Beetje tegenvaller ja.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:19 schreef Jajong het volgende:
Pff. Vond 'm net een beetje cool, gaat ie weer tof lopen doen met die Lord Jesus Christ.
Noob
Dacht ik net ook ja. Toe mark in yo face bitchquote:Op zondag 5 februari 2012 01:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
Die gaat ligt nog steeds KO van een bitchslap met de voet.
Op die een of andere manier kan ik 't van hun beter hebbenquote:Op zondag 5 februari 2012 01:20 schreef Rabieluh het volgende:
Al de Brazilianen ook, die hadden nooit hun tegenstander vermorzeld als ze jezus niet hadden gekend
Uiteraard. Maar het zag er zo nonchalant uitquote:Op zondag 5 februari 2012 01:20 schreef Jajong het volgende:
Maar dat een bitchslap noemen Splack. Die gast zag 'm totaal niet aankomen, en het eerste wat je leert bij een vechtsport zijn dat de harde klappen, de klappen die je niet ziet zijn.
Yeah, komt voor de maincard denk ik. RIP Gladiatorquote:Op zondag 5 februari 2012 01:21 schreef Hooidraad het volgende:
Ben trouwens benieuwd naar de nieuwe intro, is bij dit event al toch?
Vooral die Vitor Belfort heeft er een handje van, die dankt om de haverklap Jezusquote:Op zondag 5 februari 2012 01:20 schreef Rabieluh het volgende:
Al de Brazilianen ook, die hadden nooit hun tegenstander vermorzeld als ze jezus niet hadden gekend
True. Zo van 'Mjeh i'm just kicking you in the face a lil' bit, nothing fancy'quote:Op zondag 5 februari 2012 01:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar het zag er zo nonchalant uit
Goede bokser met defence slaat ook zo door die lage dekking heen denk ik ja, handen bijna op buikhoogte..quote:Op zondag 5 februari 2012 01:21 schreef Jajong het volgende:
Denk dat hij ook harder trapt dan het er misschien uit ziet.
Maargoed altijd als ik zo'n karatepikkie zie met zn handen zo laag... Ik weet niet hoor, Muay Thai > Karate all day. Kijk Shogun - Machida maar.
Precies dat jaquote:Op zondag 5 februari 2012 01:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
True. Zo van 'Mjeh i'm just kicking you in the face a lil' bit, nothing fancy'
bendo is het ergst!quote:Op zondag 5 februari 2012 01:22 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Vooral die Vitor Belfort heeft er een handje van, die dankt om de haverklap Jezus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |