abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 februari 2012 @ 00:44:43 #26
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108249047
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:46 schreef minnemin het volgende:

[..]

Ik heb veel meer inzicht in waarom ik bepaalde dingen denk die ik denk. Ik kan die destructieve gedachtes beter uitschakelen met technieken die ik geoefend heb. Ik zeg niet dat ik er van genezen ben, je leert er beter mee omgaan. Waar het voor mij nog vooral op vastloopt, is mijzelf en mijn gevoel tonen aan de wereld om me heen. Niet wegkruipen, niet denken 'ze vinden me een aansteller' maar voor mijn gevoel en mijn mening opkomen.
Hoe heeft het jouw sociale en financiele of academische leven verbeterd? :)

Heb je meer vrienden en misschien een partner gekregen? Presteer je beter op je werk of op school? Ervaar je vaker geluk of ben je minder depressief/angstig dan eerst? Kan je beter voor jezelf en eventueel anderen zorgen en helpen? :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Keep_Walking op 22-02-2012 00:49:59 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_116233573
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2012 02:49 schreef minnemin het volgende:
ik ben hier ook mee gediastogniceerd. Als ie schematherapie gaat doen, gaat dat m zeker helpen.
Ik heb die diagnose ook en heb sinds een tijdje ook schematherapie.
Hoe en op wat voor manier moet schematherapie dan bijdragen in het herstel ?
pi_116235647
Wat iemand hier geschreven heeft over dat men in therapie gaat graven in je verleden om oorzaken te achterhalen, dat zal zeker niet gebeuren indien je bij een normale GGZ-instelling therapie gaat volgen. Misschien als je bij een ouderwetse particuliere psychotherapeut in behandeling gaat wel.

Schematherapie wordt idd veel voorgeschreven. Ook medicatie kan helpen. Uiteindelijk is het met psychiatrische therapieen net zoals hypnose: het werkt alleen als je er zelf in gelooft.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_116413303
Wat voor stoornis is het?

Soms heb ik het gevoel dat mijn hele leven fucked up is om het als een eufemisme te bestempelen. Dan besef ik dat ik nog tenminste handen en voeten heb en gewoon tevreden moet zijn, oftewel man the fuck up tegen mijzelf.
pi_116413662
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 10:36 schreef Playerhater het volgende:
Wat voor stoornis is het?

Soms heb ik het gevoel dat mijn hele leven fucked up is om het als een eufemisme te bestempelen. Dan besef ik dat ik nog tenminste handen en voeten heb en gewoon tevreden moet zijn, oftewel man the fuck up tegen mijzelf.
Dus omdat je leven fucked up is, denk je dat je deze stoornis hebt?
pi_116413700
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 10:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dus omdat je leven fucked up is, denk je dat je deze stoornis hebt?
Geen idee, daarom vroeg ik het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')