81
quote:Op maandag 6 februari 2012 17:05 schreef Rijst het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#BUv5mg0xbcMHU
Nicequote:Op maandag 6 februari 2012 17:05 schreef Rijst het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#BUv5mg0xbcMHU
Je kan toch het beste je topspits in de punt zetten? Die Idrissou heeft wel aardige stats voor een CF met een degelijke pass. UP Aboubakar ziet er helemaal als een beest uit, maar is wel prijzig nogquote:Op maandag 6 februari 2012 17:13 schreef Rijst het volgende:
Eigenlijk wasi k van plan om Etoo op CF te zetten.
Hij kan dan Doumbia in de spits zettenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan toch het beste je topspits in de punt zetten? Die Idrissou heeft wel aardige stats voor een CF met een degelijke pass. UP Aboubakar ziet er helemaal als een beest uit, maar is wel prijzig nog
Echt een ras-Kameroenees is dat jaquote:Op maandag 6 februari 2012 17:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij kan dan Doumbia in de spits zetten
Met Moreno in de spits? Dan moet je dus een CM van Tigres op CM achter Moreno zetten en een CM van Real Sociedad achter Vela. Makkelijkste is dan rechterhelft Liga BBVA, linkerhelft Mexiaanse leaguequote:Op maandag 6 februari 2012 17:17 schreef Kamikazie het volgende:
Ik wil nu die Vela wel is gaan gebruiken, iemand (kent!) tips voor een leuke squad met hem? En zou ik hem op een of andere manier met moreno kunnen combineren in een 4-4-2?
Zal ik daar is na gaan kijkenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met Moreno in de spits? Dan moet je dus een CM van Tigres op CM achter Moreno zetten en een CM van Real Sociedad achter Vela. Makkelijkste is dan rechterhelft Liga BBVA, linkerhelft Mexiaanse league
Moreno - Velaquote:Op maandag 6 februari 2012 17:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met Moreno in de spits? Dan moet je dus een CM van Tigres op CM achter Moreno zetten en een CM van Real Sociedad achter Vela. Makkelijkste is dan rechterhelft Liga BBVA, linkerhelft Mexiaanse league
Ja de ANY (LM) of die CM.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:26 schreef Tim86 het volgende:
Ik zat ook al aan Sarpong te denken ja, was vergeten dat 4-4-2 spits ook links met RM/LM
Maar Moreno is toch een Colombiaan..dan moet die ANY wel een dubbele link geven
kwam ik net helaas ook achter....quote:Op maandag 6 februari 2012 17:32 schreef Tim86 het volgende:
Er is alleen geen Colombiaanse LM/LW in Mexico en Tijuana heeft ook geen LM/LW in het spel
Met een gouden IFquote:
Geïnteresseerd in een IF keeper uit Colombia?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
kwam ik net helaas ook achter....
Voor 19k?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:33 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Geïnteresseerd in een IF keeper uit Colombia?
silverquote:Op maandag 6 februari 2012 17:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Met welke speel jij? Hij is blijkbaar zo beast
Gerbenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:34 schreef el-blanchito het volgende:
Ik zie net dat ik gefollowed word door Cosmofifa, wie was dat ook alweer?
Die CDM Rios ofzo lijkt me niet heel slecht...quote:Op maandag 6 februari 2012 17:32 schreef Tim86 het volgende:
Er is alleen geen Colombiaanse LM/LW in Mexico en Tijuana heeft ook geen LM/LW in het spel
dan rest mij nog een vraag? WAAROM? ik tweet echt niet over Ultimate teamquote:
Handelen gebeurt in het spel, niet hierquote:
Nah, dan laat ik denk ik het idee toch maar gaan. Ga ik denk ik voor een team met vela en nog iemand voorin. En dan gewoon Mexico/Liga BBVA erachter bouwen.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die CDM Rios ofzo lijkt me niet heel slecht...
Je wou hem toch?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Handelen gebeurt in het spel, niet hierEn hier helpen we elkaar en hoeven we geen winst te behalen ten koste van elkaar
omdat hij aardig isquote:Op maandag 6 februari 2012 17:36 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
dan rest mij nog een vraag? WAAROM? ik tweet echt niet over Ultimate team
Is het niet een optie om je spitsen om te draaien en links Liga BBVA te maken en rechts Primera liga?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nah, dan laat ik denk ik het idee toch maar gaan. Ga ik denk ik voor een team met vela en nog iemand voorin. En dan gewoon Mexico/Liga BBVA erachter bouwen.
Het zou wel kunnen maar Vela is links en Moreno rechts. Dus heb ze het liefst zo staan dat ik makkelijk naar binnen kan en dan schieten.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:38 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Is het niet een optie om je spitsen om te draaien en links Liga BBVA te maken en rechts Primera liga?
http://www.futhead.com/12/squad/7534quote:Op maandag 6 februari 2012 17:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nah, dan laat ik denk ik het idee toch maar gaan. Ga ik denk ik voor een team met vela en nog iemand voorin. En dan gewoon Mexico/Liga BBVA erachter bouwen.
Wordt niet echt gewaardeerd om winst te maken op de users hierquote:Op maandag 6 februari 2012 17:40 schreef stoereboii het volgende:
Hij staat er voor 15,5k op, was enkel als iemand em echt echt wou
als je in de OP kijkt dan is het makkelijk te achterhalen lijkt mequote:Op maandag 6 februari 2012 17:40 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/7534
Zomaar een hersenspinsel van mij. Doe ermee wat je wilt.
@El-Blanchito: Ik wist zelf niet eens dat ik jou volg. Geen idee ook welke jij bent
Precies alsof ze het niet zien als ze ff op de trade kijkenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wordt niet echt gewaardeerd om winst te maken op de users hier
Oh, heb je net vandaag geunfollowed volgens mij omdat je idd niks over FIFA tweet..quote:Op maandag 6 februari 2012 17:42 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
als je in de OP kijkt dan is het makkelijk te achterhalen lijkt me
Prijzen kloppen niet altijd hoor, vaak kan je spelers veel goedkoper krijgen dan dat er daar staat.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Precies alsof ze het niet zien als ze ff op de trade kijkenwel absurd om te zien dat een team dat opfuthead staat ong altijd een 100k meer kost op PS3
neequote:Op maandag 6 februari 2012 17:48 schreef Kamikazie het volgende:
FUThead doet het niet bij mij, meer mensen last van??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |