Mag 't ook een horrorzomer in plaats van horrorlente zijn? *hatsjie*quote:
ik ben vóór een mooie lente en een mooie, niet bloedhete, zomer.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mag 't ook een horrorzomer in plaats van horrorlente zijn? *hatsjie*
Eens. En dat alles mag van mij direct na de Elfstedentocht van komende zaterdag gaan gebeurenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben vóór een mooie lente en een mooie, niet bloedhete, zomer.
wehehe. ik stel vooral voor dat we de herst vanaf nu skippen en dat we ook geen sneeuw doen. lente en zomer van rond de 25 graden en een winter van -10 een maand lang.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens. En dat alles mag van mij direct na de Elfstedentocht van komende zaterdag gaan gebeuren
Alle seizoenen hebben hun leuke kanten, al baal ik van de kou (alleen door m'n zere knie, krukken kan ik niet gebruikenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe. ik stel vooral voor dat we de herst vanaf nu skippen en dat we ook geen sneeuw doen. lente en zomer van rond de 25 graden en een winter van -10 een maand lang.
Om toch een beetje in de stemming te blijven; OMG!!quote:
is ook wel zo. zo af en toe vind ik het prima om met wind en regen tegen naar mn werk te wandelen, maar het liefste heb ik van de temperaturen dat je net in je tshirtje naar buiten kunt zonder dat je je meteen kapotzweet.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Alle seizoenen hebben hun leuke kanten, al baal ik van de kou (alleen door m'n zere knie, krukken kan ik niet gebruikenen van mijn niet-startende auto). Verder ben ik dol op de winter, waardeer de cv des te meer nu
ik kan je het oeuvre van Elly en Rikkert aanbevelen!quote:Op maandag 6 februari 2012 00:16 schreef wolfrolf het volgende:
Aha ditsoort ellende muziek hoeft van mij persoonlijk niet dus.
En winamp erin
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan je het oeuvre van Elly en Rikkert aanbevelen!
tisser? niet goddeloos genoeg?quote:
In ieder geval boven een graad of 10, dan wil m'n Polootje tenminste weer startenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is ook wel zo. zo af en toe vind ik het prima om met wind en regen tegen naar mn werk te wandelen, maar het liefste heb ik van de temperaturen dat je net in je tshirtje naar buiten kunt zonder dat je je meteen kapotzweet.
Niks tegen geloof. Ik wil het gewoon niet op 3FM horen ofzoquote:
kun je zn motor niet inpakken met iets?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
In ieder geval boven een graad of 10, dan wil m'n Polootje tenminste weer starten
och, de teksten hoor ik niet .als de muziek maar lekker isquote:Op maandag 6 februari 2012 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niks tegen geloof. Ik wil het gewoon niet op 3FM horen ofzo
Nee, helpt niets. Ik heb nog gevraagd of een standkachel ingebouwd kon worden, maar dat was ook geen oplossing. Ik hoop dat ze morgen bellen, benzineauto waarin ik nu rijd is duurquote:Op maandag 6 februari 2012 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kun je zn motor niet inpakken met iets?
gastank erin leggen!quote:Op maandag 6 februari 2012 00:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, helpt niets. Ik heb nog gevraagd of een standkachel ingebouwd kon worden, maar dat was ook geen oplossing. Ik hoop dat ze morgen bellen, benzineauto waarin ik nu rijd is duur
Zei ik vanmiddag ook tegen de eigenaar, ook daarop was het antwoord negatief... Net als mijn voorstel om onze auto's om te ruilenquote:
oude polo...vrij nieuwe golf......mmmmmquote:Op maandag 6 februari 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Zei ik vanmiddag ook tegen de eigenaar, ook daarop was het antwoord negatief... Net als mijn voorstel om onze auto's om te ruilen![]()
Vroeger deed hij daar niet moeilijk over, heb al eens een oude Golf met hem geruild
Trustenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
buh, ik ga toch maar eens mn bed opzoeken...
slaap lekker allemaal
Trustequote:Op maandag 6 februari 2012 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
buh, ik ga toch maar eens mn bed opzoeken...
slaap lekker allemaal
Jep en wel handig met die linkjes erbij. Volg het account alleen niet meer omdat het bij mij nogal m'n timeline overheerstquote:Op maandag 6 februari 2012 01:03 schreef FZN05 het volgende:
Even een vraagje, kennen jullie @Spotify3FM en zoja, wat vinden jullie er van?
bestaat al een ruime jaar en ik vind het nogal onnodig.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:03 schreef FZN05 het volgende:
Even een vraagje, kennen jullie @Spotify3FM en zoja, wat vinden jullie er van?
Dat account is van mij.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep en wel handig met die linkjes erbij. Volg het account alleen niet meer omdat het bij mij nogal m'n timeline overheerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |