quote:Op maandag 18 maart 2013 15:25 schreef pullup het volgende:
Niks geen slotje op dit helaas niet heel boeiende topic deze winter![]()
Ten eerste krijgen we nog sneeuw later deze week en ten tweede moet hij toch gewoon lekker open blijven voor volgend jaar hoor
Nationaal monument herdenking 2e wereldoorlog. Heeft niets met het Koninklijk Huis te maken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:06 schreef 5thencounter het volgende:
Koning Willem Alexander's paal staat er glorieus bij moet ik zeggen.. het viel me nog niet eerder op![]()
[ afbeelding ]
Precies, vertel het die lompe barbaar eens en voor altijdquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nationaal monument herdenking 2e wereldoorlog. Heeft niets met het Koninklijk Huis te maken.
Ohw. is dát waarvoor ze elk jaar buigen, en dat dat ding voor hun deur staat ook nogquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nationaal monument herdenking 2e wereldoorlog. Heeft niets met het Koninklijk Huis te maken.
En de meellifter op een bash meld zich gelijk in dit nietszeggende topic, iets te gretig naar mijn smaakquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, vertel het die lompe barbaar eens en voor altijd
Je weet toch dat ik je altijd enorm serieus neem.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En de meellifter op een bash meld zich gelijk in dit nietszeggende topic, iets te gretig naar mijn smaakmaar wel triest ook weer ..
Als je geen leuke caps hebt mag je oprotten, er zijn al niet veel echte leuke topics meer hier namelijk..quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik je altijd enorm serieus neem.![]()
Waar is die glijbaan ?
Ik heb een mooi en nuttig voorstel voor je.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als je geen leuke caps hebt mag je oprotten, er zijn al niet veel echte leuke topics meer hier namelijk..
Heb ik ook een mooi en nuttig voorstel voor jou ook...quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb een mooi en nuttig voorstel voor je.
Maak gewoon een eigen topic aan voor je vrolijke belevenissen met die cams.
Je kan er dan vervolgens zoveel mogelijk ondertitels over de vermeende boner van Willem Alexander aan toevoegen als je wilt maar bevuil dit topic dat volgende winter vanzelf wel weer actief word niet met die ongelooflijke offtopic caps van je.
Het voelt ineens anders als je aan de andere kant van dit soort geleuter staat hèquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heb ik ook een mooi en nuttig voorstel voor jou ook...![]()
Sodemieter eens lekker op met mij de les te lezen omtrent wat ik wel en niet moet doen hier arrogante druiloor...Deze krijg je gratis..
Ik ga niet verder in op offtopicgezeik hier... heb je niets over Amsterdammers en hun cam-caps hebt dan ben ik klaar..quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Het voelt ineens anders als je aan de andere kant van dit soort geleuter staat hè
Ik kan haast niet wachten om de kwaliteit van je adviezen waar je wel geld voor wil vangen te kunnen beoordelen op hun merites.
Tot in Decemberquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ga niet verder in op offtopicgezeik hier... heb je niets over Amsterdammers en hun cam-caps hebt dan ben ik klaar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |