Oh..maar ze bestaan dus wel?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat zou wel heel erg zijnGelukkig zijn er dat soort foto's niet van mij in inloop
Nee daarmee bedoel ik dat ze dus niet bestaanquote:
Slaap lekker.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:07 schreef MaJo het volgende:
Ik had wel een naamtopic verwacht
En nu ga ik tukken
I know, I knowquote:Op maandag 6 februari 2012 00:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee daarmee bedoel ik dat ze dus niet bestaanEn moet natuurlijk omloop zijn
quote:Op maandag 6 februari 2012 03:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik dacht dat het stil wasmaar gewoon 5 uur lang niet doorgehad dat er op de volgende pagina doorgepost was
Normaal staat ie op live en wordt de lijst dus gewoon langer
Nee had weer een shoot en zo weer een. Plus ik heb niks met de teams die spelenquote:Op maandag 6 februari 2012 03:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Goeieavond PS.Zit je voor de buis?
Je bent maar druk met die shoots zeg. Tof.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee had weer een shoot en zo weer een. Plus ik heb niks met de teams die spelen
Morgen is de deadline bedenk ik nuquote:Op maandag 6 februari 2012 03:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent maar druk met die shoots zeg. Tof.
Relax!quote:Op maandag 6 februari 2012 03:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh nee goddank de 8e. Ik schoot al volleeedig in de stress
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Ja dat doet ze al tien jaar. Na afloop zei ze dat door mij en de shoot ze zich eindelijk weer mooi en tevreden met zichzelf kon voelen. Dat was zó'n compliment. Ze is ook echt prachtig in het echt.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:50 schreef Cobra4 het volgende:
Die krassen heeft ze zelf gemaakt? Wel sterk van haar dat ze dat durft te laten zien.
De foto, en de dame, is mooi.
Goed bezig PS. Daar kun je inderdaad wel trots op zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat doet ze al tien jaar. Na afloop zei ze dat door mij en de shoot ze zich eindelijk weer mooi en tevreden met zichzelf kon voelen. Dat was zó'n compliment. Ze is ook echt prachtig in het echt.
Oh scusi scusiquote:Op maandag 6 februari 2012 03:55 schreef Cobra4 het volgende:
@Bart, ik heb de Google ads maar weer even uitgeschakeld.
Ben ik ookquote:Op maandag 6 februari 2012 03:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed bezig PS. Daar kun je inderdaad wel trots op zijn.
Ik stuur ze sommige bewerkte foto's op.quote:Op maandag 6 februari 2012 04:03 schreef Cobra4 het volgende:
Yep, indrukwekkend werk van je PS!
Geef je alle modellen ook een print?
Geeft niks. Als je zulke indrukwekkende foto's blijft maken en posten doen we dat zonder te zeuren hoor.quote:
Nou, jij hebt je roeping gevonden.quote:Op maandag 6 februari 2012 04:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ben ik ookOok van andere modellen zulke fijne reacties gehad. En al helemaal vleiend is al de verzoeken die ik na mijn eerste paar shoots kreeg, wat weliswaar meer werk opleverde maar toch ook een groot compliment was. Ik ben best zenuwachtig voor de uiteindelijke tentoonstelling
[..]
Ik stuur ze sommige bewerkte foto's op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |