quote:Op zondag 5 februari 2012 16:28 schreef SoldMayor het volgende:
Vies vuil kanker Heracles.![]()
Hele dag weer verneukt.
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:32 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van de focus, anders was het mooi winterplaatje geweest
Vorige week wezen wokken, was de sambal opquote:Op zondag 5 februari 2012 17:33 schreef Kutstudent het volgende:
Voor Pjotr en Michaël, de Bourgondiërs.
Vandaag ook weer sinds tijden stuk geschaatst, tering dat eerste half uur is wennen en nog steeds ging het vrij kut.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:32 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van de focus, anders was het mooi winterplaatje geweest
In de club?quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:33 schreef Kutstudent het volgende:
Voor Pjotr en Michaël, de Bourgondiërs.
http://www.dumpert.nl/med(...)/fries_op_t_ijs.htmlquote:Op zondag 5 februari 2012 17:42 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Vandaag ook weer sinds tijden stuk geschaatst, tering dat eerste half uur is wennen en nog steeds ging het vrij kut.
Blablablaaaa.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:04 schreef Tauchmeister het volgende:
9gagPost die shit nou maar gewoon niet, want ik zie telkens op Reddit, Facebook, Dumpert en hier hetzelfde voorbijkomen.
Op de dunne stukken goed snelheid houdenquote:Op zondag 5 februari 2012 18:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)/fries_op_t_ijs.html
Haha noob, ik had die met m'n 5e potje al. En met gelijkwaardige teams.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:19 schreef SoldMayor het volgende:
Na 6 keer de wedstrijd Barcelona-VVV Venlo gespeeld te hebben, heb ik eindelijk met een omhaal gescoord.![]()
Archievement hunten jonguh.
Hahahahahahaquote:Op zondag 5 februari 2012 19:19 schreef SoldMayor het volgende:
Na 6 keer de wedstrijd Barcelona-VVV Venlo gespeeld te hebben, heb ik eindelijk met een omhaal gescoord.![]()
Archievement hunten jonguh.
Chill nummer.quote:
Die was wel redelijk jaquote:Op zondag 5 februari 2012 17:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Chelsea - man utd ook nog maar kijken dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |