geen problemen mee, als je die melding krijgt gewoon andere combinatie proberen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:14 schreef Sandous het volgende:
h&m pakt geen kortingcodes meer :/
Heb 35 euro, en heb alle kortingen geprobeerd, maar krijg deze melding:
De waarde van de artikelen in je shoppingbag voldoet niet aan de voorwaarden van deze kortingscode, of de code is ongeldig. Lees de voorwaarden en controleer of je de code juist hebt ingevoerd.
-edit - ik las verkeerd, elin is maar 3kg zwaarder dan sarahquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:44 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Ik denk dat Sarah dan ongeveer twee kilo zwaarder is dan Saartje
. Wat een verschil! Ik vermoed dat Saartje rond de negen kilo zit (vorige keer 8,2). En ik wil zo graag naar de peuterkleding <3. Misschien moet ik haar eens meenemen naar de McDonalds ofzo...
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:04 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
elin een kilo zwaarder dan Saartje
Ik schrok alquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:04 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
-edit - ik las verkeerd, elin is maar 3kg zwaarder dan sarah
ik wou net vragenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
shoppen voor babynichtjenou maar hopen dat die breezermoeder t leuk vindt
Die reacties op facebookquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
shoppen voor babynichtjenou maar hopen dat die breezermoeder t leuk vindt
Dat dusquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die reacties op facebook![]()
Maar het is goedgekeurd las ik!
dierenprintjes zijn dan ook heel stoer, somsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:24 schreef Kleurdoos het volgende:
Al zou ze best met jou kunnen gaan shoppen SC, aangezien ze nogal van de dierenprintjes is (helaas dan wel in combinatie met Ajaxsjaal o.i.d.)
yep, allebei in 92/98 gedaan. Ben erg benieuwd!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:38 schreef Meimeltje het volgende:
PjBen je voor 92/98 gegaan? Hier zou ik voor een jas ook voor die maat gaan. T-shirt viel idd ook nog ruim.
Oke prima hoor! Mijn appie verkoopt geen dikke winterslaapzakken maar die van jou dus wel?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:59 schreef Kleurdoos het volgende:
nou eigenlijk ben ik al goedkoop uit als ik ze gewoon hier bij de appie koop, nieuw voor 6 eur pstk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |