We hoeven niet per se te risken, we kunnen ook 'Muziek pictionary, Kolonisten van Katan of wat dan ook doen'.. Roept u maar.. ik zie het over 2 weken wel, als ik terug ben van vakantie!
Schrijft u vandaag nog in, dan.. tsja.. geen idee wat er dan gebeurd, maar dat doet er niet zo toe .
man_in_a_shed hoopt natuurlijk stiekem dat we daar heel veel bier achterlaten enzo...
quote:Whoohoo.. de mailman from Hell komt ook
Op donderdag 18 juli 2002 20:26 schreef MuadDib het volgende:
Een Fok-meeting in het buitenland
Dat lijkt me wel wat!
En Vorkie ook!
quote:Oei... kan wat mij betreft ook wel... vecht het allemaal maar uit
Op donderdag 18 juli 2002 20:36 schreef Vork het volgende:
9 augustus komt eigenlijk bestwel niet goed uit... t weekend daarna trouwens wel, voorzover ik weet.
quote:tssssss... welja, voor morgenavond...
Op donderdag 18 juli 2002 20:33 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Als jullie even snel willen melden voor morgenavond wie er allemaal komen, want ik ben vanaf zaterdag/zondag twee weken weg
schrijf mij maar met potlood in
Groningen, waar ligt dat
Wel een tering eind weg zeg.
J.
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 23:40 schreef Juan Zueco het volgende:
* Juan Zueco twijfelt...Wel een tering eind weg zeg.
J.
ja hè!
Het zal waarschijnlijk buiten worden.. dus hopen op mooi weer. Ik moet nog wel ff met mijn huisgenootjes overleggen, maar ik denk dat het allemaal wel goed komt. Misschien is zaterdag handiger, omdat we dan niet om 11 uur 's avonds hoeven te beginnen met Risken . Alhoewel, dan kunnen we wel makkelijk de hele nacht doorhalen
En ondanks het feit dat ik ambtenaar ben, heb ik het vriendlijke verzoek gekregen of ik in de maand augustus vooral niet al te veel vrij wilde nemen, dus een zaterdag komt mij wel beter uit!
Als Tijn dan ook komt, kan ik ook direct mijn Cambodjaanse sjaaltje terug krijgen!
quote:Tuurlijk kom ik, en je sjaaltje ligt nog steeds netjes op de TV
Op maandag 29 juli 2002 21:51 schreef Liejannuh het volgende:Als Tijn dan ook komt, kan ik ook direct mijn Cambodjaanse sjaaltje terug krijgen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |