Oke poelie, ik heb nog Mona pudding en cakejes.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is bijna 22:30, tijd voor de volgende maaltijd.
Precies, niets mis mee. Mannen die dat niet doen zijn gewoon hommo (ze willen waarschijnlijk niet aan de vrouw) of laten mama elke week schoonmakenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echte mannen doen dat ook gewoon.
Ik eiste een broodje met ei.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke poelie, ik heb nog Mona pudding en cakejes.
Op elk gebied ja?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:28 schreef Pussymeister het volgende:
Wat is er mis mee? Mannen zijn toch op elk gebied wat mogelijk is voor een geslacht beter in alles?
Moet ik weer gaan bakken hoor. Jeeeemig.quote:
Neeeeee. Neenee. Hoe kom je daar nou bij?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:28 schreef Pussymeister het volgende:
Wat is er mis mee? Mannen zijn toch op elk gebied wat mogelijk is voor het geslacht beter in alles?
Noujaaaa. Wat moet er schoongemaakt worden?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:33 schreef NotYou het volgende:
Bah TS, wat een smeerboel is 't hier. Kun je niet schoonmaken ofzo?
Roerei graag.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Moet ik weer gaan bakken hoor. Jeeeemig.
Vooruit maar weer. 2 eieren? Hele dooiers?
Inderdaad. Van die luie flikkers die alles voor lief nemenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies, niets mis mee. Mannen die dat niet doen zijn gewoon hommo (ze willen waarschijnlijk niet aan de vrouw) of laten mama elke week schoonmaken
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk, ik ben er voor je!!!!Wie wil er nou neuken met keizer Palpatine?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met wie?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:56 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Wie wil er nou neuken met keizer Palpatine?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |