No shit.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:38 schreef Snuf. het volgende:
Strootman is de beste middenvelder van de Eredivisie
Zo mooi dat het verliestquote:
Ik heb het idee dat hij wel veel kaarten pakt...quote:Op zondag 5 februari 2012 15:40 schreef FL_Freak het volgende:
Was ook eigenlijk een kwestie van tijd dat toiboy geel kreeg.
En Wijnaldum niet toch?quote:
Hij is in ieder geval beter dan die andere Zweed die in de spits stondquote:
Scheelt niet veel tegenwoordigquote:Op zondag 5 februari 2012 15:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval beter dan die andere Zweed die in de spits stond
Kost een boel, mist een Berg oid?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval beter dan die andere Zweed die in de spits stond
Die jaquote:Op zondag 5 februari 2012 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kost een boel, mist een Berg oid?
Heracles begint iets vertrouwen te winnenquote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:44 schreef leolinedance het volgende:
Als Toivonen nou nog een gele kaart pakt hebben we volgende week helemaal een bazenelftal met Wijnaldum op zijn plek
Dit keer wel jaquote:Op zondag 5 februari 2012 15:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die bal is bijna in een baan om de Aarde beland
Als Matavz dan in de spits staat, word je kampioenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:47 schreef Saekerhett het volgende:
Lens
Je zult maar een elftal hebben met Lens en Ebecilio op de flanken
Lens en Ebecilio in 1 zinquote:Op zondag 5 februari 2012 15:47 schreef Saekerhett het volgende:
Lens
1 perfecte flank.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:47 schreef Saekerhett het volgende:
Lens
Hij speelt Ebecillio lensquote:Op zondag 5 februari 2012 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lens en Ebecilio in 1 zinDoe eens normaal.
Die Ebenogwat kan écht helemaal niksquote:Op zondag 5 februari 2012 15:47 schreef Saekerhett het volgende:
Lens
Hopelijk heeft PSV er dan al weer 2 gemaakt.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Heracles scoort zo in de 92e minuut.
Die 6 scharen en 200km/h goal tegen Heracles thuisquote:Op zondag 5 februari 2012 15:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die Ebenogwat kan écht helemaal niks![]()
Kijk Lens kan tenminste nog scoren.
IN HET EIGEN GOAL.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hopelijk heeft PSV er dan al weer 2 gemaakt.
ik hoop het broekkiequote:Op zondag 5 februari 2012 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Daarna scoort Strootman de 2-1.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Achja dan vult het uitvak de stilte maar in he
quote:
Erfenis uit het Suareztijdperk.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom roepen commentatoren altijd meteen blessure?
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Erfenis uit het Suareztijdperk.
truequote:
Wedden dat dit niet in de samenvatting komt.quote:
Onder welke steen heb jij gewoond. Driessen is al ruim 20 jaar irritant.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:51 schreef RvLaak het volgende:
Wat is die Leo Driessen allerjezus irritant
Blijft me wekelijks weer verbazen dat iemand zo dom is om die gozer geld te geven om zijn bek te houdenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gewoond. Driessen is al ruim 20 jaar irritant.
buiten de 16quote:Op zondag 5 februari 2012 16:01 schreef Geo4kant het volgende:
2x hands en geen penalty..
Kom op PSV haal die 3 punten binnen nondeju!!! Afmaken die kansen
Ik heb zelden zulke slechte spelers gezien in het eerste van Ajax.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hij speelt Ebecillio lensklopt toch.
Is overal zo.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd, al denkt het hele stadion van niet
Altijd zo toch.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd, al denkt het hele stadion van niet
Altijd het zelfde ja.. Maarja is dit rutten? Als die spelers hem er langs schoppen ipv erin..quote:Op zondag 5 februari 2012 16:07 schreef Bos81 het volgende:
Typisch PSV (onder Rutten) eerst een tijd gewoon de wedstrijd controleren, maar te weinig doen voor de 2-0 en dan boem 1-1....
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:08 schreef Kremers het volgende:
Blij dat ik straks echt voetbal kan zien, Chelsea - ManU. Ik ben echt klaar met die eredivisie troep.
Kijk je EL2?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:08 schreef Kremers het volgende:
Blij dat ik straks echt voetbal kan zien, Chelsea - ManU. Ik ben echt klaar met die eredivisie troep.
echt voetbal en dan Chelsea opnoemen?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:08 schreef Kremers het volgende:
"maar het is wel spannend!"quote:Op zondag 5 februari 2012 16:08 schreef Kremers het volgende:
Zodat Fct landskampioen kan worden.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:11 schreef mrstylo het volgende:
Waarom moet PSV altijd punten laten liggen als Ajax dat ook doet?
Ajax is helemaal geen concurent meer dus wat maak je jezelf druk?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:11 schreef mrstylo het volgende:
Waarom moet PSV altijd punten laten liggen als Ajax dat ook doet?
Dat zeggen ze bij voetbal inside de hele tijd, maar ik vind het helemaal niet spannend.. Ja, om elke week naar de ranglijst te kijken. De wedstrijden zelf is niets aan...quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:11 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ajax is helemaal geen concurent meer dus wat maak je jezelf druk?
iedereen blijft maar Ajax erbij betrekken over alles ivm titelracequote:Op zondag 5 februari 2012 16:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij maakt zich druk om Twente en AZ.
Hoop hetquote:Op zondag 5 februari 2012 16:12 schreef PowerData het volgende:
Zal je zien dat Heracles nog wint ook. :/
In mijn scherm heeft hij het toch echt over Ajax. Of staat er bij jou AZ en Twente?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij maakt zich druk om Twente en AZ.
In mijn scherm maakt hij zich niet druk, bij jou wel?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:14 schreef Guidetti het volgende:
[..]
In mijn scherm heeft hij het toch echt over Ajax. Of staat er bij jou AZ en Twente?
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Standaardwissels van Rutten weer
nee.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rot op man, duidelijke corner.
joe met?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rot op man, duidelijke corner.
klopt welquote:
afmeldknop!!!!!!!! afmeldknoppppppquote:Op zondag 5 februari 2012 16:18 schreef Guidetti het volgende:
Is er een optie op dit forum om posts van bepaalde users niet in meer te hoeven zien?
Je denkt dat het verlies daarom ineens minder pijnlijk is?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je dacht dat het verlies onverwachts was?
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:18 schreef Guidetti het volgende:
Is er een optie op dit forum om posts van bepaalde users niet in meer te hoeven zien?
Jaquote:Op zondag 5 februari 2012 16:19 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je denkt dat het verlies daarom ineens minder pijnlijk is?
Die van jou bijvoorbeeld.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:18 schreef Guidetti het volgende:
volgens mij wel ja.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:18 schreef Guidetti het volgende:
Ja, Abbo nemen.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:18 schreef Guidetti het volgende:
Hopelijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:21 schreef Zorro het volgende:
PSV gaat in blessuretijd scoren, gewoon om te trollen
Nee want Heracles gaat tijd rekkenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:21 schreef Zorro het volgende:
PSV gaat in blessuretijd scoren, gewoon om te trollen
Kloptquote:Op zondag 5 februari 2012 16:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee want Heracles gaat tijd rekken
Dit.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:23 schreef Zorro het volgende:
Volledig onterecht, maar ook volledig eigen schuld.
Ja alleen met ff bij de zijlijn bedoel ik he.quote:
Troll.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:23 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Wel een terechte uitslag. Al had Heracles wel 3 punten verdient.
Ja klopt wel, Heracles was veel sterker dan PSV.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:23 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
quote:
quote:
frustiquote:Op zondag 5 februari 2012 16:24 schreef baaart het volgende:
[..]
Frusti? Als je hier meer om geeft dan je eigen 0-2, ja...inderdaad.
Uhm... waarom? Gewoon om te trollen? PSV was heer en meester, dus waar je die onzin vandaan haalt is me een raadselquote:Op zondag 5 februari 2012 16:23 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
frustiquote:Op zondag 5 februari 2012 16:25 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Uhm... waarom? Gewoon om te trollen? PSV was heer en meester, dus waar je die onzin vandaan haalt is me een raadsel
?quote:
Joh, laat je niet zo kennen.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:25 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Uhm... waarom? Gewoon om te trollen? PSV was heer en meester, dus waar je die onzin vandaan haalt is me een raadsel
Is mij ook een raadsel eigenlijkquote:Op zondag 5 februari 2012 16:25 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Oh wachtquote:
Twente beste doelsaldo?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:26 schreef starla het volgende:
[..]
?![]()
Twente en AZ winnen beiden. Twente, AZ en PSV allemaal 42 punten, maar TWente het beste doelsaldo!!!
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:23 schreef ajacied4lf het volgende:
doelsaldo twente is beter dan psvquote:
Elke keer zelfde gezeikquote:Op zondag 5 februari 2012 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
Ik blijf supporter maar pff word hier zo moe van.
* ClapClapYourHands geeft aai over de bolquote:Op zondag 5 februari 2012 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou gewoon net als Firefox1. Krijg je meer bekendheid van, is stoer.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
Tegen Twente-uit, Ajax-thuis, VVV-uit, Vitesse-uit, Utrecht-uit allemaal beter en dan allemaal gelijkspelenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ken het.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |