SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
[ Bericht 1% gewijzigd door Vaseline_ op 04-02-2012 22:57:20 ]![]()
Een soort Proefkonijnensetting, waarbij wij als bazen de trap af komen lopen om het feest (Heineken Music Hall) officieel te openen, vergezeld met Fernandes-chicks in bunny-outfits, een zak wiet waarmee je de buidel van een kangaroo kan vullen en flessen dure champagne die gekoeld staan om gepopt te worden. Vervolgens helikopteren wij gebroederlijk en linedancen we de horlepiep, gewoon, omdat het kanquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat voor jubileum feest geven we?.
![]()
Waarom zie ik dit voor me.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een soort Proefkonijnensetting, waarbij wij als bazen de trap af komen lopen om het feest (Heineken Music Hall) officieel te openen, vergezeld met Fernandes-chicks in bunny-outfits, een zak wiet waarmee je de buidel van een kangaroo kan vullen en flessen dure champagne die gekoeld staan om gepopt te worden. Vervolgens helikopteren wij gebroederlijk en linedancen we de horlepiep, gewoon, omdat het kan.
All good things are wild and free.![]()
Wauw.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een soort Proefkonijnensetting, waarbij wij als bazen de trap af komen lopen om het feest (Heineken Music Hall) officieel te openen, vergezeld met Fernandes-chicks in bunny-outfits, een zak wiet waarmee je de buidel van een kangaroo kan vullen en flessen dure champagne die gekoeld staan om gepopt te worden. Vervolgens helikopteren wij gebroederlijk en linedancen we de horlepiep, gewoon, omdat het kan.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Deze vergelijking.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
een zak wiet waarmee je de buidel van een kangaroo kan vullen![]()
![]()
Ik hou van je.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Dat ging diep, Mike.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jawel, je keek.![]()
Sweet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
In het kader van klachten over Facebookgebruikers die het als een soortement van Twitter gebruiken.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Mensen die hun Twitter doorlinken naar Facebook en ook nog een Facebookstatus maken over dezelfde bezigheid.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:39 schreef Chocolatebear het volgende:
In het kader van klachten over Facebookgebruikers die het als een soortement van Twitter gebruiken.
[ afbeelding ]I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
The fuck zit er op je hoofd?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
full stops and exclamation marks![]()
Die foto van jouquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dit dat.
Kijk mij zielig zijn en mensen nieuwschierig maken en dan vervolgens niet uitleggen!
![]()
Zulke mensen zijn echt hinderlijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee dit dat.
Kijk mij zielig zijn en mensen nieuwschierig maken en dan vervolgens niet uitleggen!
Ja gek, die passief-agressieve updates kan ik echt niet tegen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee dit dat.
Sexyheid.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:46 schreef Chocolatebear het volgende:
SexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(no homo)quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kænker, jij ziet er zelfs lam nog smooth uit.
![]()
You get sloppy drunk, I stay whiskey neat.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kænker, jij ziet er zelfs lam nog smooth uit.
Vind ik weer Kinderachtig dat je dat zegt, Gambinoquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
You get sloppy drunk, I stay whiskey neat..
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vind ik weer Kinderachtig dat je dat zegt, Gambino.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon zorgen dat wanneer die niggers willen chillen ze gewoon jouw kant op moeten komen.quote:
Tevens, Hoi meneer Stolichnaya. Wat heb ik u lang niet meer gezien.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Is een verjaardag, kan moeilijk regelen dat ze het hier gaan vieren vrees ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Gewoon zorgen dat wanneer die niggers willen chillen ze gewoon jouw kant op moeten komen. [ afbeelding ]
Tevens, Hoi meneer Stolichnaya. Wat heb ik u lang niet meer gezien.
Doe je Stoli de groeten.
Ik heb zin om Superbad weer te zien.
MClovin'quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb zin om Superbad weer te zien.![]()
Oh shit, check 1:36.
http://www.flabber.nl/weblog/video/bbqpower-party-time-10363
Nationale aandacht, nigger.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb zin om Superbad weer te zien.![]()
![]()
Ja sjonge, ik dacht dat we jou gingen zien.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:07 schreef Chocolatebear het volgende:
Oh shit, check 1:36.
http://www.flabber.nl/weblog/video/bbqpower-party-time-10363
Nationale aandacht, nigger.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Voor bewegend beeld moet je FOK! goed afstruinen, daar staat vast nog wel iets. En anders moet je Redtube checken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja sjonge, ik dacht dat we jou gingen zien.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Stolichnaya wodka, daar heb ik gekke dingen van gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Gewoon zorgen dat wanneer die niggers willen chillen ze gewoon jouw kant op moeten komen. [ afbeelding ]
Tevens, Hoi meneer Stolichnaya. Wat heb ik u lang niet meer gezien.
Deathlift or Die.![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Voor bewegend beeld moet je FOK! goed afstruinen, daar staat vast nog wel iets. En anders moet je Redtube checken.Redtube it is.
Hetzelfdequote:
redtubequote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Voor bewegend beeld moet je FOK! goed afstruinen, daar staat vast nog wel iets. En anders moet je Redtube checken.xtremetube it is
Ik ben sinds O&N redelijk sober geweest en ben nu echt weer een slechte drinker. Ik moet meer oefenen.....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Stolichnaya wodka, daar heb ik gekke dingen van gedaanThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dan ga ik aan de snoepsens, jij drankorgel.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ook goedquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dan ga ik aan de snoepsens, jij drankorgel.![]()
Titi, ga je vanavond de stad in?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Hmm denk het niet ben nu in Arnhem, vriendinnen gaan Nijmegen in en geen zin om te reizenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ook goed![]()
Titi, ga je vanavond de stad in?
Jij?All good things are wild and free.![]()
Whehe, zoveel moeite ook om even van Arnhem naar Nijmegen te reizen. Luilakquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm denk het niet ben nu in Arnhem, vriendinnen gaan Nijmegen in en geen zin om te reizen
Jij?
Ik twijfel. Ik zou eigenlijk niet gaan vandaag omdat ik geld voor volgende week moet besparen enzo, maar ik heb wel zin in Manhattan eigenlijk
Arnhemmmm!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, zoveel moeite ook om even van Arnhem naar Nijmegen te reizen. Luilak
Ik twijfel. Ik zou eigenlijk niet gaan vandaag omdat ik geld voor volgende week moet besparen enzo, maar ik heb wel zin in Manhattan eigenlijk![]()
Nee Doetinchem, maar ik ben heel vaak in arnhem. Veel vriendjes en vriendinnetjes van mij wonen erquote:
*ik zoek ook al heel lang naar woonruimte, maar niet actief genoeg![]()
![]()
Ah, tof! Doetinchem kom ik ook regelmatigquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee Doetinchem, maar ik ben heel vaak in arnhem. Veel vriendjes en vriendinnetjes van mij wonen er
*ik zoek ook al heel lang naar woonruimte, maar niet actief genoeg
Ga je vaak uit in Arnhem?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Oh een vriendin van mij biedt 2 kamers aan in Den Haag. Interesse? Leuk bij Chantal enzoquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee Doetinchem, maar ik ben heel vaak in arnhem. Veel vriendjes en vriendinnetjes van mij wonen er
Jawel, je keek.![]()
Hihiquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, zoveel moeite ook om even van Arnhem naar Nijmegen te reizen. Luilak
Ik twijfel. Ik zou eigenlijk niet gaan vandaag omdat ik geld voor volgende week moet besparen enzo, maar ik heb wel zin in Manhattan eigenlijkVeel te slecht weer om dat hele eind te reizen.
Ja Manhattan zat ik ook al aan te denken. Maar zit nu als een echte catlady met de kat op schoot achter de laptop
Wtf moet je in Doetinchemquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, tof! Doetinchem kom ik ook regelmatig
Ga je vaak uit in Arnhem?
Wat is vaak? Ik ga woensdag weer, wodkawoensdag bij dollarsNo thanksquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:10 schreef jna het volgende:
[..]
Oh een vriendin van mij biedt 2 kamers aan in Den Haag. Interesse? Leuk bij Chantal enzo![]()
![]()
Daar komt mijn vriend vandaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
*ik zoek ook al heel lang naar woonruimte, maar niet actief genoegAll good things are wild and free.![]()
Ook naar vrienden. Veel meer is er niet echt te doen ookquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wtf moet je in Doetinchem
Wat is vaak? Ik ga woensdag weer, wodkawoensdag bij dollars![]()
Ah, is dat tof? Daar kom ik echt nooit. Wodkawoensdag klinkt goed thoWhehe, goede besteding van je zaterdagavond jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
HihiVeel te slecht weer om dat hele eind te reizen.
Ja Manhattan zat ik ook al aan te denken. Maar zit nu als een echte catlady met de kat op schoot achter de laptopNiet dat ik iets veel leukers aan het doen ben tho.
Ken jij ene Ruth uit Nijmegen?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Als je goedkoop dronken wilt worden is het leuk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ook naar vrienden. Veel meer is er niet echt te doen ook![]()
Ah, is dat tof? Daar kom ik echt nooit. Wodkawoensdag klinkt goed tho![]()
Dan vind ik het leuk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als je goedkoop dronken wilt worden is het leuk.Vrouw.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Waarschijnlijk niet, want ik ga donderdag, vrijdag en zaterdag uit in Amsterdamquote:Misschien de week daarop.
Of is het niet elke week?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ja is elke weekquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, want ik ga donderdag, vrijdag en zaterdag uit in AmsterdamMisschien de week daarop.
Of is het niet elke week?![]()
![]()
Haha wie dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:18 schreef Milou__ het volgende:
Tlic, ik ken hem niet.. maar ik heb wel een gemeenschappelijke fb friendAll good things are wild and free.![]()
Misschien ben ik er dan binnenkort wel. Moet je maar even laten weten als je gaatquote:
Doe ikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Misschien ben ik er dan binnenkort wel. Moet je maar even laten weten als je gaat![]()
![]()
Ja sjonge, dan is het toch niet wodkawoensdag.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:23 schreef tliciouz het volgende:
Ja doe dan of vrijdag of zaterdag dan kan ik ook meeThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Dan maak ik er wel wodkaweekend van.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja sjonge, dan is het toch niet wodkawoensdag.All good things are wild and free.![]()
Dan is het geen wodka-woensdag. Maar iam in!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:23 schreef tliciouz het volgende:
Ja doe dan of vrijdag of zaterdag dan kan ik ook mee![]()
Ik doe met je meequote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan maak ik er wel wodkaweekend van.
Of jij komt even uit je comfortzone en gaat de rest van Nederland verkennen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja verdikke komen jullie es een avondje naar amsterdam?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Wat moet ik daar nou weer doenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:30 schreef tliciouz het volgende:
Ben je wel eens naar extase in Nijmegen geweest Jum?? Maar nee dus. Jij wel
?
Ik ga, buiten Waalhalla en Matrixx, nauwelijks uit in Nijmegen eigenlijk.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ey voor de OP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, nouuuu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:42 schreef Milou__ het volgende:
Ey voor de OP!Leuk! Heb je badeendjes in je jacuzziSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:43 schreef Juminelle het volgende:
Ja, nouuuu
Knoei je nu wijn op je uggs? Ach nog 20 paar over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Leuk! Heb je badeendjes in je jacuzzi?
Ja al heel lang niet meer geweest, goed 4 jaar terug. Wat een tentquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nou weer doen? Maar nee dus. Jij wel
?
Ik ga, buiten Waalhalla en Matrixx, nauwelijks uit in Nijmegen eigenlijk.
yessrquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:43 schreef Juminelle het volgende:
Leuk! Heb je badeendjes in je jacuzzi?
![]()
![]()
Vriendin van me probeerde wijn in dat glas te schenken.. Hoe wasted ben je danquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Knoei je nu wijn op je uggs? Ach nog 20 paar over.?
Maar ik geef geen fuck eigenlijk, die dingen draag ik toch alleen nog maar binnenshuis omdat ik er op uitgekeken ben
Welke maat had je ook alweer? Grapje.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Vriendin van me probeerde wijn in dat glas te schenken.. Hoe wasted ben je dan?
Maar ik geef geen fuck eigenlijk, die dingen draag ik toch alleen nog maar binnenshuis omdat ik er op uitgekeken benAll good things are wild and free.![]()
Whehe, maat 36.5/37.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Welke maat had je ook alweer? Grapje.
Bij de Smits zijn of waren ze heeel erg afgeprijsd trouwens
Gelijk heb je, doe ik ook. Alhoewel, ze zijn wel lekker warm voor nu met die kou enzoquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Vriendin van me probeerde wijn in dat glas te schenken.. Hoe wasted ben je dan?
Maar ik geef geen fuck eigenlijk, die dingen draag ik toch alleen nog maar binnenshuis omdat ik er op uitgekeken ben
Ik heb de hele avond in de keuken gestaan, taarten bakken. Dit was de eerste taart..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar.. het was niet precies wat ik wilde, vandaar de volgende taartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jumi is ook wel een diehard he, gewoon doorposten op FOK! terwijl d'r vriendinnen er al zijn.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:03 schreef junamii het volgende:
[..]
Gelijk heb je, doe ik ook. Alhoewel, ze zijn wel lekker warm voor nu met die kou enzo
Ik heb de hele avond in de keuken gestaan, taarten bakken. Dit was de eerste taart..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar.. het was niet precies wat ik wilde, vandaar de volgende taartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer mogen we komen proeven?
Jawel, je keek.![]()
Wauw, die taartenHehe, ik zit hier gewoon als een addict met de laptop op schoot op de bankquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:05 schreef Chocolatebear het volgende:
Jumi is ook wel een diehard he, gewoon doorposten op FOK! terwijl d'r vriendinnen er al zijn.
Zo zit ik eigenlijk ookquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:05 schreef Chocolatebear het volgende:
Jumi is ook wel een diehard he, gewoon doorposten op FOK! terwijl d'r vriendinnen er al zijn.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:07 schreef Juminelle het volgende:
Wauw, die taarten
[..]
Hehe, ik zit hier gewoon als een addict met de laptop op schoot op de bankOnbeschaamd jullie.quote:Sociale suïcide wanneer ze zien op welke site je zit he!
ONBESKOFT!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Onbeschaamd jullie.Sociale suïcide wanneer ze zien op welke site je zit he!
Jawel, je keek.![]()
Ik klik FOK! telkens wegquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Verder ben ik ongeveer de enige die nog niet wasted is, dus zo'n probleem is het niet.
Kijkt er iemand MTV? Die negerWat een schatje.
Niemand kent FOK!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:13 schreef Chocolatebear het volgende:
JUDESKA KONJOquote:![]()
Kofi is wel aan aanquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Niemand kent FOK!
[..]
JUDESKA KONJOJawel, je keek.![]()
Omdat ik volledig gestrekt ga door deze.
Props naar Vasje d'r FoBo.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
voor jou;quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:35 schreef Chocolatebear het volgende:
Omdat ik volledig gestrekt ga door deze.
[ afbeelding ]
Props naar Vasje d'r FoBo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe stoer met je mee.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:46 schreef Ethanolic het volgende:
Ben ik stoer dat ik nu al in bed lig?![]()
Ik had honger. Totdat ik net iemand, bij barca - sociedad, op busquets zn knie zag gaan staan waarna je het bot en de spieren helemaal open zag liggen
Jawel, je keek.![]()
Ahh, ik had genoeg te doen. Kon me echter echt niet aanzetten tot iets leuks vanavond.Deathlift or Die.![]()
Wutt? Details?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:50 schreef jna het volgende:
Ik had honger. Totdat ik net iemand, bij barca - sociedad, op busquets zn knie zag gaan staan waarna je het bot en de spieren helemaal open zag liggenDeathlift or Die.![]()
Wat wat? Busquets naar de kleaut?quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Iemand ging op zn knie staan (per ongeluk) toen ie op de grond lag. Maar het kan ook alleen een vleeswond zijn als ie geluk heeftquote:Jawel, je keek.![]()
Ik hoop het, lelijke ransaapquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat wat? Busquets naar de kleaut?
Buskkquets.Deathlift or Die.![]()
fuckkkquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:50 schreef jna het volgende:
Ik had honger. Totdat ik net iemand, bij barca - sociedad, op busquets zn knie zag gaan staan waarna je het bot en de spieren helemaal open zag liggen
Dat is geen vervelen, dat is gewoon puur genietenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:51 schreef jna het volgende:
[..]
Wanneer gaan we op de Malediven ons vervelen?![]()
![]()
Vervelen op de Maladiven? Hoedan?!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:51 schreef jna het volgende:
[..]
Wanneer gaan we op de Malediven ons vervelen?![]()
Ja, als je te lang op het strand hebt gelegen. Dat je denkt: ik ga nu ff in mn hangmat liggenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Vervelen op de Maladiven? Hoedan?!
Jawel, je keek.![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:55 schreef Gridlok het volgende:
Ik krijg altijd harde nipples van dit weer.
heerlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:56 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, als je te lang op het strand hebt gelegen. Dat je denkt: ik ga nu ff in mn hangmat liggen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Brrrrr.. Ik liep vandaag 07:30 buiten, ik dacht dat ik doodging van de kouquote:Op zondag 5 februari 2012 00:10 schreef jna het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het hier vannacht weer -25 ofzo![]()
![]()
Moet je ook niet doenquote:Op zondag 5 februari 2012 00:17 schreef junamii het volgende:
[..]
Brrrrr.. Ik liep vandaag 07:30 buiten, ik dacht dat ik doodging van de kouJawel, je keek.![]()
Ik win toch de loterij, dat hadden we al uitgebreid besprokenquote:Op zondag 5 februari 2012 00:20 schreef junamii het volgende:
[..]
Werk enzo.. hoe moet ik anders een reis naar de Maladiven betalen?Jawel, je keek.![]()
Ik meld me morgen ziekquote:Op zondag 5 februari 2012 00:21 schreef jna het volgende:
[..]
Ik win toch de loterij, dat hadden we al uitgebreid besproken![]()
![]()
Dat werd toch eigenvermogen voor MJNA?quote:Op zondag 5 februari 2012 00:21 schreef jna het volgende:
[..]
Ik win toch de loterij, dat hadden we al uitgebreid besproken![]()
Jij denkt dat ik nog ga werken als ik miljonair ben?quote:Op zondag 5 februari 2012 00:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat werd toch eigenvermogen voor MJNA?Jawel, je keek.![]()
Ja beter pomp je het in MJNA anders moet je toch alles afgeven. Belasting enzoquote:Op zondag 5 februari 2012 00:35 schreef jna het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik nog ga werken als ik miljonair ben?![]()
Ben een weekendje alleen thuis en de taarten van vandaag zijn nog over, laat staan als ik nog meer maakquote:![]()
![]()
Wie zijn al deze newfags[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Jij gaat ook lekker in dat turkse eten topicquote:Op zondag 5 februari 2012 00:41 schreef junamii het volgende:
[..]
Ben een weekendje alleen thuis en de taarten van vandaag zijn nog over, laat staan als ik nog meer maak![]()
![]()
weer veel te serieus ook, ben zelf niet eens turks ofzoquote:Op zondag 5 februari 2012 00:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij gaat ook lekker in dat turkse eten topic![]()
![]()
Niet gelijk hartelijk ah broeder. Lieve mensen.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Over Turks eten gesproken junamii. Ken je dat turkse restaurant harput in den haag? Aanrader
Jawel, je keek.![]()
Nee, waar zit dat dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 00:49 schreef jna het volgende:
Over Turks eten gesproken junamii. Ken je dat turkse restaurant harput in den haag? AanraderIk eet eigenlijk alleen Turks in een vast Turks restaurantje in Rotterdam. Heb ook wel eens in Harem (wel eens geweest?) gegeten, maar vond niet zo lekker daar
[ Bericht 1% gewijzigd door junamii op 05-02-2012 01:02:32 ]![]()
Dat hoef ik niet te laten zien, lijkt me evident.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Allemaal alpha's, laat ze zien wie de baas is.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Theresiastraat. Ze hebben een gedeelte afhalen (shoarmaaaaaaaaa) en gewoon een restaurant gedeeltequote:Op zondag 5 februari 2012 00:55 schreef junamii het volgende:
[..]
Nee, waar zit dat dan?Ik eet eigenlijk alleen Turks in een vast Turks restaurantje in Rotterdam. Heb ook wel eens in Harem (wel eens geweest?) gegeten, maar vond niet zo lekker daar
Jawel, je keek.![]()
In Turkije heet dat toch Döner
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Je gaf geen antwoord op of je wel eens in Harem bent geweestquote:Op zondag 5 februari 2012 01:03 schreef jna het volgende:
[..]
Theresiastraat. Ze hebben een gedeelte afhalen (shoarmaaaaaaaaa) en gewoon een restaurant gedeelte![]()
![]()
Oooow shit, dat is hier 5 min vandaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar je komt me niet bekend voor.10 feb. YumYum. Laatste keer was echt een gekkehuis.quote:
http://www.22-24.com/agenda/detail/801If not now, then when.![]()
Ooooohshit. Doetinchemmer? Achterhoeker?quote:Op zondag 5 februari 2012 01:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oooow shit, dat is hier 5 min vandaan.
Maar je komt me niet bekend voor.
[..]
10 feb. YumYum. Laatste keer was echt een gekkehuis.
http://www.22-24.com/agenda/detail/801
Ja vrijdag wordt ook loco![]()
![]()
Laten we het op Doetinchemmer houden.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ooooohshit. Doetinchemmer? Achterhoeker?
Ja vrijdag wordt ook loco![]()
Ga je ook?If not now, then when.![]()
Jaquote:Op zondag 5 februari 2012 01:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Laten we het op Doetinchemmer houden.![]()
Ga je ook?![]()
![]()
Nee nooit geweest, dat harput zit vlakbij, dus kijk eigenlijk nooit verderquote:Op zondag 5 februari 2012 01:12 schreef junamii het volgende:
[..]
Je gaf geen antwoord op of je wel eens in Harem bent geweest
Jawel, je keek.![]()
Kom eens uit je comfort zone, hoe wil je op deze manier een reis naar de Malediven fixen danquote:Op zondag 5 februari 2012 01:21 schreef jna het volgende:
[..]
Nee nooit geweest, dat harput zit vlakbij, dus kijk eigenlijk nooit verder![]()
![]()
Door comfortabel de loterij te winnenquote:Op zondag 5 februari 2012 01:29 schreef junamii het volgende:
[..]
Kom eens uit je comfort zone, hoe wil je op deze manier een reis naar de Malediven fixen dan
Jawel, je keek.![]()
Even kijken hoe het met de cashflow zit, maar wil sowieso gaan. Was je er de vorige keer?quote:If not now, then when.![]()
6 centimeter koud.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
M'n lift had geen zin om mn straat in te rijden dus moest nog stuk lopenmr had geen winterkleren aan enzo dus alles doet pijn.
Een hete douche nemen nu dusquote:Op zondag 5 februari 2012 02:26 schreef aight1 het volgende:
M'n lift had geen zin om mn straat in te rijden dus moest nog stuk lopenmr had geen winterkleren aan enzo dus alles doet pijn.
![]()
![]()
Ik moest daarnet ook een stuk lopen, ik voel jouw pijn.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:26 schreef aight1 het volgende:
Feyenoord Rotterdam![]()
Yesquote:
En daarna slapen, goodnight y'all
Voor witjes.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
In parijs is het 18 graden ofzoquote:Op zondag 5 februari 2012 02:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik moest daarnet ook een stuk lopen, ik voel jouw pijn.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Kan gebeuren. Wel 3 kwartier volgehouden like a baws en nu alweer thuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu voel ik me weer nuchter als een malleKutleven.
quote:Op zondag 5 februari 2012 02:46 schreef Juminelle het volgende:
Kan gebeuren. Wel 3 kwartier volgehouden like a baws en nu alweer thuis.Moet kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu voel ik me weer nuchter als een malleKutleven.
Kan gebeuren. Wel 3 kwartier volgehouden like a baws en nu alweer thuis.Kan gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu voel ik me weer nuchter als een malleKutleven.
.
Feyenoord Rotterdam![]()
Nergens, ik was thuis had wat vrienden over de vloerquote:Op zondag 5 februari 2012 02:45 schreef junamii het volgende:
[..]![]()
Waar ben jij geweest vanavond dan?![]()
Kan gebeuren. Wel 3 kwartier volgehouden like a baws en nu alweer thuis.Toetie tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu voel ik me weer nuchter als een malleKutleven.
![]()
![]()
Al opgeuirmd?quote:Op zondag 5 februari 2012 02:53 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nergens, ik was thuis had wat vrienden over de vloer![]()
![]()
Denk niet dat er nu nog wat open is, dus gewoon werken!quote:Op zondag 5 februari 2012 02:03 schreef junamii het volgende:
[..]
Kopen die loten, ik wil niet werken morgen
Jawel, je keek.![]()
Tankstation ofzoquote:Op zondag 5 februari 2012 02:56 schreef jna het volgende:
[..]
Denk niet dat er nu nog wat open is, dus gewoon werken!![]()
Of verkopen ze dat niet daar?
![]()
Krasloten waarmee je 10.000 kunt winnen, daar doe ik het niet voor natuurlijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 03:07 schreef junamii het volgende:
[..]
Tankstation ofzo![]()
Of verkopen ze dat niet daar?
Jawel, je keek.![]()
Wat dan? Blijven we daar een maand of 3?quote:Op zondag 5 februari 2012 03:15 schreef jna het volgende:
[..]
Krasloten waarmee je 10.000 kunt winnen, daar doe ik het niet voor natuurlijk.![]()
![]()
Minstens! Af en toe iemand laten invliegen van hier. Uiteraard moet die persoon wel Fernandes meenemen.quote:Op zondag 5 februari 2012 03:21 schreef junamii het volgende:
[..]
Wat dan? Blijven we daar een maand of 3?Jawel, je keek.![]()
Tijd om mijn hoofd eens te laten knuffelen met mijn hoofdkussen. Sleep tight y'all.
Ik hou nu al van dat levenquote:Op zondag 5 februari 2012 03:31 schreef jna het volgende:
[..]
Minstens! Af en toe iemand laten invliegen van hier. Uiteraard moet die persoon wel Fernandes meenemen.
Slaap zachtquote:Op zondag 5 februari 2012 03:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Tijd om mijn hoofd eens te laten knuffelen met mijn hoofdkussen. Sleep tight y'all.![]()
![]()
![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ja toen was ik er ook. Laatste keer dat ik bij 22 was, was met oud en nieuwquote:Op zondag 5 februari 2012 01:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Even kijken hoe het met de cashflow zit, maar wil sowieso gaan. Was je er de vorige keer?![]()
![]()
Zondagen.
Mooie tijd voor een welverdiend onderonsje met de PS3.
Ik doe met je meequote:Op zondag 5 februari 2012 12:42 schreef Chocolatebear het volgende:
Zondagen.
[ afbeelding ]
Wat is je psnquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Net klaar met werkMoe, koppijn en wil NIKS meer doen.
Shit dat spel is zo leukquote:Op zondag 5 februari 2012 12:42 schreef Chocolatebear het volgende:
Zondagen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mijn ouders zitten gewoon fulltime in de tuin, met dit weer
Gewoon douchen, je pielemuis krimpt wel maar het komt goedquote:Op zondag 5 februari 2012 13:37 schreef Sala-adin het volgende:
Kanker, geen elektra en water! Ik moet nog douchen![]()
![]()
Ja, eventjesquote:Op zondag 5 februari 2012 13:19 schreef Milou__ het volgende:
Was je nog naar Manhatten geweest jumi? Aan de foto te zien...Was niet zo'n succes.
Ja, the fuck deed je nou? Was je zó wasted of was je gewoon doodmoequote:Op zondag 5 februari 2012 13:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, eventjesWas niet zo'n succes.
![]()
Is dat je enige loesoe pic, nasty gurl?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, eventjesWas niet zo'n succes.
![]()
Ik heb weleens beide tegelijk gehadquote:Op zondag 5 februari 2012 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, the fuck deed je nou? Was je zó wasted of was je gewoon doodmoe.
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 05-02-2012 14:04:34 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Meh, ziet er raarder uit dan het was eigenlijkquote:Op zondag 5 februari 2012 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, the fuck deed je nou? Was je zó wasted of was je gewoon doodmoeIk kreeg opeens fucking buikpijn, werd moe en alles sloeg in dus ik ging in een hoekje aan de bar zitten, maar ik was binnen 2min weer genezen
We zijn daarna wel weer weggegaan tho, want er was een man/vrouw ratio van 5:1 o.i.d. en het feestje zelf was niet zo tof.
De enige die ik met julle ga delen jaquote:Op zondag 5 februari 2012 14:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is dat je enige loesoe pic, nasty gurl?
Welk feest was er dan? Laatste tijd zijn bij manh alleen maar mannenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, ziet er raarder uit dan het was eigenlijkIk kreeg opeens fucking buikpijn, werd moe en alles sloeg in dus ik ging in een hoekje aan de bar zitten, maar ik was binnen 2min weer genezen
We zijn daarna wel weer weggegaan tho, want er was een man/vrouw ratio van 5:1 o.i.d. en het feestje zelf was niet tof.
![]()
![]()
Sausagefestenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Welk feest was er dan? Laatste tijd zijn bij manh alleen maar mannen.
Feyenoord Rotterdam![]()
Gewoon wat elke zaterdagavond is. Dat heet volgens mij 'Sowieso' ofzo?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Welk feest was er dan? Laatste tijd zijn bij manh alleen maar mannen
Ja, klopt. Het begint ook steeds minder leuk te worden daar.. Vanavond is er wel Soultrain
3 cocks for every cock!quote:
Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Nog nooit in de Manhattan geweest maar het feit dat er alleen maar mannen komen gaat het op mijn zwarte lijstje.quote:Feyenoord Rotterdam![]()
Manhattan is verder gewoon dope hoor. Aantal jaren geleden ook uitgeroepen tot beste club van Nederland ofzo.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Haha tuz, partypooper.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:05 schreef Juminelle het volgende:
De enige die ik met julle ga delen ja
quote:²!
![]()
Zegt de grootste partypooper van ons allenquote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zegt de grootste partypooper van ons allen![]()
![]()
quote:
Deze wil ik kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Omelette du fromage.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:06 schreef o.us het volgende:
Ik moet vandaag koken voor 10 man maar ik heb geen idee wat.
De meiden willen dolgraag mijn couscous proberen maar de jongens willen vet, ranzig eten. Zo moet ik kijken wat ik kan doenquote:.
Anders couscous met een heerlijk lapje biefstuk onder een harissamarinade.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:02 schreef Juminelle het volgende:
Deze wil ik kijken
Trippy kino chick, shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Escargotsquote:.
![]()
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
zit meestal een shitload van kruidenboter/knoflookboter overheen, dus die smaak overheerst het meestquote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Mensen hier zullen 't wel niet grappig vinden, is wsl inside humor voor MMA-vechters/BJJ'ers. Maar toch ik vind het hilarisch:
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ik heb zojuist voor het eerst in 10 jaar weer geschaatst en ik ben ingehaald door 5-jarigen
Ik zou als troost naar Orko gaan luisteren.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:35 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst in 10 jaar weer geschaatst en ik ben ingehaald door 5-jarigen![]()
Whut, ben je Chriz2kquote:Op zondag 5 februari 2012 16:37 schreef .C het volgende:
[..]
Ik zou als troost naar Orko gaan luisteren.?
Orko
Ah leuk! Ik ook, waar?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:35 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst in 10 jaar weer geschaatst en ik ben ingehaald door 5-jarigenAll good things are wild and free.![]()
Maanden later ontploft mijn hoofd nog steeds als ik er aan denk dat jij hem kent.quote:
Ik heb die gast op Facebook, helemaal waus:quote:Yes 6 Cholos 3 Cholas & 3 Niggas 30 to 45 years old on New Jersey in Lemon Grove. on Oct 27 that was a full moon! they tryed to kick my ass for 30min and couldn't knock me out! Stomping on my head. the Atkira MRI cat scan still came back "Minor Head Truama" Two wack niggas One names Jerome "J-Ski" Davis & A Crip named T-Ray tried to have me killed!!! set me up like a muthafucka!!!! I didn't got to the cops beause in a WAR you dont SNITCH like A BITCH!! like most of you do!!! you get real REVENGE now everyone knows to FUCK YOU UP ON SITE or NOT FUCK WITH YOU AT ALL. So to everyone who tried to Kill Avi Ben Judah this is a decleration of WAR HOLY+WAR = JIHAD. I put a JIHAD on your HEADS "IN THE NAME OF ALLAH THE MERICFUL THE PEACEFUL THE MOST HIGH GOD" ALLAH-U-AKBAR! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
Mij hard laten gaan op een anti-abortus nummer, dan heb je skills.
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Immerloo. Altijd laag, wat een bazennaam
.
Is me nog nooit opgevallen.
Damn, deze clip
Whehe, die gastquote:Op zondag 5 februari 2012 16:43 schreef .C het volgende:
[..]
Maanden later ontploft mijn hoofd nog steeds als ik er aan denk dat jij hem kent.
Ik heb die gast op Facebook, helemaal waus:
[..]
Mij hard laten gaan op een anti-abortus nummer, dan heb je skills.
En dat nummer blijft dope ja.
Ja, klopt! Heel druk ook. Ah, Sonsbeek is altijd leukquote:Op zondag 5 februari 2012 16:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat moet nu echt groot zijn he?ik bij Sonsbeek.
Ik wist heel niet dat daar geschaatst werd.
Californication heeft die shit van mij GEJACKED!quote:Op zondag 5 februari 2012 16:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]![]()
Snuif je nogsteeds coke van een sma d'r bil?
Zag ik opeens Hank Moody er met mijn idee vandoor gaan, waar zijn mijn royalties?![]()
Slechte zaak manquote:Op zondag 5 februari 2012 16:46 schreef .C het volgende:
[..]
Californication heeft die shit van mij GEJACKED!
Zag ik opeens Hank Moody er met mijn idee vandoor gaan, waar zijn mijn royalties?. Is je pas wel al geupdate?
![]()
![]()
HAHAHA, waarom bewaar jij dat?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Slechte zaak man. Is je pas wel al geupdate?
[ afbeelding ]
Ik zag het toevallig een paar weken geleden nog, maar Herald is gone. Hij zit wel in dat fijne compilatiefilmpje:
0:15![]()
Wanneer gaan we samen schaatsen? Haha.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, klopt! Heel druk ook. Ah, Sonsbeek is altijd leukIk wist heel niet dat daar geschaatst werd.
Heb echt al lang niet meer geschaatst zegwel binnen nog maar sowieso op natuurijs, laatste keer was toen ik... 10 was?
![]()
Haha watquote:Op zondag 5 februari 2012 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Nieteens, gewoon Google op 'pedopas'
![]()
![]()
. Plaatsvervangende schaamte @ filmpje
.
Dit zet ik zeker in mijn CV. Hoe gaat het met Jett?![]()
Oh my God Chris. Mijn leven heeft weer zin.
Die heb ik geruild voor 30 kamelen, een gouden tand en een paradijsvogelquote:Op zondag 5 februari 2012 16:51 schreef .C het volgende:
[..]
Haha wat
Dit zet ik zeker in mijn CV. Hoe gaat het met Jett?.
![]()
Hehe, laten we het maar bij wodkaweekend en zomerfeestjes houdenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen schaatsen? Haha.Schaatsen is niet aan mij besteed.
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, laten we het maar bij wodkaweekend en zomerfeestjes houdenSchaatsen is niet aan mij besteed.
Niet kunnen schaatsen.
Deathlift or Die.![]()
Lekker praten over vroeger, toen alles beter wasquote:Op zondag 5 februari 2012 16:52 schreef Jajong het volgende:
Oh my God Chris. Mijn leven heeft weer zin.
!
MAAR DAT IS OOK ECHT ZO.In ieder geval Yvonne approved.quote:Met je gouden tand en je dikke lips.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die heb ik geruild voor 30 kamelen, een gouden tand en een paradijsvogel.
![]()
Schaatsen is baas, ik ging altijd diehard rondjes racen alsof ik een wedstrijd deedquote:Op zondag 5 februari 2012 16:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, laten we het maar bij wodkaweekend en zomerfeestjes houdenSchaatsen is niet aan mij besteed.
![]()
![]()
Ik vind het ook gewoon helemaal niks aanquote:Lekker in de kou buiten rondjes schaatsen.. dat heb ik na één rondje wel gezien.
Is dit een subtiele ''Het is eigenlijk een 45-jarige dude'' aantijging?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:58 schreef Maisnon het volgende:
Heeft iemand ooit Jett in t echt gezien
Ik neem aan dat dWc wel wat spannende webcamavonturen met haar heeft beleefd.![]()
Hehe wodkaweekend it is.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat is ditquote:!?
Hahaha kanker, welcome backquote:.
Die grote nigga is Menace van THC, die rapt tegen een random papiquote:. Al op YouTube sinds 2006 blijkbaar
.
![]()
Views vallen wel wat tegen 5,5 jaar na dato, moet ik zeggen.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha kanker, welcome back.
[..]
Die grote nigga is Menace van THC, die rapt tegen een random papi.
![]()
Logisch wel, zij postte hier best veel.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm.
Gefeliciteerd Mike je staat op Nr. 1
Ik heb wel een bazenlijstquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Chocolatebear
dWc_RuffRyder
Vaseline_
Phantomesse
tliciouz
aight1
Sinji
krioro
JackieBrown
Sala-adin
o.us
Maisnon
Jajong
Splutje
Gridlok
Ethanolic
Allure_
2NutZ
ATOMIC_FUUU
RickoKun
Ron.Jeremy
Panzermaus
Id_do_her
Fanta-stick
CaptainCookie
Chai
heloef
Meloewa
Buffalo-Soldier
Posucice
luckass
wise
Penisbaard
Nikmans
9611Niels
rosepetals
gers
Drinky
Milou__
Piye
DolfijntjesLove
Masterboy
sinepedraap
stevenmac26
Mr.Cooper
Gemaskerde
Jahr00n
hakunamatafaka
junamii
Sinosappel
http://www.dumpert.nl/med(...)van_de_vhs_tape.html
Haha, Fear & Loathing in Nederland. Hands down het mooiste filmpje dat ik heb gezien dit jaar.![]()
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Vaseline_
Chocolatebear
skiczukie
Juminelle
tliciouz
tonks
TC03
Jett
cerror
Phantomesse
remlof
Jajong
Maikuuul
zoalshetis
aight1
krioro
Sala-adin
Chriz2k
Paul
Bupatih
Maisnon
Sinji
Alexxxxx
Biogarde
JackieBrown
the_legend_killer
Dribbel_
tong80
ikwilookwatzeggen
Allure_
The_Terminator
o.us
Herald
Lu_uK
__Saviour__
yvonne
Mirjam
P8
BrauN
kokos
Renesite
Ethanolic
BaajGuardian
SuperwormJim
Snakey
Sebasser
Biancavia
Conflict
veldmuis
zhe-devilll..
![]()
Nee hoor dat nietquote:Op zondag 5 februari 2012 16:59 schreef .C het volgende:
[..]
Is dit een subtiele ''Het is eigenlijk een 45-jarige dude'' aantijging?
Ik neem aan dat dWc wel wat spannende webcamavonturen met haar heeft beleefd.ben gewoon benieuwd
![]()
Dit is m'n lijst van 2010Niemand van julliequote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2010:
Q-Festival
Ernemmertje
Confession
Panzermaus
RacerDKB
trolololo
Blushed
Lindstrøm.
Saekerhett
DeRakker.
Oceanview
koekii
nattermann
rulerofdeath
Loodje
remlof
SuperwormJim
Lysdexie
Lo-Fi
M4rc0
stevenmac26
Xa1pt
Rekkie
Halcon
Breathtaking
Micson
DroogDok
Hoigast
xPLORK
Ascendancy
misterembryo
Jahr00n
GGMM
rechtsedirecte
TMartina
Penisbaard
NeverNooitVriendje
SupremeKai
DDBtje
Keselo
Repeating
ThaTim
Netsplitter
045represent
mac_this
FoolWithMokey
Patje1987
Skv
Broder
Rechtse_HippieBehalve Panzer
![]()
Was er iets voorgevallen?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:11 schreef Maisnon het volgende:
vind het toch raar dat tonks nooit is teruggekeerd
Zwaar autistische gast in ieder geval.![]()
What the shit, C2K in Fernandes?
Dat kan heel goed kloppen ja.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:13 schreef .C het volgende:
[..]
Kan het dat ik jou niet ken?
Wil je wel leren kennen, though![]()
![]()
Kom je ons jubileum vieren?
Wanneer was het eerste deel?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat kan heel goed kloppen ja.
Kom je ons jubileum vieren?![]()
Mijn moeder komt me net melden dat dit gisteren bij haar thuis binnen is gekomen voor mij:
Is dit een voorteken?
Het volgende deel is nummertje 100.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Toen was ik even oud als jij nu man zowat, stalker.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Tonks.
TONKS!
Foei tonks!
Met Tonks, Jett en Chriz
Hoe bedoel je obsessie![]()
oi ik moet er toch ook wel bij staanquote:Op zondag 5 februari 2012 17:13 schreef tliciouz het volgende:
Alleen Vas en Jum staan er in rest allemaal andere![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:15 schreef Juminelle het volgende:
Mijn moeder komt me net melden dat dit gisteren bij haar thuis binnen is gekomen voor mij:
[ afbeelding ]
Is dit een voorteken?
wel een leuke doos
![]()
![]()
Dan ben ik alvast minder erg dan jijquote:Op zondag 5 februari 2012 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toen was ik even oud als jij nu man zowat, stalker.Nee ik typte tonks in bij zoeken ik krijg hele shitload aan "dWc_Ruffryder"
![]()
Aan dWc de eer om het 100ste topic te openen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik open het 100e topic in ieder geval niet.
Doe jij hetquote:Op zondag 5 februari 2012 17:18 schreef Chocolatebear het volgende:
Aan dWc de eer om het 100ste topic te openen.!
![]()
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
dWc_RuffRyder
Juminelle
Vaseline_
Phantomesse
tliciouz
Sinji
aight1
JackieBrown
krioro
Sala-adin
Gridlok
Jajong
Maisnon
o.us
Ethanolic
2NutZ
Fanta-stick
Panzermaus
Allure_
Ron.Jeremy
LeaderRoel
Morthill
gers
JediSimons
wise
Chai
ATOMIC_FUUU
Yuri_Boyka
Ali_Kannibali
Omdatappel
Dynd
Isetmyfriendsonfire
Edwinuss
Moira.
RickoKun
Posucice
Martin1234
Dromenvangertje
BobbyB
gniffie
wolvendagen
SoldMayor
Silv
Moffol
bang_bros
heloef
jna
WitAchterLicht
Crocodi1e
Angel-Joy
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: