Maar rijst met kip is zo veel lekkerderquote:Op zondag 5 februari 2012 21:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Meestal ontwikkeld het zich in de loop v/d tijd wel dat je dat lekker gaat vinden. In ieder geval kan je het wel leren eten. Gewoon zoals 50 jaar geleden: Eten wat de pot schaft.
Aardappels zijn wel bazige dingen inderdaadquote:Op zondag 5 februari 2012 21:56 schreef Dhaha het volgende:
Heb ik ook, ik lust alleen sla, komkommer, bonen, broccoli en aardappels.
Probeer eens buitenlands eten. Zit vaak groente doorheen zonder dat je het merkt.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:55 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Jawel, iedereen vindt het smakelijk behalve ik
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:58 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Aardappels zijn wel bazige dingen inderdaad
Als je iets niet lust: niet opetenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:45 schreef Jmsls het volgende:
Beste mensen van dit subforum,
Ik als zestienjarige zeer irritante tiener die zijn ouders keer op keer teleurstelt door hen te vertellen dat ik geen groot fan ben van groente zou grag willen weten of jullie een manier hebben om het wat lekkerder te maken? Eigenlijk lust ik alleen maar sla, doperwten, sperziebonen, komkommer en ui. Ik haat gewoon dat sappige uit bijvoorbeeld kool met zo een vieze smaak of broccoli, gadverdamme.
Nasi met groente vind ik ook viesquote:Op zondag 5 februari 2012 21:59 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Probeer eens buitenlands eten. Zit vaak groente doorheen zonder dat je het merkt.
Er is ook nog turks eten of marokkaans of egyptisch.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:00 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Nasi met groente vind ik ook vies
Ik faal
Dan is het wel heel erg ja, want met wat satesaus erover proef je er niks vanquote:Op zondag 5 februari 2012 22:00 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Ik faal
Niet lusten = niet opeten = wat je wel lust wel opeten = niet klagenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:00 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Ik faal
Ik doe niet aan satesaus, ik doe sambel erbijquote:Op zondag 5 februari 2012 22:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan is het wel heel erg ja, want met wat satesaus erover proef je er niks van
Maar dan zegt de dokter jongentje jij eet niet genoeg ijzerquote:Op zondag 5 februari 2012 22:04 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Niet lusten = niet opeten = wat je wel lust wel opeten = niet klagen
Boeie, denk ik dan altijdquote:Op zondag 5 februari 2012 22:04 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Maar dan zegt de dokter jongentje jij eet niet genoeg ijzer
Je ouders hadden je al ver voor je 16e moeten dwingen dingen gewoon te eten. Mensen die op een bepaalde leeftijd niks lusten vind ik zó kinderachtig.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:45 schreef Jmsls het volgende:
Beste mensen van dit subforum,
Ik als zestienjarige zeer irritante tiener die zijn ouders keer op keer teleurstelt door hen te vertellen dat ik geen groot fan ben van groente zou grag willen weten of jullie een manier hebben om het wat lekkerder te maken? Eigenlijk lust ik alleen maar sla, doperwten, sperziebonen, komkommer en ui. Ik haat gewoon dat sappige uit bijvoorbeeld kool met zo een vieze smaak of broccoli, gadverdamme.
Eeh wat?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:59 schreef Daniel1976 het volgende:
Probeer eens buitenlands eten. Zit vaak groente doorheen zonder dat je het merkt.
Rijst op zich lust je ook niet of wel?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |