Laten we eerst even beginnen met de MAINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN CARDquote:Op zondag 5 februari 2012 03:52 schreef roepdeman het volgende:
Ow Shit Pax! Je moet echt een paar undercard matches bekijken!![]()
je moet ook betalen, cheap ass!quote:Op zondag 5 februari 2012 03:54 schreef Jajong het volgende:
Flash Stream currently disabled for non-donors (Pro+)
WTF :SSSSSSSSSSSSSSSSS iemand een streampor?
Die vechtbeelden zijn tof, maar het voelt niet episch. Zal wel aan mij liggen.quote:Op zondag 5 februari 2012 04:02 schreef Jajong het volgende:
Hoezo, het symboliseert hoe Royce Gracie de bouw van de UFC is begonnen die culmineert in het toppunt, de frontkick KO van Anderson Silva. Epic imo. (Is Culmineert een woord in t Nederlands?)
Ik vind die afbrokkelende stenen en die slappe effecten een beetje afdoen aan de beelden. Ik twijfelde eerst nog of het geen CGI beelden waren.quote:Op zondag 5 februari 2012 04:02 schreef Jajong het volgende:
Hoezo, het symboliseert hoe Royce Gracie de bouw van de UFC is begonnen die culmineert in het toppunt, de frontkick KO van Anderson Silva. Epic imo. (Is Culmineert een woord in t Nederlands?)
Hahhah eens, wat een bazenbannerquote:Op zondag 5 februari 2012 04:05 schreef roepdeman het volgende:
Ze hadden dit erin moeten zetten en het was Legen...wait for it...Dary geweest:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |