SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat spuisels over de relletjes met cruijff en coSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Janssen staat toch wel in de basisquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:35 schreef TJV het volgende:
Cillessen
Ligeon-Van Rhijn-Denswil-Koppers
Eriksen-Anita-Lodeiro
De Sa-De Jong-Ozbiliz
Zou toch een stunt zijn als we morgen zo spelen.
Je schreef eerder:quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:35 schreef TJV het volgende:
Cillessen
Eriksen-Anita-Lodeiro
De Sa-De Jong-Ozbiliz
Tijd tekort man, tijd tekort.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
TT klopt niet... het hoort te zijn 'Ajax kampioenen 2011-2012'
Is zou deze opstelling ook wel willen zien als we tegen de B'tjes moetenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:37 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Je schreef eerder:
Ik ben het met je eens, maar dan meer om speltechnische redenen.
Tsja, op linksbuiten vind ik Sulejmani nog wel te pruimen, maar op rechts kan het echt niet meer.
De opstelling van jou zou ik graag willen zien. Maar helaas, gaat hem niet worden.
Je kan er lacherig om doen, mij heb je er niet mee hoor, maar dit elftal zou het niet slechter doen dan het gedrocht wat De Boer al zovaak heeft opgesteld. Zij willen tenminste naar voren voetballen en winnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is zou deze opstelling ook wel willen zien als we tegen de B'tjes moeten
Veel plezier met Blind, Jansen en Ebecilio. Non-Ajacied.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; jij wil alleen maar naar voren voetballen, en wil het liefst aanvallers als verdedigers gebruiken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:41 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Je kan er lacherig om doen, mij heb je er niet mee hoor, maar dit elftal zou het niet slechter doen dan het gedrocht wat De Boer al zovaak heeft opgesteld. Zij willen tenminste naar voren voetballen en winnen.
Non-ajaciedquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:43 schreef TJV het volgende:
[..]
Veel plezier met Blind, Jansen en Ebecilio. Non-Ajacied.
Aha, wat is er mis met die opstelling?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; jij wil alleen maar naar voren voetballen, en wil het liefst aanvallers als verdedigers gebruiken.
[..]
Non-ajacied
Zou het ook zo doen, alleen dan Serero of Aissati in plaats van de Sa. Gaat sowieso niet gebeuren, Ligeon niet bij de selectie. De Sa ook niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:35 schreef TJV het volgende:
Cillessen
Eriksen-Anita-Lodeiro
De Sa-De Jong-Ozbiliz
Eriksen en Lodeiro zullen elkaar in de weg lopen. Eriksen moet je alle vrijheid geven.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aha, wat is er mis met die opstelling?
De Jong kan redelijk kaatsen maar niet normaal een balletje met enig tempo rondspelen, niets voor op het middenveld.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eriksen en Lodeiro zullen elkaar in de weg lopen. Eriksen moet je alle vrijheid geven.
Dan heb ik liever Lodeiro in de spits, en De Jong als middenvelder.
Plus rent alleen maar diep.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:02 schreef TJV het volgende:
[..]
De Jong kan redelijk kaatsen maar niet normaal een balletje met enig tempo rondspelen, niets voor op het middenveld.
Lodeiro kan niet langere afstanden dan 10 meter overbruggen. Leuk op het middenveld.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:02 schreef TJV het volgende:
[..]
De Jong kan redelijk kaatsen maar niet normaal een balletje met enig tempo rondspelen, niets voor op het middenveld.
Lodeiro is de speler met meeste stamina van de selectie?quote:Op zondag 5 februari 2012 00:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lodeiro kan niet langere afstanden dan 10 meter overbruggen. Leuk op het middenveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |