De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
164 ja, of XS, ligt aan de winkel en 't merk..quote:
Enige voordeel.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
164 ja, of XS, ligt aan de winkel en 't merk..
1 voordeel heeft het wel, tis stukken goedkoper..
Grote kasten zijn juist nice.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:17 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt minder grote kasten nodig.
Je kunt meer in grote kasten kwijt is natuurlijk hetzelfde voordeel, maar dan in een ander kinderjasje.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Grote kasten zijn juist nice.
Dan ligt het voordeel meer bij de kast, dan bij de kinderkleding. Korte rokjes nemen namelijk nog minder ruimte in.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:42 schreef twi het volgende:
[..]
Je kunt meer in grote kasten kwijt is natuurlijk hetzelfde voordeel, maar dan in een ander kinderjasje.
Ik vermoed dat hij niet zoveel korte rokjes draagt.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan ligt het voordeel meer bij de kast, dan bij de kinderkleding. Korte rokjes nemen namelijk nog minder ruimte in.
Uhuh, dus ik blijf er voorlopig nog bij dat de prijs het enige voordeel is.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij niet zoveel korte rokjes draagt.
Vrouwen die gelijk krijgen....quote:Op zondag 5 februari 2012 18:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Uhuh, dus ik blijf er voorlopig nog bij dat de prijs het enige voordeel is.
Faal twi.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:47 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen die gelijk krijgen....
Zijn we er toch weer ingetuimd.
quote:Op zondag 5 februari 2012 18:47 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen die gelijk krijgen....
Zijn we er toch weer ingetuimd.
Informatie in je profiel zetten is counterproductief. Zo weet iedereen alles al van je en valt er niks meer te vragen.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:47 schreef DigitalGirl het volgende:
twi weet je nog een leuke tekst voor mijn profiel??
Of het wekt juist interactie op.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:58 schreef twi het volgende:
[..]
Informatie in je profiel zetten is counterproductief. Zo weet iedereen alles al van je en valt er niks meer te vragen.
Niet helemaal te vergelijken, maar de laatste weken dat ik nog op Paiq zat, begon ik net een beetje door te krijgen dat het eigenlijk beter is om niet te lang te praten maar juist sneller af te spreken.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:58 schreef twi het volgende:
[..]
Informatie in je profiel zetten is counterproductief. Zo weet iedereen alles al van je en valt er niks meer te vragen.
Dat is jammer.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Niet helemaal te vergelijken, maar de laatste weken dat ik nog op Paiq zat, begon ik net een beetje door te krijgen dat het eigenlijk beter is om niet te lang te praten maar juist sneller af te spreken.
Maar goed, ook met die kennis lukte het verder niet
Heb je al wat aan je uitstraling gedaan?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Niet helemaal te vergelijken, maar de laatste weken dat ik nog op Paiq zat, begon ik net een beetje door te krijgen dat het eigenlijk beter is om niet te lang te praten maar juist sneller af te spreken.
Maar goed, ook met die kennis lukte het verder niet
Geil?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry
OMG ik was echt... tja.... je weetzzzzz
Hihi, ik was zo ver in slaap dat ik hem pas zeg toen ik vanmiddag opstond, en verder vind ik het toch niet zo heel erg hoor al had ik er wel wakker van geworden, kan de humor er wel van inzienquote:Op zondag 5 februari 2012 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry
OMG ik was echt... tja.... je weetzzzzz
[..]
WT'je
Oh daar is niets mis meequote:
ZONDER MIJ!?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
Joysa gewoon 2 keer het dansje gedaan
Oh god, maar goed dat ik er niet was..quote:Op zondag 5 februari 2012 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
Joysa gewoon 2 keer het dansje gedaan
Film hetquote:Op zondag 5 februari 2012 19:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh god, maar goed dat ik er niet was..
Volgende week wel de lul natuurlijk
Ahum nee....quote:
Jaquote:
Yupquote:Op zondag 5 februari 2012 19:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh god, maar goed dat ik er niet was..
Volgende week wel de lul natuurlijk
Goed zoquote:Op zondag 5 februari 2012 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ahum nee....
[..]
Ja
Mar hij lukte wel.... als enige uiteraard
[..]
Yup
Maar we gaan niet naar Get Back hoor. Snarfje vond het niet zo leuk.... Ze was de jongste geloof ik
Whehe, das niet leuk dan nee.. WT is ook jonger, ik ben ook nog onder de 30, dus meerderheid teltquote:Op zondag 5 februari 2012 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ahum nee....
[..]
Ja
[..]
Yup
Maar we gaan niet naar Get Back hoor. Snarfje vond het niet zo leuk.... Ze was de jongste geloof ik
Ja goed plan....quote:Op zondag 5 februari 2012 19:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, das niet leuk dan nee.. WT is ook jonger, ik ben ook nog onder de 30, dus meerderheid telt
Plein, Fout of Ski dus
Ook als jij aan het dansen bent?quote:
Tja, de dames waar ik toen nog mee sprak wilden allemaal niet zo snel afspreken. Althans, niet met mij natuurlijkquote:
Behalve een beetje meer van mening worden dat ik het zelf wel prima vind zo, helemaal niets.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb je al wat aan je uitstraling gedaan?
Baja kan ook, maar ik weet niet of de rest bereid is om die 7,50 op te hoesten..quote:
Ik ken hetquote:Op zondag 5 februari 2012 19:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Tja, de dames waar ik toen nog mee sprak wilden allemaal niet zo snel afspreken. Althans, niet met mij natuurlijk
Ik zou het ook doenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja hoor
Volgens mij sta ik ook op een filmpje gister
Wil je dat ik daar eerlijk antwoord op geef?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Tja, de dames waar ik toen nog mee sprak wilden allemaal niet zo snel afspreken. Althans, niet met mij natuurlijk
[..]
Behalve een beetje meer van mening worden dat ik het zelf wel prima vind zo, helemaal niets.
Goed, ik zal er wel gruwelijk naast zitten, maar het gaat er toch ook wel een klein beetje om dat ik me er zelf nog prettig bij voel, niet?
gisteren ook 7 euro moeten betalen voor de get back.Maar wel incl garderobe en gratis wcquote:Op zondag 5 februari 2012 19:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Baja kan ook, maar ik weet niet of de rest bereid is om die 7,50 op te hoesten..
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gisteren ook 7 euro moeten betalen voor de get back.Maar wel incl garderobe en gratis wc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mjah, maar bij Baja moet je alsnog wc betalen dan.. Dus das minder..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
De vorige keer kwam een beetje hard aan, dus zeker weten doe ik het nog nietquote:Op zondag 5 februari 2012 19:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wil je dat ik daar eerlijk antwoord op geef?
ja ikw as de jongste... maar dat was niet de reden dak t niet naar de zin had... muziek was goed enzoquote:Op zondag 5 februari 2012 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ahum nee....
[..]
Ja
[..]
Yup
Hij heeft me nog niet gePMd.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Cap, ben je al wezen winkelen met een fokker of fokster die verstand heeft van kleding?
gratis wc ja... maar ze willen wel fooi....quote:Op zondag 5 februari 2012 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gisteren ook 7 euro moeten betalen voor de get back.Maar wel incl garderobe en gratis wc
Nee. Ik voel de behoefte ook niet meer zo.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Cap, ben je al wezen winkelen met een fokker of fokster die verstand heeft van kleding?
Dat is echt iets wat je moet doen. Dat heb ik ook gedaan vorig jaar met Engelquote:Op zondag 5 februari 2012 19:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Het is geen nee, dus ik ga maar antwoord geven.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
De vorige keer kwam een beetje hard aan, dus zeker weten doe ik het nog niet
Maar zou je het er dan niet mee eens zijn dat een mens zichzelf ook prettig moet kunnen voelen? Jij zou toch ook niet iets aan jezelf veranderen als je weet dat je daardoor juist minder prettig in je vel gaat zitten?
Met Engel is leukquote:Op zondag 5 februari 2012 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is echt iets wat je moet doen. Dat heb ik ook gedaan vorig jaar met Engelen afgelopen week met met mijn zusje
Ja er was ook nog een andere redenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja ikw as de jongste... maar dat was niet de reden dak t niet naar de zin had... muziek was goed enzo
Ik heb ze helemaal niks gegevenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gratis wc ja... maar ze willen wel fooi....
Oh zekerquote:
Dat kan je helemaal niet weten, want je probeert het niet eens.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
De vorige keer kwam een beetje hard aan, dus zeker weten doe ik het nog niet
Maar zou je het er dan niet mee eens zijn dat een mens zichzelf ook prettig moet kunnen voelen? Jij zou toch ook niet iets aan jezelf veranderen als je weet dat je daardoor juist minder prettig in je vel gaat zitten?
later viel het idd wel mee, maar in t begin werd ik omringt door 40 plussers die belachelijk "seksie" aan het dansen waren ..quote:Op zondag 5 februari 2012 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja er was ook nog een andere reden
Maar in het begin zei je ook dat je de jongste was
Wat overigens best meeviel![]()
Ik werd gister ook weer even 23 jaar geschat
Was je in Amersfoort ook? Ze weet een geniale koffie tentquote:Op zondag 5 februari 2012 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh zekerook al heb ik vrijwel niets gekocht was het leuk en zinvol
film kijken was ook erg leuk
Cool down sister.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is geen nee, dus ik ga maar antwoord geven.
GAST, als jij ooit een relatie zou willen, zou je toch fucking hard moeten veranderen!
Je straalt helemaal niks uit, je kleding was is vreselijk.
Je neemt helemaal niks van andere aan, loopt alleen maar te zeiken over alles, maar veranderen? Neuuuh dat is te veel moeite.
Beter tyf je dan gewoon op zodat we ook geen last meer hebben van je gezeik.
Neen, hoezo?quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
later viel het idd wel mee, maar in t begin werd ik omringt door 40 plussers die belachelijk "seksie" aan het dansen waren ..
Ik ga me echt zitten verbijten deze zomer.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb heel erg zin om even over mijn reis te praten, maat geen luisterend oor.
omg dat was echt wel fokking weirdquote:Op zondag 5 februari 2012 19:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
later viel het idd wel mee, maar in t begin werd ik omringt door 40 plussers die belachelijk "seksie" aan het dansen waren ..
Nope Utrechtquote:Op zondag 5 februari 2012 19:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Was je in Amersfoort ook? Ze weet een geniale koffie tent![]()
Pardon? Zeiken over alles? Waar ben ik nu aan het zeiken over alles? Ik geloof dat ik juist zeg dat ik er op het moment eigenlijk niet eens mee zit. Als dat nu al gezeik is...quote:Op zondag 5 februari 2012 19:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is geen nee, dus ik ga maar antwoord geven.
GAST, als jij ooit een relatie zou willen, zou je toch fucking hard moeten veranderen!
Je straalt helemaal niks uit, je kleding was is vreselijk.
Je neemt helemaal niks van andere aan, loopt alleen maar te zeiken over alles, maar veranderen? Neuuuh dat is te veel moeite.
Beter tyf je dan gewoon op zodat we ook geen last meer hebben van je gezeik.
Ikke blij, ikke niets gezienquote:Op zondag 5 februari 2012 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eigenlijk had ik het moeten filmen
Het oude verhaal van de verwende blanke vrouw, en haar negerslaaf.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga me echt zitten verbijten deze zomer.
Maar ik kom wel even op MSN.
Je hebt het gewoon verdrongenquote:
Inderdaad wordt nieuwsgierig... waar is cassandra??quote:
Wat nou?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het oude verhaal van de verwende blanke vrouw, en haar negerslaaf.![]()
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha dat kan ookquote:Op zondag 5 februari 2012 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, nee, ik ben niet gegaan gister
[..]
Ik kan ook nee zeggen he.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zij vraagt, jij doet.. no questions asked..
[..]
Dat klopt, want vreemd genoeg vind ik het nog leuk om te kletsen met mijn beste vriendin. Wonderbaarlijk.quote:
AWWW DIT KEN IK DAT IS FUCKING FRIEKIEquote:Op zondag 5 februari 2012 19:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |