hij is nog klein anders zei ik gwn broerquote:
mijn mamma is sanasoufiquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat noemen ze ontbinding. Je vagina heeft er ook last van.
Groetjes,
Papa & Mama.
Geen wonder dat je zo'n kutuser bent. Zit in de familie.quote:
lol ik mag as ik harder werk misschien naar de vwo niveau maar hangt ook af van of ik maatschappij of natuur ga doen enzoquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:39 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Oh, je komt uit '95 en doet Havo, nu snap ik die kuttopics.
De niveauquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:40 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
lol ik mag as ik harder werk misschien naar de vwo niveau maar hangt ook af van of ik maatschappij of natuur ga doen enzo
Ga weg met deze bagger.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:40 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
lol ik mag as ik harder werk misschien naar de vwo niveau maar hangt ook af van of ik maatschappij of natuur ga doen enzo
ik bedoel dat ik scharen maak van sneeuw zodatr ik niet steeds nieuwen moet kopenquote:
En of je normale zinnen kunt fabriceren. Je weet wel, met interpunctie, lidwoorden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:40 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
sta een 7 voor nederlands niet huillie huilie doen geakquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:47 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
En of je normale zinnen kunt fabriceren. Je weet wel, met interpunctie, lidwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |