quote:Op zondag 5 februari 2012 20:49 schreef Lesnar het volgende:
Wat was dat met Mike Goldberg, die zonder shirt aan zat rond te rennen?
Die reactie van Dana ook alsof hij water zag branden, zou er een filmpje van zijn?quote:
als dat zo was, dan heeft Dana dit allang zelf in het vuur gegooid, kale dictator dat hij is!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:09 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Die reactie van Dana ook alsof hij water zag branden, zou er een filmpje van zijn?
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:46 schreef slashdotter3 het volgende:
Waar kan je de judge scores vinden?
en herb dean dan, bij kosh waarschuwt hij alleen maar voor eyepoking en bij leeroy 1 waarschuwing en de 2de keer trekt ie 2 punten af, de moron, ik wist nog niet dat het eens kon!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:56 schreef kevin_ het volgende:
Condit en Greg Jackson.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godver wat heb ik me geïrriteerd aan het laffe wegloopgedrag van Condit en het domme scoren weer van de judges.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een gameplan is wat anders dan wegrennen, het liefst had nick dat ze als een bokszak in de ring blijven staanquote:Op maandag 6 februari 2012 00:00 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat een kutzooi zeg
Werdum - Nelson FotN omdat Condit de hele tijd aan het wegrennen was
Fucking onnodig dit.
Mooie vechtstijl heeft Condit opzich wel, maar wegrennen is geen vechten.
True maar dat deed Condit ook niet. Zijn gameplan was weglopen en wat legkicks en frontkicks to the body geven. Zo nu en dan een combinatie maar verder heeft die gast geen reet geraaktquote:Op maandag 6 februari 2012 00:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een gameplan is wat anders dan wegrennen, het liefst had nick dat ze als een bokszak in de ring blijven staan
dan kijk maar eens even naar fightmetric data hierboven!quote:Op maandag 6 februari 2012 00:16 schreef Hoogstaande het volgende:
Nee
[..]
True maar dat deed Condit ook niet. Zijn gameplan was weglopen en wat legkicks en frontkicks to the body geven. Zo nu en dan een combinatie maar verder heeft die gast geen reet geraakt
Dat zegt toch niets?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan kijk maar eens even naar fightmetric data hierboven!
dan heb je nick zijn busted face achteraf niet gezien, condit played the game en nick heeft zijn gameplan niet aangepast, veels te laat voor die td gegaan!quote:Op maandag 6 februari 2012 00:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat zegt toch niets?
Wat heeft hij nou voor damage gedaan of aanvallend echt laten zien? Geen reet. Nick Diaz ook niet qua strikes, maar die liep de hele tijd vooruit en heeft een takedown gescoord.
Thompson is trouwens een fucking ninja![]()
Lees dan even wat ik zeg maatquote:Op maandag 6 februari 2012 00:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan heb je nick zijn busted face achteraf niet gezien, condit played the game en nick heeft zijn gameplan niet aangepast, veels te laat voor die td gegaan!
bij gelijk score wel ja ,maar condit outstriked diaz en dat is niet des nicks, volgens mij wilde hij er al eerder mee kappen, alleen heeft ceasar hem omgepraat omdat hij er ook zelf vet aan verdiend!quote:Op maandag 6 februari 2012 00:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lees dan even wat ik zeg maat
Ze hebben beiden amper damage gedaan, omdat Condit de hele tijd wegliep.
Ik vond het an sich een kutgevecht, maar had hem zelf aan Nick gegeven op basis van octagoncontrol en de takedown.
Haha ja ik ook niet. Maar dat had met de ernst van de zaak te maken kennelijk, al slaat het nog steeds nergens op. Die gozer heeft ook een testicular contusion.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en herb dean dan, bij kosh waarschuwt hij alleen maar voor eyepoking en bij leeroy 1 waarschuwing en de 2de keer trekt ie 2 punten af, de moron, ik wist nog niet dat het eens kon!
Wel waarquote:Op maandag 6 februari 2012 09:51 schreef dapluiz het volgende:
Damn, rematch Overeem tegen Werdum als overeem verliest ? Battle of the knees
Hij heeft niet 1 keer Nelson gesmeekt om in ze guard te komen
Geen Diaz - Condit 2 aub, ik zie liever helemaal geen Greg Jackson vechters meer in de octagonquote:Op maandag 6 februari 2012 11:22 schreef incognitoomuch het volgende:
Godverdomme wat baalde ik gisteren zeg....
Helemaal omdat mijn wedje Diaz by Submission voor mijn neus voorbij waggelde...![]()
1 minuut... al was het 1 minuut langer geweest dan had Diaz gewonnen!
Ongeloofelijk ook dat nadat Diaz die kip eindelijk te pakken had gekregen en hem zonder problemen naar de grond had gebracht dat Condit gewoon gered is geweest door de bel...
En voor wat? Voor iemand die 5 rondes lang alleen maar aan het taggen en aan het rennen is geweest? Slim vechten zeg je? Dat is geen vechten man.... dat is gewoon punten scoren op een zogenaamde schoonheids prijs.Mijn respect voor Condit is bij deze gedaalt tot vries niveau.
Ik kan de reactie van Diaz ook zeker wel begrijpen! It's all a f*ckin dirty game! Echte vechters maken het af! Diaz VS Condit 2 MOET gewoon komen! Dan leg ik zo eigenwijs weer mijn geld op Diaz by Submission! Crank that chicken neck, Diaz!!! Doe het voor MMA!!
Trust me ik geloof dat 75% van de fans liever een rematch zien tussen Diaz VS Condit dan Condit VS GSP.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Geen Diaz - Condit 2 aub, ik zie liever helemaal geen Greg Jackson vechters meer in de octagon
Ja dat sowieso, Condit - GSP kijk ik ook niet denderend naar uit.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:44 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Trust me ik geloof dat 75% van de fans liever een rematch zien tussen Diaz VS Condit dan Condit VS GSP.
Diaz weet wat hij nu moet doen! Grijpen die kip en zo snel mogelijk submitten!
Als dit gebeurt, zou ik echt helemaal uit m'n panty schieten!quote:Op maandag 6 februari 2012 13:24 schreef incognitoomuch het volgende:
GSP pakt Condit en gaat gewoon Diaz uitdagen.
a-Where you at Nieck, a-where you at mothàr fogghàr
Kijkcijfers booming omhoog & Nick weer terug in de UFC. Krijgen we alsnog voor de kerst wat we willen..
Godver, ik wist niet dat afgelopen weekend een nieuwe serie van TUP begonquote:Op maandag 6 februari 2012 13:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Tussenstand seizoen 3 [1/10 events]
[ afbeelding ]
Had je nog een DM willen sturen maar ben het ook vergetenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:58 schreef Brawler het volgende:
[..]
Godver, ik wist niet dat afgelopen weekend een nieuwe serie van TUP begon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |