Hoe heeft het jouw sociale en financiele of academische leven verbeterd?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:46 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ik heb veel meer inzicht in waarom ik bepaalde dingen denk die ik denk. Ik kan die destructieve gedachtes beter uitschakelen met technieken die ik geoefend heb. Ik zeg niet dat ik er van genezen ben, je leert er beter mee omgaan. Waar het voor mij nog vooral op vastloopt, is mijzelf en mijn gevoel tonen aan de wereld om me heen. Niet wegkruipen, niet denken 'ze vinden me een aansteller' maar voor mijn gevoel en mijn mening opkomen.
Ik heb die diagnose ook en heb sinds een tijdje ook schematherapie.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:49 schreef minnemin het volgende:
ik ben hier ook mee gediastogniceerd. Als ie schematherapie gaat doen, gaat dat m zeker helpen.
Dus omdat je leven fucked up is, denk je dat je deze stoornis hebt?quote:Op woensdag 5 september 2012 10:36 schreef Playerhater het volgende:
Wat voor stoornis is het?
Soms heb ik het gevoel dat mijn hele leven fucked up is om het als een eufemisme te bestempelen. Dan besef ik dat ik nog tenminste handen en voeten heb en gewoon tevreden moet zijn, oftewel man the fuck up tegen mijzelf.
Geen idee, daarom vroeg ik het.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus omdat je leven fucked up is, denk je dat je deze stoornis hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |