je hebt helemaal gelijk, ik ben er voor je!!!!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:18 schreef Tamashii het volgende:
Tegen vrouwen!
En al helemaal op FOK! he. Waar er toch best wat vrouwen rondlopen. Ik moet mezelf altijd verdedigen en daar word ik zo moe van. Dat kan niet he, want ik moet hier ook nog het huishouden doen en koken verdomme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:18 schreef Tamashii het volgende:
want ik moet hier ook nog het huishouden doen en koken verdomme.
dat past inderdaad beter bij vrouwen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:18 schreef Tamashii het volgende:
ik moet hier ook nog het huishouden doen en koken verdomme.
Schandalig dat vrouwen in hun keukens internet hebben!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:18 schreef Tamashii het volgende:
Tegen vrouwen!
En al helemaal op FOK! he. Waar er toch best wat vrouwen rondlopen. Ik moet mezelf altijd verdedigen en daar word ik zo moe van. Dat kan niet he, want ik moet hier ook nog het huishouden doen en koken verdomme.
Klopt vandaar tegen de overheid dan maar!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:20 schreef BasEnAad het volgende:
Alle onzekere mensen moeten zich afzetten tegen iets, een provincie, hyves, vrouwen, een voetbalclub... het is altijd wat
Ja effetjes dan. Eten zit al in mijn man zijn buik en het huis ruikt naar lavendel en limoen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:20 schreef Pharkus het volgende:
Vanavond heb je wel tijd om je te verdedigen?
Zeg meneer, alles is al gedaan hoor!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Schandalig dat vrouwen in hun keukens internet hebben!
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk, ik ben er voor je!!!!Dankjewel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier word ik een heel blij huisvrouwtje van.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Er ligt hier anders geen broodje ei op mijn bureau.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zeg meneer, alles is al gedaan hoor!
Hoezo moet jij je eigenlijk altijd verdedigen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zeg meneer, alles is al gedaan hoor!
Een broodje ei? Heb verdomme een heel driegangen menu op tafel gezet vanavond!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er ligt hier anders geen broodje ei op mijn bureau.
Ja tegen die eikels. Vrouwen worden onderdrukt net als de negers in Afrika voor Nelson Mandela (1994).quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoezo moet jij je eigenlijk altijd verdedigen?
Het is bijna 22:30, tijd voor de volgende maaltijd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een broodje ei? Heb verdomme een heel driegangen menu op tafel gezet vanavond!
Welke eikels?? Namen!!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja tegen die eikels. Vrouwen worden onderdrukt net als de negers in Afrika voor Nelson Mandela (1994).
De overheid naait je in het dagelijks leven, in tegenstelling tot de onderwerpen die ik opnoemde. Dus ja, tegen de overheid!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:22 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Klopt vandaar tegen de overheid dan maar!
Echte mannen doen dat ook gewoon.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:25 schreef LompeHork het volgende:
Neehoor, ik doe het huishouden en ik kook. Met liefde zelfs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |