Dudequote:Op zondag 5 februari 2012 01:46 schreef slashdotter3 het volgende:
Kuiper heeft in ronde 2 overduidelijk ringcontrol. Natal heeft alleen weakass punches.
Khad het net genuanceerdquote:Op zondag 5 februari 2012 01:47 schreef Jajong het volgende:
DudeChauvinisme okay, maar zet die rood wit blauwe bril af
.
Trainer heeft groot gelijk, hij loopt em wel down, maar doet niks.
quote:Op zondag 5 februari 2012 01:50 schreef vivelafete het volgende:
Hij luistert in ieder geval goed naar zijn coach!
quote:Op zondag 5 februari 2012 01:50 schreef vivelafete het volgende:
Hij luistert in ieder geval goed naar zijn coach!
Jep. Als je iemand neer slaat moet je gewoon pouncen en als je niet meteen finished gewoon gaan staan.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
Klootzak. Als ie meteen was gaan staan, had ie de KO kunnen pakken
Ga je Fuel niet kijken? N00bquote:Op zondag 5 februari 2012 01:53 schreef Fenomeno het volgende:
Leuke pot, jammer.
Tot over 2 uur mannen
Volgens mij was dat meer schijn hoor, hij leek nog genoeg gas te hebben.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:54 schreef roepdeman het volgende:
Hij was wel kapot na de eerste ronde, dus nog genoeg ruimte om beter te wordenkomt wel goed met hem.
Kijk ik morgen terug, geen favs van me die moeten vechten en wil morgennacht ook nog superbowl zien.quote:
Kuipers healthbar ook redelijk goed hoor, die armtriangle zat goed.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:55 schreef Sinji het volgende:
Natal heeft duidelijk een veel grotere healthbar. Niet eerlijk
Dus?quote:Op zondag 5 februari 2012 01:55 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Kijk ik morgen terug, geen favs van me die moeten vechten en wil morgennacht ook nog superbowl zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |