De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
164 ja, of XS, ligt aan de winkel en 't merk..quote:
Enige voordeel.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
164 ja, of XS, ligt aan de winkel en 't merk..
1 voordeel heeft het wel, tis stukken goedkoper..
Grote kasten zijn juist nice.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:17 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt minder grote kasten nodig.
Je kunt meer in grote kasten kwijt is natuurlijk hetzelfde voordeel, maar dan in een ander kinderjasje.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Grote kasten zijn juist nice.
Dan ligt het voordeel meer bij de kast, dan bij de kinderkleding. Korte rokjes nemen namelijk nog minder ruimte in.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:42 schreef twi het volgende:
[..]
Je kunt meer in grote kasten kwijt is natuurlijk hetzelfde voordeel, maar dan in een ander kinderjasje.
Ik vermoed dat hij niet zoveel korte rokjes draagt.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan ligt het voordeel meer bij de kast, dan bij de kinderkleding. Korte rokjes nemen namelijk nog minder ruimte in.
Uhuh, dus ik blijf er voorlopig nog bij dat de prijs het enige voordeel is.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij niet zoveel korte rokjes draagt.
Vrouwen die gelijk krijgen....quote:Op zondag 5 februari 2012 18:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Uhuh, dus ik blijf er voorlopig nog bij dat de prijs het enige voordeel is.
Faal twi.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:47 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen die gelijk krijgen....
Zijn we er toch weer ingetuimd.
quote:Op zondag 5 februari 2012 18:47 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen die gelijk krijgen....
Zijn we er toch weer ingetuimd.
Informatie in je profiel zetten is counterproductief. Zo weet iedereen alles al van je en valt er niks meer te vragen.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:47 schreef DigitalGirl het volgende:
twi weet je nog een leuke tekst voor mijn profiel??
Of het wekt juist interactie op.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:58 schreef twi het volgende:
[..]
Informatie in je profiel zetten is counterproductief. Zo weet iedereen alles al van je en valt er niks meer te vragen.
Niet helemaal te vergelijken, maar de laatste weken dat ik nog op Paiq zat, begon ik net een beetje door te krijgen dat het eigenlijk beter is om niet te lang te praten maar juist sneller af te spreken.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:58 schreef twi het volgende:
[..]
Informatie in je profiel zetten is counterproductief. Zo weet iedereen alles al van je en valt er niks meer te vragen.
Dat is jammer.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Niet helemaal te vergelijken, maar de laatste weken dat ik nog op Paiq zat, begon ik net een beetje door te krijgen dat het eigenlijk beter is om niet te lang te praten maar juist sneller af te spreken.
Maar goed, ook met die kennis lukte het verder niet
Heb je al wat aan je uitstraling gedaan?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Niet helemaal te vergelijken, maar de laatste weken dat ik nog op Paiq zat, begon ik net een beetje door te krijgen dat het eigenlijk beter is om niet te lang te praten maar juist sneller af te spreken.
Maar goed, ook met die kennis lukte het verder niet
Geil?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry
OMG ik was echt... tja.... je weetzzzzz
Hihi, ik was zo ver in slaap dat ik hem pas zeg toen ik vanmiddag opstond, en verder vind ik het toch niet zo heel erg hoor al had ik er wel wakker van geworden, kan de humor er wel van inzienquote:Op zondag 5 februari 2012 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry
OMG ik was echt... tja.... je weetzzzzz
[..]
WT'je
Oh daar is niets mis meequote:
ZONDER MIJ!?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
Joysa gewoon 2 keer het dansje gedaan
Oh god, maar goed dat ik er niet was..quote:Op zondag 5 februari 2012 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
Joysa gewoon 2 keer het dansje gedaan
Film hetquote:Op zondag 5 februari 2012 19:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh god, maar goed dat ik er niet was..
Volgende week wel de lul natuurlijk
Ahum nee....quote:
Jaquote:
Yupquote:Op zondag 5 februari 2012 19:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh god, maar goed dat ik er niet was..
Volgende week wel de lul natuurlijk
Goed zoquote:Op zondag 5 februari 2012 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ahum nee....
[..]
Ja
Mar hij lukte wel.... als enige uiteraard
[..]
Yup
Maar we gaan niet naar Get Back hoor. Snarfje vond het niet zo leuk.... Ze was de jongste geloof ik
Whehe, das niet leuk dan nee.. WT is ook jonger, ik ben ook nog onder de 30, dus meerderheid teltquote:Op zondag 5 februari 2012 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ahum nee....
[..]
Ja
[..]
Yup
Maar we gaan niet naar Get Back hoor. Snarfje vond het niet zo leuk.... Ze was de jongste geloof ik
Ja goed plan....quote:Op zondag 5 februari 2012 19:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, das niet leuk dan nee.. WT is ook jonger, ik ben ook nog onder de 30, dus meerderheid telt
Plein, Fout of Ski dus
Ook als jij aan het dansen bent?quote:
Tja, de dames waar ik toen nog mee sprak wilden allemaal niet zo snel afspreken. Althans, niet met mij natuurlijkquote:
Behalve een beetje meer van mening worden dat ik het zelf wel prima vind zo, helemaal niets.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb je al wat aan je uitstraling gedaan?
Baja kan ook, maar ik weet niet of de rest bereid is om die 7,50 op te hoesten..quote:
Ik ken hetquote:Op zondag 5 februari 2012 19:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Tja, de dames waar ik toen nog mee sprak wilden allemaal niet zo snel afspreken. Althans, niet met mij natuurlijk
Ik zou het ook doenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja hoor
Volgens mij sta ik ook op een filmpje gister
Wil je dat ik daar eerlijk antwoord op geef?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Tja, de dames waar ik toen nog mee sprak wilden allemaal niet zo snel afspreken. Althans, niet met mij natuurlijk
[..]
Behalve een beetje meer van mening worden dat ik het zelf wel prima vind zo, helemaal niets.
Goed, ik zal er wel gruwelijk naast zitten, maar het gaat er toch ook wel een klein beetje om dat ik me er zelf nog prettig bij voel, niet?
gisteren ook 7 euro moeten betalen voor de get back.Maar wel incl garderobe en gratis wcquote:Op zondag 5 februari 2012 19:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Baja kan ook, maar ik weet niet of de rest bereid is om die 7,50 op te hoesten..
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gisteren ook 7 euro moeten betalen voor de get back.Maar wel incl garderobe en gratis wc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mjah, maar bij Baja moet je alsnog wc betalen dan.. Dus das minder..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
De vorige keer kwam een beetje hard aan, dus zeker weten doe ik het nog nietquote:Op zondag 5 februari 2012 19:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wil je dat ik daar eerlijk antwoord op geef?
ja ikw as de jongste... maar dat was niet de reden dak t niet naar de zin had... muziek was goed enzoquote:Op zondag 5 februari 2012 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ahum nee....
[..]
Ja
[..]
Yup
Hij heeft me nog niet gePMd.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Cap, ben je al wezen winkelen met een fokker of fokster die verstand heeft van kleding?
gratis wc ja... maar ze willen wel fooi....quote:Op zondag 5 februari 2012 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gisteren ook 7 euro moeten betalen voor de get back.Maar wel incl garderobe en gratis wc
Nee. Ik voel de behoefte ook niet meer zo.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Cap, ben je al wezen winkelen met een fokker of fokster die verstand heeft van kleding?
Dat is echt iets wat je moet doen. Dat heb ik ook gedaan vorig jaar met Engelquote:Op zondag 5 februari 2012 19:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Het is geen nee, dus ik ga maar antwoord geven.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
De vorige keer kwam een beetje hard aan, dus zeker weten doe ik het nog niet
Maar zou je het er dan niet mee eens zijn dat een mens zichzelf ook prettig moet kunnen voelen? Jij zou toch ook niet iets aan jezelf veranderen als je weet dat je daardoor juist minder prettig in je vel gaat zitten?
Met Engel is leukquote:Op zondag 5 februari 2012 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is echt iets wat je moet doen. Dat heb ik ook gedaan vorig jaar met Engelen afgelopen week met met mijn zusje
Ja er was ook nog een andere redenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja ikw as de jongste... maar dat was niet de reden dak t niet naar de zin had... muziek was goed enzo
Ik heb ze helemaal niks gegevenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gratis wc ja... maar ze willen wel fooi....
Oh zekerquote:
Dat kan je helemaal niet weten, want je probeert het niet eens.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
De vorige keer kwam een beetje hard aan, dus zeker weten doe ik het nog niet
Maar zou je het er dan niet mee eens zijn dat een mens zichzelf ook prettig moet kunnen voelen? Jij zou toch ook niet iets aan jezelf veranderen als je weet dat je daardoor juist minder prettig in je vel gaat zitten?
later viel het idd wel mee, maar in t begin werd ik omringt door 40 plussers die belachelijk "seksie" aan het dansen waren ..quote:Op zondag 5 februari 2012 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja er was ook nog een andere reden
Maar in het begin zei je ook dat je de jongste was
Wat overigens best meeviel![]()
Ik werd gister ook weer even 23 jaar geschat
Was je in Amersfoort ook? Ze weet een geniale koffie tentquote:Op zondag 5 februari 2012 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh zekerook al heb ik vrijwel niets gekocht was het leuk en zinvol
film kijken was ook erg leuk
Cool down sister.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is geen nee, dus ik ga maar antwoord geven.
GAST, als jij ooit een relatie zou willen, zou je toch fucking hard moeten veranderen!
Je straalt helemaal niks uit, je kleding was is vreselijk.
Je neemt helemaal niks van andere aan, loopt alleen maar te zeiken over alles, maar veranderen? Neuuuh dat is te veel moeite.
Beter tyf je dan gewoon op zodat we ook geen last meer hebben van je gezeik.
Neen, hoezo?quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
later viel het idd wel mee, maar in t begin werd ik omringt door 40 plussers die belachelijk "seksie" aan het dansen waren ..
Ik ga me echt zitten verbijten deze zomer.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb heel erg zin om even over mijn reis te praten, maat geen luisterend oor.
omg dat was echt wel fokking weirdquote:Op zondag 5 februari 2012 19:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
later viel het idd wel mee, maar in t begin werd ik omringt door 40 plussers die belachelijk "seksie" aan het dansen waren ..
Nope Utrechtquote:Op zondag 5 februari 2012 19:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Was je in Amersfoort ook? Ze weet een geniale koffie tent![]()
Pardon? Zeiken over alles? Waar ben ik nu aan het zeiken over alles? Ik geloof dat ik juist zeg dat ik er op het moment eigenlijk niet eens mee zit. Als dat nu al gezeik is...quote:Op zondag 5 februari 2012 19:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is geen nee, dus ik ga maar antwoord geven.
GAST, als jij ooit een relatie zou willen, zou je toch fucking hard moeten veranderen!
Je straalt helemaal niks uit, je kleding was is vreselijk.
Je neemt helemaal niks van andere aan, loopt alleen maar te zeiken over alles, maar veranderen? Neuuuh dat is te veel moeite.
Beter tyf je dan gewoon op zodat we ook geen last meer hebben van je gezeik.
Ikke blij, ikke niets gezienquote:Op zondag 5 februari 2012 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eigenlijk had ik het moeten filmen
Het oude verhaal van de verwende blanke vrouw, en haar negerslaaf.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga me echt zitten verbijten deze zomer.
Maar ik kom wel even op MSN.
Je hebt het gewoon verdrongenquote:
Inderdaad wordt nieuwsgierig... waar is cassandra??quote:
Wat nou?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het oude verhaal van de verwende blanke vrouw, en haar negerslaaf.![]()
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha dat kan ookquote:Op zondag 5 februari 2012 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, nee, ik ben niet gegaan gister
[..]
Ik kan ook nee zeggen he.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zij vraagt, jij doet.. no questions asked..
[..]
Dat klopt, want vreemd genoeg vind ik het nog leuk om te kletsen met mijn beste vriendin. Wonderbaarlijk.quote:
AWWW DIT KEN IK DAT IS FUCKING FRIEKIEquote:Op zondag 5 februari 2012 19:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uitquote:Op zondag 5 februari 2012 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat klopt, want vreemd genoeg vind ik het nog leuk om te kletsen met mijn beste vriendin. Wonderbaarlijk.
Nu ik niet in haar broekje probeer te komen gaat dat heel makkelijk.quote:
You're a bitch boy.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat klopt, want vreemd genoeg vind ik het nog leuk om te kletsen met mijn beste vriendin. Wonderbaarlijk.
Okee, bedankt voor het melden.quote:
Been there, tried that.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Kom op als je de kans had you would hit it.;
Wat zegde je dan?quote:
Dat je alleen om haar blijft hangen omdat je denkt ooit nog kans te maken.quote:
Zo dom ben ik ook alweer niet dat ik denk ooit nog kans bij haar te maken.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat je alleen om haar blijft hangen omdat je denkt ooit nog kans te maken.
Een ezel stoot zich geen 3281 keer aan dezelfde steen?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo dom ben ik ook alweer niet dat ik denk ooit nog kans bij haar te maken.
Iets met een ezel en een steen.
Ja, dat is net zo dom als zeggen je ziet er nog als 23 uit.quote:
Niet eens 2 keer.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:46 schreef twi het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich geen 3281 keer aan dezelfde steen?
waar slaat dat nou weer opquote:Op zondag 5 februari 2012 19:47 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ja, dat is net zo dom als zeggen je ziet er nog als 23 uit.
In het geval van Charmed niet.. Maar dat ben ik..quote:Op zondag 5 februari 2012 19:47 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ja, dat is net zo dom als zeggen je ziet er nog als 23 uit.
Oh gelukkigquote:
Oh, ze hoeft maar vaag te hinten en het wordt de derde keer. Geloof er niet zo in dat mannen vriendschap kunnen sluiten zonder bijbedoelingen.quote:
Jij misschien niet, maar er zijn mannen die dat wel kunnen..quote:Op zondag 5 februari 2012 19:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, ze hoeft maar vaag te hinten en het wordt de derde keer. Geloof er niet zo in dat mannen vriendschap kunnen sluiten zonder bijbedoelingen.
Lijkt me sterk, ze vond me toen niet leuk, nu ook niet. Simpel.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, ze hoeft maar vaag te hinten en het wordt de derde keer. Geloof er niet zo in dat mannen vriendschap kunnen sluiten zonder bijbedoelingen.
Dat en wat heloef zegtquote:Op zondag 5 februari 2012 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij misschien niet, maar er zijn mannen die dat wel kunnen..
Die mannen zijn leugenaars.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij misschien niet, maar er zijn mannen die dat wel kunnen..
wat is dat nou voor een onzinquote:Op zondag 5 februari 2012 19:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Geloof er niet zo in dat mannen vriendschap kunnen sluiten zonder bijbedoelingen.
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat is dat nou voor een onzin
Leugenaarquote:Op zondag 5 februari 2012 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben er ook zo eentje..
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat is dat nou voor een onzin
leugenaar?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben er ook zo eentje..
Hehe, je hebt helemaal gelijk..quote:Op zondag 5 februari 2012 19:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
charmed_angel Jofunu-kun kan zijn waren gevoelens niet tonen maar als hij de kans had neukte hij je 12 maal rond de blok.
Filmpje klopt ook hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
charmed_angel Jofunu-kun kan zijn waren gevoelens niet tonen maar als hij de kans had neukte hij je 12 maal rond de blok.
Inderdaad dat is toch fijnquote:Op zondag 5 februari 2012 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb ook 2 mannelijke vrienden....
Ik snap niet waarom het niet zou kunnen
Test het eens, zeg dt je vriend er niet is, nodig ze uit, en begin je zelf uit te kleden.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
Vrouwen vinden het minder erg dat ze omgaan met mannen die het best met hen zouden willen doen, dan mannen het erg vinden dat ze degenen waar ze mee omgaan niet mogen doen.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
hahaquote:Op zondag 5 februari 2012 20:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Test het eens, zeg dt je vriend er niet is, nodig ze uit, en begin je zelf uit te kleden.
Ik begrijp jouw zin niet. Maar je hebt vast gelijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:04 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen vinden het minder erg dat ze omgaan met mannen die het best met hen zouden willen doen, dan mannen het erg vinden dat ze degenen waar ze mee omgaan niet mogen doen.
Ik heb nu toch geen vriendschap verpest?
zak over de kopquote:Op zondag 5 februari 2012 20:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
't kan wel...als de vrouw gewoon te lelijk is om te neuken
Dan niksquote:Op zondag 5 februari 2012 20:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Test het eens, zeg dt je vriend er niet is, nodig ze uit, en begin je zelf uit te kleden.
Steek hem dan in een appeltaart.quote:
mmm ik pasquote:
Als jij naakt voor 'm staat? Juist.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan niks![]()
Ik weet zeker dat er 1 zegt: Zullen we gewoon gaan gamen
uit angst voor je vriend, of dat het raar zal worden..quote:Op zondag 5 februari 2012 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan niks![]()
Die andere valt dus al afquote:Op zondag 5 februari 2012 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan niks![]()
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan niks![]()
Scherpquote:
Dat is wel grappigquote:Op zondag 5 februari 2012 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan niks![]()
Jij?quote:
jij bent die andere vriend dusquote:
De kans is groot inderdaadquote:Op zondag 5 februari 2012 20:10 schreef heloef het volgende:
Mijn God dat weer.![]()
Als er nu geen Elfstedentocht komt weet ik het ook niet meer.
Daar ook een zak over heenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als het deel onder de zak ook te lelijk is dan?
Nee, ik zou serieus die gamer zijnquote:Op zondag 5 februari 2012 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
jij bent die andere vriend dus
[..]
De kans is groot inderdaad
Die komt er echt niet. Daar ben ik van overtuigdquote:Op zondag 5 februari 2012 20:10 schreef heloef het volgende:
Mijn God dat weer.![]()
Als er nu geen Elfstedentocht komt weet ik het ook niet meer.
Ik weet een goeie weddenschapquote:Op zondag 5 februari 2012 20:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die komt er echt niet. Daar ben ik van overtuigd
maar natuurlijkquote:Op zondag 5 februari 2012 20:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik zou serieus die gamer zijn
Een hele week is het constant aan het vriezen, minimaal 3 graden.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die komt er echt niet. Daar ben ik van overtuigd
Homo's en mannen die heel blij zijn met hun vriendin/vrouw zijn dan ook de enige twee uitzonderingen.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:15 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb ook 2 vrouwelijke vriendinnen die ik echt betitel als vriendinnen. Dat is gewoon veel fijner om mee om te gaan, vooral met problemen enzo, tegenover jongens/mannen wordt dat snel weggelachen.
Hahaquote:Op zondag 5 februari 2012 20:16 schreef twi het volgende:
[..]
Homo's en mannen die heel blij zijn met hun vriendin/vrouw zijn dan ook de enige twee uitzonderingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd voor een picdump.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:17 schreef heloef het volgende:
liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd voor een picdump.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Over ongeveer een week vriest het overdag niet meer. Ik heb het vermoeden dat de vorstperiode dan niet lang genoeg is geweest. En er kan nog wat sneeuw gaan vallen, wat ook weer niet goed voor het ijs is.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Een hele week is het constant aan het vriezen, minimaal 3 graden.
Hij gaat er komen hoor, het vriest 24/7.
Wedden?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Over ongeveer een week vriest het overdag niet meer. Ik heb het vermoeden dat de vorstperiode dan niet lang genoeg is geweest. En er kan nog wat sneeuw gaan vallen, wat ook weer niet goed voor het ijs is.
Nee, ik zie het niet gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd voor een picdump.![]()
Vooral dat 2e plaatje erbij.signatuurloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd voor een picdump.
Beter onethisch dan oneetbaar
Wanneer kom jij eens op de TC?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:18 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]![]()
Vooral dat 2e plaatje erbij.
Tja, ik woon niet in Friesland, dus ik maak me daar ook niet druk om.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Over ongeveer een week vriest het overdag niet meer. Ik heb het vermoeden dat de vorstperiode dan niet lang genoeg is geweest. En er kan nog wat sneeuw gaan vallen, wat ook weer niet goed voor het ijs is.
Nee, ik zie het niet gebeuren.
Leren versieren.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, ik moet leervragen en leerdoelen opstellen voor dit jaar. Ik heb geen fantasie. Iemand een idee?
Alleen drommel zit er met cam hoor, hij hoeft niet aan vanavond. Dan gaat Joysa miepen over 'r laptop.quote:
Binnen een maand wil ik leren strenger te worden.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, ik moet leervragen en leerdoelen opstellen voor dit jaar. Ik heb geen fantasie. Iemand een idee?
Swahili leren.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed idee, maar dat heeft weinig met studie te maken. Laten we dat houden op vrije tijd.quote:
Ja, zoiets had ik ook al. Maar ik weet niet of ik daar mee aan kan komen.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Binnen een maand wil ik leren strenger te worden.
Ik weet iets betersquote:
Dan zeg je gewoon 'Joysa vertelde het mij, dus het is goed.'quote:Op zondag 5 februari 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed idee, maar dat heeft weinig met studie te maken. Laten we dat houden op vrije tijd.
[..]
Ja, zoiets had ik ook al. Maar ik weet niet of ik daar mee aan kan komen.
Ga dan iets van van je presentatiekunsten verbeteren, dat schijnt het altijd goed te doen.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed idee, maar dat heeft weinig met studie te maken. Laten we dat houden op vrije tijd.
[..]
Ja muziek leren spelenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit is hopelijk bedoeld voor kaneelstokje, want jij bent al streng genoegquote:Op zondag 5 februari 2012 20:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Binnen een maand wil ik leren strenger te worden.
Nouja, eigenlijk kan je gewoon alles opnoemen waarvan jijzelf of anderen vonden dat het nog niet zo goed gingquote:Op zondag 5 februari 2012 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Echt? Ik vond 't wel een schatje eigenlijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:26 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dit is hopelijk bedoeld voor kaneelstokje, want jij bent al streng genoeg
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:26 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dit is hopelijk bedoeld voor kaneelstokje, want jij bent al streng genoeg
Ssssstquote:Op zondag 5 februari 2012 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Echt? Ik vond 't wel een schatje eigenlijk.
Goed idee. Vindt de docent vast wel goed.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon 'Joysa vertelde het mij, dus het is goed.'
Die zijn al goed. Het ligt vooral aan orde houden.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga dan iets van van je presentatiekunsten verbeteren, dat schijnt het altijd goed te doen.
Dat kan ik nog 50 jaar oefenen voordat ik zelfs maar acceptabel ben.quote:
Ga jij meester worden?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed idee. Vindt de docent vast wel goed.
Je bent wel een goede docente denk ik. Jij bent wel streng. Met je taalgenazi. Ik kijk iedere keer 3 keer of ik niet een -t te veel of te weinig heb.
[..]
Die zijn al goed. Het ligt vooral aan orde houden.
[..]
Dat kan ik nog 50 jaar oefenen voordat ik zelfs maar acceptabel ben.
Ik zat er vanochtend nog aan te denken om na mijn mbo een hbo te gaan doen om in de zorg & welzijn sector les te kunnen gaan geven.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed idee. Vindt de docent vast wel goed.
Je bent wel een goede docente denk ik. Jij bent wel streng. Met je taalgenazi. Ik kijk iedere keer 3 keer of ik niet een -t te veel of te weinig heb.
Je lijkt wel het natuurlijke overwicht te hebben.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zat er vanochtend nog aan te denken om na mijn mbo een hbo te gaan doen om in de zorg & welzijn sector les te kunnen gaan geven.
Yep, een bitch noemen wij mannen dat.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je lijkt wel het natuurlijke overwicht te hebben.
watjequote:Op zondag 5 februari 2012 20:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik doe het niet anders dan om de eer, hoor
Ik zou het ook best tof vindenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je lijkt wel het natuurlijke overwicht te hebben.
Dat ontken ik nietquote:
gewoon doenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zat er vanochtend nog aan te denken om na mijn mbo een hbo te gaan doen om in de zorg & welzijn sector les te kunnen gaan geven.
Beter doe je dat eens wel. Watje.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet
Maar wees blij dat ik het je niet eerst helemaal liet uitleggen om dan alsnog nee te zeggen.
Of fysiotherapie.. of ergotherapie.. of voeding & diëtiek.. of ambulance opleiding.. aaaaarghhhquote:
Dat heb ik zelf nooit gezegd, dat maken ze er hier van.quote:
Ik had het idee dat als de elfsteden tocht wel door gaat je nieuwe kleren gaat uitzoeken met een Fok!ster van jou keuze. En als die niet doorgaat dan niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet
Maar wees blij dat ik het je niet eerst helemaal liet uitleggen om dan alsnog nee te zeggen.
Ok, gelukkig maar.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf nooit gezegd, dat maken ze er hier van.
welke..? denk dak de juiste poppetjes voor me ziequote:
Ik gok dat ze niet zeker weet of ze het dan ook nog steeds tof vindt.quote:
quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Of fysiotherapie.. of ergotherapie.. of voeding & diëtiek.. of ambulance opleiding.. aaaaarghhh
Alles doen, halen wat je halen kan, want voor je het weet is het leven voorbij en heb je spijt dat je het niet gedaan hebt!quote:Op zondag 5 februari 2012 20:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf nooit gezegd, dat maken ze er hier van.
Het zou niet slim zijn om die weddenschap aan te gaan, want als ik verlies heb ik weer het probleem dat ik geen Fokster ken die zo gek nog zou zijnquote:Op zondag 5 februari 2012 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had het idee dat als de elfsteden tocht wel door gaat je nieuwe kleren gaat uitzoeken met een Fok!ster van jou keuze. En als die niet doorgaat dan niet.
Ah, ik zie het probleem. Ach, je hebt nog even de tijd om er achter te komen.quote:
Ehh whut?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alles doen, halen wat je halen kan, want voor je het weet is het leven voorbij en heb je spijt dat je het niet gedaan hebt!
Cassan zou echt wel willen hoorquote:Op zondag 5 februari 2012 20:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het zou niet slim zijn om die weddenschap aan te gaan, want als ik verlies heb ik weer het probleem dat ik geen Fokster ken die zo gek nog zou zijn
Alhoewel ik natuurlijk toch zou winnen, laat dat duidelijk zijn
ghehehe, jij bent niet een beetje nieuwsgierigquote:Op zondag 5 februari 2012 20:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
welke..? denk dak de juiste poppetjes voor me zie
Kut, verkeerd zitten quoten..quote:
Je kunt niet alles doen en over sommige dingen is het gewoon leuk om over te dromen. Ik zou later als ik met pensioen ben wel een autokerkhof willen.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alles doen, halen wat je halen kan, want voor je het weet is het leven voorbij en heb je spijt dat je het niet gedaan hebt!
Nog 3 jaarquote:Op zondag 5 februari 2012 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ik zie het probleem. Ach, je hebt nog even de tijd om er achter te komen.
Elfstedentocht of die wel of niet doorgaatquote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kut, verkeerd zitten quoten..
Ging over die opleidingen
Met het verschil dat Snarf de vrienden van Charmed kentquote:Op zondag 5 februari 2012 20:38 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
ghehehe, jij bent niet een beetje nieuwsgierig
Daar zou ik even diep over na moeten denken.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cassan zou echt wel willen hoor![]()
En om het echt een weddenschap te maken moet jij iets voor mij verzinnen
Dat is....apart.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je kunt niet alles doen en over sommige dingen is het gewoon leuk om over te dromen. Ik zou later als ik met pensioen ben wel een autokerkhof willen.
je kant toch specifieker maken: "meer orde/rust"quote:Op zondag 5 februari 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Doe datquote:Op zondag 5 februari 2012 20:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar zou ik even diep over na moeten denken.
Echt waar joh? Tofquote:Op zondag 5 februari 2012 20:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je kunt niet alles doen en over sommige dingen is het gewoon leuk om over te dromen. Ik zou later als ik met pensioen ben wel een autokerkhof willen.
Hopelijk niet. Opbokken met die kou. Zomerquote:Op zondag 5 februari 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Elfstedentocht of die wel of niet doorgaat
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik zou wel een kerkhof willen.
Het leuke is dat je pas weet wat je wilde studeren aan het eind van je studietraject. En dan bij werken gebeurt weer hetzelfde.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van studeren, dus ik wil het liever in 1x goed doen en dan lekker werken
Ach, ik ging op m'n 16e Transport en Logistiek doen, duurde 2 jaar, rijbewijzen via die opleiding gehaald en hup na school direct aan het werk, tot nu toe nooit spijt van gehad..quote:Op zondag 5 februari 2012 20:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van studeren, dus ik wil het liever in 1x goed doen en dan lekker werken
Haterquote:Op zondag 5 februari 2012 20:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Opbokken met die kou. Zomer
Lijkt me echt gaaf om zoiets te hebben. Mensen komen daar met kapotte auto's en af en toe wat losse onderdelen verkopen. En dan natuurlijk een klein huisje met een werkplaats en honden als gezelschap.quote:
Ik ben al met 2 opleidingen gekapt.. Hopelijk kies ik nu wel goedquote:Op zondag 5 februari 2012 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het leuke is dat je pas weet wat je wilde studeren aan het eind van je studietraject. En dan bij werken gebeurt weer hetzelfde.
Maar misschien ben ik gewoon een verschrikkelijk kind, ik weet nogsteeds niet wat ik wil.
Het moet een beetje als:quote:Op zondag 5 februari 2012 20:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je kant toch specifieker maken: "meer orde/rust"
SMART formulerenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het moet een beetje als:
Ik wil leren om beter orde te houden in de klas, dit wil ik doen door 1)meer op te nemen van de klasseomgeving, 2) van te voren regels vast te stellen en deze verdedigen en 3) duidelijker laten merken dat ik de baas ben door meer boven-gedrag te vertonen tijdens de les. De twee laatste punten kunnen samengevat worden in “strenger zijn”.
En dan kun je ze ook helpen met het vinden van de weg.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:42 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Lijkt me echt gaaf om zoiets te hebben. Mensen komen daar met kapotte auto's en af en toe wat losse onderdelen verkopen. En dan natuurlijk een klein huisje met een werkplaats en honden als gezelschap.
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:42 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Lijkt me echt gaaf om zoiets te hebben. Mensen komen daar met kapotte auto's en af en toe wat losse onderdelen verkopen. En dan natuurlijk een klein huisje met een werkplaats en honden als gezelschap.
Ik verwacht niet dat die tocht er komt, maar die kou vind ik eigenlijk wel prima zoquote:Op zondag 5 februari 2012 20:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Opbokken met die kou. Zomer
Niet te vergeten een enorme shredder in de achtertuinquote:Op zondag 5 februari 2012 20:42 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
weet uit ervaring dat je noit moet samenvoegen.. dan is de kans kleiner dat je je doel behaald binnen de gestelde termein .. =Pquote:Op zondag 5 februari 2012 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het moet een beetje als:
Ik wil leren om beter orde te houden in de klas, dit wil ik doen door 1)meer op te nemen van de klasseomgeving, 2) van te voren regels vast te stellen en deze verdedigen en 3) duidelijker laten merken dat ik de baas ben door meer boven-gedrag te vertonen tijdens de les. De twee laatste punten kunnen samengevat worden in “strenger zijn”.
Al iets bedachtquote:Op zondag 5 februari 2012 20:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat die toch er komt, maar die kou vind ik eigenlijk wel prima zo
Ah, goede tip. Bedankt.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
weet uit ervaring dat je noit moet samenvoegen.. dan is de kans kleiner dat je je doel behaald binnen de gestelde termein .. =P
specifiek, meetbaar, acceptabel, realistisch, tijdsgebonden en?quote:
Danquote:Op zondag 5 februari 2012 20:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
welke..? denk dak de juiste poppetjes voor me zie
Jij geeft geen Nederlands hoop ik?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
weet uit ervaring dat je noit moet samenvoegen.. dan is de kans kleiner dat je je doel behaald binnen de gestelde termein .. =P
Inspirerend.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
specifiek, meetbaar, acceptabel, realistisch, tijdsgebonden en?
quote:
Een 6-jequote:Op zondag 5 februari 2012 20:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wWeet uit ervaring dat je noitnooit moet samenvoegen.. dan is de kans kleiner dat je je doel behaaldt binnen de gestelde termeintermijn .. =P
Dat je buiten loopt en dan dit ziet:quote:Op zondag 5 februari 2012 20:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat die tocht er komt, maar die kou vind ik eigenlijk wel prima zo
Die allemaal samen horen inspirerend genoeg te zijn bedoelde ik.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De anderen zijn gelukkig niet onzinnig.
Welke opleidingen zoal?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben al met 2 opleidingen gekapt.. Hopelijk kies ik nu wel goed
nee.... werk ook niet in t onderwijs... en zie mn taalfout, maar had ggeen zin om te backspacen =Pquote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]had t goed... ga ik nu door de koelkast... of eh... liever een nieuwe tv..!
Natuurlijk, die dingen zijn het tofst.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet te vergeten een enorme shredder in de achtertuin
Hihi grapjequote:Op zondag 5 februari 2012 20:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee.... werk ook niet in t onderwijs... en zie mn taalfout, maar had ggeen zin om te backspacen =P
was kleuterjuf..! leuk leuk
Voor de lijken bedoel je?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Natuurlijk, die dingen zijn het tofst.
Dat gaat opvallenquote:
Ik vind het wel lekker, gister nog met een marter om mijn nek buiten gelopen.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Kan niet wachten totdat ik weer gewoon fresh buiten kan lopen, tevens is mn jas sowieso te klein
Dergelijke kwalitatieve posts moeten we zeker nog een quoten.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat je buiten loopt en dan dit ziet:
[ afbeelding ]
Stuk leuker, vind ik dan. Nu lijkt iedereen een Michelinmannetje met al die winterlagen.
Win er voor mij ook eentje dan, zo'n nieuwe tv!quote:Op zondag 5 februari 2012 20:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]had t goed... ga ik nu door de koelkast... of eh... liever een nieuwe tv..!
we... als in JIJ...?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dergelijke kwalitatieve posts moeten we zeker nog een quoten.
Meh, met weer waarbij mensen er zo bijlopen voel ik me meestal toch zo slecht dat ik daar geen oog voor hebquote:Op zondag 5 februari 2012 20:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat je buiten loopt en dan dit ziet:
[ afbeelding ]
Stuk leuker, vind ik dan. Nu lijkt iedereen een Michelinmannetje met al die winterlagen.
goed voorbeeld dat welquote:Op zondag 5 februari 2012 20:50 schreef xFriendx het volgende:
Kwalitatieve post vond ik het ook weer niet, tis maar een voorbeeld.
Wees niet bang, zo'n shredder is best wel duur (denk ik).quote:Op zondag 5 februari 2012 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze kijkt wel horrors....da's verdacht
Ik vind het heerlijk om lekker buiten te chillen, door deze winter ben ik toch een stuk minder buitenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker, gister nog met een marter om mijn nek buiten gelopen.
Kutbeest gaat na 100 jaar wel zijn haren verliezen.
Uncle Phil!quote:Op zondag 5 februari 2012 20:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wees niet bang, zo'n shredder is best wel duur (denk ik).
En anders kan ik altijd nog deze shredder inhuren.
[ afbeelding ]
TMNTquote:Op zondag 5 februari 2012 20:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jouw marter, iemand anders's marter, of zon dood accesoire..?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker, gister nog met een marter om mijn nek buiten gelopen.
Kutbeest gaat na 100 jaar wel zijn haren verliezen.
En geen ander, inderdaad. Vond het vroeger altijd vreselijk als hij weer eens (tijdelijk) vervangen werd door een andere stemacteurquote:
Hihi nostalgiequote:Op zondag 5 februari 2012 20:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals wat?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaan we nog wat doen met Valentijnsdag mensen?
Zo'n dood accessoire. Is nog van van mijn overgrootmoeder geweest.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jouw marter, iemand anders's marter, of zon dood accesoire..?
werken.. en trainenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaan we nog wat doen met Valentijnsdag mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |