Hij kwam hier gisteren binnen en er staat zo ongelofelijk veel unreleased materiaal op dat ie voor mij de prijs wel waard is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:39 schreef OMG het volgende:
Ik vind Motorpsycho een superband, ben best een muziekverzamelnerd, maar dit soort dingen laat ik toch vaak liggen. Als ik Blissard nou nog niet had (en / of een groter muziekbudget had), dan had ik 'em wel besteld.
Misschien dat als ik 'em over een half jaar zie, als ik weer eens in Nederland ben, meeneem. De muziekwinkel waar ik wekelijks kwam had daar een flink Motorpsycho vak.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:28 schreef bartrid het volgende:
[..]
Hij kwam hier gisteren binnen en er staat zo ongelofelijk veel unreleased materiaal op dat ie voor mij de prijs wel waard is.
Helaas voor mij, 24-5 ben ik pas in Nederland.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:20 schreef bartrid het volgende:
13-5 in de Melkweg, 14-5 in het Burgerweeshuis.
Net te laat dan. Ik heb die hele week vrij dus ik ga het Burgerweeshuis maar eens proberen. En misschien Paradiso.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:38 schreef OMG het volgende:
[..]
Helaas voor mij, 24-5 ben ik pas in Nederland.
ook net geprobeerd, maar ze accepteren helaas alleen iDeal. Dat gaat wat lasting zonder nederlandse bankrekening. Even kijken wat ik kan regelen...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:55 schreef Olieeee het volgende:
Zo, ticket voor Burgerweeshuis in de pocket. Nu al erg veel zin in!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |