Hmm, het is zo lekker om in een schoon bed te kruipen!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:25 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik ga m'n bed eens opmaken, lekker schoon beddegoedFlanellen dekbedovertrek
en superkoud buiten
Oh echt?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
@ bambi, ik heb maar 1 rare collega... Al mijn verhalen gaan over dezelfde persoon
Lindy heb je de assignment al af?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:25 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, dat ik dus naar bed ging...![]()
Morgen kom ik hier zeiken dat ik honger heb, oke? Thxbai!
Heeeerlijkquote:Op zondag 5 februari 2012 21:25 schreef zoeperzazke het volgende:
en superkoud buiten
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
@ bambi, ik heb maar 1 rare collega... Al mijn verhalen gaan over dezelfde persoon
Ja zeker met dit weer, slaapt geweldig goedquote:Op zondag 5 februari 2012 21:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hmm, het is zo lekker om in een schoon bed te kruipen!
nice!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:25 schreef zoeperzazke het volgende:
en superkoud buiten
Ik wil ook best minder werken maar dat kan gewoon niet...quote:Op zondag 5 februari 2012 21:25 schreef princess-a het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat 5 dagen per week werken mij nu ook wel even tegenvalt hoor, ook al ben ik dan 23 en heel gezond! Maar ik zit in het team waar bijna alle parttimers inzitten, dus ben eigenlijk samen met 1 collega de enige die 5 dagen werkt. Verder zitten we op dinsdag maar met zn 3en en wenst iedereen ons op woensdag en donderdag een goed weekend en dat is nu naar ruim 3 maanden best irritant aan het worden
Indd. Bij mij ook een collegaatje, die is echt dik 30 kilo te zwaar. En ze loopt altijd te jammeren dat wanneer haarquote:Op zondag 5 februari 2012 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Soberso mensen die aandringen. Nee is nee flikker op
Neequote:Op zondag 5 februari 2012 21:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lindy heb je de assignment al af?
Loooolquote:Op zondag 5 februari 2012 21:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Indd. Bij mij ook een collegaatje, die is echt dik 30 kilo te zwaar. En ze loopt altijd te jammeren dat wanneer haarhaar ten huwelijk zou vragen ze niet eens in de jurk durft en zo, die komt ALTIJD met de snoep/koek/cake-pot. En dan zie ik dat smoelwerk alweer, en dan begin ik heel hard: "WEGWEZEN JIJ MET JE ZOOI" te roepen
Ff opnieuw posten want dat mag niet verloren gaan aan de lapo
Tssssquote:Op zondag 5 februari 2012 21:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee
Ik hoop op mijn tussenuur van morgen![]()
Hier ook geen kachel aan. De afgelopen twee nachten was het -20quote:Op zondag 5 februari 2012 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nice!
Zelfs ik heb mijn onsexy pyjama weer gepakt... Slaapkamer staat de radiator nooit aan, dus da's geen overbodige luxe
de eerste paar maanden na je studie is dat ook nog klote, maar uiteindelijk wen je er echt aan!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:25 schreef princess-a het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat 5 dagen per week werken mij nu ook wel even tegenvalt hoor, ook al ben ik dan 23 en heel gezond! Maar ik zit in het team waar bijna alle parttimers inzitten, dus ben eigenlijk samen met 1 collega de enige die 5 dagen werkt. Verder zitten we op dinsdag maar met zn 3en en wenst iedereen ons op woensdag en donderdag een goed weekend en dat is nu naar ruim 3 maanden best irritant aan het worden
Ja, dus dinsdag kan ook nog goedquote:Op zondag 5 februari 2012 21:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Tssss
Deadlineis woensdag pas. Maar 1 iemand hoeft in te leveren toch?
Ik was je aan het pestonquote:Op zondag 5 februari 2012 21:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dus dinsdag kan ook nog goed
Jep, 1 is genoeg!
En nu echt slapen/ grey's kijken!
Lololololquote:Op zondag 5 februari 2012 21:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zeg tegen(nav Puckzz dr post over hoe vroeg iedereen gaat slapen) 'whut?! Het is nog supervroeg. Ik denk steeds dat het vet laat is al.'
Zegtie: 'Is het toch ook? Het is al... (kijkt op Ipad) facking elf uur!'
Ik: 'Het is half 10'
Hij: 'Oh'
Ik: 'Heb je de tijd niet goed op je Ipad?'
Hij: 'Jawel, die staat goed.'
Wtf
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
raam open hoeft hier niet, ramen uit 1936 ventileren prima
Werkte hiervoor 6 dagen he, maar dat was met allemaal fulltimers en ik merk nu gewoon verschil in gevoel dat ik daardoor krijg. Maar ik ga er maar vanuit dat het gaat wennenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de eerste paar maanden na je studie is dat ook nog klote, maar uiteindelijk wen je er echt aan!
Geld hequote:Op zondag 5 februari 2012 21:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wil ook best minder werken maar dat kan gewoon niet...
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
whehehe, de vriend van uft kan niet klokkijken
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik ga ook een no buy instellen (ja echt).
Ik overweeg zelfs om geen hollands te nemen....
uhuhquote:Op zondag 5 februari 2012 21:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik ga ook een no buy instellen (ja echt).
Ik overweeg zelfs om geen hollands te nemen....
Ik heb echt teveel zooi en ik moet maar eerst eens iets opmakenquote:
Rlyquote:
Ik draag niet eens lipstick, heb er maar 2, heb geen tijd om dat overdag bij te werken dus begin er niet aan, net zo makkelijk!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb echt teveel zooi en ik moet maar eerst eens iets opmaken
Kom op zeg 30+ lipsticks dan heb ik echt geen andere nodig omdat die zogenaamd langer blijft zitten
Mogen we nergens mee over zeuren?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:35 schreef Puckzzz het volgende:
Jullie zeuren echt teveel over dat no-buy gedoe.
Een no-buy is een no-buy....KOOP DAN OOK NIETS!!!!!
Ik wil ook lakjes falen maar dat kan nu gewoon niet. Opgelost>slotje.
dat heb ik al uitgelegdquote:Op zondag 5 februari 2012 21:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Rly
Zouden die hollands eruit vliegen dat ik ze later duur op ebay kan halen of whut?want daar heb ik dus geen zin in..
Als blikken konden dodenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sesamstraat heeft daar vast wel een goeien educatieven aflevering over!
Wat uitgelegd? Ik iets gemist?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat heb ik al uitgelegd
ik wacht ook tot 11 mei. Zullen we dan samen?
Oke, maar dan moet je het wel echt volhouden want ik ga niet net zoals Bambi je steeds ergens vanaf lullenquote:
Ja burnout, daar heb je het verschil alquote:Op zondag 5 februari 2012 21:36 schreef Incantrix het volgende:
Ik weet niet meer wie het zei, maar dank voor de tip, ik ga morgen ff zo'n foto maken voor op,mijn kaart-ding
En heuj, ik ben op mijn 28e ook van fulltime naar 32 uur gegaan qua werk en ik heb mezelf nooit lui gevondenIk zag gewoon het nut niet van extra geld dat ik niet nodig had terwijl ik wat tijd betreft altijd tekort kwam.. Ik had toen ook een erg intensieve baan en realiseerde me tijdens een burnout dat ik liever wat meer tijd voor mezelf had als dat extra geld.
Neehee ik moet gewoon niet dom doenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oke, maar dan moet je het wel echt volhouden want ik ga niet net zoals Bambi je steeds ergens vanaf lullen
zucht, dat Holland de spring/summer collectie is en dus geen LEquote:Op zondag 5 februari 2012 21:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat uitgelegd? Ik iets gemist?
Oh dat heb ik dus gemistquote:Op zondag 5 februari 2012 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zucht, dat Holland de spring/summer collectie is en dus geen LE
deze.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja burnout, daar heb je het verschil al
Tweede keer dat je dr dist?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dus gemist
Sorry trix ik ga niet falen
Nee ik had nu gezegd dat ik maybe ging bestellenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tweede keer dat je dr dist?Kan niet he?!
Zou ik ook doen als ik een bad hadquote:
Dan is het goedquote:Op zondag 5 februari 2012 21:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ik had nu gezegd dat ik maybe ging bestellen
Wat?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Spees, kan je visualisaties aanzetten tijdens muziek afspelen op de ipad??
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja burnout, daar heb je het verschil al
Ja wat je ook met windows media player hebt, dat lijntje dat gaat trillen op de beatquote:
Oh geen ideequote:Op zondag 5 februari 2012 21:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja wat je ook met windows media player hebt, dat lijntje dat gaat trillen op de beat
Sokay mopquote:Op zondag 5 februari 2012 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dus gemist
Sorry trix ik ga niet falen
Maar ik weet zeker dat jouw collega's niet denken over jou als die collega die er maar 3 dagen is en verder helemaal niks doet en zich nergens zorgen om maaktquote:Op zondag 5 februari 2012 21:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ondertussen werk ik daar niet meer hoormaja, nu ben ik die parttimer die er maar 3 dagen is and I hate it, on some level.. Ik voel me soms buitengesloten en ik mis bijna alles, maar dat heb ik over voor de tijd die ik voor Stef heb nu, dus ik zal niet te hard zeuren
wat voor doel?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga maar tot 1 april een doel zetten. Dat klinkt wat beter vol te houden dan mei
Ik vraag het me soms afquote:Op zondag 5 februari 2012 21:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar ik weet zeker dat jouw collega's niet denken over jou als die collega die er maar 3 dagen is en verder helemaal niks doet en zich nergens zorgen om maakt
Jij bent best hard voor jezelf trix
Indd heeft wss geen zin.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vraag het me soms afze vergeten vaak dat ik er maar 3 dagen ben en als ik dan een vol bureau met werk niet af krijg gaan ze van
Maar och, ik heb geleerd me niet té druk om zulke dingen te maken, heeft geen zin
Maar wattewat? Ik?
?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
Vriend van m'n moeder zit zo lekker vast in z'n gewoontes.
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik ga voor safe wit na mijn indigokleurige van gisteren
Welken ticker heb je genomen? Trying to conceive?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
space: www.tickerfactory.com
trix: een kind verandert veel, ik ga opzekers minder werken als ik een kind zou krijgen hoor!
Nee, het helpt niet.. Om heel eerlijk te zijn zit ik sowieso niet echt helemaal op mijn plek hier, maar banen voor 24 uur zijn dungezaaid en wanneer ik solliciteer vind ik het niet eerlijk om achter te houden dat ik onder behandeling ben bij een gyn voor een tweede kind. Niet de meest aantrekkelijke werkneemster om aan te nemen, dusquote:Op zondag 5 februari 2012 21:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Indd heeft wss geen zin.
En ja jij![]()
sorry bezoek is net weg, zal zo ff uitpakken, zit nog in t tasjequote:Op zondag 5 februari 2012 21:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Pics van je ketting kutjeik whatsapp je al 2 dagen
pehehehe!!!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Welken ticker heb je genomen? Trying to conceive?
En terechtquote:Op zondag 5 februari 2012 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
space: www.tickerfactory.com
trix: een kind verandert veel, ik ga opzekers minder werken als ik een kind zou krijgen hoor!
Waarom kun je zulke leuken dingen altijd ingepakt laten. Ik zit dan in de trein alles al te bekijkenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sorry bezoek is net weg, zal zo ff uitpakken, zit nog in t tasje
Bang dat het uit mijn handen gejat wordt als in de tram zitquote:Op zondag 5 februari 2012 21:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom kun je zulke leuken dingen altijd ingepakt laten. Ik zit dan in de trein alles al te bekijken
Ik zou er ook niet echt op zitten te wachten om naar een andere baan te moeten gaan zoeken denk ikquote:Op zondag 5 februari 2012 21:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, het helpt niet.. Om heel eerlijk te zijn zit ik sowieso niet echt helemaal op mijn plek hier, maar banen voor 24 uur zijn dungezaaid en wanneer ik solliciteer vind ik het niet eerlijk om achter te houden dat ik onder behandeling ben bij een gyn voor een tweede kind. Niet de meest aantrekkelijke werkneemster om aan te nemen, dus
En ik ervaar dat niet zo geloof ik
zeker, kan me niet voorstellen elke dag op kantoor te zitten terwijl je beebie ergens in een creche ligtquote:Op zondag 5 februari 2012 21:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En terechtals je mama wordt zijn je prioriteiten gewoon anders en wil je graag voor je kind zorgen
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
ook leuk: ik merk al dat mijn pens minder ver boven het wateroppervlak uitsteekt
Hij vindt gmail maar een waardeloos programma, want het is geen Outlook dus hij snapt er niks van.quote:
dit! En als ik thuis kom mijn jas op de grond gooien en meteen alle tasjes leegschudden!!!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom kun je zulke leuken dingen altijd ingepakt laten. Ik zit dan in de trein alles al te bekijken
dan stel je gmail in outlook in?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hij vindt gmail maar een waardeloos programma, want het is geen Outlook dus hij snapt er niks van.
Dit jaquote:Op zondag 5 februari 2012 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit! En als ik thuis kom mijn jas op de grond gooien en meteen alle tasjes leegschudden!!!
Mail ff dan, zit op aaipetquote:Op zondag 5 februari 2012 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
gwennie kom ff op msn dan voor foto van ketting, anders moet ik em hier plompen
U no let us see?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
gwennie kom ff op msn dan voor foto van ketting, anders moet ik em hier plompen
je moet je poussen wat meer pesten. Is goed voor zequote:Op zondag 5 februari 2012 21:54 schreef Incantrix het volgende:
Le fu.. Ik heb al de hele avond een kat op schoot en lief ook, dus ik heb een droge bek en moet al heel lang plassen..
En nu moest ik niezen
ja dat snap ik ook niet helemaalquote:Op zondag 5 februari 2012 21:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Whut het lijkt nu net alsof ik al 5 maandne bezig ben einz
Lolzquote:Op zondag 5 februari 2012 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook niet helemaal
Ja, dat werkt dus allemaal niet zo makkelijk, want nog geen internet bij hem thuis en er bij ons thuis dus bij moeten kunnen enzo. Maar zodra hij internet heeft is dat vast weer de bedoeling.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan stel je gmail in outlook in?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je toch op je iPhone instellen dat je die mail van gmail binnen krijgt?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, dat werkt dus allemaal niet zo makkelijk, want nog geen internet bij hem thuis en er op z'n iPhone bij moeten kunnen enzo. Maar zodra hij internet heeft is dat vast weer de bedoeling.
Waarom wil je 'm wegmikken?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:59 schreef Sharana_LV het volgende:
niet quoten graag, kan ik hem zo wegmikken
je tetten nog wel hoop ik? Toch? Toch?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
mijn pens komt zelfs heul niet meer boven het water uit![]()
bling!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:59 schreef Sharana_LV het volgende:
niet quoten graag, kan ik hem zo wegmikken
Jij moet achterin als je zo doorgaatquote:Op zondag 5 februari 2012 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
mijn pens komt zelfs heul niet meer boven het water uit![]()
Jah, en zij waarschijnlijk ook niet op mijquote:Op zondag 5 februari 2012 21:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet echt op zitten te wachten om naar een andere baan te moeten gaan zoeken denk ikje hebt wel meer aan je hoofd.
Ja, naja gewoon hoe je soms praat over dat je het er moeilijk mee hebt of dat je niet lekker in je vel zit en niet zo moet zeuren enzo. Zo ervaar ik dat iig niet als ik jou posts zie. Ik denk echt nooit: 'Wat is trix de laatste tijd negatief.' ik vind je juist heel sterk.
Nein, mooiquote:Op zondag 5 februari 2012 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
ohja ik heb btw dus nu wel donkerderereerere wenkbrauwen, of het is te veel nu?
yassir!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je tetten nog wel hoop ik? Toch? Toch?![]()
![]()
Ik vond ze juist erg mooi nuquote:Op zondag 5 februari 2012 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Het is een foto in het donker genomen dus slecht te zienquote:Op zondag 5 februari 2012 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
kachel niet aan in de badkamer?quote:
Ja, had het al verbeterd. Het punt is dat hij normaal z'n mail via z'n werkmailadres krijgt. Om die mailtjes niet kwijt te raken is dat mailadres gekoppeld aan een gmail-account, waar alles dus ook binnen komt. Wanneer hij internet heeft werkt hij dus altijd via z'n werkmail in outlook. Op z'n iPhone leest hij eigenlijk alleen mail en nu moet hij opeens in gmail mailtjes verzenden. En dat snapt hij dan niet meteen, dus is het waardeloos, volgens hem.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kun je toch op je iPhone instellen dat je die mail van gmail binnen krijgt?
ik zal binnenkort ff foto in daglicht makenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het is een foto in het donker genomen dus slecht te zien
ik vind het mooi!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Pets tegen zijn hoofd geven, opgelostquote:Op zondag 5 februari 2012 22:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, had het al verbeterd. Het punt is dat hij normaal z'n mail via z'n werkmailadres krijgt. Om die mailtjes niet kwijt te raken is dat mailadres gekoppeld aan een gmail-account, waar alles dus ook binnen komt. Wanneer hij internet heeft werkt hij dus altijd via z'n werkmail in outlook. Op z'n iPhone leest hij eigenlijk alleen mail en nu moet hij opeens in gmail mailtjes verzenden. En dat snapt hij dan niet meteen, dus is het waardeloos, volgens hem.
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet je poussen wat meer pesten. Is goed voor ze
Op dat punt stond m'n moeder wel volgens mij.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Pets tegen zijn hoofd geven, opgelost
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, en zij waarschijnlijk ook niet op mijnouja, ik denk maar gewoon 'mijn tijd komt wel weer' en leef verder met de keuzes die ik heb gemaakt met een lach op mijn gezicht
(meestal dan
)
![]()
Dat laatste moet ik zomaar ineens een beetje om huilendat is lief van je, ik durf de laatste tijd niet meer zo goed zomaar te posten omdat ik vind dat ik teveel zit te zeiken. Ookal vinden jullie het altijd ok (
), mensen die bij de pakken neer gaan zitten en het leven negatief gaan zien vind ik naar en zo wil ik niet zijn.. Ik schaam me niet voor mijn tranen, maar ik hoop wel een beetje 'in balans' te blijven qua positief/negatief enzo
Is goedquote:Op zondag 5 februari 2012 22:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zal binnenkort ff foto in daglicht maken
Ik had het allang gedaanquote:Op zondag 5 februari 2012 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Op dat punt stond m'n moeder wel volgens mij.
Oei!quote:
Ik had normaal een tint lichter, iets meer naar blond, nu gaan ze wat meer naar bruinig, maar niet heel donker. Maar omdat ik zelf licht gewend ben en nu deze heb voelt het zo heftigquote:Op zondag 5 februari 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is goed
Bij wenkbrauwen is een subtiel verschil soms al heel erg verschillend makend.
Zo op deze foto af te gaan ziet het er goed uit hoor. het viel me niet op in ieder geval, en dat zegt denk ik wel genoeg
(als wenkbrauwen opvallen zijn ze te donker of te scherp ofzo)
Ketting is niet mijn ding, maar wel mooi als je van Chanel houdt natuurlijk
langzaam laten wennen, beetje opbouwen...quote:Op zondag 5 februari 2012 22:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
jah, het zijn wel verwende mormels he?maar vind het zo sneu, overdag rent Stef rond dus dan durven ze niet bij me te komen dus als hij slaapt zijn ze zo blij dat ze aandacht krijgen enzo..
Ik voel me aangesproken!!!!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Enne, ik vind jou dus echt een van de positiefste mensen hier he! Dat je t ff weet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik ben er maar even bij gaan staan.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ik meen het
En niet dat ik vind dat je zit te zeiken (want dat vind ik echt niet), maar er zijn genoeg mensen op fok die lopen te zeiken terwijl ze niks te zeiken hebben
Als je snapt wat ik bedoel. Je bent altijd geinteresseerd in anderen ook en we hebben je ook meegemaakt toen het goed met je ging, dus qua persoonlijkheid zullen we (ik) niet anders over je gaan denken omdat je het nu ff heel moeilijk hebt
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken!!!!![]()
![]()
Ik zou er een blog over schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 5 februari 2012 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had normaal een tint lichter, iets meer naar blond, nu gaan ze wat meer naar bruinig, maar niet heel donker. Maar omdat ik zelf licht gewend ben en nu deze heb voelt het zo heftig
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken!!!!![]()
![]()
jij ook, maar dan op een andere manierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
+1quote:Op zondag 5 februari 2012 22:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ik meen het
En niet dat ik vind dat je zit te zeiken (want dat vind ik echt niet), maar er zijn genoeg mensen op fok die lopen te zeiken terwijl ze niks te zeiken hebben
Als je snapt wat ik bedoel. Je bent altijd geinteresseerd in anderen ook en we hebben je ook meegemaakt toen het goed met je ging, dus qua persoonlijkheid zullen we (ik) niet anders over je gaan denken omdat je het nu ff heel moeilijk hebt
Ik denk dat ik een 2e Fok-account ga openen om mijn agressie kwijt te kunnenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou er een blog over schrijven
Ja klop! Ik had het toen niet zelf gedaan maar laten doen, maar alsnog, vet zwart! Maar toen zeiden ze al dat na 2x douchen de meeste verf weg was en dat het dan beter zou wordne, lollerquote:Op zondag 5 februari 2012 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel
Vooral toen ik het de eerste keer zelf had gedaan met speciale wenkbrauwverf van de Etos
Was tijdens het opbrengen heel makkelijk en bij het afhalen dacht ik alleen maar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Want bijna zwarten de dag daarna gingen we op vakantie
Die moet je even uitleggenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij ook, maar dan op een andere manier
't is ook heul niet boeiend...studieschulden enzo...quote:Op zondag 5 februari 2012 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
thanks all![]()
ik ga niet terug lezen van vandaag hoorstelletje ouwehoeren
En foto's van Wim! Maar die staan denk ik ook wel bij schaar op fbquote:Op zondag 5 februari 2012 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
't is ook heul niet boeiend...studieschulden enzo...
jij bent meet cynisch. Ook wel positief, maar dan op een meer spottende manier. Which I like. Zelfspotquote:
oh ja zal ff kijken!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En foto's van Wim! Maar die staan denk ik ook wel bij schaar op fb
Ditquote:Op zondag 5 februari 2012 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent meet cynisch. Ook wel positief, maar dan op een meer spottende manier. Which I like. Zelfspot
Inca is gewoon een hot chick met een goeie schoenensmaakquote:Op zondag 5 februari 2012 22:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
+1
Inca, jij hebt het volse recht om te balen, het is ook heel kut, en toch ben je steeds zo positief en vrolijk! Vind jou echt een geweldige doorzetter waar ik nog iets van kan leren.
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Inca is gewoon een hot chick met een goeie schoenensmaak![]()
(mijn zwager vroeg gisteren toen ik voor de Harry Potter-marathon binnen kwam of ik mijn sloffen al aan had![]()
![]()
en toen had ik dus die Binky's laarsjes aan)
Oh neuhjquote:Op zondag 5 februari 2012 22:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zag nog wel een TT van krikken met 58 ooggetuigen, is dat nog een boeiend verhaal?
In dat geval, dankquote:Op zondag 5 februari 2012 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent meet cynisch. Ook wel positief, maar dan op een meer spottende manier. Which I like. Zelfspot
ging over hostels en schoolkampen en space-stress enzoquote:Op zondag 5 februari 2012 22:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zag nog wel een TT van krikken met 58 ooggetuigen, is dat nog een boeiend verhaal?
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
(mijn zwager vroeg gisteren toen ik voor de Harry Potter-marathon binnen kwam of ik mijn sloffen al aan had![]()
![]()
Zo van hou je bek niet zeuren, in Zuid Soedan zijn de hongerkindjes pas zielig?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
DitEn als iemand zich druk maakt kan kip altijd heul goed geruststellen
Neequote:Op zondag 5 februari 2012 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo van hou je bek niet zeuren, in Zuid Soedan zijn de hongerkindjes pas zielig?
Nee, want dat zeiden mijn ouders ook altijd en toen maakte dat al geen indrukquote:Op zondag 5 februari 2012 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo van hou je bek niet zeuren, in Zuid Soedan zijn de hongerkindjes pas zielig?
wij gingen vandaag uggs tellen maar zaten na vijf minuten al in niet te onthouden aantallenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
![]()
Dat dus.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee, want dat zeiden mijn ouders ook altijd en toen maakte dat al geen indruk
Ekte Ukss??quote:Op zondag 5 februari 2012 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij gingen vandaag uggs tellen maar zaten na vijf minuten al in niet te onthouden aantallen
Ik ging laatst toen ik vast stond op Duivendrecht alle niet-uggs tellenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij gingen vandaag uggs tellen maar zaten na vijf minuten al in niet te onthouden aantallen
Hostelsquote:Op zondag 5 februari 2012 22:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh neuhjDat ging over hostels enzo
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
+1
Inca, jij hebt het volse recht om te balen, het is ook heel kut, en toch ben je steeds zo positief en vrolijk! Vind jou echt een geweldige doorzetter waar ik nog iets van kan leren.
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hostels![]()
![]()
![]()
Wel ietsjes veranderd nadat ik die films een paar keer heb gezien overigens![]()
Nu roep ik altijd tegen mijn vent dat ik een tip had gekregen dat er een vet cool goedkoop hostel was een paar kilometer verderop. Zijn gezicht verandert dan al meteen inin een mix met
en dan toch nog het hele verhaal afmaken en steeds bizarder maken
ah dat klinkt heul niet zo cool, op de plaszakken na, die zijn echt vet hendig!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NeeVan als ik zeg OMGWTFBBQ ik weet heul niet wat ik met make-up moet, dan zeg jij gewoon met rustige kleuren beginnen en kijken wat jij het meujste vindt endezo
Of als iemand zegt OMGWTFBBQ mijn wc is kapot, dan zegt jij: gewoon ff plaszakken kopen
nee, want bb ziet het verschil niet, dus gewoon alle lelijke vormloze eskimo pinguinvoeten met bontjesquote:
boterham opsturen naar Mogadishu, vroeger weleens gedaan (zonder postzegel natuurlijkquote:Op zondag 5 februari 2012 22:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee, want dat zeiden mijn ouders ook altijd en toen maakte dat al geen indruk
Dat is liefquote:Op zondag 5 februari 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah dat klinkt heul niet zo cool, op de plaszakken na, die zijn echt vet hendig!
Over Uggs gesproken, ik heb van de week die glitter Uggs die iemand een tijd geleden had gezien gespotquote:Op zondag 5 februari 2012 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb wel een paarquote:Op zondag 5 februari 2012 22:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij moet ik die films niet kijken
ik ook, in een etalage, drie fucking honderd euro in de salequote:Op zondag 5 februari 2012 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Over Uggs gesproken, ik heb van de week die glitter Uggs die iemand een tijd geleden had gezien gespot
Docs zijn echt super en ze lopen zoooo lekker!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Thnx, liefjen
En Kippie, jij ookund die zwager is gewoon suf, onze docs zijn de bom!
martyrs is ergerquote:Op zondag 5 februari 2012 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kan iemand me kort uitleggen hoe zo'n hostelfilm eruit ziet?
een abatoir gemixt met een American Pie filmquote:Op zondag 5 februari 2012 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
gore donkere kelders, mensen die gemarteld worden en organen die in het rond vliegen, iedereen gaat dood, het einde.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat is abatoir?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een abatoir gemixt met een American Pie film
Okquote:Op zondag 5 februari 2012 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gore donkere kelders, mensen die gemarteld worden en organen die in het rond vliegen, iedereen gaat dood, het einde.
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook, in een etalage, drie fucking honderd euro in de sale
2 jongens worden verleidt en gedrogeerd door mooie meisjes en dan worden ze gebruikt als proefkonijnen door artsen met zieke verlangens. Iemand bewerken met een gasbrander in haar oog bijvquote:Op zondag 5 februari 2012 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
slachthuisquote:
Gewoon omdat het kan! Zekersquote:
achja, ik denk alleen maar:quote:Op zondag 5 februari 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
Je bent toch ook fucking gestoord als je dat neer legt he... en hoeveel mensen er niet of die lelijke stinkdingen lopen
Ik vond de scene met een cirkelzaag in een hoofd van zo'n blonde Amerikaanse del wel mooiquote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Docs zijn echt super en ze lopen zoooo lekker!
En die zwager is inderdaad behoorlijk suf
dat zijn geen artsen, die zijn verkleed als artsen jonge!!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
2 jongens worden verleidt en gedrogeerd door mooie meisjes en dan worden ze gebruikt als proefkonijnen door artsen met zieke verlangens. Iemand bewerken met een gasbrander in haar oog bijv
Het zijn ook vrij vaak de mensen die het echt niet zouden moeten kopen vanwege hun financiele toestand, zeg maarquote:
Uggs stinken heul niet jonge.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
Je bent toch ook fucking gestoord als je dat neer legt he... en hoeveel mensen er niet of die lelijke stinkdingen lopen
Ohja, stom van mequote:Op zondag 5 februari 2012 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zijn geen artsen, die zijn verkleed als artsen jonge!!
Rijken meneren, vaak Amerikanen. En die betalen het meeste voor de Amerikanen omdat ze daar zo'n hekel aan hebben hehehehequote:Op zondag 5 februari 2012 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zijn geen artsen, die zijn verkleed als artsen jonge!!
nee, de tweede film, als dat meisje op d'r kop hangt en dan wordt opengehaktquote:Op zondag 5 februari 2012 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vond de scene met een cirkelzaag in een hoofd van zo'n blonde Amerikaanse del wel mooi
WHUT?!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, de tweede film, als dat meisje op d'r kop hangt en dan wordt opengehakten dat die moordenares dan orgasmes heeft!
Ichi the killer was vooral hillarischquote:Op zondag 5 februari 2012 22:21 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb de hostels ook nog niet gezien, doen ze onder voor Ichi the Killer?
ja dat was wel een enigszins WTF momentjequote:Op zondag 5 februari 2012 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, de tweede film, als dat meisje op d'r kop hangt en dan wordt opengehakten dat die moordenares dan orgasmes heeft!
die ken ik nietquote:Op zondag 5 februari 2012 22:21 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb de hostels ook nog niet gezien, doen ze onder voor Ichi the Killer?
Like duh, maar den tepelscene was toch echt wel even een >_<-momentje..quote:Op zondag 5 februari 2012 22:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ichi the killer was vooral hillarisch
Oh ik heb ook een disney truiquote:Op zondag 5 februari 2012 22:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb een bambi trui en een knabbel en babbel trui
mits warm, boeiend!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik heb ook een disney truien een knalroze met I HEART NYer want die is van toen ik bij de NewYorker werkte
Jezus wat heb ik een sleckten truien smaak eigenlijk.
Mwaah heb vooral de halve tijd blauw gelegen van het lachenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Like duh, maar den tepelscene was toch echt wel even een >_<-momentje..
Ik sla 'm even op dat ik die nog moet kijkenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0296042/
Ja warmquote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Mwaah heb vooral de halve tijd blauw gelegen van het lachen
Ik wil ook Disney-truien.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja warmmaar ik vind ze ook leuk
Nee jij moet Metal kleding, jij bent al te schattig.quote:
Ik had toen van de Clockhouse, niet afgelopen kerst, maar dat jaar ervoor. Een legergroene met Mickey i believequote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee jij moet Metal kleding, jij bent al te schattig.
Deze is ook leuk wel de japanse versiequote:Op zondag 5 februari 2012 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden een Japanse film gezien over een gozer die inbreekt in allemaal woningen en dan de was gaat doen daar, gaat schoonmaken, eten koken enzo en dan weer naar een andere woning gaat. En dan gaat ergens waar hij dan per ongeluk is een vrouwtje dood dacht ik en dan wordt hij opgepakt. Was geen horror, maar gewoon zo'n wazige Japanse WTF-film. Weet alleen de naam niet meer
dat bedoel ik.... te schattigquote:
quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]turkwaas is heul mooi jonge! Misschien als je vanaf nu poeslief tegen iedereen gaat doen kan je nog een barbieroze worden
Bruin, de teint van meneer Jacques Cousteauquote:
Wat the hell is de modewijzer?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn nicht die een jaar of 7 ouder is dan ik (en ik hooguit elke 2 jaar zie ofzo) zei tegen me met trouwen "ik had al verwacht dat jij niet in standaard jurk in het wit zou komen, jij was altijd al de apartste van de familie, in a good way"![]()
Ik vond mezelf eigenlijk niet zo apart, zeker vroeger niet.
blame it on de modewijzerev0l ding
Fixedquote:Op zondag 5 februari 2012 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bruin, de teint vande poep van meneer Jacques Cousteau![]()
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Deze is ook leuk wel de japanse versie
http://www.imdb.com/title/tt0325655/
Goeden verhaalquote:A blind girl gets a cornea transplant so that she would be able to see again. However, she got more than what she bargained for when she realised she could even see ghosts. And some of these ghosts are down right unfriendly. So she embarks on a journey to find the origins of her cornea and to reveal the history of the previous dead owner ...
quote:
Ja ik kan ze niet echt uit mn mouw schuddenquote:
quote:
Blijf van mn turkwaas afquote:Op zondag 5 februari 2012 22:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik kan ze niet echt uit mn mouw schudden![]()
Maar bij jou neig ik naar groenblauw. Maar ik weet te weinig van jou
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:32 schreef Mss het volgende:
Mijn allerliefste huisgenootje is net verhuisd
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:32 schreef Mss het volgende:
Mijn allerliefste huisgenootje is net verhuisd
Dat was een spelletje waarbij je in een winkelcentrum moest winkelen en dan met EEN ECKTEN COMPUTER ERIN, waar je opdrachten van kreeg en de laatste aanbiedingen hoorde, en dan moest je snel daarheen.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat the hell is de modewijzer?
Maar dat is groenblauw geen turkwaas das heul wat andersquote:
Nietsquote:
Oh dus het is niet erg dat ik niet weer waar het over gaatquote:Op zondag 5 februari 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat was een spelletje waarbij je in een winkelcentrum moest winkelen en dan met EEN ECKTEN COMPUTER ERIN, waar je opdrachten van kreeg en de laatste aanbiedingen hoorde, en dan moest je snel daarheen.
Oh nee, fuck, dat was Waanzinnig Winkelen....![]()
Modewijzer weet ik zo gauw niet meer, dat weet SQ nog wel, in meer uit " onze" tijd
Nee joh. Het is zo'n waardeloos jaren '80 spel waar ik mee verpest benquote:Op zondag 5 februari 2012 22:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dus het is niet erg dat ik niet weer waar het over gaat
Lelystad roze?! OMG dan hebben ze het theater de verkeerde kleur gegeven!!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NietsIk koppel kleuren aan personen en dingen/plaatsen. Zo is Kip felgroen, Eindhoven is beige en Lelystad is Roze. Don't ask
Unf wat voor kleuren hebben mensen die je niet mag dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NietsIk koppel kleuren aan personen en dingen/plaatsen. Zo is Kip felgroen, Eindhoven is beige en Lelystad is Roze. Don't ask
Gelukkigquote:Op zondag 5 februari 2012 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee joh. Het is zo'n waardeloos jaren '80 spel waar ik mee verpest ben
Turkwaasquote:Op zondag 5 februari 2012 22:35 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Unf wat voor kleuren hebben mensen die je niet mag dan?
Heeft er niks mee te makenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:35 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Unf wat voor kleuren hebben mensen die je niet mag dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |