Ik vond het wel nice dat ze met een soort van een found-footage een soort van hele film maakte, is weer eens iets andersquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:21 schreef whocares86 het volgende:
Na 8 seizoenen heb je die monster van de week afleveringen allemaal wel een keer gezien. Camcorders zijn lame en op hipsters zit ik ook niet te wachten.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:20 schreef larry91 het volgende:
Seizoen 1 beginnen. De verhaallijn loopt helemaal door. Seizoenen skippen kan noet. Zeker seizoen 2 niet.
Ok thanks, ik ga met seizoen 2 beginnen omdat ik seizoen 1 al heb gezienquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:20 schreef larry91 het volgende:
Seizoen 1 beginnen. De verhaallijn loopt helemaal door. Seizoenen skippen kan niet. Zeker seizoen 2 niet.
Dat is slim. Zeker omdat de finales van seizoen imho erg goed zijn! Seizoen 1 was idd niet heel super maar de serie groeit echt per seizoen!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:32 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ok thanks, ik ga met seizoen 2 beginnen omdat ik seizoen 1 al heb gezien
Net de eerste episode gekeken van seizoen 2, had 'm volgens mij al gezien maar damnnnnnnn.... Ik weet dus al wat ik de komende weken ga doen na mijn werk en sportenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:12 schreef larry91 het volgende:
[..]
Dat is slim. Zeker omdat de finales van seizoen imho erg goed zijn! Seizoen 1 was idd niet heel super maar de serie groeit echt per seizoen!
Goodbye social lifequote:Op zondag 28 oktober 2012 22:36 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Net de eerste episode gekeken van seizoen 2, had 'm volgens mij al gezien maar damnnnnnnn.... Ik weet dus al wat ik de komende weken ga doen na mijn werk en sportenMARATHON!
Vond het een van de weinige toffe fillers afgelopen 2 seizoenen. Andere insteek is altijd nicequote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:21 schreef whocares86 het volgende:
Na 8 seizoenen heb je die monster van de week afleveringen allemaal wel een keer gezien. Camcorders zijn lame en op hipsters zit ik ook niet te wachten.
Ik vind het wel tof, maar ach, ik ben fan van die hele serie...quote:Op donderdag 1 november 2012 20:27 schreef Tim86 het volgende:
Ben ik de enige die zich dood ergert aan die flashbacks met Sam. Buiten het feit dat ze eindeloos worden uitgemolken en dit hele gezever in 2 minuten verteld had kunnen worden is het kleurenfilter ook echt achterlijk..alsof ik naar Hallmark channel zit te kijken
Sam is ''overgrown'' Dean is een player.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:52 schreef timmmmm het volgende:
Ik weet na al deze seizoenen nog steeds nooit goed wie nou sam en dean is, als ik zo lees
Ik zie het allebei nog wel ergens naartoe werken...quote:Op donderdag 1 november 2012 20:55 schreef Tim86 het volgende:
Ze hebben allebei flashbacks met een kleurenfilter..die van Dean is donker/grijs en die van Sam is erg fel en warm. Bewust zo gedaan, maar waar die bij Dean tof is vind ik die van Sam echt lame. Verhaallijntjes waarbij hij een hond oppikt, dat meisje leert kennen, gaat klussen enzo zijn ook gewoon echt lame. Alsof ze de eps op moeten vullen omdat ze maar 30 minuten konden vullen.
Ik ook, ze zullen het niet voor niets zo duidelijk uitlichten....quote:Op donderdag 1 november 2012 20:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie het allebei nog wel ergens naartoe werken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |