Ebecilio linksback lijkt me wel wat. Dan kan hij eindelijk zijn energie kwijtquote:Op zondag 5 februari 2012 00:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anita sowieso RB, of hij moet van Rhijn er neerzetten.
Geen wonder dat de FdB hoopt op afgelasting.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Koppers-Blind-van Rhijn-Anita zal het wel worden, al hoop ik op Denswil.
Het is Utrecht maar.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:27 schreef eight het volgende:
[..]
Geen wonder dat de FdB hoopt op afgelasting.
Aanval is ook niet veel soeps met Ebecilio - De Jong - Ozbiliz?. Wat gaat De Jong zich weer eenzaam voelen met deze vleugels en een al falend middenveld. Ach gelukkig is Utrecht echt rampzalig en speelt Ajax thuis dus ik heb er nog al het vertrouwen in.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:27 schreef eight het volgende:
[..]
Geen wonder dat de FdB hoopt op afgelasting.
Geen sterk argument. Beargumenteer het nou toch eens. Van het niet beargumenteren heb je wel meer een handje heb ik allang gezien.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Op basis van wedstrijden kun je toch echt genoeg zien.
Ik ben ervan overtuigd dat dit de best mogelijke verdediging is. Anita en Blind in de verdediging is echt kansloos.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:17 schreef eight het volgende:
[..]
even serieus.. dat is toch niet echt de meest waarschijnlijke verdediging morgen?
quote:Op zondag 5 februari 2012 09:16 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Geen sterk argument. Beargumenteer het nou toch eens. Van het niet beargumenteren heb je wel meer een handje heb ik allang gezien.
Ozbilizquote:Op zondag 5 februari 2012 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
opstelling Ajax: Vermeer; Koppers, Blind, Van Rhijn, Anita; Eriksen, Enoh, Janssen; Ebecilio, De Jong, Özbiliz.
Blind, Ebecilioquote:Op zondag 5 februari 2012 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
opstelling Ajax: Vermeer; Koppers, Blind, Van Rhijn, Anita; Eriksen, Enoh, Janssen; Ebecilio, De Jong, Özbiliz.
Wat een kutopstelling weer...Fran blundert hier toch wel weer hoorquote:
wie moet er dan in de basis?quote:Op zondag 5 februari 2012 11:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Wat een kutopstelling weer...Fran blundert hier toch wel weer hoor
LODEIROquote:
Ik heb liever spelers uit de C1, dan Blind en Ebecilio.quote:
Zal ik maar in de basis gaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb liever spelers uit de C1, dan Blind en Ebecilio.
twitter:VerhoevenJeroen twitterde op zondag 05-02-2012 om 11:26:56Succes jongens!! Winnen is het beste antwoord #AjaUtr reageer retweet
Dan kan hij daar een pizza op etenquote:Op zondag 5 februari 2012 11:47 schreef Evertjan het volgende:
twitter:VerhoevenJeroen twitterde op zondag 05-02-2012 om 11:26:56Succes jongens!! Winnen is het beste antwoord #AjaUtr reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |