Dat is dus niet waar, daarbij komt ik stook minder dan de helft van het landelijk gemiddeldequote:Op zondag 5 februari 2012 20:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je ketel staat nu een paar uur lang op 100% (zonder stop) te stoken om de temperatuur op 20 graden te krijgen. Als het 17 graden is in je huis hoeft de ketel maar even te draaien om weer op 20 graden te komen en daarna blijft je ketel af en toe aanslaan om bij te warmen.
Zelfs energiebedrijven en de consumentenbond etc. adviseren om je verwarming nooit helemaal uit te zetten als het koud is, juist omdat je dan extreem moet stoken om je huis weer op te warmen.
Eh daar zat ik over te denken maar neequote:
Het landelijk gemiddelde is niet representatief natuurlijkquote:Op zondag 5 februari 2012 20:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
niet snel genoeg naar je smaak?
[..]
Dat is dus niet waar, daarbij komt ik stook minder dan de helft van het landelijk gemiddelde
Ik moet zeggen dat ik het met de stadsverwarming wel een duivels dilemma vind, al zal het gewoon hetzelfde principe zijn. Helaas heb ik een vrij koud huis in de winter door slechte isolatie, maar als de verwarming vol aanstaat dan is het huis ook binnen no-time weer warm.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:17 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso... het is nu 14.5 graad daarbinnen... eer dat je op temperatuur bent kun je weer naar bed en dan morgen weer opnieuw beginnen
En maar klagen dat ie het nu zo koud heeft...quote:Op zondag 5 februari 2012 20:17 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso... het is nu 14.5 graad daarbinnen... eer dat je op temperatuur bent kun je weer naar bed en dan morgen weer opnieuw beginnen
kijk daar heb je dan wel gelijk in, ik durf best mijn ongelijk toe te geven somsquote:Op zondag 5 februari 2012 20:17 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
ook dat is waarquote:Op zondag 5 februari 2012 20:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Een koud huis is slecht voor je luchtvochtigheid ook.
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kijk daar heb je dan wel gelijk in, ik durf best mijn ongelijk toe te geven somsMet deze kou is het wel verstandig om de andere radiatoren iets aan te zetten. Puur om het bevriezen van de leidingen te voorkomen. (naja dat is mij iig verteld)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Ik heb ook stadsverwarming... en ik zit ideaal goed geisoleerd op de 3e verdieping... het wordt bij mij niet eens kouder dan 17 graden al zou ik mijn best doen geloof ikquote:Op zondag 5 februari 2012 20:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het met de stadsverwarming wel een duivels dilemma vind, al zal het gewoon hetzelfde principe zijn. Helaas heb ik een vrij koud huis in de winter door slechte isolatie, maar als de verwarming vol aanstaat dan is het huis ook binnen no-time weer warm.
[..]
kijk daar heb je dan wel gelijk in, ik durf best mijn ongelijk toe te geven somsIk zou sowieso ook in je badkamer stoken voor de luchtvochtigheid en om niet klappertandend onder de douche te staan, slaapkamer eventueel om de ergste kou er uit te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
Je zou je ramen wagenwijd open kunnen gooien. Dan lukt het vast welquote:Op zondag 5 februari 2012 20:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ook stadsverwarming... en ik zit ideaal goed geisoleerd op de 3e verdieping... het wordt bij mij niet eens kouder dan 17 graden al zou ik mijn best doen geloof ik
[..]
kijk daar heb je dan wel gelijk in, ik durf best mijn ongelijk toe te geven somsIk vind van nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En sowieso wat ik van je weet is dat je gezondheid ook regelmatig broos is... dan is het toch fijner om er wat warmer bij te zittenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Mja, ik zit boven de open parkeergarage. Als ik vannacht m'n verwarming helemaal uitzet dan is het morgenochtend nog maar 15 graden in m'n woonkamer en maar 13 in m'n slaapkamerquote:Op zondag 5 februari 2012 20:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ook stadsverwarming... en ik zit ideaal goed geisoleerd op de 3e verdieping... het wordt bij mij niet eens kouder dan 17 graden al zou ik mijn best doen geloof ik
Mij in mijn vorige huis niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je zou je ramen wagenwijd open kunnen gooien. Dan lukt het vast wel
Wattan?quote:
Ik ken het probleem. Mijn vriend zit boven een lege bedrijfsruimte dus die moet ook zijn best doen om het warm te houdenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, ik zit boven de open parkeergarage. Als ik vannacht m'n verwarming helemaal uitzet dan is het morgenochtend nog maar 15 graden in m'n woonkamer en maar 13 in m'n slaapkamer.
Hoe kan dat?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik kon openzetten wat ik wou, superkoud werd het niet.
En enkel glas in m'n slaapkamer en in m'n balkondeurenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ken het probleem. Mijn vriend zit boven een lege bedrijfsruimte dus die moet ook zijn best doen om het warm te houden
Als er nu iemand bij je op de stoep staat mag hij in de oven gaan zitten?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja ik ben eigenwijs, ik weet het, maar eigenwijs is ook wijs en ik merk het concreet in mijn portemonnee, ik ben van, dan doe ik wel een trui aan of zo... Bezoek zit er overigens wel gewoon warmpjes bij hoor
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als er nu iemand bij je op de stoep staat mag hij in de oven gaan zitten?
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als er nu iemand bij je op de stoep staat mag hij in de oven gaan zitten?
Dat heb ik ook hoor. Bij mij is het gemiddeld zo'n 18.5 graden in de woonkamer. En dan zorg ik dat ik bijvoorbeeld pantoffels en een vest aantrek als ik het koud krijg. Maar als ik naar bed ga of moet werken dan gaat m'n verwarming naar 15.5 of 16 graden...quote:Op zondag 5 februari 2012 20:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja ik ben eigenwijs, ik weet het, maar eigenwijs is ook wijs en ik merk het concreet in mijn portemonnee, ik ben van, dan doe ik wel een trui aan of zo... Bezoek zit er overigens wel gewoon warmpjes bij hoor
Zelfs het dartbord ziet er leuker uit.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Darten is nou niet bepaald een sport waarbij je leuke mannen ziet... maar deze mag er wel zijn... nu live op RTL 7
[ afbeelding ]
Dan moet jij daar je pijlen maar op richtenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zelfs het dartbord ziet er leuker uit.
Hoe kan t bezoek er nou warm bijzitten als je zelf een muts en badjas er bij aanmoet? Krijgen die standaard uggs en een iglo of zo?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
omdat ik zorg dat ik op tijd de verwarming aanzet, heb ik jou ooit in de kou laten zitten?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe kan t bezoek er nou warm bijzitten als je zelf een muts en badjas er bij aanmoet? Krijgen die standaard uggs en een iglo of zo?
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:08 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed. Ik ga slapen. Jetlag en huilen huilen huilen is vermoeiend.
Met bij eefje op schoot in slaap gevallen, nu dan maar eens naar bed.
Voor het eerst sinds November alleen slapen. Zal een koude nacht worden. letterlijk en figuurlijk.
Slaap lekker xxxquote:Op zondag 5 februari 2012 22:08 schreef Ang3l het volgende:
Voor het eerst sinds November alleen slapen. Zal een koude nacht worden. letterlijk en figuurlijk.
Huilen is inderdaad vermoeiend, en dat is ook wel fijn, minder kans om heel de nacht wakker te liggen. Meh, heb wel echt met je te doen. Zal weer enorm wennen zijn.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie nu pas dat ik bovenop Erik ligquote:
krijg je deze ook mee naar huis na afloop van de campagne ?quote:Op maandag 6 februari 2012 08:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan dadelijk naar mezelf zwaaien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik gelijk wakker
Geen last van vermoeidheid? Zo snel na terugkomst aan het werk weer.quote:
Knuffels en cadeau's kunnen prima samen hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 14:32 schreef Steve het volgende:
Voelt Erik de behoefte cadeautjes met emotionele waarde te kopen, voel ik het om je een enorme knuffel te geven (waar ik niet snel naar handel meestal, omdat ik nooit weet hoever je in iemands personal bubble mag komen van diegene.
.).
Alleen je hart is toch bevrorenquote:Op maandag 6 februari 2012 14:49 schreef Ang3l het volgende:
Pas maar op dat je tong niet vastvriest aan de paal
http://www.omroepgelderla(...)aan-lantaarnpaal.htmquote:Op maandag 6 februari 2012 14:49 schreef Ang3l het volgende:
Pas maar op dat je tong niet vastvriest aan de paal
dan moest ik je maar eens snel komen bijvoederen, dat doen ze met de herten op de Veluwe nu ookquote:Op maandag 6 februari 2012 14:51 schreef Ang3l het volgende:
Ach ik kom hier iig enorm slank uit.
Ik kan nog steeds niet echt eten
In Australie ging t goed uiteindelijk, maar sinds ik terugben eet ik weer amper
Dammit.
Nee voor deze mate van pijn was t nodig me totaal in te vriezen helaas.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen je hart is toch bevroren?
Nou ik kots er alles uit, dus lijkt me niet geheel verstandig. Tenzij je een sonde bij je hebt.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan moest ik je maar eens snel komen bijvoederen, dat doen ze met de herten op de Veluwe nu ook
Oh jij bent dan ook deker de reden van die algehele vrieskou in heel NL.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee voor deze mate van pijn was t nodig me totaal in te vriezen helaas.
Sorry.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh jij bent dan ook deker de reden van die algehele vrieskou in heel NL.
misschien toch verstandig om even bij een huisarts langs te gaan, dit klinkt als een darmvirus of zoquote:Op maandag 6 februari 2012 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik kots er alles uit, dus lijkt me niet geheel verstandig. Tenzij je een sonde bij je hebt.
Ja, of gewoon een shitload aan stress en emotie. Dat doet ook gekke dingen met je lichaam.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
misschien toch verstandig om even bij een huisarts langs te gaan, dit klinkt als een darmvirus of zo
Ja Dick, dat zal t zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
misschien toch verstandig om even bij een huisarts langs te gaan, dit klinkt als een darmvirus of zo
ja ik snap wel dat dat ook door je emotie's kan komen, zo stom ben ik nou ook weer niet, maar stel nou eens dat dat ook speelt, dan hersteld dat niet met de tijdquote:
en doodangsten uitgestaan ?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
hier ben ik dus in een badkuip vanaf gegaan
Iets met een gebroken bierglas..?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou hem denk ik sowieso nog wel een keer confronteren met wat hij heeft gedaan en de manier waarop. Dan voelt het in ieder geval wat minder als een eenzijdige actie waarbij iemand je kwetst, zelf vrolijk verder gaat en jou met de gebakken peren laat zitten
Nounounounou, was en waarachtig, Petre86..!quote:
ah u is ook weer onder de levendenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:39 schreef Cavalinho het volgende:
Ik weet niet goed wat ik hier nog zeggen kan zonder dat het "opscheppen", "liegen", "drama" of "van een kloon" zou zijn....
Ang3l (en anderen met gebroken harten) knuffel van deze kant.![]()
Die met mij meegeleefd hebben, ik ben aan de beterende hand.
voor die aan mijn bestaan twijfelen.
Algemene Ouderen Bond?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:02 schreef Bartjebart het volgende:
Krijg net een mailtje van de AOB; of ik 6 maart ook ga staken
Bijna goedquote:
Echt heerlijk vind ik. Hoe moet je een team goed leiden en hoe zorg je ervoor dat iedereen gemotiveerd aan het werk is.quote:
Noteer mij ook even.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:39 schreef Cavalinho het volgende:
Ik weet niet goed wat ik hier nog zeggen kan zonder dat het "opscheppen", "liegen", "drama" of "van een kloon" zou zijn....
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Noteer mij ook even.
Goed dat het goed gaat Cav! Of althans,beterend.
Welterusten. Morgen ben je weer een beetje opgeladen.quote:
Heb ook niet gezegd dat hij nep was. En indien wel dat ik het een hele lage streek vind dit-dat.quote:
Maar wáárom wil je dat "genoteerd" hebben?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb ook niet gezegd dat hij nep was. En indien wel dat ik het een hele lage streek vind dit-dat.
Zegt Erik ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar wáárom wil je dat "genoteerd" hebben?
Waarom ben je zo serieus?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar wáárom wil je dat "genoteerd" hebben?
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zegt Erik ook.
En blauwe mensen zeggen hetzelfde.
Ik vroeg het me gewoon af...quote:
goed om hier weer berichten direct van jou te kunnen lezenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:39 schreef Cavalinho het volgende:
Dank je. Wat ik zeg, ik weet niet goed wat ik kan posten zonder dat het bespot wordt, maar ik dacht ik zal even degenen die meegeleefd hebben, in elk geval even zelf laten weten dat het de goede kant op gaat.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:25 schreef Stroekie het volgende:
I
[..]
goed om hier weer berichten direct van jou te kunnen lezen
gewoon je eigen ding doen en van die verzuurde types niks aantrekken !quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:22 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Dank je. Wat ik zeg, ik weet niet goed wat ik kan posten zonder dat het bespot wordt, maar ik dacht ik zal even degenen die meegeleefd hebben, in elk geval even zelf laten weten dat het de goede kant op gaat.
Ik ging heel snel achteruit (griep>longontsteking> bloedvergiftiging>acute tubulus necrose). Mijn vriend is overgevlogen en hij is door de artsen voorbereid op mogelijk afscheid nemen.
Maar ik wilde niet vertrekken.Wil nog wat jaartjes.
Die momenten tussen kleding en vertrekken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Die momenten tussen deken en kleding.
Ik vind het wel een serie die beter in elkaar zit dan dat je aanvankelijk denkt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
How I met your mother is eigenlijk helemaal niet leuk
Opgenomen? Is het 1997?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
Oh en nu valt het ineens stil... Ang3l ik heb the secret circle voor je opgenomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kwetsbaar opstellen kost eigenlijk best wel veel moeite.
Ik tril helemaal............L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Hij heeft er fatsoenlijk op gereageerd en wil ook afspreken om te praten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel een goede mail. Duidelijk, niet overdreven dramatisch en toch laat het prima je gevoel zien. Zelfs als hij niet reageert, dan moet je weten dat jij in ieder geval er alles aan gedaan hebt om dit goed af te sluiten, ondanks dat het misschien zijn taak zou noeten zijn.
Ik hoop dat er fatsoenlijk antwoord op komt, dat is ie je wel verschuldigd minimaal.
Sorry. Zal minder drama spuienquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb net Yvo gemaild.......Maar oh wat vind ik dit dapper van je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kwetsbaar opstellen kost eigenlijk best wel veel moeite.
Ik tril helemaal............
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Het was denk ik geen aanmerking, maar een waarneming. Spui zoveel je wil.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry. Zal minder drama spuien
Maar er gebeurt op dit moment nou eenmaal veel.
hoe kan dat nou, ik ga 2 maart naar een voorbeschouwing, of is die in Amerika al uit?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:28 schreef Steve het volgende:
Ben benieuwd, hoor eigenlijk vooral tegenvallende verhalen erover.
Als ze hem verpesten ga ik hoogstpersoonlijk Tom Hanks slaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:28 schreef Steve het volgende:
Ben benieuwd, hoor eigenlijk vooral tegenvallende verhalen erover.
Doen doen doen!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ze hem verpesten ga ik hoogstpersoonlijk Tom Hanks slaan.
Ik the devil insidequote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb nu Ghost Rider, Haywire en John Carter in de planning..
Hij had een limited release op 25 december, wide release 20 januari in Amerika. Ook al genomineerd voor een Oscar voor beste film.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe kan dat nou, ik ga 2 maart naar een voorbeschouwing, of is die in Amerika al uit?
Hopelijk kun je het voor jezelf dan weer een beetje afsluiten...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:38 schreef Ang3l het volgende:
Yvo komt donderdag langs.
En ik ben doodnerveus, alsof ik een vreemde voor t eerst ga ontmoeten.
Nah. laat iemand er inspiraatie uitputtenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Het doet me allemaal aan zo veel zielige liedjes denken, Ang3l.
Ik vond de eerste seizoenen best leuk, en zoals Erik zei zat het best goed in elkaar. Maar de laatste paar seizoenen wordt het steeds minder...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
How I met your mother is eigenlijk helemaal niet leuk
Feli!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:58 schreef Renesite het volgende:
Voor een vacature zit ik in de tweede ronde
Ik vond het zelf ERG wisselend. Maar kreeg mooie complimentenquote:
Weet je hoeveel man uitgenodigd worden voor een tweede gesprek?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vond het zelf ERG wisselend. Maar kreeg mooie complimenten
Nee dat nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Weet je hoeveel man uitgenodigd worden voor een tweede gesprek?
Wat is in hemelsnaam een kwariet.quote:
ander woord voor brabants kwartiertje ?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is in hemelsnaam een kwariet.
Inheemse kruising tussen een kwartel en een parkiet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is in hemelsnaam een kwariet.
maar dan zonder of met een dik winter verenkleed ?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Inheemse kruising tussen een kwartel en een parkiet.
Maar wel verstandig... Anders heb je straks alsnog de helft aan antwoorden van wat je eigenlijk had willen weten. Wat een nog onbevredigender gevoel geeft...quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:14 schreef Ang3l het volgende:
Ben een spiekbriedje aan het maken voor alles wat ik morgen aan Yvo kwijt wil. Waarvan ik wil dat hij t weet. Waar ik mee zit, wat me pijn deed en waarom. Waar ik antwoord op wil hebben en wat ik me afvraag.
Klinkt stom. maar ik weet dat ik anders morgen met alle emoties de helft vergeet en ik ben ergens bang dat morgen de laatste kans zal zijn op antwoorden.
Sta je daar met een zakelijk word bestandje in je handen styraks
Ik weet natuurlijk niet wat er in staat, maar ik ben wel een beetje voor alles bespreken. Anders blijf je met de dingen die niet besproken zijn zitten, en dat kan best frustrerend zijn. Hoe pijn het ook doet om iets te bespreken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb de neiging hem hier te plaatsen maar weet niet of dat verstandig is. Het is nogal persoonlijk (has that stoped me before?)
Maar gewoon om iemand er doorheen te laten lezen, kijken of iemand mij "snapt". Of dit kan. Of ik dit kan maken zeggen voelen bespreken.
Dat.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Je mag het ook altijd PM'en ofzo hoor.
Iemand in singles opperde zelfs het hem te laten lezen, maar dan wel als ik er bij ben.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:24 schreef Steve het volgende:
Ik zou het briefje wel bij de hand houden, in alle emoties vergeet je toch dingen.
Nee hij is geen hetero nee. Sterker nog, hij gaat door met homo zijn. Met een kennis van me. Die ik hem zelf heb voorgesteld een tijd geleden. De beste vriend van een ex Friso-lid.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:26 schreef wonderer het volgende:
Maar wat was zijn reden dan om het af te kappen? Ik heb niet het idee dat ie zichzelf toch als hetero beschouwt...
Maar dat is de eerste, en de lang gehoopte.... en dat maakt het extra heftig. Dus dat is geheel terecht dat je daar drama om wil maken, kan maken en dus ook MAG maken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het na twee maanden al drama om los te moeten laten. En dan hadden we nog niet eens officieel iets
.
Zomaar?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hij is geen hetero nee. Sterker nog, hij gaat door met homo zijn. Met een kennis van me. Die ik hem zelf heb voorgesteld een tijd geleden. De beste vriend van een ex Friso-lid.
Het is ook zwaarder als met pup, heb ik het idee, met name misschien omdat jij nog helemaal niet toe was aan een breuk en met pup was er meer een aanloop naar toequote:Op woensdag 8 februari 2012 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat is de eerste, en de lang gehoopte.... en dat maakt het extra heftig. Dus dat is geheel terecht dat je daar drama om wil maken, kan maken en dus ook MAG maken.
U heeft mijn toestemming
(Niet nodig, maar je snapt wat ik bedoel).
Hij zeer zeker niet, maar daar komt ie nog wel achter.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zomaar?Wie kan er nou leuker zijn dan jij...
Pup wie?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Het is ook zwaarder als met pup, heb ik het idee, met name misschien omdat jij nog helemaal niet toe was aan een breuk en met pup was er meer een aanloop naar toe
Ik zag het jaquote:
De ergste drama is nu wel weer voorbij gelukkig. Ik ga vanavond in de kroeg een verjaardagsbiertje met 'm doenquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat is de eerste, en de lang gehoopte.... en dat maakt het extra heftig. Dus dat is geheel terecht dat je daar drama om wil maken, kan maken en dus ook MAG maken.
U heeft mijn toestemming
(Niet nodig, maar je snapt wat ik bedoel).
Ik kijk er tegenwoordig ook maar een beetje met een half oog naar. Er zitten wel leuke dingen in, maar ik kijk meer uit naar andere series.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik kijk er al tijden niet meer naar
Maar dat hoeft hij NIET te weten.quote:
Oh, dat 'maar' staat nu wel heel kut. Niet zo bedoeld.quote:
Ja, ik heb een fiets gekregenquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan mijn 'maar'
Héb je al cadeautjes?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, dat 'maar' staat nu wel heel kut. Niet zo bedoeld.
De buuv IS 1 van m'n beste vrienden inmiddels, dus dat scheeltquote:En houd je morgen wel iemand stand-by die je daarna kan bijstaan? Dat je iemand stiekem bij de buuv plant die er dan daarna is om je op te vangen?
En Emma.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Same here. Ik vind eigenlijk alleen Santana en Brittany nog een beetje leuk als personages (en Santana die zingt vind ik). Meestal staat het op de achtergrond aan en de saaie liedjes spoel ik door
.
Nou, verloofde woont een groot deel van het jaar in een gay hood en ik vind het daar echt wel leuk. Daar blijven we voorlopig wel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet er niet aan denken om tussen alleen maar homo's te wonen
een homo buurt is wat anders dan een hele flat vol met homo'squote:Op woensdag 8 februari 2012 19:11 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Nou, verloofde woont een groot deel van het jaar in een gay hood en ik vind het daar echt wel leuk. Daar blijven we voorlopig wel.
Even een steen omhoog tillen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:01 schreef Waxxer het volgende:
Goh, Ype en Willem uit elkaar.
Die zag ik... die zagen we...
Zouden ze toen al....?
Wat is dat eigenlijk... Facebook?quote:
Toch die foto moeten laten maken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:01 schreef Waxxer het volgende:
Goh, Ype en Willem uit elkaar.
Die zag ik... die zagen we...
Zouden ze toen al....?
Ik ben niet zo'n voorstander van een woonsituatie waarbij je op basis van seksuele voorkeur of etniciteit (is dat een woord?) bij elkaar gaat wonen. Een gemengde buurt bevordert de integratie, op deze manier blijf je een uitzonderingquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:50 schreef Cavalinho het volgende:
Er staat dat er ook heteros welkom zijn.
Dus de hele flat vol zal wel meevallen, daarbij is elk stel uniek.
Wat is precies je bezwaar?
Als het allemaal zussen en broers van allerlei leeftijden waren die bij elkaar woonden was het ook erg geweest?
Erg jammer, al die vrieskou voor niks geweestquote:
Is het dan nu ook lente en wordt het morgen 15 graden minimaal?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Erg jammer, al die vrieskou voor niks geweest
Allemaal van die zure oude alleenstaande nichten? Houd een plaatsje voor me vrij.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou een roze bejaardenhuis lijkt me gezellig
Daar pas jij niet tussen toch.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Allemaal van die zure oude alleenstaande nichten? Houd een plaatsje voor me vrij.
gezellig, kom er bijquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Allemaal van die zure oude alleenstaande nichten? Houd een plaatsje voor me vrij.
Een soort real-life [homo]-topic.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou dat goedkomen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:39 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Een soort real-life [homo]-topic.
Ik was vandaag telefonistquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:40 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
En tegen elkaar op bieden met lichamelijke klachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |