Oh, over die herkansing waar ik gister een deel van '0 punten' had voor het multiple choice gedeelte had ik de docent gemaild, kreeg ik dit terug

:
quote:
Je antwoorden zaten in ieder geval niet bij het kladpapier en staan ook niet op het vragenformulier. Ik heb de onderwijsadministratie gevraagd om opheldering en laat het weten als er een antwoord komt.
Ja, goftedomme, die paupers van een surveillanten zijn dus mijn MC formulier kwijtgeraakt ofzo

Wtf

In ieder geval vandaag met een docent van een ander minorvak een gesprek gehad (was officieel 100% aanwezigheidsplicht voor het vak, en het is al de tweede week). Hij vroeg me naar mijn motivatie voor het vak, en zei na mijn verhaal dat het daarmee wel goed zat

Sluit gewoon erg goed aan bij mijn toekomstvisie qua werk.
Ik mocht daar gewoon instromen dus, en het vak bestaat uit het samenvatten+presenteren van een artikel, en een onderzoek in het laatste kwartaal. Dat onderzoek houdt in ieder geval in dat we bij een bedrijf langs moeten geloof ik, vak gaat over 'Interactie bij advisering', cultuurveranderingen en consultancy enzo. Wel interessant in ieder geval