hoelang kan ik m aanpassen?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goeden topic. Wanneer wordt de OP aangepast?
nee maar het is niet zo gek dat er in winterlanden geen problemen zijn. Omdat daar constant sneeuw ligt. Natuurlijk kan er hier ook zonder problemen worden gereden, maar daar is wel een flikke investering voor nodig om alles zonder problemen te laten verlopen. Natuurlijk kan de communicatie naar de reiziger beter. Dat ben ik wel met Wouter eens.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb jij aandelen van de NS ofzo?
Nee. Heb wel juiste plaatje zit alleen mobiel nu. Morgen regel ik t wel.quote:
Daar heb ik niks aanquote:Op zondag 5 februari 2012 23:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee. Heb wel juiste plaatje zit alleen mobiel nu. Morgen regel ik t wel.
Okéquote:Op zondag 5 februari 2012 23:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee. Heb wel juiste plaatje zit alleen mobiel nu. Morgen regel ik t wel.
r.i.p aan dr nabestaanden dan maarquote:Op zondag 5 februari 2012 23:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aandan ben ik er niet meer
langzame eiwitten. Kun je mooi verteren vanacht.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:24 schreef Redbaron het volgende:
Bammetjes met pindakaas en een schaaltje magere kwark on the side
Daarom...moet afvallen en dit is gezond zegt men..quote:Op zondag 5 februari 2012 23:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
langzame eiwitten. Kun je mooi verteren vanacht.
kaneel doorheen gooien.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Daarom...moet afvallen en dit is gezond zegt men..
Die kwark is alleen slecht te eten...
Ervaring mee?quote:
Ja doe ik ook. Of klein beetje vanillevla ofzo.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ervaring mee?
Morgen maar eens kaneel halen dan, hopen dat het beter weg te werken is want dit hou ik niet lang vol
Beterschap lieve Nathquote:Op maandag 6 februari 2012 09:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Morgen. Om 'goed' maar even achterwege te laten..
Wat is er, popje? Ziek?quote:Op maandag 6 februari 2012 09:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Morgen. Om 'goed' maar even achterwege te laten..
Nee, ik post beterschap omdat ze naar de kapper is geweest en die er teveel af heeft gekniptquote:
Oh, ik zag je reactie gewoon nietquote:Op maandag 6 februari 2012 11:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik post beterschap omdat ze naar de kapper is geweest en die er teveel af heeft geknipt
Verschrikkelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:01 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wow, 4 doden vannacht bij ongeluk op A35...
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 13:15 schreef norich het volgende:
Zo, heb nu eindelijk de sleutel van mn nieuwe kamer
Wat een bazenquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Machiel, ben jij wel eens zo dronken geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:25 schreef haakon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:25 schreef haakon het volgende:
[..]Oja, die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
4 doden hequote:Op maandag 6 februari 2012 16:43 schreef Redbaron het volgende:
Brr frisjes buiten.. maar -4
En ze zijn focking nog steeds bezig met het onderzoeken vd oorzaak van t ongeval gisteravond...
Wel vaag hoe t is gebeurd daar, kaarsrechte weg enzo
Zijn overleden in het ziekenhuis.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:12 schreef Under_Score het volgende:
ja, had wel gehoord dat er auto's te water waren gegaan, collega komt daar nl langs. maar wist niet dat er doden waren gevallen. vond het al vreemd dat de weg zo lang afgesloten was.
Zonder die tonijn was het vast lekkerquote:Op maandag 6 februari 2012 17:40 schreef Redbaron het volgende:
Zo, eten klaar.
Rijst, sperzieboontjes, tomaat, ui, paprika en tonijn.. Eet smakelijk
Met de tonijn ook wel hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 17:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zonder die tonijn was het vast lekker
Hou niet van visquote:Op maandag 6 februari 2012 17:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Met de tonijn ook wel hoor
Dat is zo ongeveer de enige vis die ik lust en geen zin in vlees maken vandaag.. Heb mooi een pan vol dus morgen ook nog mooi een maaltje
Ik ook niet echt, alleen tonijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hou niet van vis![]()
Zoiets zou met kip ook wel fijn zijn denk ik
Dat geloof ik ook wel jaquote:Op maandag 6 februari 2012 17:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, alleen tonijn.
Volgende keer zoiets met kip maken idd.. t smaakt goed maar wel machtig
Je trollt!quote:Op maandag 6 februari 2012 17:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hou niet van vis![]()
Zoiets zou met kip ook wel fijn zijn denk ik
Ga wegquote:
Ik geloof het gewoon niet, wčl vissen maar (bijna) géén vis lustenquote:
't Is toch echt zo.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik geloof het gewoon niet, wél vissen maar (bijna) geen vis lusten
Ik wil wel eens een keer op m'n vlees jagen, lekker stukje wild op bordquote:
ik hou ook wel van vrouwen aan de haak slaan, maar vreet ze toch ook niet op?!quote:Op maandag 6 februari 2012 18:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik geloof het gewoon niet, wčl vissen maar (bijna) géén vis lusten
Hij's fijnquote:Op maandag 6 februari 2012 18:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik hou ook wel van vrouwen aan de haak slaan, maar vreet ze toch ook niet op?!
quote:Op maandag 6 februari 2012 18:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik hou ook wel van vrouwen aan de haak slaan, maar vreet ze toch ook niet op?!
Niet echt nee, wat dat betreft ben ik een pussyquote:Op maandag 6 februari 2012 18:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar je bent dus geen pussy-eater?
Geen gerookte zalm? tonijnsalade ofzo?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik lust alleen gebakken witvis of kibbeling. Verder niet
Nope..quote:Op maandag 6 februari 2012 18:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Geen gerookte zalm? tonijnsalade ofzo?
Pussyquote:Op maandag 6 februari 2012 18:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Niet echt nee, wat dat betreft ben ik een pussy
Of een lekker stukje vette palingquote:Op maandag 6 februari 2012 18:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Forel! Van de forellenkwekerij. Forel is wat ik u schreeuw!
Fo-wat?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Forel! Van de forellenkwekerij. Forel is wat ik u schreeuw!
quote:Op maandag 6 februari 2012 18:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Tss zolang ze niet aan mijn lolly likt, ga ik geen mossel likken
dus zure mossels lust je wel?quote:
Mits niet over datumquote:Op maandag 6 februari 2012 18:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus zure mossels lust je wel?
best aardig nummertjequote:
Claptonquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 18:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Tss zolang ze niet aan mijn lolly likt, ga ik geen mossel likken
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:06 schreef haakon het volgende:
Maar om het hier weer wat vrolijker te maken een fantastisch plaatje:
[ afbeelding ]
Damn die clip... ik wil ZOMERRRRRquote:Op maandag 6 februari 2012 20:24 schreef ReMcOrE het volgende:
even wat toffe muziek van wat jaren terug
gewoon een beetje chagerijnigquote:
Dat had ik pas ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:11 schreef Under_Score het volgende:
gutenmorgen
zou toch zweren dat ik net ook al gereageerd had...nog niet helemaal wakker denk ik.
dan ligt het dus niet aan mijquote:
Aircopomp? Werkt die wel bij zo'n temp? Bij mij schakelt hij uit bij -3 en lager namelijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:15 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede middag,
het is echt vreselijk koud vandaag.![]()
![]()
heb gewoon met handschoenen aan auto gereden naar mijn werk.
en ga denk ik vanmiddag ook even met de auto naar de garage, want op de 1 of andere manier word de auto niet echt warm.![]()
![]()
hopelijk niet weer de airco pomp.
zou best kunnen hoor dat hij uitschakeld.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Aircopomp? Werkt die wel bij zo'n temp? Bij mij schakelt hij uit bij -3 en lager namelijk.
geniaal,quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:28 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
geniaal,![]()
maar had er niet beter kunnen staan you look like mister-pidgeon
Dan zal ik je bc uit laten lezen. Wellicht dat het daar fout zit. Wat voor auto heb je?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:09 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
zou best kunnen hoor dat hij uitschakeld.
Ik heb climatecontrol in mijn auto.
maar volgens mij werkt mijn achterruitverwarming ook niet.
En ik hoorde een raar geluid toen ik mijn auto starte.
joah, wel iets vrolijker dan vanmorgenquote:
Goedzoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, wel iets vrolijker dan vanmorgen
Mwa.quote:
Hier een beetje zere kop. Ff lekker rusten en op tijd naar bed.quote:
MOHAAquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
net MOHAA maar eens geďnstalleerd, al ga ik eerst Johnny English Reborn kijken
Die d-day levelquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
net MOHAA maar eens geďnstalleerd, al ga ik eerst Johnny English Reborn kijken
Ik wist niet eens dat daar cheats voor warenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
benieuwd of ik het nog kan, zonder cheats that is...
ja zegels welquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat daar cheats voor waren
cheats waren gratis, zegels moest je sparenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die kon je ergens kopen ofzo?
the fack net in hardstyle topic ook al iemand die ineens hele bericht weghaaldequote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
the fack net in hardstyle topic ook al iemand die ineens hele bericht weghaalde
Plaatje van 9gag, maar die was nogal erg faalquote:
zelfde als die van FB (zag hem vandaag voorbij flitsen)?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Plaatje van 9gag, maar die was nogal erg faal
Nee niet diequote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zelfde als die van FB (zag hem vandaag voorbij flitsen)?
enne, PM?
Kusjekroel, lelijkerdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:22 schreef Redbaron het volgende:
hmm lekker kwark met kaneel en heel iets suiker...
Dan kan ik zo lekker gaan slapen.
Tot morgen ofzo jongelui en Justin
die had David op FB staanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee niet die
Iets over dat het 5 dagen geleden de 2e dag van de 2e maand blablabla van het 2e milennium was.
We zijn al aan het 3e milennium begonnen
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zie dat je hem al gevonden hebt
[ afbeelding ]
Hij heeft de kaneel gevondenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:22 schreef Redbaron het volgende:
hmm lekker kwark met kaneel en heel iets suiker...
Dan kan ik zo lekker gaan slapen.
Tot morgen ofzo jongelui en Justin
Yeahquote:Op woensdag 8 februari 2012 07:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Moin! David en Marko. had ik jullie al gefeliciteerd met de nominaties voor de Yvonne award?![]()
Hij heeft een puicken bijdrage geleverd!quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yeah
Marko mag winnen van mij
Zekerquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hij heeft een puicken bijdrage geleverd!
Grootste Ajaxied22 (ofzo) hatertquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zekermij een raadsel waarom ik genomineerd ben
Mogelijkquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Grootste Ajaxied22 (ofzo) hatert
D'r zijn fanatiekere geloof ikquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mogelijk
Of weer als grootste PSV supporter
ach t is maar een theelepeltje per halve liter dus dat zal dan wel.. alleen kaneel was iig al een heel stuk beterquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hij heeft de kaneel gevondendie suiker is foei. Vooral 's avonds. Koop dan goede zoetstof. (ook niet heel gezond)
Mooiquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:26 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ach t is maar een theelepeltje per halve liter dus dat zal dan wel.. alleen kaneel was iig al een heel stuk beter
Probeerden ze het geld te letterlijk wit te wassen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Er was net in het ABN Amro gebouw een leiding ofzo geknapt. Iedereen moest eruit en kwam een zooi water uit de eerste verdieping zetten. Dat liep zo de straat op en de parkeergarage in. Die kunnen morgen hun lol op
Hulde voor deze opmerkingquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Probeerden ze het geld te letterlijk wit te wassen?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is het gezond dat ik ze meteen herken?
Opzich lijkt het me niet zo gek dat je ze direct herkent..quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is het gezond dat ik ze meteen herken?
Mja, ben ook vast de enige niet die het meteen zietquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Opzich lijkt het me niet zo gek dat je ze direct herkent..
Heldquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik herkende het ook direct, dus nee, je bent niet de enigequote:Op woensdag 8 februari 2012 17:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, ben ook vast de enige niet die het meteen ziet
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik herkende het ook direct, dus nee, je bent niet de enige
Davidquote:
Succes Basquote:
Geweldige instelling die UWV! En de overheid er maar geld in pompen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:54 schreef Redbaron het volgende:
Zoo, dat was het UWV weer..
qua omscholing kunnen ze niets voor me doen, zal dan zelf achter dingen aan moeten gaan. Verder behoud ik mn uitkering dus jippie
Henrike, lieverd...quote:
Neu, boeit me niet zo. Ik ben deze kou sowieso zatquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Henrike, lieverd...
Ook zo teleurgesteld dat de tocht der tochten niet doorgaat?
Goedzo Justin!quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pfff, 12 uur aan een stuk liggen slapen
Je wordt er behoorlijk duf vanquote:
Vroeg en nacht?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
HOI
Dat was dienst #1 van vandaag
Alles voor 't geld. Ik zou 't nooit doenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jep, om 22:30 weer beginnen.
Ghehehequote:Op donderdag 9 februari 2012 14:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Alles voor 't geld. Ik zou 't nooit doen![]()
Het mag ook niet zo vaak he. Of hebben ze daar schijt aan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ghehehe
't maakt me niet zo gek veel uit, ben toch vrij standaard moe
Hoe bedoel je? Je moet toch minimaal 8 uur pauze tussen twee diensten hebben? En na zo'n korte pauze minimaal 24 uur vrij?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Het mag ook niet zo vaak he. Of hebben ze daar schijt aan?
Weet niet precie hoe dat zit. Maar volgens mij mag dat dan ook maar weer een aantal keer per maand.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je moet toch minimaal 8 uur pauze tussen twee diensten hebben? En na zo'n korte pauze minimaal 24 uur vrij?
Hmmmm oké. Is de eerste keer deze maandquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Weet niet precie hoe dat zit. Maar volgens mij mag dat dan ook maar weer een aantal keer per maand.
Ooh danquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmmm oké. Is de eerste keer deze maand
Dacht dat het aan mij lagquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb al 10 x gedacht dat het vrijdag is.
Zo kut want het is ook zo'n langzame dag hier. Weinig te doen.quote:
;iquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jeffrey, wa hedde gij gedaan kut?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:09 schreef 100% Tukker het volgende:
"We can fire through the window!"
Gelukkig kan het weekend ook op donderdag beginnenquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Rolde wat hard van de holterberg af.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
En ik dat het woensdag wasquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:47 schreef Daywalk3r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, ga ik verhuizen. Nieuw kapsel, nieuwe kamer, vrijgezel sinds kort. Laat mijn nieuwe leven maar beginnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En ik dat het donderdag was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, ga ik verhuizen. Nieuw kapsel, nieuwe kamer, vrijgezel sinds kort. Laat mijn nieuwe leven maar beginnen!Hmm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
ramkraak bij de action?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En ik dat het donderdag was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, ga ik verhuizen. Nieuw kapsel, nieuwe kamer, vrijgezel sinds kort. Laat mijn nieuwe leven maar beginnen!hmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pics van je nieuwe kapsel?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
tochtgat bij de lidlquote:
lollerskatesquote:
Heb ik nog niet, ga nu ook nog geen nieuwe maken. Geen idee wanneer die wel komen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm
pics van je nieuwe kapsel?
quote:
waar is je nieuwe kamer dan? ook in amersfoort?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb ik nog niet, ga nu ook nog geen nieuwe maken. Geen idee wanneer die wel komen.
Jepquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waar is je nieuwe kamer dan? ook in amersfoort?
nope, haaksbergen en groenloquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:30 schreef Oldenzaal het volgende:
Gaat er iemand nog carnaval vieren in Oldenzaal?
hoezo ga je verhuizen dan? meer voor minder?quote:
quote:
dualdriven zijn bekenden van je toch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
moi
morgen naar https://partyflock.nl/party/216801:Lunatic_Black.html![]()
carnaval is leuk jonguhquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, carnaval komt er weer aan
Carnaval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |