abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107702054
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 01:37 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ok, dan klooi ik gewoon met die onboard Drive, die zal wel prima zijn!
Dat is het punt niet. Volgens mij snap je niet helemaal wat een FX-Loop doet. verrassend.
pi_107702070
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 01:38 schreef CoiLive het volgende:

[..]

Dat is het punt niet. Volgens mij snap je niet helemaal wat een FX-Loop doet. verrassend.
Daar gaat je Reverb/Delay/Chorus door meestal, dus ik dacht... Dan zal het ook wel werken met Drive, maar dit is dus niet het geval..
  dinsdag 7 februari 2012 @ 01:44:54 #153
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_107702087
Maar ik heb die 1x12 Fender gehad, gaat hard, niet fijn voor thuis, prima om met een band mee te komen qua volume en blijft op hard volume ookg ewoon clean. Zit een drive op die voor een niet buizen versterker toch best okee is. Leuke versterkertjes, maar geen huiskamer spul.
pi_107702103
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 01:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar ik heb die 1x12 Fender gehad, gaat hard, niet fijn voor thuis, prima om met een band mee te komen qua volume en blijft op hard volume ookg ewoon clean. Zit een drive op die voor een niet buizen versterker toch best okee is. Leuke versterkertjes, maar geen huiskamer spul.
Het is een 2x12 he?
bij mij in het studiotje komt hij te staan, maar hij gaat zo nu en dan mee voor band gebruik
pi_107702111
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 01:48 schreef Braddie het volgende:

[..]

Het is een 2x12 he?
bij mij in het studiotje komt hij te staan, maar hij gaat zo nu en dan mee voor band gebruik
Mijn 1x12 40watt transistor versterker ging ook mee naar optredens en die kwam zelfs nog net mee met de drummer (en die gast drumde echt belachelijk veel te hard) en is al veel te hard voor thuis. Is ook nog eens veel handzamer dan een 2x12 of 2x10. Zeker als ik kijk naar de muziek je jij leuk vindt is 20watt transistor als wel hard genoeg.
pi_107702128
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 01:51 schreef CoiLive het volgende:

[..]

Mijn 1x12 40watt transistor versterker ging ook mee naar optredens en die kwam zelfs nog net mee met de drummer (en die gast drumde echt belachelijk veel te hard) en is al veel te hard voor thuis. Is ook nog eens veel handzamer dan een 2x12 of 2x10. Zeker als ik kijk naar de muziek je jij leuk vindt is 20watt transistor als wel hard genoeg.
Ja, weet je wat het is?, ik moet met die band een aantal keer optreden(3 x) en gemiddeld hebben we 2 keer per week een repetitie, je moet dus je eigen spullen meenemen, en ook deze drummer drumt tè hard die slaat bijna door de vellen heen.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 01:56:02 #157
125915 Dribbel_
pi_107702137
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 01:48 schreef Braddie het volgende:

[..]

Het is een 2x12 he?
Precies, dus die gaat nóg harder. En geloof me, ik heb met behoorlijk wat drummers gespeeld waarvan sommige ook belachelijk hard drummen en die 1x12 komt al mee. Het gaat er hier niet om dat hij mee kan, het gaat erom dat het begin volume te hard is voor thuis.

Maar doe lekker wat je zelf wel.

Succes met je hernia
pi_107702162
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 01:56 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Precies, dus die gaat nóg harder. En geloof me, ik heb met behoorlijk wat drummers gespeeld waarvan sommige ook belachelijk hard drummen en die 1x12 komt al mee. Het gaat er hier niet om dat hij mee kan, het gaat erom dat het begin volume te hard is voor thuis.

Maar doe lekker wat je zelf wel.

Succes met je hernia
Ja, weetje, wat moet ik dan?, heb een optreden met de band, meerdere repetitie`s per week, kan wel een Vox VT40 kopen, kost hetzelfde(200 euro) maar dat lijkt me geen fijne oplossing..
pi_107702174
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 01:54 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, weet je wat het is?, ik moet met die band een aantal keer optreden(3 x) en gemiddeld hebben we 2 keer per week een repetitie, je moet dus je eigen spullen meenemen, en ook deze drummer drumt tè hard die slaat bijna door de vellen heen.
Wij speelden 2 keer in de week optredens in grote ruimtes zonder PA en dat hebben we het over heel erg zware hardcore trashcore punk (ik heb niks met sub-genres, maar even voor de illustratie). Dat is dus de achterkant van je drumstokken gebruiken en dat er per 5 optredens wel een vel doorheen ging, ook van de basdrum (niet om het goed te praten, want het was takke herrie en verschrikkelijk ;) ) maar leuk om te doen toen der tijd)

Jij vindt queen leuk, beetje u2 en andere aardig softe bands. Geloof me. Jij heb je zinnen op versterkers gezet die echt meer dan hard genoeg gaan. Als je harder wilt dan een echt harde drummer, dan raad ik je van harte oorbescherming aan (wat ik helaas niet had).

Ik ga er sowieso vanuit dat de meeste plekken waar jij gaat spelen toch wel een PA hebben, en zelfs als ze dat niet hebben dan kom je er echt wel. Geloof me. Echt geloof me hiermee.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2012 02:04:29 ]
  dinsdag 7 februari 2012 @ 02:06:22 #160
125915 Dribbel_
pi_107702181
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 02:02 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, weetje, wat moet ik dan?, heb een optreden met de band, meerdere repetitie`s per week, kan wel een Vox VT40 kopen, kost hetzelfde(200 euro) maar dat lijkt me geen fijne oplossing..
Jij moet absoluut helemaal doen wat je zelf wil.

Maar wat jij hier komt doen is bevestiging vragen, geen advies. Dat zijn 2 totaal verschillende dingen.
pi_107702184
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 02:04 schreef CoiLive het volgende:

[..]

Wij speelden 2 keer in de week optredens in grote ruimtes zonder PA en dat hebben we het over heel erg zware hardcore trashcore punk (ik heb niks met sub-genres, maar even voor de illustratie). Dat is dus de achterkant van je drumstokken gebruiken en dat er per 5 optredens wel een vel doorheen ging, ook van de basdrum (niet om het goed te praten, want het was takke herrie en verschrikkelijk ;) ) maar leuk om te doen toen der tijd)

Jij vindt queen leuk, beetje u2 en andere aardig softe bands. Geloof me. Jij heb je zinnen op versterkers gezet die echt meer dan hard genoeg gaan. Als je harder wilt dan een echt harde drummer, dan raad ik je van harte oorbescherming aan (wat ik helaas niet had).

Ik ga er sowieso vanuit dat de meeste plekken waar jij gaat spelen toch wel een PA hebben, en zelfs als ze dat niet hebben dan kom je er echt wel. Geloof me. Echt geloof me hiermee.
Ik geloof je op je woord, zit nu ook al stiekem de hele avond filmpjes te kijken van de Vox VT20/40+ want inderdaad, we hebben een P.A alleen in de oefenruimte niet, maar die muziek die julie speelde spelen wij niet, we spelen U2/Avril Lavigne/Queen/3DoorsDown/Jason Mrazz, en we lopen af en toe wat te klooien met effecten en kijken waar we uitkomen.
pi_107702192
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 02:06 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Jij moet absoluut helemaal doen wat je zelf wil.

Maar wat jij hier komt doen is bevestiging vragen, geen advies. Dat zijn 2 totaal verschillende dingen.
Dat weet ik, maar het is lastig... die Fender gaat te hard dus, net zoals die Vox buizen amps waar ik naar keek, zo`n klein voxje/rolandje is weer te zacht, die VT20/40+ van Vox lijken me dan wel weer ènorme value for money(Nou ga ik vrijdag naar feedback, dus die ga ik even testen)
pi_107702196
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 02:07 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik geloof je op je woord, zit nu ook al stiekem de hele avond filmpjes te kijken van de Vox VT20/40+ want inderdaad, we hebben een P.A alleen in de oefenruimte niet, maar die muziek die julie speelde spelen wij niet, we spelen U2/Avril Lavigne/Queen/3DoorsDown/Jason Mrazz, en we lopen af en toe wat te klooien met effecten en kijken waar we uitkomen.
Dat durf ik ook makkelijk aan met een 3 watt buizen versterker clean. Transistor versterkers breken al helemaal niet makkelijk op (op speaker breakup na, dus een 1x12), dus dat wordt ook een makkie.vanaf 10 a 15 watt.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 02:09:43 #164
125915 Dribbel_
pi_107702198
Het is gewoon puur wat je wilt. Ik gebruik geen versterkers thuis, puur om het feit dat ik er geen een ken die doet wat ik wil op een fatsoenlijk volume.
pi_107702215
Trouwens, als ik je zo hoor. 2x in de week repeteren met drummer zonder PA, en je hebt ambities en je wilt er meer mee. Oefenen versterkers heb je al gehad. Je weet een beetje welke kant je op wilt. Ik zou echt gaat voor een leuke 'hybride' versterker ala Line6 DT25 en je kunt volgens mij erg langer verder (zeker als je er een HD500 bij koopt). Het is even een klap geld, maar volgens mij ben jij dan heel erg lang gelukkig.
pi_107702235
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 02:13 schreef CoiLive het volgende:
Trouwens, als ik je zo hoor. 2x in de week repeteren met drummer zonder PA, en je hebt ambities en je wilt er meer mee. Oefenen versterkers heb je al gehad. Je weet een beetje welke kant je op wilt. Ik zou echt gaat voor een leuke 'hybride' versterker ala Line6 DT25 en je kunt volgens mij erg langer verder (zeker als je er een HD500 bij koopt). Het is even een klap geld, maar volgens mij ben jij dan heel erg lang gelukkig.
Zit net te mailen met een maat van me, hij raad me de Vox VT40+ aan, en met wat mazzel mag ik z`n GT-6 overkopen voor een vriendenprijsje, nou las ik dat die Vox ook een buis in de pre-amp heeft zitten, dat is wel prettig, en het is een 1x10" dus ook niet gek groot(En ik meen rond de 180 euro)

Dus dan ben ik volgens mij goedkoper klaar dan wat jij mij nu aanraad CoiLive, althans, alleen die HD500 is geloof ik al 499..

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2012 02:19:16 ]
pi_107702852
Ik wou nog advies geven, maar ik heb een 100 watt buizen fullstack thuis staan, dus dat is ook niet echt een betrouwbaar voorbeeld _O-
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 08:47:28 #168
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_107703644
Heb geboden op deze maar is niet beetje duur 385 ?

http://link.marktplaats.nl/525086416

heb ook om wat meer foto's en serie nummer enz gevraagd hopelijk reageerd hij snel
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_107703787
quote:
8s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 08:47 schreef genakt het volgende:
Heb geboden op deze maar is niet beetje duur 385 ?

http://link.marktplaats.nl/525086416

heb ook om wat meer foto's en serie nummer enz gevraagd hopelijk reageerd hij snel
Eerst betere foto's ze lijken wel met een 10 jaar oud mobieltje gemaakt te zijn ...
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_107703822
Heel duur het is een bolt on model. En de prijs is gebaseerd op de beste set neck modellen.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
  dinsdag 7 februari 2012 @ 10:19:07 #171
125915 Dribbel_
pi_107705415
Dean, kan je die ebut at enemy account van je niet deleten of plat leggen, het is een fucking irritante hartnekkige spambot geworden.
pi_107705425
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 10:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Dean, kan je die ebut at enemy account van je niet deleten of plat leggen, het is een fucking irritante hartnekkige spambot geworden.
PS4 online: micro_nl
pi_107705666
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 01:36 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Nice, hoe krijg je dat voor elkaar :D

[..]

Dat dus, je wil juist je pre amp een opdonder geven. Als je hem na je pre amp gooit heeft het weinig zin.
We staan alleen op de site(-stage), maar dit is wel lekkere promotie! :D

:P
pi_107706336
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 09:00 schreef Partingglass het volgende:
Heel duur het is een bolt on model. En de prijs is gebaseerd op de beste set neck modellen.
Nee, vind het een redelijke prijs. Iets aan de hoge kant, maar niet heel duur hoor, zijn erg fijne gitaren!
pi_107706408
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 10:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb het wederom doorgegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')