Da's Tyson toch? :pquote:
Ja plus net een keer proberen te fakenquote:Op zondag 5 februari 2012 03:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Da's Tyson toch? :p
Die gast probeert het overigens wel een beetje te melken hoor. Steeds om point deduction vragen.
30-25quote:Op zondag 5 februari 2012 03:28 schreef roepdeman het volgende:
Damn!! Jammer dat hij hem niet heeft kunnen finishen. Wat denken we dat
Cecil Peoples zegt ?
Laten we eerst even beginnen met de MAINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN CARDquote:Op zondag 5 februari 2012 03:52 schreef roepdeman het volgende:
Ow Shit Pax! Je moet echt een paar undercard matches bekijken!![]()
je moet ook betalen, cheap ass!quote:Op zondag 5 februari 2012 03:54 schreef Jajong het volgende:
Flash Stream currently disabled for non-donors (Pro+)
WTF :SSSSSSSSSSSSSSSSS iemand een streampor?
Die vechtbeelden zijn tof, maar het voelt niet episch. Zal wel aan mij liggen.quote:Op zondag 5 februari 2012 04:02 schreef Jajong het volgende:
Hoezo, het symboliseert hoe Royce Gracie de bouw van de UFC is begonnen die culmineert in het toppunt, de frontkick KO van Anderson Silva. Epic imo. (Is Culmineert een woord in t Nederlands?)
Ik vind die afbrokkelende stenen en die slappe effecten een beetje afdoen aan de beelden. Ik twijfelde eerst nog of het geen CGI beelden waren.quote:Op zondag 5 februari 2012 04:02 schreef Jajong het volgende:
Hoezo, het symboliseert hoe Royce Gracie de bouw van de UFC is begonnen die culmineert in het toppunt, de frontkick KO van Anderson Silva. Epic imo. (Is Culmineert een woord in t Nederlands?)
Hahhah eens, wat een bazenbannerquote:Op zondag 5 februari 2012 04:05 schreef roepdeman het volgende:
Ze hadden dit erin moeten zetten en het was Legen...wait for it...Dary geweest:
[ afbeelding ]
IK KAN NIET BETALEN JOKERTquote:Op zondag 5 februari 2012 04:09 schreef Paxlie het volgende:
kanker op met dat gejank om streams. Alsof je die vijf en een halve euro niet kan missen
jij niet popje, maar de rest welquote:
Ook ik heb redenen om geen betaalde stream te kunnen nemen en even rustig aan met dat gekanker bittequote:Op zondag 5 februari 2012 04:09 schreef Paxlie het volgende:
kanker op met dat gejank om streams. Alsof je die vijf en een halve euro niet kan missen
gewoon een ziekte, sowieso is vragen om illegale content hier banwaardigquote:Op zondag 5 februari 2012 04:12 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Ook ik heb redenen om geen betaalde stream te kunnen nemen en even rustig aan met dat gekanker bitte
pedobear emo,lolquote:Op zondag 5 februari 2012 04:12 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Ook ik heb redenen om geen betaalde stream te kunnen nemen en even rustig aan met dat gekanker bitte
Aaww, een ochtendhumeurquote:Op zondag 5 februari 2012 04:09 schreef Paxlie het volgende:
Chill dat je je een beetje kunt inleven. En vragen om streams was hier nooit een probleem tot nuquote:Op zondag 5 februari 2012 04:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
gewoon een ziekte, sowieso is vragen om illegale content hier banwaardig
daarbij bepaal jij niet voor mij welke woorden ik wel en niet mag gebruiken
Gast mijn opa is eraan overleden, heeft geen hol met inleven te maken, eerder met jouw onvermogen om het los te koppelenquote:Op zondag 5 februari 2012 04:19 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Chill dat je je een beetje kunt inleven. En vragen om streams was hier nooit een probleem tot nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |