Nou ja, shit happens.. Had zelf ook beter moeten oplettenquote:Op maandag 6 februari 2012 16:03 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Had je nog een DM willen sturen maar ben het ook vergeten
beter opletten,knuffelbeerquote:Op maandag 6 februari 2012 15:58 schreef Brawler het volgende:
[..]
Godver, ik wist niet dat afgelopen weekend een nieuwe serie van TUP begon
2 kerels die van elkaar scheiden, daar lig ik niet wakker van!quote:Op maandag 6 februari 2012 18:38 schreef Tazmaniac het volgende:
Cris 'Cyborg' Santos Separates From Evangelista 'Cyborg' Santos
Teveel testosteron bij elkaar, dat botstquote:Op maandag 6 februari 2012 19:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
2 kerels die van elkaar scheiden, daar lig ik niet wakker van!
twitter:GeorgesStPierre twitterde op maandag 06-02-2012 om 19:32:00...I still hope to meet Nick Diaz in the Octagon one day. reageer retweet
Klopt te hoge verwachtingen inderdaad en gewoon een klote afloop... Diaz zag deze niet aankomen omdat er in dit geval geen vechter maar een punten junk voor zijn neus stond. Heeft hij hopelijk hiermee een hele belangrijke les geleert zodat we in de toekomst hopelijk nog wél GSP tegenover Diaz zullen zien staan. Want dat is uiteindelijk toch wat we allemaal liever willen zien gebeuren..?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zag Incognito much al huilie doen'punten scoren en weg lopen'
GSP tegen Condit, twee puntenjunks tegen elkaar. Dat zullen veel PPV's opleveren! Dana zag zijn koffer met $$$$$$$$ voor zijn ogen verdampen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:50 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Klopt te hoge verwachtingen inderdaad en gewoon een klote afloop... Diaz zag deze niet aankomen omdat er in dit geval geen vechter maar een punten junk voor zijn neus stond. Heeft hij hopelijk hiermee een hele belangrijke les geleert zodat we in de toekomst hopelijk nog wél GSP tegenover Diaz zullen zien staan. Want dat is uiteindelijk toch wat we allemaal liever willen zien gebeuren..?
Het is sportsentertainment en pointfighters worden over het algemeen niet gewaardeerd door de fans. Kijk maar naar een Fitch. Men kijkt vanwege het onverwachte element, het spektakel en het gevecht aan gaan als de moderne gladiator. Als Condit dan geen moment de intentie heeft om het gevecht aan te gaan is boring as fuck.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:59 schreef Geo4kant het volgende:
Diaz deed toch het zelfde? Op die sub attempt na.
Kijk nou naar Barao en Jorgenson, het was duidelijk dat ze elkaar niet zouden finishen, dan gaat Baroa cruisen of gewoon de stand up winnen.. hij krijgt hem niet KO (net als Werdum big country niet kon KO'en) .. zijn het dan punt fighters?
Diaz doet dit ook, hij scoort veel meer punten, soms KO'd hij iemand maar zijn stijl is gewoon mensen overwelmen met een groot volume van strikes, hij gaat niet balls out om iemand te KO'en.
Dit hoort erbij, dit is geen backyard brawl, het zijn technische fights.
Veel MMA fans komen nu heel erg over als geen finish = boring fight.
Plus.. je had veel geld op dit gevecht staan of beter gezegd op Diaz.. misschien is je beeld dan ook net wat meer getild naar Diaz
Ik snap het wel, maar daarom vraag ik me af waarom boxing zo populair is, want dat is alleen maar punten scoren en wegrennen.. Maar K1 is niet saai ook al komt er geen KO, grappling met mensen als Torres, Oleivera, Palhares etc is niet saai.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:08 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Het is sportsentertainment en pointfighters worden over het algemeen niet gewaardeerd door de fans. Kijk maar naar een Fitch. Men kijkt vanwege het onverwachte element, het spektakel en het gevecht in gaan. Als Condit dan geen moment de intentie heeft om het gevecht aan te gaan is boring as fuck
Dat ligt aan de intentie van de vechter en de fans zijn niet dom, zij zien dat. GSP had Hardy achteraf KO moeten slaan, maar hij was te voorzichtig en te calculerend. GSP wilde vooral niet verliezen in plaats van zijn plicht te doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar daarom vraag ik me af waarom boxing zo populair is, want dat is alleen maar punten scoren en wegrennen.. Maar K1 is niet saai ook al komt er geen KO, grappling met mensen als Torres, Oleivera, Palhares etc is niet saai.
En dat is het probleem met MMA, het is een sport maar ze willen het ook als entertainment zien en lijpe fights neerzetten.. maar als je fighters hebt die niet kunnen finishen of moeilijk zoals Fitch, Cruz e.d. wat moet je dan?
ik sla Dana 36x de rondte in, als hij dat flikt!quote:
Verbaast me helemaal niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |